abonnement Unibet Coolblue
pi_15768242
Beste mede Fokkers,
ik zoek een volgend soort reis:

Naar Schotland, bij aankomst een huurauto krijgen, een routekaart met voorgereserveerde hotel/motel plaatsen waar je een x aantel uur over rijd. De volgende dag weer uitchecken en op naar het volgende hotel. Eventueel zie je in de hotel/motels dan andere deelnemers van zo'n autovakantiereis. Weet iemand waar ze zoiets aanbieden want ik kom bij Schotland alleen maar busreizen tegen en ik wil graag wat vrijheid hebben. Ben benieuwd of iemand weet waar dat mogelijk is.


Edwin

pi_15768438
misschien naar een reisbureau gaan en het daar vragen? Daar weten ze dat wel als je bij een beetje normaal reisbureau bent. Het lijkt me namelijk wel dat het moet kunnen. Afgelopen vakantie ook auto gehuurd bij een hotel waar ik in zat alleen ik zat maar in 1 hotel de hele vakantie lang!
pi_15768447
Wil je die huurauto delen met een ander stel/mensen?
People spend money they dont have, to buy things they dont want, to impress people they dont like
pi_15768497
Er zijn zogenaamde fly-drive vakanties naar Schotland. Heb het zelf nooit gedaan maar schijnt wel leuk te zijn. Ga een langs een reisbureau zou ik zeggen.

Denk erom dat je minster 23 jaar en 1 jaar in bezit van een rijbewijs moet zijn om een auto te kunnen huren in schotland!

Eehm...
pi_15768566
Er mogen best mensen meerijden maar ik wil een aantal plaatsen in Schotland aandoen (bij voorkeur uitgestippelde route door reisorganisatie langs alle mooie steden, zij zorgen voor de reserveringen, ik rijd zelf andere mogen meerijden. In principe rij ik zelf, geen anderen achter het stuur. Erg ego ja.
pi_15768617
Dank je CoolKappie maar ik ben 27 jaar en heb al zo'n 9 jaar rijbewijs op zak.
  zondag 28 december 2003 @ 17:04:44 #7
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_15768729
Zelf doen kan natuurlijk ook!
Ik heb het een paar jaar geleden gedaan: met de bus naar London, daar een auto gehuurd (wel vooraf geregeld), naar Schotland gereden en daar rondgereden en geslapen op campings en in hostels. Was goed te doen, daar heb je geen fly-drive voor nodig, alleen een goede reisgids met wat hotels/hostels/campings.

Voordeel van Schotland is overigens dat men niet moeilijk doet over wildcamperen en je tentje een nachtje neerzetten in the middle of nowhere, om wakker de worden tussen de highlandcows en schapen is zeer de moeite waard!

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_15768931
Klinkt goed Hik. Alleen met de bus naar Londen en dan met huurauto naar Schotland? Kon je niet beter een vlucht nemen naar Glasgow?

Lijkt me dat je iig een fantastische reis gehad moet hebben; iets soortgelijk heb ik zeker ook voor ogen ga het waarschijnlijk wel alleen doen want mijn vrienden kiezen dusver nog steeds voor Kos, de costa's enz. Ik wil ondertussen wel ff wat anders.

Hik: vlucht, overnachtingen, autohuur enz totaal voor ongeveer 2 weken zou je dat kunnen redden met 1500 euro?

  zondag 28 december 2003 @ 17:15:55 #9
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_15769115
quote:
Op zondag 28 december 2003 17:10 schreef terweijden het volgende:
Klinkt goed Hik. Alleen met de bus naar Londen en dan met huurauto naar Schotland? Kon je niet beter een vlucht nemen naar Glasgow?
Zou best kunnen. Had toen heel weinig geld en dit was wel een goedkope optie (Eurolines naar London was héél goedkoop). Kost wel tijd natuurlijk...
quote:
Hik: vlucht, overnachtingen, autohuur enz totaal voor ongeveer 2 weken zou je dat kunnen redden met 1500 euro?
Ik zou het écht niet meer weten, sorry, dit was al een jaar of 6 geleden namelijk. Door zelf alles te regelen kun je wel geld uitsparen volgens mij. Zelf koken en boodschappen doen bijvoorbeeld.

Maar je hebt gelijk, Schotland is súper!

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_15771989
Schotland
voor heel veel Schotland info
En eigenlijk ook wel een heel goed topic om deze vraag in te stellen.

Slotje dus!

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')