http://www.apple.com/trailers/miramax/mindhunters.html
[Dit bericht is gewijzigd door sioux_ op 08-01-2004 12:58]
Heb daar trouwens ook op school gezeten voor een jaartje
Kan alleen hier op m'n stageplaats de trailer van de film niet bekijken... jammer
Heeft trouwens wel ontzettend lang geduurt voor die film af was! Ze hebben de opnamen anderhalfjaar geleden gemaakt...
Edit:
Is die mooie chopper daar echt geweest of is dat een beetje geknutseld op de pc door onze miramax vrienden?
[Dit bericht is gewijzigd door Levitation op 08-01-2004 13:12]
quote:Hihi, inderdaad wel ERG opvallend dat ie daar nu mee komt
Op donderdag 8 januari 2004 13:06 schreef TimMer1981 het volgende:
Zeker een schoolmailtje gehad?
Ik zit jammer genoeg ook op de Haagse Hogeschool, ga nu bijna afstuderen gelukkig.
Maar ik wist al van het initiatief. Had de opnames enzo ook gezien. En gezien hoe ze de witte H die op de grond geplakt was er nauwelijks af konden krijgen
Ben zelf ook gelukkig bijna aan het afstuderen.
Ontopic: De trailer ziet er wel tof uit. Ik wil de film natuurlijk sowieso zien om te kijken hoe alles er uit ziet enzo. Ik ben wel bang dat het een ongelofelijke rukfilm is trouwens. Ten eerste de HHS als FBI-Academy? Kom nou! En ten tweede zit Antonie Kamerling er in.
Met een overload aan vrouwen
quote:Lucky Bastard! Ik doe CMD waar een vrouw op 1 vinger is te tellen.
Op maandag 19 januari 2004 14:39 schreef Elegy het volgende:
Ik doe de HeboMet een overload aan vrouwen
Stond raar te kijken dat ze opeens tol-poortjes voor de school hadden geplaatst.. maar het was gelukkig voor de film
quote:Is erg leuk in de zomer...met die open trap in de kantine...
Op maandag 19 januari 2004 15:49 schreef Mr.Black het volgende:[..]
Lucky Bastard! Ik doe CMD waar een vrouw op 1 vinger is te tellen.
Stond raar te kijken dat ze opeens tol-poortjes voor de school hadden geplaatst.. maar het was gelukkig voor de film
Helaas was ik er niet toen ze die film opnamen volgens mij had ik toen ergens anders dingen, of het was één of andere vage projectweek ofzo.
Is ie al uit, eigenlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |