abonnement Unibet Coolblue
pi_15812320
quote:
Piloot vliegt ongehinderd over New York

NEW YORK - Een Amerikaanse piloot is er ondanks strenge antiterrorismemaatregelen in geslaagd om ongehinderd over de verboden zone boven New York te vliegen. Vervolgens koerste hij naar Manhattan om zijn drie vrienden aan boord het Vrijheidsbeeld en de Brooklyn Bridge te laten zien. Dat meldden Amerikaanse media maandag.

De onervaren piloot wist zondag onder meer langs het VN-hoofdkwartier te vliegen, voor een helikopter van de politie hem dwong te landen. Na de landing verontschuldigde de 46-jarige man zich voor zijn onwetendheid en liet de politie hem weer gaan.


quote:
NEW YORK (AP) -- Despite the city's high security level and national terrorism warning, a small plane was able to enter LaGuardia Airport airspace without permission, fly along the East River and circle the Statue of Liberty, and a bus was stolen from the city's bus terminal and driven to Kennedy Airport the same day.
bron: Trouw/CNN

Ondanks code-oranje, de verscherpte veiligheidsmaatregelen, ondanks dat er al dagen verschrikkelijke aanslagen verwacht worden, kan een onervaren piloot in een no-flyzone ongestoord zijn gang gaan

Dit is niet bepaald geruststellend voor oa de inwoners van NY.

Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_15812603
Whoeeeeehaaah, I like the Yanks
  dinsdag 30 december 2003 @ 00:39:16 #3
62021 Muizig
Kijkt verbaasd..
pi_15812672
Als hij Ali had geheten zat ie nu nog vast

Verder idd flink stom. Die beveiligings maatregelen mogen dan wel streng lijken, degene die echt kwaad willen doen komen er dus waarschijnlijk toch doorheen

De hele grote gemene wereld in!
pi_15812696
Door zulk soort dingen vraag ik me af in hoeverre Darwin gelijk had in de evolutietheorie. (of zou al het uitschot wat zich qua keuzes zich toch amper iets kon veroorloven zoch geëmigreerd hebben naar de vs. Waar ze zichzelf de das iets te stevig omdoen. Wat ik dan uit principiële overwegingen niet zo'n probleem zou vinden.
http://upcomingaward.nl/#_band-groovegarden
Stemt allen op Groove Garden!
pi_15813090
hum.. best stom.. code oranje en nog rustig door kunnen vliegen?
leuke gedachte voor de mensen daar dan..
pi_15813209
Ernstig idd Je zou verwachten dat met al die maatregelen dit soort zaken voorkomen kunnen worden. Blijkt maar weer dat er altijd gaten in blijven zitten...
pi_15813632
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 00:58 schreef QOnline het volgende:

Je zou verwachten dat met al die maatregelen dit soort zaken voorkomen kunnen worden. Blijkt maar weer dat er altijd gaten in blijven zitten...


Dat vliegtuigje is echt wel gespot alvorens het rond het Vrijheidsbeeld ging cirkelen.

((CNN) a small plane was able to enter LaGuardia Airport airspace without permission, fly along the East River and circle the Statue of Liberty)

Overal rond de plekken waar aanslagen verwacht worden bevinden zich te grond/te water dit soort lui:

[Dit bericht is gewijzigd door Cosma-Shiva op 30-12-2003 01:22]

Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_15814071
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 00:26 schreef Cosma-Shiva het volgende:

Ondanks code-oranje, de verscherpte veiligheidsmaatregelen, ondanks dat er al dagen verschrikkelijke aanslagen verwacht worden, kan een onervaren piloot in een no-flyzone ongestoord zijn gang gaan


Tuurlijk kan dat vliegtuig de lucht in, de no-fly zone in en je zou zo wat kunnen uitvreten.
  dinsdag 30 december 2003 @ 02:39:36 #9
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_15815595
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 00:40 schreef sjakie007 het volgende:
Door zulk soort dingen vraag ik me af in hoeverre Darwin gelijk had in de evolutietheorie. (of zou al het uitschot wat zich qua keuzes zich toch amper iets kon veroorloven zoch geëmigreerd hebben naar de vs. Waar ze zichzelf de das iets te stevig omdoen. Wat ik dan uit principiële overwegingen niet zo'n probleem zou vinden.
Wat heeft dit in godesnaam met Darwin te maken? Darwin was trouwens niet de echte uitvinder van de evolutietheorie. Dat was namelijk Spencer, een socioloog!
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_15815681
Ik zou het toch eng vinden om dit jaar op Times Square te staan met oud en nieuw, alhoewel ik dat wel nog eens wil doen
Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
pi_15815711
Matige stemmingmakerij. Als dat vliegtuigje zichzelf tegenover flightcontrol had gemeld als "Allah Ackbar" was het al lang uit de lucht geschoten. Nu mocht 'ie gewoon terugvliegen over 'controlled airspace'.
Er staat namelijk ruim voldoende luchtafweergeschut rondom NY voor als het echt fout dreigt te gaan.
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_15816012
Was dit zondag gebeurd? Ik en mijn vriend waren toen namelijk in Central Park aan het wandelen. Op een gegeven moment vlogen een helicopter en iets daarboven een vliegtuig over. Mijn vriend zei nog: "Jezus, wat maken ze toch een kl*teherrie!!" Maar ik zag de mensen niet raar opkijken ofzo...
  dinsdag 30 december 2003 @ 08:53:59 #13
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_15817130
Dit is HET bewijs dat die Amerikanen zo zwak zijn als een pasgeboren egel zonder stekels, in eigen land weten ze niet hoe ze het moeten regelen, 11 september is het beste voorbeeld om mijn theorie te staven

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 30 december 2003 @ 09:17:31 #14
67385 ROG
Go on, say it.
pi_15817275
Heheh bizar nieuws.

Mooi naief ook, 46 jaar en dan even het Vrijheidsbeeld aan je vrienden laten zien met code oranje overal.

pi_15817398
Alsof zo'n vliegtuigje veel schade kan veroorzaken
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
  dinsdag 30 december 2003 @ 09:37:32 #16
67385 ROG
Go on, say it.
pi_15817456
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 09:32 schreef -Beestje- het volgende:
Alsof zo'n vliegtuigje veel schade kan veroorzaken
Een vuile kernbom? Pesticiden verspreiden? Een nationaal symbool zoals het Vrijheidsbeeld de vernieling in helpen? Een groot gevoel van onveiligheid geven?
  dinsdag 30 december 2003 @ 09:41:29 #17
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_15817495
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 09:37 schreef ROG het volgende:

[..]

Een vuile kernbom? Pesticiden verspreiden? Een nationaal symbool zoals het Vrijheidsbeeld de vernieling in helpen? Een groot gevoel van onveiligheid geven?


Je noemt toevalligerwijs allemaal punten op waar Amerika zelf schuldig aan is ten opzichte van andere landen !

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_15817568
-

[Dit bericht is gewijzigd door omegaproject op 30-12-2003 11:35]

  dinsdag 30 december 2003 @ 11:33:38 #19
79045 BashmeBoy
anti-moslim = toppie
pi_15819887
Gelukkig hebben ze die piloot niet uit de lucht geschoten.
Dat pleit weer vóór de Amerikanen.
[i]120. En de Joden en de Christenen zullen u welgezind zijn, tenzij gij hun godsdienst belijdt. Zeg: "Voorzeker, Allah's leiding is de Belabberde leiding"....[/i]" [b]Breek de dag ! Tik een eitje ![/b]
pi_15820130
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 11:33 schreef BashmeBoy het volgende:
Gelukkig hebben ze die piloot niet uit de lucht geschoten.
Dat pleit weer vóór de Amerikanen.
Wiens kloon ben jij nou weer?

Een donkerbruin vermoeden heb ik natuurlijk wel.

pi_15824126
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 11:41 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Wiens kloon ben jij nou weer?

Een donkerbruin vermoeden heb ik natuurlijk wel.


Dat donkerbruine uit zich denk ik ook in de vorm van die user...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')