abonnement Unibet Coolblue
pi_17186590
Wie maakt er weleen zelf films?

Kijk, aangezien sommige mensen een budget tekort hebben, moeten ze het doen met een webcam, en ja.....kartonnen poppetjes......maar goed. (Je bent een wanna-be of niet he?)

Ik heb zelf dus films gemaakt, zo gaar als boter, maar wat vinden jullie ervan?
ow, ik wil niet spammen, maar ik mijn sig staat dus mijn site, met alle films.....

The road to victory is long.
*Takes care of his men, and women.
pi_17186740
Kijk een film hoeft niet technisch goed te zijn om opgekocht te kunnen worden door bijvoorbeeld New Line Cinema.

Als je weet dat de Matrix eerst volledig is uitgetekend in stripvorm kun je zelf wel bedenken dat een basis idee, al dan niet bewegend, is uitgevoerd het best wel een goed (en pakkend) verhaal kan hebben.

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_17186848
quote:
Op zondag 15 februari 2004 00:23 schreef Skinkie het volgende:
Kijk een film hoeft niet technisch goed te zijn om opgekocht te kunnen worden door bijvoorbeeld New Line Cinema.

Als je weet dat de Matrix eerst volledig is uitgetekend in stripvorm kun je zelf wel bedenken dat een basis idee, al dan niet bewegend, is uitgevoerd het best wel een goed (en pakkend) verhaal kan hebben.


Ja, dat was wel mijn bedoeling. Ik hoop dat mijn films boeien. (en later worden opgekocht...gna gna gna)
The road to victory is long.
*Takes care of his men, and women.
  zondag 15 februari 2004 @ 00:30:37 #4
43615 RIVDSL
Impossible Mission
pi_17186907
Op zich wel crappy inderdaad.
Kan wel merken dat de latere films stukke beter zijn dan de eerste.
pi_17186983
quote:
Op zondag 15 februari 2004 00:30 schreef RIVDSL het volgende:
Op zich wel crappy inderdaad.
Kan wel merken dat de latere films stukke beter zijn dan de eerste.
de later films zijn ook beter, toen kreeg ik meer feeling ervoor, en later heb ik zelfs CGI toegevoegd...jaja........echte wanna-be hoor!
The road to victory is long.
*Takes care of his men, and women.
  zondag 15 februari 2004 @ 00:38:49 #6
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_17187065
Super Ik heb echt genoten

Bedankt!

"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  zondag 15 februari 2004 @ 00:57:32 #7
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_17187422
Nu heb ik ossie 4 gezien! Die is helemaal super!

Hoelang doe je er ongeveer over om zo'n film te maken? Echt cool!

"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_17187472
quote:
Op zondag 15 februari 2004 00:57 schreef jojomen4 het volgende:
Nu heb ik ossie 4 gezien! Die is helemaal super!

Hoelang doe je er ongeveer over om zo'n film te maken? Echt cool!


ow, mooi fans!

duurt echt lang......omdat ik niet altijd tijd heb............maar reken op 7 maanden.
Als je 4 mooi vond........reken maar dat 5 nog beter wordt!

Zijn er nog meer mensen met hun mening? En/of.....filmtechnische kritiek? tips?

The road to victory is long.
*Takes care of his men, and women.
  zondag 15 februari 2004 @ 01:12:16 #9
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_17187649
.

Misschien ga ik op technisch gebied nog was op en of aanmerkingen maken zodra ik klaar ben met lachen...

Dit is geweldig.

Ik ga naar huis.
  zondag 15 februari 2004 @ 01:15:40 #10
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_17187711
Ik heb net de eerste en de laatste bekeken en vooral de laatste was erg leuk. Erg creatief en uitgebreid gedaan allemaal, ook met die muziek en video fragmenten tussendoor.

De laatste zat ook daadwerkelijk animatie in Waarbij de opeenvolgende (3D) animatie fragmenten enorm in kwaliteit vooruit gingen. Je hebt duidelijk talent, dus ga zo door.

Als het nog bestaat zou ik als ik jou was informeren naar de opleiding Beeld en Media technologie aan de Hogeschool voor de Kunsten in Hilversum, die opleiding zou perfect voor je zijn.

Ik heb die opleiding zelf ook gedaan en heb later professioneel aan 3D animaties en 3D karakteranimatie gewerkt. Ik heb voordat ik die opleiding begon ook nog wel eens een paar heel korte cartoon animaties in D-Paint op de Amiga gemaakt.

Het is tegenwoordig allemaal een stuk gemakkelijker geworden, de computer hoeft niet meer een half uur tot anderhalf uur over een frame te rekenen, animaties hoeven niet meer in korte stukjes naar videotape gedumpt te worden (of als je mazzel had frame voor frame naar een harddisk recorder). Minutenlange animaties kun je nu in goeie kwaliteit op de computer afspelen en naar video-CD of DVD branden.

Ik moet maar weer eens een hobby animatie projektje beginnen naast m'n werk

The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
  zondag 15 februari 2004 @ 01:19:05 #11
53989 Bart_Simpson
Uncredited Hero
pi_17187781
quote:
Op zondag 15 februari 2004 01:15 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Ik heb net de eerste en de laatste bekeken en vooral de laatste was erg leuk. Erg creatief en uitgebreid gedaan allemaal, ook met die muziek en video fragmenten tussendoor.

De laatste zat ook daadwerkelijk animatie in Waarbij de opeenvolgende (3D) animatie fragmenten enorm in kwaliteit vooruit gingen. Je hebt duidelijk talent, dus ga zo door.

Als het nog bestaat zou ik als ik jou was informeren naar de opleiding Beeld en Media technologie aan de Hogeschool voor de Kunsten in Hilversum, die opleiding zou perfect voor je zijn.

Ik heb die opleiding zelf ook gedaan en heb later professioneel aan 3D animaties en 3D karakteranimatie gewerkt. Ik heb voordat ik die opleiding begon ook nog wel eens een paar heel korte cartoon animaties in D-Paint op de Amiga gemaakt.

Het is tegenwoordig allemaal een stuk gemakkelijker geworden, de computer hoeft niet meer een half uur tot anderhalf uur over een frame te rekenen, animaties hoeven niet meer in korte stukjes naar videotape gedumpt te worden (of als je mazzel had frame voor frame naar een harddisk recorder). Minutenlange animaties kun je nu in goeie kwaliteit op de computer afspelen en naar video-CD of DVD branden.

Ik moet maar weer eens een hobby animatie projektje beginnen naast m'n werk


Ja, misschien ga ik inderdaad zo'n opleiding doen. Lijkt me echt leuk.......
Ik heb dit gemaakt in Lightwave......en nu ben ik toch wel een beetje "hooked"......kost me wel veeeeeeel tijd......maar het is ontzettend leuk. (en moeilijk)
Naast de lightwave......is de rest natuurlijk die-hard webcammen.......
Regisseur lijkt me ook wel wat.......
The road to victory is long.
*Takes care of his men, and women.
  zondag 15 februari 2004 @ 01:29:19 #12
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_17187948
Mocht je er geen bezwaar tegen hebben, je staat op het weblog.
Ik ga naar huis.
pi_17187987
trgvndpst
The house that produces the most spice will control dune.
There are no set territories and no rules of engagement.
  zondag 15 februari 2004 @ 01:32:43 #14
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_17187996
quote:
Op zondag 15 februari 2004 01:19 schreef Bart_Simpson het volgende:
Ja, misschien ga ik inderdaad zo'n opleiding doen. Lijkt me echt leuk.......
Daar zitten allemaal van die maffe creatieve figuren die net zulke filmpjes maken

Je wordt daar gestimuleerd om verder te ontwikkelen en na het eerste jaar wordt je behoorlijk vrij gelaten om je eigen richting te zoeken.

quote:
Ik heb dit gemaakt in Lightwave......en nu ben ik toch wel een beetje "hooked"......kost me wel veeeeeeel tijd......maar het is ontzettend leuk. (en moeilijk)
Naast de lightwave......is de rest natuurlijk die-hard webcammen.......
Regisseur lijkt me ook wel wat.......
Lightwave, ik had al zo'n vermoeden toen ik die wereldbol en maan zag Lekker intuitief programma is dat.

Vreet inderdaad tijd allemaal en een hoop concentratie. Als het je werk is kan dit je af en toe een beetje opbreken, aangezien het maken van animaties natuurlijk niet constant creatief is, maar ook een hoop gepriegel, getweak etc.

Daarbij moet ik wel zeggen dat het tegenwoordig in Nederland enorm moeilijk is om animatie gerelateerd werk te vinden, aangezien die sector hier helemaal ingestort is nu veel dingen uitbesteed worden aan buitenlandse bedrijven.

Je kunt je eventueel ook verdiepen in Flash, daar is waarschijnlijk meer werk in te vinden (hoewel het weer niet zo apart is als het werk dat je nu maakt).

The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
  zondag 15 februari 2004 @ 02:08:54 #15
23078 -MOX-
Metaaldetectie
pi_17188308
Zo, daar is een hoop tijd in gestoken, pff. Ik vind de eerste 3 nog wel het meest hebben, lekker simpel. Muziek is goed gekozen. Het is alleen wel vermoeiend om te kijken (of ligt dat aan het tijdstip).
Tijd, dat heb je niet, dat maak je!
  zondag 15 februari 2004 @ 02:10:08 #16
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_17188316
Ik vond de eerste een beetje erg mager, maar ik keek daarna de 4e... damn, respect. Echt supergrappig en onwijs goed gedaan, zeker met de middelen die je gebruikt. Zelfs het geluid is nog best wel okay

pi_17188451
leuk,grappig,goed gemaakt
maar aaaaaaaaaaaaaf en toe een beeeeeeeeeeeetje landradig
wel cool verder
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
  zondag 15 februari 2004 @ 03:47:11 #18
21783 Sjorssie
Shit happens, so why bother...
pi_17189220
Sorry... de website waar u naar zoekt is niet langer beschikbaar op Tripod
(of heeft u het adres verkeerd ingetypt).
Blaat
pi_17189356
quote:
Op zondag 15 februari 2004 03:47 schreef Sjorssie het volgende:
Sorry... de website waar u naar zoekt is niet langer beschikbaar op Tripod
(of heeft u het adres verkeerd ingetypt).

Ik krijg het ook, zal wel over zijn data-limiet heen zijn ofzo...
This account is a work of fiction. Names, characters, business, events and incidents are the products of the author’s imagination. Any resemblance to actual persons, living or dead, or actual events is purely coincidental.
pi_17190429
Damn, ik kan assie 3 en 4 niet downloaden. "Deze website is niet langer beschikbaar!"
  zondag 15 februari 2004 @ 11:08:15 #21
53989 Bart_Simpson
Uncredited Hero
pi_17190841
quote:
Op zondag 15 februari 2004 10:25 schreef lekker_bridgen het volgende:
Damn, ik kan assie 3 en 4 niet downloaden. "Deze website is niet langer beschikbaar!"
Ja, mijn account is opgeheven......voor deel 3 en 4........ik zoek wel een andere hosting. Neppe tripod.
The road to victory is long.
*Takes care of his men, and women.
  zondag 15 februari 2004 @ 11:19:35 #22
11502 nipeng
The last ride is free
pi_17190945
Knal ze op bittorrent of een ander p2p gebeuren.
pi_17190994
tvp
pi_17190995
idd, ik wil ze ook zien!
pi_17191057
Ik zou 3 en 4 ook willen zien, ja... 1 is in ieder geval al erg leuk! .
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')