Deze keer is het de beurt aan Jack Spijkerman.
Wat zou jij hem willen vragen?
Wie is Jack Spijkerman?
Een korte bio en enkele foto's.

quote:Verdere uitleg over wie Jack Spijkerman is en wat hij doet lijkt me overbodig.
Geboortedatum:
10-08-1948Carriere:
voordat Jack de televisiewereld inging was hij leraar aan een basisschool en daarna leraar Nederlands op een MAVO. In 1981 richtte hij de cabaretgroep 'Dubbel en dwars' op. Vier jaar later kreeg hij zijn eigen radioprogramma op Radio 3: 'De steen-en beenshow', dat hij afwisselend met Dolf Jansen presenteerde.Huidig:
vanaf 1988 presenteert hij iedere zaterdag live 'Spijkers met koppen', dat op radio 2 wordt uitgezonden. Sinds begin jaren negentig verschijnt hij ook op televisie op Nederland 3, met het zaterdagse amusementsprogramma 'Kopspijkers', dat van hem een bekende Nederlander heeft gemaakt. In 2002 won 'Kopspijkers' de Gouden Televizierring voor 'beste programma van het jaar'.
En remember: ![]()
quote:Have fun.
Op donderdag 16 oktober 2003 00:36 schreef static het volgende:
[dienstmededeling]Puberale kutonzinposts die vanaf nu in de [betreffende] topics geplaatst worden worden onherroepelijk verwijdert.
Op recidivisme staat de bekende sanctie.
[/dienstmededeling]
Heb er btw wel om kunnen lachen ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Oorlog84 op 25-11-2003 20:52]
Verlang je af en toe niet naar het onderwijs (aangezien dat toch je eerste keus was)?
quote:Goede vraag
Op dinsdag 25 november 2003 20:50 schreef JohnDDD het volgende:
Wat zou je ervan vinden als men jou zou persifleren?
Het kopspijkerspel is tegenwoordig een verlengstuk van de fragmenten, het gaat helemaal niet meer om het spijkeeren. Om de paar vragen vind jij het nodig om zelf te gaan slaan, waardoor het spelelement eigenlijk helemaal verdwijnt, en het dus alleen nog maar om de (flauwe) fragmenten gaat.
Na het spel is precies het moment gekomen voor de mensen om koffie te gaan in schenken of naar de WC te gaan, want de onderwerpen die dan de revue passeren, zijn vaak wel erg vergezocht en volgens mij voor de meeste mensen ook niet interessant.
Het enige wat echt goed is aan het programma is het cabaret. Dat is (bijna) wekelijks van een hoog niveau. Hebben jullie binnen het Kopspijkers-team al eerder van deze kritieken gehoord en doen jullie er ook iets mee?
Hoe sta je hier tegenover ?
Ik vind jou meer een radioman. Spijkers met koppen kun je wel alleen dragen.
Ben je het hier mee eens ?
Waarom zit een non-talent zoals Sanne Wallis de Vries in je programma ?
Is het zo moeilijk om geschikte vrouwelijke commedičnes te vinden ?
Ik vind het cabaret veruit het leukste gedeelte van je programma. Is het geen idee hier een uurvullend programma mee te maken ? Het slaan met spijkers kennen we nu wel.
Ben je jaloers op mensen die wel een uniek talent hebben zoals Paul Groot ?
Wie is je grote voorbeeld ? Wim kan of meer het type Freek de Jonge ?
Was je vroeger de leukste van de klas om te scoren bij de meisjes ? Je moet het immers niet van je uiterlijk hebben.
quote:Niet zo kinderachtig.
Op dinsdag 25 november 2003 20:55 schreef tong80 het volgende:
Was je vroeger de leukste van de klas om te scoren bij de meisjes ? Je moet het immers niet van je uiterlijk hebben.
quote:Dit was een serieuse vraag Static.
Op dinsdag 25 november 2003 20:57 schreef static het volgende:[..]
Niet zo kinderachtig.
Ik denk dat Spijkerman hem wel zal begrijpen.
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 21:00 schreef ARGONIUS het volgende:
waarom is de gouden knuppel van de week Altijd het 2e filmpje?
quote:Ja Jack, dat valt idd op!
Op dinsdag 25 november 2003 21:00 schreef ARGONIUS het volgende:
waarom is de gouden knuppel van de week Altijd het 2e filmpje?
Ben je zelf niet eens aan verandering toe. Ik weet niet hoe lang te dit programma al doet, maar begint het programma soms niet een beetje een sleur te worden?
Zou je het aandurven een ander programma te presenteren of ben je alleen op je plaats bij Kopspijkers (m.a.w. heb je misschien niet de kwaliteiten een ander programma te presenteren?)
Welk cabaret vond je zelf het leukste? Mis je Peter Heerschop ook zo?
Vind je niet dat het kopspijkeren wat anders ingevuld mag gaan worden? De filmpjes heb ik helemaal niks op tegen, alleen niemand kan op de vragen antwoorden en als je MP vragen stelt wordt het helemaal bedroevend. Gewoon niet leuk bedacht. Is het geen idee toch wat vragen te stellen die te beantwoorden zijn en misschien het competitie element wat terug te laten komen?
-Hoe verklaar jij het overhyped succes van Kopspijkers?
-Waarom wordt er wekelijks opgetreden in Kopspijkers? Dient dat als plaspauze?
-Zullen we je nog terugzien op tv na Kopspijkers?
-Zie jij ook in dat naast Kopspijkers er eigenlijk geen Spijkerman bestaat?
Kan alleen niet thuisbrengen welke
"hoe komen jullie altijd aan die filmpjes met die fouten erin?"
quote:Wat dacht je van: opgestuurd krijgen door mensen (en de leukste wint zo'n koffertje), volgens mij legt ie dat elke week uit
Op woensdag 26 november 2003 00:00 schreef piertje2 het volgende:
ik zou graag willen weten"hoe komen jullie altijd aan die filmpjes met die fouten erin?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |