abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 20 januari 2004 @ 08:33:17 #26
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_16418944
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 08:31 schreef Blasted_Billy het volgende:
als die gozer aan ons een hekel heeft, wat doet hij hier dan?
Nog een paar jaar, en er wonen hier meer moslims dan in zijn eigen land.
pi_16418947
ertan = HUILIE !
pi_16418949
quote:
Dit is duidelijk een reactie om mensen uit de tent te lokken. Geloof er geen reet van. En nee dit is niet een steek je kop maar in het zand reactie van mij. Dit is te zuiver Nederlands om door een moslim geschreven te zijn
Struisvogel.
pi_16418953
quote:
[Wat moet je anders wanneer deze maatschappij je geen andere uitweg biedt? Je laten kleineren, onderdrukken en geestelijk mishandelen?
Misschien gezellig terug naar een achtergebleven dorpje in Oost-Turkije ?
Op dit soort extreme figuren zitten wij niet echt te wachten in Nederland.
pi_16418958
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 08:33 schreef Lagonda het volgende:

[..]

Struisvogel.


door mensen zoals jij krijg ik ook murat gevoelens
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
  dinsdag 20 januari 2004 @ 08:34:54 #31
7457 Chilly_Willy
Coitus ergo sum...
pi_16418959
Je moet de rest maar eens lezen op www.ertan.nl
Hij zegt hier opgegroeid te zijn, maar als het er op aan komt dan zijn vrouwen alleen maar goed voor achter het aanrecht.
quote:
Ik heb een tijdje wat gehad met zo'n Turkse uit Nederland, dat wijfje kon nog geen eens een eitje bakken. Wilde ik Turks eten zoals mijn moeder het klaarmaakt dan moesten we naar een Turks restaurant en wie moest dat allemaal betalen? Juist, Ertan, de enige echte!
God gave man a penis and a brain, and enough blood to operate one at a time.
pi_16418961
Volgens mij begrijpen de meeste mensen het doel van die stukjes niet. het is toch duidelijk dat de schrijver de kromme gedachtegang van sommige moslims ten aanzien van vrouwen, homo's en Murad in het extreme doortrekt om dit aan de kak te stellen.

[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 20-01-2004 08:36]

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 20 januari 2004 @ 08:35:01 #33
57690 danielluh
Ben mijn naam beu, maar jah
pi_16418963
krijg eerder het gevoel dat wij als nederlander moeten intergreren in ons eigen land

opflikkeren met die doperwt

Jaaa ik heb ook FOK PM :P
pi_16418971
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 08:28 schreef ClioSporT het volgende:
.
Mijn (Spaanse) schoonmoeder zei het gister nog: Jullie Nederlanders zijn te tolerant. "Waarom grijpt niemand in als een paar van die Turken op straat staan te zingen voor zo'n Murat? In Spanje hadden ze die gasten echt wel een lesje geleerd..." En gelijk heeft ze. Hier kan en mag alles...
  dinsdag 20 januari 2004 @ 08:36:28 #35
7457 Chilly_Willy
Coitus ergo sum...
pi_16418979
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 08:34 schreef Strolie75 het volgende:
Volgens mij begrijpen de meeste mensen het doel van die stukjes niet. Volgens mij trekt de schrijver de kromme gedachtegang van sommige moslims ten aanzien van vrouwen, homos en Murad in het extreme door om dit aan de kak te stellen.
hmm, dat id krijg ik nu ook een beetje
God gave man a penis and a brain, and enough blood to operate one at a time.
pi_16418981
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 08:34 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

door mensen zoals jij krijg ik ook murat gevoelens


Je wilt mij doodschieten omdat ik een andere mening heb?
  dinsdag 20 januari 2004 @ 08:36:50 #37
81816 Nemesiah
Courage and Consistency
pi_16418985
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 08:30 schreef Careca het volgende:
Dit is duidelijk een reactie om mensen uit de tent te lokken. Geloof er geen reet van. En nee dit is niet een steek je kop maar in het zand reactie van mij. Dit is te zuiver Nederlands om door een moslim geschreven te zijn
Ja , ik vind inderdaad ook dat het Nederlands van een erg hoog niveau is wat je niet zou verwachten van een Turk.
Maar de meeste obscene provocerende dingen worden op maroc.nl geplaatst in hun eigen taal.
En daar is ook vrijwel geen controle op.
De beloning voor tolerantie is bedrog en verraad.
pi_16418989
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 08:35 schreef kesj het volgende:

[..]

Mijn (Spaanse) schoonmoeder zei het gister nog: Jullie Nederlanders zijn te tolerant. "Waarom grijpt niemand in als een paar van die Turken op straat staan te zingen voor zo'n Murat? In Spanje hadden ze die gasten echt wel een lesje geleerd..." En gelijk heeft ze. Hier kan en mag alles...


ga je gang zou ik zeggen, alsof die paar turken heel stilletjes hun "lesje" zouden accepteren.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_16418994
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 08:35 schreef kesj het volgende:

[..]

"Waarom grijpt niemand in als een paar van die Turken op straat staan te zingen voor zo'n Murat? In Spanje hadden ze die gasten echt wel een lesje geleerd..." En gelijk heeft ze. Hier kan en mag alles...


nederland = bang
de mensen die er iets tegen zouden moeten doen althans, de mensen die er iets tegen WILLEN doen kunnen dat niet want dan worden ze gelijk opgepakt, helaas is dat de gang van zaken in nederland
  dinsdag 20 januari 2004 @ 08:38:32 #40
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_16418998
S. Asuk, AMSTERDAM
quote:
05 Sep 2003 16:24:
S. Asuk, ook wel bekend als Ertan, beweert op zijn site aaaabsoluut geen homo te zijn, maar dat hij zich heeft voorgedaan als allochtone islamitische homo, puur om te kijken of hij dan bekende ..Nederlander kon worden... Fijn! Onze wandelende identiteitscrisis, die zich Nederlander-/homo/joden/vrouwen-haat tot karakter heeft aangemeten, beschouwt zich kennelijk toch als Nederlander! Een lichtpuntje. (Ja inderdaad, dit is cynisch )
Ertan
http://www.jolie.nl/weblog/092003september.html

ah, hij's dus al bekend

edit: http://www.schandaal.com/index.php?itemid=553

[Dit bericht is gewijzigd door Tiemie op 20-01-2004 08:42]

  dinsdag 20 januari 2004 @ 08:38:55 #41
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_16419002
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 08:37 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

ga je gang zou ik zeggen, alsof die paar turken heel stilletjes hun "lesje" zouden accepteren.


Als 500 me'ers ze helemaal naar de tering trappen zou het misschien wel tot ze doordringen.
pi_16419005
leuk hoor
een beetje proberen hoge stats te halen
  dinsdag 20 januari 2004 @ 08:39:42 #43
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_16419013
Het is gewoon sarcasme..
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_16419014
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 08:36 schreef Lagonda het volgende:

[..]

Je wilt mij doodschieten omdat ik een andere mening heb?


ik walg van je manier van denken.. door dat ene stukje van ertan begin je al direct met "ze" . waarom gelijk "ze"

moet ik nu ook zeggen dat iedereen is zoals jou? zou toch ook krom zijn. mongool.

Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_16419020
Ik zou em zo kunnen herschrijven:

Van Wieren, ik hou van je!
Je kon m'n vader zijn. Wat jou overkwam is niet jouw schuld, jongen, het is de schuld van deze verrotte maatschappij waarin wij helaas in leven. De misselijkmakende streken van die verrote appels in de grote mand vol allochtonen, waarvan ik zie dat ze het telkens weer voor meer dan voor zichzelf alleen verzieken. Ze misbruiken hun "allochtoon-zijn" door te roepen om respect, maar het enige dat ze willen is ontzag, afgedwongen door geweld. Daarbij misbruik makend van hun cultuur, terwijl hun cultuur in oorsprong toch zo tolerant is. Jouw dader is misschien wel hier geboren, maar doet alsof ie tot de paria's is benoemd van onze maatschappij, terwijl ie daar toch helemaal zelf voor heeft gezorgd. Talloze jonge mensen met een soortgelijke achtergrond laat namelijk zien dat het wèl kan. Als een Nederlander zijn mening geeft onder het mom van vrijheid van meningsuiting, dan wordt dat al gauw als discriminatie gezien, maar als een imam dat doet dan komt hij er hier mee weg. In tegenstelling tot in eigen land, vreemd genoeg. Gekleineerd, onderdrukt en geestelijk mishandeld worden voor een klas, die jij leidde met de intentie ook van hen een beter mens te maken. Jij moest de opgekropte haatgevoelens van die loser bekoepen met een kogel door je hoofd. Met als excuss: "wat moet je anders wanneer deze maatschappij je geen andere uitweg biedt?". Iemand met een beetje eergevoel had de eer aan zich zelf gelaten. Geloof mij, er lopen vast een heleboel moslimjongeren rond met enorme opgekropte haatgevoelens jegens alles wat ook maar met Nederlanders van doen heeft. Ik kan dan ook alleen maar hopen dat ook na deze gebeurtenis een keer duidelijk wordt dat het niet hier bij zal blijven. Sterker nog, de roep om een hardere aanpak zal alleen maar verergeren, helemaal wanneer leraren zoals jij zich pas veilig kunnen voelen in deze maatschappij met dectectiepoortjes bij de ingang van de school.
Het ga je goed, van Wieren. Als Allah inderdaad de barmhartige is, zal Murat zich ook voor hem moeten verantwoorden. Ik kan alleen maar voor hem hopen dat ook hij vergiffenis zal schenken

[Dit bericht is gewijzigd door RRRobert op 20-01-2004 08:42]

Elke god is een leugen. Elke religie is een doctrine. Elke profeet is een charlatan. Punt.
pi_16419021
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 08:38 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Als 500 me'ers ze helemaal naar de tering trappen zou het misschien wel tot ze doordringen.


ja, en als 500 me'ers je moeder neuken begrijp je misschien ook dat dit never nooit kan. Om maar even te reageren zoals jij.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_16419045
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 08:25 schreef Lagonda het volgende:

[..]

Nederlanders gaan een paar keer op vakantie naar Turkije, naar de toeristenplekjes om precies te zijn, zien een paar verwesterde Turken die ook geld willen verdienen en hup de Nederlander denkt dat heel de Turkse bevolking verwesterd en 'veel verder' is dan de Turken hier. [/i]

[..]


Net zo goed kun je stellen dat mensen dit soort stukjes, van één individu, lezen en dan denken dat hij een complete bevolkingsgroep vertegenwoordigt. Af en toe moeten we nog leren dat de werkelijkheid via de media niet altijd overeenkomt met de werkelijkheid zoals hij is. De media (óf het onvermogen van de mens om kritisch te zijn over wat de media schrijven) zijn een belangrijke reden waarom er groepen gevormd worden.

[Dit bericht is gewijzigd door Bombie op 20-01-2004 08:47]

pi_16419069
Tsss, check sig.
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_16419073
Figuren zoals degene die die brief geplaatst hebben,verzieken het voor anderen.Zoals in alle uitwassen zijn,is dit er ook 1.
Dit is nou typisch weer een voorbeeld van de goeden lijden onder de kwaden,waarbij ik de briefschrijver onder de kwaden vind vallen.
Ik heb zat buitenlandse vrienden,collega's,noem maar op.
1 van mijn beste vrienden is surinamer,en ook die vind dit niet normaal.

Toen ik op de lagere school zat,was daar een turkse jongen,en toen zei hij al dat hij dokter wilde worden.Nu is hij het.Zo'n jongen verdiend niets anders dan respect van "ons nederlanders" en van de turkse gemeenschap.
Wat mij opvalt,en ik woon in rotterdam,is dat degenen waar zoveel last van is,vaak laaggeschoolden zijn.En dan wil ik ook vermelden dat het niet alleen de buitenlanders zijn,ook onder de nederlanders zit henoeg uitschot.
vb:Op zuidplein,en jaren geleden op de lijnbaan,is een samenscholingsverbod.Daar word veel gecontroleerd door de politie,want men voelde zich niet veilig,wat ook klopte.En het waren,en dat is niet lullig bedoeld,jongens van buitenlandse afkomst.

Ik vind dat iedereen zich moet aanpassen aan de samenleving,ook de nederlanders zelf!
Dit heeft niets met discriminatie te maken,maar met respect voor elkaar hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door Corona1972 op 20-01-2004 08:47]

  dinsdag 20 januari 2004 @ 08:45:18 #50
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_16419076
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 08:40 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

ja, en als 500 me'ers je moeder neuken begrijp je misschien ook dat dit never nooit kan. Om maar even te reageren zoals jij.


In veel andere landen weten ze beter raad met knulletjes zoals jij. Tijd dat er in Nederland ook wat gaat gebeuren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')