abonnement Unibet Coolblue
pi_16460825
Ik heb hier een Philips RC 639 autoradio/CDspeler die altijd zonder noemenswaardige problemen heeft gespeeld. Totdat iemand met dikke vingertjes de DEMO modus heeft geactiveerd. Die laat zich niet meer zo makkelijk uitzetten, dus zijn we op zoek gegaan naar de gebruiksaanwijzing.
Die hebben we dus niet meer. (Na de verhuizing kunnen we die niet meer vinden).
Ook op handleidingen-online.nl staat de handleiding van deze radio niet, dus helaas kan ik 'm daar niet halen. De weg via Philips loopt dood omdat ze hun carstereo divisie hebben verkocht. Dat heet nu VDO Dayton.
Dus: Fokkers, help! Heeft iemand van jullie deze radio en kan mij een kopie van deze handleiding sturen?
Of weet iemand hoe ik die vermaledijde demo uit kan zetten? Of is er ergens informatie te krijgen waar ik niet van weet?

Oh ja Google is al geprobeerd!!

pi_16460990
IK heb een sterotoren van Philips.
In de handleiding staat dacht ik dat je een bepaalde toest een paar seconden moet indrukken en dan gaat deze vanzelf weer uit, ik weet alleen even niet om welke knop het gaat.
pi_16461068
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:03 schreef Constant het volgende:
IK heb een sterotoren van Philips.
In de handleiding staat dacht ik dat je een bepaalde toest een paar seconden moet indrukken en dan gaat deze vanzelf weer uit, ik weet alleen even niet om welke knop het gaat.
ik dacht de powerknop op mijn ingeleverde stereo
pi_16461507
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:03 schreef Constant het volgende:
IK heb een sterotoren van Philips.
In de handleiding staat dacht ik dat je een bepaalde toest een paar seconden moet indrukken en dan gaat deze vanzelf weer uit, ik weet alleen even niet om welke knop het gaat.
Sterotoren??
pi_16480043
*Schop*

Wie o wie?

pi_16594212
Zelf gevonden;

Uitzetten, "display" indrukken en ingedrukt houden en aanzetten. Probleem opgelost.

Topic mag dicht

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')