Zo ging het ongeveer.
Hey <naam> ik heb gisteren de film <filmnaam> gedownloaded, dies nog niet eens in de bios.
Zegt de ander; ow die heb ik al gezien
@home: Download de nieuwste films via het snelste netwerk @home.
is dit niet een beetje tegenstrijdig?... @home die filmen downloaden promoot zou wel handig zijn als ze een kazaa/edonkey cache server ofzo neer zouden zetten
maar tog...
Iemand hier wat op te zeggen? of vinden jullie het een strakke actie? ik persoonlijk ben een beetje verdeeld; downloaden doe ik zo ie zo al maar toch
quote:Uhuh
Op woensdag 4 februari 2004 15:21 schreef Slarioux het volgende:
Doen ze al tijden... Het is niet per se warez, wie weet hebben ze het over een legale filmbron.
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 15:22 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Noemden ze ook daadwerkelijk de naam van een bekende nieuwe film?
Zo ja, dan kan het aansporing tot illegaal kopiėren en daardoor misschien zelfs strafbaar zijn
quote:betaalde sites...
Op woensdag 4 februari 2004 15:23 schreef Chandler het volgende:[..]
Uhuh
maar waar vind je nou legale films dan?
quote:Ongetwijfeld; maar het aanzetten tot illigale practijken niet; in het algemeen is het downloaden van films ook illigaal want er zijn dan ook meer aanbieders
Op woensdag 4 februari 2004 15:24 schreef L.Denninger het volgende:
Ze hebben 't goed uitgezocht;
downloaded is (nog) legaal, aanbieden niet
quote:inderdaad; dan praten ze niet over een gratis filmpje; maar als downloaden legaal is zoals l.denninger vermeld dan zou het dus weer legaal zijn
Op woensdag 4 februari 2004 15:24 schreef Cybersailor het volgende:
Ja ik loop me er ook al een tijdje over te verwonderen, volgens mij zeggen ze er namelijk ook in dat hij nog niet eens in de bioscoop is, en dan vind ik het toch wel heel erg veel lijken op illegale films
quote:wat lul jij nou dan waar heb je het over
Op woensdag 4 februari 2004 15:24 schreef MaddoxX het volgende:
waneer komt ^#^#@#! die verhoging :/
quote:Dacht altijd dat ik Chandler was
Op woensdag 4 februari 2004 15:28 schreef Chandler het volgende:
bobjuh
quote:@home owned wel degelijk, als je in een normale dorp of stad woont waar alles goed bereikbaar is, moet je natuurlijk niet in een boerendorpje wonen want dan gaat het mis
Op woensdag 4 februari 2004 15:33 schreef bobjuh het volgende:
Snap nie dat mensen nog steeds @homow of kabel nemen. Onstabiel kut service
quote:Nadeel van kabel is als er meer mensen in je buurt zitten met kabel dat je last van elkaar hebt. Dus je hebt er eerder in grotere plaatsen last van
Op woensdag 4 februari 2004 15:36 schreef Alessandro het volgende:[..]
@home owned wel degelijk, als je in een normale dorp of stad woont waar alles goed bereikbaar is, moet je natuurlijk niet in een boerendorpje wonen want dan gaat het mis
quote:Onzin, crap, bullshit. Downloaden is illegaal. Ook troep 24 uur op je schijf laten staan is illegaal. Het mag gewoon helemaal niet.
Op woensdag 4 februari 2004 15:24 schreef L.Denninger het volgende:
Ze hebben 't goed uitgezocht;
downloaded is (nog) legaal, aanbieden niet
quote:wij wonen vrij afgelegen hier, mischien ook omdat we een alleenstaand huis hebben. Ik heb er gelukkig geen last van ook al woon ik in een best wel groot stad(dorp)hengelo
Op woensdag 4 februari 2004 15:38 schreef bobjuh het volgende:[..]
Nadeel van kabel is als er meer mensen in je buurt zitten met kabel dat je last van elkaar hebt. Dus je hebt er eerder in grotere plaatsen last van
quote:Neu, jij hebt geen belangen in die wereld, komt beetje onovertuigend over dan
Op woensdag 4 februari 2004 15:23 schreef Chandler het volgende:[..]
zal ik een rechtzaak beginnen; mensen opzetten tot het iligaal downloaden van films, muziek en dergelijke
hehe
Trouwens, met @Home kom ik niet hoger dan 100 kB/s overdag vanaf BBB
quote:Downloaden is niet illegaal het aanbieden wel
Op woensdag 4 februari 2004 15:40 schreef Sorcerer8472 het volgende:[..]
Onzin, crap, bullshit. Downloaden is illegaal. Ook troep 24 uur op je schijf laten staan is illegaal. Het mag gewoon helemaal niet.
quote:Mag je blij mee zijn
Op woensdag 4 februari 2004 15:40 schreef Alessandro het volgende:[..]
wij wonen vrij afgelegen hier, mischien ook omdat we een alleenstaand huis hebben. Ik heb er gelukkig geen last van ook al woon ik in een best wel groot stad(dorp)hengelo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |