abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16881976
Ik hoorde net de nieuwste reclame van @home op 538, waarin een duo met elkaar zit te lullen over de nieuwste films die nog niet uitzijn..

Zo ging het ongeveer.
Hey <naam> ik heb gisteren de film <filmnaam> gedownloaded, dies nog niet eens in de bios.
Zegt de ander; ow die heb ik al gezien

@home: Download de nieuwste films via het snelste netwerk @home.

is dit niet een beetje tegenstrijdig?... @home die filmen downloaden promoot zou wel handig zijn als ze een kazaa/edonkey cache server ofzo neer zouden zetten maar tog...

Iemand hier wat op te zeggen? of vinden jullie het een strakke actie? ik persoonlijk ben een beetje verdeeld; downloaden doe ik zo ie zo al maar toch

The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  woensdag 4 februari 2004 @ 15:21:32 #2
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_16882054
Doen ze al tijden... Het is niet per se warez, wie weet hebben ze het over een legale filmbron .
pi_16882075
Noemden ze ook daadwerkelijk de naam van een bekende nieuwe film?
Zo ja, dan kan het aansporing tot illegaal kopiėren en daardoor misschien zelfs strafbaar zijn
Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
pi_16882097
ja klopt ik zag dat laatst op tv, download nu snel films muziek enz
pi_16882111
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 15:21 schreef Slarioux het volgende:
Doen ze al tijden... Het is niet per se warez, wie weet hebben ze het over een legale filmbron .
Uhuh maar waar vind je nou legale films dan?
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_16882133
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 15:22 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Noemden ze ook daadwerkelijk de naam van een bekende nieuwe film?
Zo ja, dan kan het aansporing tot illegaal kopiėren en daardoor misschien zelfs strafbaar zijn
zal ik een rechtzaak beginnen; mensen opzetten tot het iligaal downloaden van films, muziek en dergelijke hehe
Like trump...
pi_16882148
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 15:23 schreef Chandler het volgende:

[..]

Uhuh maar waar vind je nou legale films dan?

betaalde sites...
[i]The cat's in the bag..[br]And the bag is in the river![/i]
  woensdag 4 februari 2004 @ 15:24:21 #8
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_16882152
Ze hebben 't goed uitgezocht;
downloaded is (nog) legaal, aanbieden niet
zzz
  woensdag 4 februari 2004 @ 15:24:22 #9
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_16882153
Je hebt ook nog legale downloadsites. Waar je dan weer wel voor moet betalen. Hoeft dus niet perse illegaal te zijn.
Maar zo wordt het wel door de meeste zo geļntrepeteerd.
So we just called him Fred
  woensdag 4 februari 2004 @ 15:24:42 #10
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_16882159
waneer komt ^#^#@#! die verhoging :/
I have no rival, no man can be my equal. ♥
pi_16882160
Ja ik loop me er ook al een tijdje over te verwonderen, volgens mij zeggen ze er namelijk ook in dat hij nog niet eens in de bioscoop is, en dan vind ik het toch wel heel erg veel lijken op illegale films
It's not a beer belly, it's a fuel tank for a sex machine!
pi_16882200
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 15:24 schreef L.Denninger het volgende:
Ongetwijfeld; maar het aanzetten tot illigale practijken niet; in het algemeen is het downloaden van films ook illigaal want er zijn dan ook meer aanbieders of hebben ze een dealtje met de riaa ofzo
Like trump...
pi_16882223
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 15:24 schreef Cybersailor het volgende:
Ja ik loop me er ook al een tijdje over te verwonderen, volgens mij zeggen ze er namelijk ook in dat hij nog niet eens in de bioscoop is, en dan vind ik het toch wel heel erg veel lijken op illegale films
inderdaad; dan praten ze niet over een gratis filmpje; maar als downloaden legaal is zoals l.denninger vermeld dan zou het dus weer legaal zijn
Like trump...
pi_16882239
Vind reclame beetje op het randje maargoed.
Wie ben ik
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_16882267
bobjuh
Like trump...
  woensdag 4 februari 2004 @ 15:31:20 #16
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_16882381
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 15:24 schreef MaddoxX het volgende:
waneer komt ^#^#@#! die verhoging :/
wat lul jij nou dan waar heb je het over
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_16882454
Snap nie dat mensen nog steeds @homow of kabel nemen. Onstabiel kut service
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
  woensdag 4 februari 2004 @ 15:33:40 #18
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_16882455
mischien offtopic maar heb laats mijn abonnement van @home van kabel naar budget verandert betaal nu in plaats van 47,95 per maand nog maar 17,99 en het internetten gaat bijnna net zo snel een aanrader
pi_16882550
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 15:28 schreef Chandler het volgende:
bobjuh
Dacht altijd dat ik Chandler was
  woensdag 4 februari 2004 @ 15:36:56 #20
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_16882586
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 15:33 schreef bobjuh het volgende:
Snap nie dat mensen nog steeds @homow of kabel nemen. Onstabiel kut service
@home owned wel degelijk, als je in een normale dorp of stad woont waar alles goed bereikbaar is, moet je natuurlijk niet in een boerendorpje wonen want dan gaat het mis
pi_16882650
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 15:36 schreef Alessandro het volgende:

[..]

@home owned wel degelijk, als je in een normale dorp of stad woont waar alles goed bereikbaar is, moet je natuurlijk niet in een boerendorpje wonen want dan gaat het mis

Nadeel van kabel is als er meer mensen in je buurt zitten met kabel dat je last van elkaar hebt. Dus je hebt er eerder in grotere plaatsen last van
pi_16882731
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 15:24 schreef L.Denninger het volgende:
Onzin, crap, bullshit. Downloaden is illegaal. Ook troep 24 uur op je schijf laten staan is illegaal. Het mag gewoon helemaal niet.
Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
  woensdag 4 februari 2004 @ 15:40:37 #23
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_16882734
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 15:38 schreef bobjuh het volgende:

[..]

Nadeel van kabel is als er meer mensen in je buurt zitten met kabel dat je last van elkaar hebt. Dus je hebt er eerder in grotere plaatsen last van

wij wonen vrij afgelegen hier, mischien ook omdat we een alleenstaand huis hebben. Ik heb er gelukkig geen last van ook al woon ik in een best wel groot stad(dorp)hengelo
pi_16882782
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 15:23 schreef Chandler het volgende:

[..]

zal ik een rechtzaak beginnen; mensen opzetten tot het iligaal downloaden van films, muziek en dergelijke hehe

Neu, jij hebt geen belangen in die wereld, komt beetje onovertuigend over dan

Trouwens, met @Home kom ik niet hoger dan 100 kB/s overdag vanaf BBB

pi_16882875
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 15:40 schreef Sorcerer8472 het volgende:

[..]

Onzin, crap, bullshit. Downloaden is illegaal. Ook troep 24 uur op je schijf laten staan is illegaal. Het mag gewoon helemaal niet.

Downloaden is niet illegaal het aanbieden wel
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 15:40 schreef Alessandro het volgende:

[..]

wij wonen vrij afgelegen hier, mischien ook omdat we een alleenstaand huis hebben. Ik heb er gelukkig geen last van ook al woon ik in een best wel groot stad(dorp)hengelo

Mag je blij mee zijn
Had eerst ook @homow wel goede snelle verbinding alleen ze begonnen te zeuren over dat we teveel dataverkeer verbruikte enzo. En ze begonnen poorten dicht te gooien als poort 25
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')