Waarom ben ik een stomme doos? Nou om de volgende reden(en ;-)):
Ik ben al 2 maanden (3?) verliefd op een jongen hier op school, (ik=16, hij=17 of 18) en inmiddels weet ie dat ook wel, wat wel moet, want kinderen uit mijn klas zijn zo vriendelijk geweest dat hem mede te delen, verschillende zelfs, meerdere malen. Vandaag hebben er weer 2 op het bord geschreven Renée hartje Sharif :rolleyes: :s. Ik schaam me dood, want wat moet die jongen wel van me denken? :| Als ik hem zie gedraag ik me als een hyperventilerend huppelkutje, krijg ik de slappe lach als ik met anderen ben, ik spreek hem niet aan, doe alsof ik m niet zie :confused:, en kan vervolgens wel om mezelf janken omdat hij DAAR staat en niet HIER (bij/op mij ). En omdat ik altijd diegene ben die het zo stom vindt als mensen via via gaan informeren of jongen-meisje/andersom leuk vinden, en niet direct op elkaar afstappen zonder al dat gedoe eromheen. Maar zelf durf ik het dus ABSOLUUT niet.
Aan het begin van mijn ontluikende liefde voor deze persoon was ik zeer zeker van plan hem aan te spreken, en 'het' te gaan vertellen, ik heb meerdere malen op het puntje gestaan, maar doen, ho maar. Nee, inplaats daarvan val ik half flauw door mijn knieën op de grond zodra hij weg is en begin ik te gillen en te trillen als een hysterische fan. :| :bloos: Het is echt heel-erg. En het zal-er-allemaal-wel-bij-horen en bla die bla, maar dat heb ik dus TELKENS OPNIEUW! Wordt ik niet verliefd op iemand bij me in de buurt en doe ik niks, dan wordt ik wel verliefd op een of andere filmster. Dan gaat het er even niet om de vraag of dat verliefdheid is, liefde, of een 'crush', het gaat erom dat ik precies het tegenovergestelde doe van wat ik wil doen.
En wat is nu naast dat alles het nare...ik voel me verdrietig en mislukt als ik hem zie. Aan de ene kant voel ik de kick van het verliefd zijn, aan de andere kant een enorme pijn vanbinnen dat ik niks doe (en inmiddels ook niet meer zou weten wat te doen omdat ik zo lang gewacht heb), en het doet echt zo veel pijn.
Ik heb het idee dat hij i.i.g geen stappen gaat ondernemen, niet zozeer omdat hij niks in mij ziet, maar omdat hij uiteraard van mij mag verwachten (en terecht!) dat ik hem aanspreek (IK ben toch verliefd op hem!), en dat het voor mij gewoon té laat is. Ik kan nu toch moeilijk nog aankomen met met ja wat?! :S
En dan voel ik me toch wel zo stom, zo stom. Bah. Altijd hetzelfde gedoe. Ik krijg mezelf er maar niet uit. Ik wil nooit meer verliefd worden, ik ben al zo vaak verliefd geweest, zo vaak en nog nooit heb ik mogen voelen dat het wederzijds was. Ik snap ook heel dat fijne van verliefdheid niet, en ik snap ook niet hoe andere mensen dat allemaal zo makkelijk doen.
Ik moet het even kwijt..
Ben er maanden mee gepest.
Ik hoop in elk geval dat het bij jou gunstiger afloopt.
quote:OK.
Op maandag 24 november 2003 21:44 schreef Yamyam het volgende:
Jajaja, een klaagverhaal, als je dat irritant vindt (zoals ik meestal) lees dan vooral niet door
quote:
Op maandag 24 november 2003 21:48 schreef Kogando het volgende:
Geef het op.
Tips, zou ik k zelf ook niet hebben...enigste tip die er is dat je je niet volledig op moet gaan storten zodat het geforceerd lijkt.
quote:Wat ben jij toch een eikel....
Op maandag 24 november 2003 21:57 schreef parahsol het volgende:
je bent inderdaad een redelijk domme doos maareh als je het echt zo graag wil dan vraag je toch of hij een keer op je komt staan
Ontopic: Het is helemaal niet raar hoor...Ik zou het zelf ook niet gedurfd hebben...Misschien moet je eens achter komen waar hij uitgaat, daar je flink de moed indrinken en hem toch maar vertellen. En dan kun je later altijd zeggen dat je het niet meende omdat je dronken was
Als hij al tig keer te horen heeft gekregen dat jij hem leuk vindt, maar daar nog steeds niks mee heeft gedaan: hij vindt je niet leuk waarschijnlijk
[Dit bericht is gewijzigd door Kontiki op 24-11-2003 22:13]
quote:Nou tig... het is meer dat iedereen meteen staat te wijzen die van hem afweet dus dat opvalt, dat er laatst 3 meisjes hem verteld hebben dat ik verliefd op m was en wie ik ben, maar dat ie daar niks mee doet is niet zozeer aan hem te wijten, we hebben nu namelijk halve lesroosters waardoor ik hem 2-3 weken zoiezo niet zie. Vandaag toevallig weer wel in de mediatheek, maar goed, veel kansen krijgt hij niet, en ik snap heel goed dat ie ze niet (meteen) aangrijpt. (zie mijn geleuter bovenaan)
Op maandag 24 november 2003 22:10 schreef Kontiki het volgende:
Even serieus dan maarAls hij al tig keer te horen heeft gekregen dat jij hem leuk vindt, maar daar nog steeds niks mee heeft gedaan: hij vindt je niet leuk waarschijnlijk
quote:Slim. hij zit niet in MIJN klas.
Op maandag 24 november 2003 22:09 schreef Ingridh007 het volgende:
je bent inderdaad een stomme doos als je aan mensen uit je klas vertelt dat je een jongen uit de klas leuk vindt :/
quote:Je bedoelt t vast lief maar
Op maandag 24 november 2003 22:07 schreef kingmob het volgende:
Wacht op het volgende feest, drankje erbij.... probleem opgelost.
Trouwens, waar moet ik nu nog mee aankomen? Ik ben inmiddels al zo in de war, heb al zoveel voor/over hem gevoeld/gedaan/gedacht en hij misschien nog maar even aan mij, daar zit een reusachtige ongelijkheid in, dus dat zou raar overkomen toch?
quote:liggen lijkt me leuker
Op maandag 24 november 2003 21:57 schreef parahsol het volgende:
je bent inderdaad een redelijk domme doos maareh als je het echt zo graag wil dan vraag je toch of hij een keer op je komt staan
m.a.w. stop er geen energie meer in joh. zoek een ander
quote:Grote kans dat hij het net zo moeilijk vind als jij. En je kunt er eindeloos over piekeren, maar het beste is om gewoon een goed moment te zoeken en hem aan te spreken. Dan weet je ook snel genoeg of ie jou ook leuk vindt.
Op maandag 24 november 2003 22:17 schreef Yamyam het volgende:[..]
Nou tig... het is meer dat iedereen meteen staat te wijzen die van hem afweet dus dat opvalt, dat er laatst 3 meisjes hem verteld hebben dat ik verliefd op m was en wie ik ben, maar dat ie daar niks mee doet is niet zozeer aan hem te wijten, we hebben nu namelijk halve lesroosters waardoor ik hem 2-3 weken zoiezo niet zie. Vandaag toevallig weer wel in de mediatheek, maar goed, veel kansen krijgt hij niet, en ik snap heel goed dat ie ze niet (meteen) aangrijpt. (zie mijn geleuter bovenaan)
quote:Doelde meer op de sfeer. Op school is het allemaal nogal... tja, shool lijkt me. Als je hem in een andere omgeving ontmoet zal het je waarschijnlijk een stuk makkelijker vergaan. Vind uit waar hij uitgaat en neem een vriendin mee, dat heb je er toch wel voor over?
Op maandag 24 november 2003 22:20 schreef Yamyam het volgende:[..]
Je bedoelt t vast lief maar
a: ik ga nooit naar feestjes, ik houd er gewoon niet van
b: ik drink geen alcohol en als ik t doe heeft dat geen positieve uitwerking op mij
c: zo simpel is het misschien wel, maar het lukt mij dus niet.Trouwens, waar moet ik nu nog mee aankomen? Ik ben inmiddels al zo in de war, heb al zoveel voor/over hem gevoeld/gedaan/gedacht en hij misschien nog maar even aan mij, daar zit een reusachtige ongelijkheid in, dus dat zou raar overkomen toch?
Dat jij als een bezetene reageert als hij in de buurt is komt me ook wel bekend voor. Ik ben dan wel een nuchtere vent, maar ik heb al sinds jaar en dag (in vriendschappelijke zin) een hele hoop vriendinnen om me heen, waarvan ik dat soort verhalen ook allemaal van dichtbij mee heb mogen maken. Geloof me, dat gaat wel over als je wat ouder word.
Verder ben jij geen stomme doos, jij volgt ook alleen maar je gevoel. Dat je klasgenoten je zo in de zeik zetten daarom, zegt eerder wat over die klasgenoten.
En voor de duidelijkheid: ik zou ook niet weten hoe ik zou moeten reageren als ik die gozer zou zijn. Waarschijnlijk gelooft ie er geen fuck van omdat het eigenlijk toch maar roddels zijn. Als je echt voor 'm wilt gaan, zul je het hem inderdaad op de man af moeten vragen. Schrijf 'm een brief. Pleur wat op de schoolmail, weet ik veel. Er zijn vast zat manieren waarop je 'm dit duidelijk kunt maken zonder dat iemand daar ooit achter komt.
Hoewel het soms anders lijkt, kerels hebben óók gevoel in hun flikker. Dat hij niet durft te reageren wil écht niet zeggen dat ie je niet ziet staan. Hij kan je hoogstends een onvolwassen huppelkutje (je eigen woorden ) vinden om je gedrag als hij in de buurt is. Geef 'm desnoods gewoon een link naar dit topic?
Succes meid, ga ervoor!
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 10:17 schreef Drive-By-Shooters het volgende:
Edit dus
[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 25-11-2003 10:34]
quote:Edit: reactie op edit
Op dinsdag 25 november 2003 10:17 schreef Drive-By-Shooters het volgende:
Edit.
[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 25-11-2003 10:34]
[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 25-11-2003 10:35]
quote:als ik het liet staan zou het erg rascistisch overkomen en zo. Maar anders moet je het ff in de moderatie vragen
Op dinsdag 25 november 2003 12:40 schreef Yamyam het volgende:
Wat is er allemaal met die edits?
Ik zou gewoon zelf wel aktie ondernemen, hoe moeilijk het ook is. Beter nu dan dat hij iemand ander heeft en dan heb je voor je zelf zekerheid en is het de volgende keer ook makkelijk voor jezelf om zoiets te ondernemen!
Succes!
Koop in de pauze een fles drank, flikker een deel achterover (niet alles), ga naar die jongen toe en vraag heb of ie zin heeft om na schooltijd te zuipen !
Hoe staat het nu trouwens?
ps: mijn broer is door zo'n briefje getrouwd
quote:Hehehe maar aandacht heb je en dat is ook belangrijk.
Op maandag 24 november 2003 21:47 schreef Angeles het volgende:
Ik heb niet echt tips, maar ik leef wel met je mee. Ik heb het op de middelbare school ook twee keer meegemaakt dat de hele klas inclusief de persoon zelf wist dat ik verliefd op hem was, en dat was ook nog eens niet wederzijds.Ben er maanden mee gepest.
Ik hoop in elk geval dat het bij jou gunstiger afloopt.
quote:Nee dat is een grandioos plan!
Op maandag 24 november 2003 22:04 schreef Shirin het volgende:
..., daar je flink de moed indrinken en hem toch maar vertellen. En dan kun je later altijd zeggen dat je het niet meende omdat je dronken was
Ik ken dat ook wel een beetje van mijn middelbare schooltijd, maar op een gegeven moment zorgde ik er wel voor dat we "per ongeluk" contact kregen en dan liep het altijd wel goed af. Als er een vrouw op mij af zou stappen en het gewoon recht in mijn gezicht zou zeggen terwijl ik al op de hoogte was dan zou ik dat het liefst hebben in nuchtere toestand.
En des te meer respect voor haar hebben omdat ze door andere in een onmogelijke positie is geplaatst
Dus trek de stoute schoenen aan haal een paar keer diep adem en loop naar hem toe en zeg het gewoon...
succes
Maar, meid, over 2 jaar denk je hieraan terug en dan denk je: Hmmmm..... gelukkig heb ik dat nu niet meer
(niet dat ik het nu NIET heb, maar goed, ik stel me zo voor dat ik ooit nog eens oud & wijs word....)
quote:gaat zeker over de naam 'Sharif'.
Op dinsdag 25 november 2003 12:43 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
als ik het liet staan zou het erg rascistisch overkomen en zo. Maar anders moet je het ff in de moderatie vragen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |