Plak de afstandsbediening op de achterkant van je scherm, de bovenkant dus als hij dicht is.
Elke keer dat je een zender wilt wisselen gooi je je laptop dicht en druk je op het gewenste knopje en je opent je laptop weer.
Klaar is Kees, en sneller dan dat stomme programmaatje zoeken .
quote:Universele afstandsbediening van het merk Goedkopi bij de Aldi ofzo.. 3 euro
Op maandag 1 december 2003 21:39 schreef HeyFreak het volgende:
koop dan een nieuwe AB...
quote:3 euro weet ik niet maar die dingen zijn iig niet duur...
Op maandag 1 december 2003 21:40 schreef Haanibal het volgende:[..]
Universele afstandsbediening van het merk Goedkopi bij de Aldi ofzo.. 3 euro
quote:Je kan een nokia emulator gebruiken, maar dat is een grote omweg. Ik d8 gewoon misschien is er ergens een simpel programmatje die dat kan. Het is gewoon infrarood dus moet dus gaan.
Op maandag 1 december 2003 21:38 schreef B03S het volgende:
Damn daar heb ik ook lang naar gezocht, voor windows niks gevonden.
Ben wel wat verwijzingen voor linux tegen gekomen.
Heb je geen Nokia emulator
Het is gewoon dan zit ik thuis op de bank draadloos te internetten met mijn laptop en dan ben ik gewoon te lui om de afstandsbediening naast me op de bank te leggen, dan wil ik gewoon kunnen zappen met mijn laptop...
quote:hoezo nutteloos
Op maandag 1 december 2003 21:42 schreef abnormaarten het volgende:[..]
Je kan een nokia emulator gebruiken, maar dat is een grote omweg. Ik d8 gewoon misschien is er ergens een simpel programmatje die dat kan. Het is gewoon infrarood dus moet dus gaan.
Het is gewoon dan zit ik thuis op de bank draadloos te internetten met mijn laptop en dan ben ik gewoon te lui om de afstandsbediening naast me op de bank te leggen, dan wil ik gewoon kunnen zappen met mijn laptop...
quote:Wel "leuk" nutteloos
Op maandag 1 december 2003 21:43 schreef HeyFreak het volgende:[..]
hoezo nutteloos
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |