Veel leuker is het als dit, voor een miljoenenpubliek, live in de uitzending tegen hun wordt gezegd. En als het aan mij ligt gaat dat gebeuren.
Plan Dijkshoorn Holt De Vijand Van Binnen Uit is in volle actie en alles loopt meer dan voorspoedig.
Hier het scenario, dat tot nu toe zoveel beter loopt dan ik had kunnen denken. Twee mensen, een dochter van een goede vriend van mij en een perfect zingende jongen die ik ken deden op mijn verzoek mee aan de voorrondes van Idols. Allebei in een andere stad. Ik kan niet zeggen welke audities het waren, want dan wordt het ingewikkelder om dit plan te laten slagen.
De bedoeling was dat een van de twee hopelijk door zou gaan naar de volgende ronde. Voor de goede orde, allebei hebben een dijk van een stem en komen helemaal uit het segment zelfverzekerd en hip. Ik was zo eigenwijs om te denken dat ik wist wat deze jury graag wilde zien.
En dat is meer dan uitgekomen. ALLEBEI zijn ze een ronde verder en het moet heel vreemd lopen als een van de twee niet doordringt tot de reeks finale uitzendingen.
Het plan is om het spel zo lang mogelijk mee te spelen en om dan op een beslissend moment, als zoveel mogelijk mensen kijken, totaal onverwacht keihard de waarheid te zeggen over de walgelijke zelfingenomen jury. Het is live, het is onmogelijk om te knippen etc. Voor zeker een paar seconden zal de jury live zwaar door de mangel worden gehaald. Mijn deelnemers hebben allebei beloofd dat als het zover is zij zich alleen maar weg laten slepen door bewaking. Zij zullen hun tekst tegen de jury blijven zeggen tot ze worden verwijderd.
Allebei de deelnemers geven niets om roem en staan volledig achter het plan. Het wordt hoog tijd dat deze ballon live wordt doorgeprikt.
Eventuele boetes wegens het niet nakomen van een contractuele afspraak voor de lopende televisie uitzendingen zal door mij worden betaald.
De reden dat ik hiermee naar buiten treed mag duidelijk zijn. Ik wil de jury van Idols weken lang achter elkaar hetzelfde laten voelen als wat zij goedwillende auditiegangers ook hebben laten voelen: de dreiging dat je vernederd wordt. Voor gans een volk op je nummer worden gezet als entertainment, ik doe eigenlijk niets anders. Alleen zal er nu om de jury worden gelachen en zullen de woorden nog harder en raker zijn.
Alle twee mijn deelnemers zijn nog in de race. Het wordt spannend
- OF je bent ZOOOO stom dit bekend te maken, zodat ze binnen korte tijd zullen weten dat (mogelijk) iemand iets "lelijks" gaat zeggen binnenkort.
- OF je vind het leuk dat de jury nu voorbereid is op iets wat regelrecht uit jouw grote dikke duim komt.
Wat het ook is (and I repeat):
quote:
Op zondag 14 december 2003 12:46 schreef Stefkuh het volgende:
HAHAAAAHAAA en jij denkt dat ze zich daar IETS van aantrekken ALS dit gaat gebeuren.
[Dit bericht is gewijzigd door Stefkuh op 14-12-2003 12:48]
quote:Ik heb toch erg veel uit betrouwbare bron gehoord waarbij je toch heel sterk gaat twijfelen
Op zondag 14 december 2003 12:44 schreef TAmaru het volgende:
Ik denk niet dat de persoonlijke kwaliteiten van Jerney Kaagman of het ontberen daarvan iets afdoen aan het feit dat ze wel kan horen of iemand kan zingen. Aan de andere kant, soms vind ik ze onnodig hard en hypocriet en dat mag best eens gezegd worden.
[Dit bericht is gewijzigd door ForeverEternalFreak op 14-12-2003 12:47]
Oh, wacht, hier lezen 10.000 mensen mee.
quote:My point Indeed
Op zondag 14 december 2003 12:47 schreef sizzler het volgende:
Heel goed! Hou het geheim tot het zover is, da's goed voor de verrassing!Oh, wacht, hier lezen 10.000 mensen mee.
quote:Ik kan het nummer via het Alice-fantopic wel krijgen, maar ik heb zelf geen interesse
Op zondag 14 december 2003 12:46 schreef eXite het volgende:
[afbeelding] <- Heb je dr nummer?
Het wordt tien keer botter en tien keer groffer dan wat de jury zich nu zelf denkt te kunnen permiteren.
Juist omdat er 10.000 mensen meelezen post ik dit op FOK. Lijkt me vrij logisch.
quote:Zoals hij zegt, juist niet. De jury weet dat ze dan te grazen worden genomen, alleen hebben ze geen idee door wie. Dat is het vette eraan
Op zondag 14 december 2003 12:53 schreef Linz het volgende:
ik hoop dat je plan gaat werken, aangenomen dat dit geen lulverhaal is. Het is wel raar dat dit je kenbaar maakt op het internet op een van de meeste gelezen boards van Nederland, want als dit werkelijk zo is, dan zullen ze er op gaan anticiperen en valt je plan in duigen (helaas).
quote:hij zegt toch dat hij de boetes zou betalen?
Op zondag 14 december 2003 12:52 schreef Sven- het volgende:
Alleen ben je vergeten dat ze een contract hebben getekend voordat de liveshows zijn begonnen
en dat het hierbij verraden is aan 10.000 mensen staat ook in de collumn, om de jury nu al vast angst in te boezemen.
quote:Denk niet dat ze er wakker van liggen..
Op zondag 14 december 2003 12:52 schreef doordevil het volgende:
Het idee is juist, jongens en meisjes, dat ZOVEEL mogelijk mensen het van te voren weten en dat er NIETS aan gedaan kan worden. Het is zitten voor de jury en wachten tot ze keihard worden aangevallen. En houd er maar rekening mee dat het niet zal blijven bij: "ik vind jou stom"
quote:Blaat..
Op zondag 14 december 2003 12:55 schreef Pharkus het volgende:[..]
hij zegt toch dat hij de boetes zou betalen?
en dat het hierbij verraden is aan 10.000 mensen staat ook in de collumn, om de jury nu al vast angst in te boezemen.
Ik vind het maar een trieste actie.. is de TS zelf misschien een keertje uitgelachen door de jury ofzo..
verder denk ik dat de jury er absoluut niet om wakker ligt.. gewoon ff naar de reclame gaan en verwijderen die idioten
[Dit bericht is gewijzigd door Sven- op 14-12-2003 12:58]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |