abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14900716
Jajaja, een klaagverhaal, als je dat irritant vindt (zoals ik meestal) lees dan vooral niet door, (aub ook als je alleen maar nare opmerkingen gaat maken, ik wil alleen maar een beetje medeleven)

Waarom ben ik een stomme doos? Nou om de volgende reden(en ;-)):

Ik ben al 2 maanden (3?) verliefd op een jongen hier op school, (ik=16, hij=17 of 18) en inmiddels weet ie dat ook wel, wat wel moet, want kinderen uit mijn klas zijn zo vriendelijk geweest dat hem mede te delen, verschillende zelfs, meerdere malen. Vandaag hebben er weer 2 op het bord geschreven Renée hartje Sharif :rolleyes: :s. Ik schaam me dood, want wat moet die jongen wel van me denken? :| Als ik hem zie gedraag ik me als een hyperventilerend huppelkutje, krijg ik de slappe lach als ik met anderen ben, ik spreek hem niet aan, doe alsof ik m niet zie :confused:, en kan vervolgens wel om mezelf janken omdat hij DAAR staat en niet HIER (bij/op mij ). En omdat ik altijd diegene ben die het zo stom vindt als mensen via via gaan informeren of jongen-meisje/andersom leuk vinden, en niet direct op elkaar afstappen zonder al dat gedoe eromheen. Maar zelf durf ik het dus ABSOLUUT niet.
Aan het begin van mijn ontluikende liefde voor deze persoon was ik zeer zeker van plan hem aan te spreken, en 'het' te gaan vertellen, ik heb meerdere malen op het puntje gestaan, maar doen, ho maar. Nee, inplaats daarvan val ik half flauw door mijn knieën op de grond zodra hij weg is en begin ik te gillen en te trillen als een hysterische fan. :| :bloos: Het is echt heel-erg. En het zal-er-allemaal-wel-bij-horen en bla die bla, maar dat heb ik dus TELKENS OPNIEUW! Wordt ik niet verliefd op iemand bij me in de buurt en doe ik niks, dan wordt ik wel verliefd op een of andere filmster. Dan gaat het er even niet om de vraag of dat verliefdheid is, liefde, of een 'crush', het gaat erom dat ik precies het tegenovergestelde doe van wat ik wil doen.
En wat is nu naast dat alles het nare...ik voel me verdrietig en mislukt als ik hem zie. Aan de ene kant voel ik de kick van het verliefd zijn, aan de andere kant een enorme pijn vanbinnen dat ik niks doe (en inmiddels ook niet meer zou weten wat te doen omdat ik zo lang gewacht heb), en het doet echt zo veel pijn.

Ik heb het idee dat hij i.i.g geen stappen gaat ondernemen, niet zozeer omdat hij niks in mij ziet, maar omdat hij uiteraard van mij mag verwachten (en terecht!) dat ik hem aanspreek (IK ben toch verliefd op hem!), en dat het voor mij gewoon té laat is. Ik kan nu toch moeilijk nog aankomen met met ja wat?! :S
En dan voel ik me toch wel zo stom, zo stom. Bah. Altijd hetzelfde gedoe. Ik krijg mezelf er maar niet uit. Ik wil nooit meer verliefd worden, ik ben al zo vaak verliefd geweest, zo vaak en nog nooit heb ik mogen voelen dat het wederzijds was. Ik snap ook heel dat fijne van verliefdheid niet, en ik snap ook niet hoe andere mensen dat allemaal zo makkelijk doen.

Ik moet het even kwijt..

pi_14900824
Ik heb niet echt tips, maar ik leef wel met je mee. Ik heb het op de middelbare school ook twee keer meegemaakt dat de hele klas inclusief de persoon zelf wist dat ik verliefd op hem was, en dat was ook nog eens niet wederzijds.

Ben er maanden mee gepest.

Ik hoop in elk geval dat het bij jou gunstiger afloopt.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_14900825
Haal even je msn smilies weg ... ....
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_14900858
Nah, als ik het zo lees zijn vooral je klasgenoten stomme dozen.
En ik lees nergens dat die jongen jou heeft afgewezen of wat dan ook, dus als je de moed op kunt brengen om 'm een keer uit te nodigen om wat leuks te gaan doen komt alles vast helemaal goed.
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_14900881
Geef het op.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
  Trouwste user 2022 maandag 24 november 2003 @ 21:49:42 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_14900943
quote:
Op maandag 24 november 2003 21:44 schreef Yamyam het volgende:
Jajaja, een klaagverhaal, als je dat irritant vindt (zoals ik meestal) lees dan vooral niet door
OK.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 24 november 2003 @ 21:50:34 #7
57724 WattaFakka
Het was fijn...
pi_14900982
quote:
Op maandag 24 november 2003 21:48 schreef Kogando het volgende:
Geef het op.
.
... hier geweest te zijn!!!!
pi_14901073
Ik kan heel goed inkomen wat je bedoelt, zelf ook wel eens dat gevoel gehad, k ben ook heel verlegen van mezelf en durf vrijwel nooit een eerste stap te zetten, soms zijn vrienden wel zo "behulpzaam" omdat voor je te doen, maar dat haat ik echt.

Tips, zou ik k zelf ook niet hebben...enigste tip die er is dat je je niet volledig op moet gaan storten zodat het geforceerd lijkt.

pi_14901294
je bent inderdaad een redelijk domme doos maareh als je het echt zo graag wil dan vraag je toch of hij een keer op je komt staan
soms wel soms niet
pi_14901591
quote:
Op maandag 24 november 2003 21:57 schreef parahsol het volgende:
je bent inderdaad een redelijk domme doos maareh als je het echt zo graag wil dan vraag je toch of hij een keer op je komt staan
Wat ben jij toch een eikel....

Ontopic: Het is helemaal niet raar hoor...Ik zou het zelf ook niet gedurfd hebben...Misschien moet je eens achter komen waar hij uitgaat, daar je flink de moed indrinken en hem toch maar vertellen. En dan kun je later altijd zeggen dat je het niet meende omdat je dronken was

maandag 24 november 2003 @ 22:07:55 #11
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_14901747
Wacht op het volgende feest, drankje erbij.... probleem opgelost.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_14901812
je bent inderdaad een stomme doos als je aan mensen uit je klas vertelt dat je een jongen uit de klas leuk vindt :/
pi_14901844
Even serieus dan maar

Als hij al tig keer te horen heeft gekregen dat jij hem leuk vindt, maar daar nog steeds niks mee heeft gedaan: hij vindt je niet leuk waarschijnlijk

[Dit bericht is gewijzigd door Kontiki op 24-11-2003 22:13]

maandag 24 november 2003 @ 22:11:27 #14
18188 Unknown_Drunk
We doppen er nog 1
pi_14901874
Vraag em op de man af
The most serious case of alcohol abuse is leaving some remains in your glass !!.....**LuvYa if i lose you , I lose myself** .......
pi_14902134
quote:
Op maandag 24 november 2003 22:10 schreef Kontiki het volgende:
Even serieus dan maar

Als hij al tig keer te horen heeft gekregen dat jij hem leuk vindt, maar daar nog steeds niks mee heeft gedaan: hij vindt je niet leuk waarschijnlijk

Nou tig... het is meer dat iedereen meteen staat te wijzen die van hem afweet dus dat opvalt, dat er laatst 3 meisjes hem verteld hebben dat ik verliefd op m was en wie ik ben, maar dat ie daar niks mee doet is niet zozeer aan hem te wijten, we hebben nu namelijk halve lesroosters waardoor ik hem 2-3 weken zoiezo niet zie. Vandaag toevallig weer wel in de mediatheek, maar goed, veel kansen krijgt hij niet, en ik snap heel goed dat ie ze niet (meteen) aangrijpt. (zie mijn geleuter bovenaan)
pi_14902184
quote:
Op maandag 24 november 2003 22:09 schreef Ingridh007 het volgende:
je bent inderdaad een stomme doos als je aan mensen uit je klas vertelt dat je een jongen uit de klas leuk vindt :/
Slim. hij zit niet in MIJN klas.
En ik zei het om erover te kunnen zeuren (hij is zooo leuk) en in de hele stiekeme onwaarschijnlijke hoop dat hij t via via te weten zou komen omdat ik t zelf niet durf, hoe erg ik dat ook eigenlijk vindt.
pi_14902284
quote:
Op maandag 24 november 2003 22:07 schreef kingmob het volgende:
Wacht op het volgende feest, drankje erbij.... probleem opgelost.
Je bedoelt t vast lief maar
a: ik ga nooit naar feestjes, ik houd er gewoon niet van
b: ik drink geen alcohol en als ik t doe heeft dat geen positieve uitwerking op mij
c: zo simpel is het misschien wel, maar het lukt mij dus niet.

Trouwens, waar moet ik nu nog mee aankomen? Ik ben inmiddels al zo in de war, heb al zoveel voor/over hem gevoeld/gedaan/gedacht en hij misschien nog maar even aan mij, daar zit een reusachtige ongelijkheid in, dus dat zou raar overkomen toch?

pi_14902327
quote:
Op maandag 24 november 2003 21:57 schreef parahsol het volgende:
liggen lijkt me leuker
pi_14902379
Jongens zijn heel simpel. Ze doen niet aan playing hard to get. Als hij dus geen actie onderneemt (hij weet immers al zeker dat jij hem wilt) dan wil hij jou niet.. Dan kun je alles uit de kast , maar als hij niet wilt dan verander je dat echt niet..

m.a.w. stop er geen energie meer in joh. zoek een ander

maandag 24 november 2003 @ 22:23:14 #20
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_14902381
quote:
Op maandag 24 november 2003 22:17 schreef Yamyam het volgende:

[..]

Nou tig... het is meer dat iedereen meteen staat te wijzen die van hem afweet dus dat opvalt, dat er laatst 3 meisjes hem verteld hebben dat ik verliefd op m was en wie ik ben, maar dat ie daar niks mee doet is niet zozeer aan hem te wijten, we hebben nu namelijk halve lesroosters waardoor ik hem 2-3 weken zoiezo niet zie. Vandaag toevallig weer wel in de mediatheek, maar goed, veel kansen krijgt hij niet, en ik snap heel goed dat ie ze niet (meteen) aangrijpt. (zie mijn geleuter bovenaan)

Grote kans dat hij het net zo moeilijk vind als jij. En je kunt er eindeloos over piekeren, maar het beste is om gewoon een goed moment te zoeken en hem aan te spreken. Dan weet je ook snel genoeg of ie jou ook leuk vindt.
  dinsdag 25 november 2003 @ 00:36:56 #21
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_14906547
quote:
Op maandag 24 november 2003 22:20 schreef Yamyam het volgende:

[..]

Je bedoelt t vast lief maar
a: ik ga nooit naar feestjes, ik houd er gewoon niet van
b: ik drink geen alcohol en als ik t doe heeft dat geen positieve uitwerking op mij
c: zo simpel is het misschien wel, maar het lukt mij dus niet.

Trouwens, waar moet ik nu nog mee aankomen? Ik ben inmiddels al zo in de war, heb al zoveel voor/over hem gevoeld/gedaan/gedacht en hij misschien nog maar even aan mij, daar zit een reusachtige ongelijkheid in, dus dat zou raar overkomen toch?

Doelde meer op de sfeer. Op school is het allemaal nogal... tja, shool lijkt me. Als je hem in een andere omgeving ontmoet zal het je waarschijnlijk een stuk makkelijker vergaan. Vind uit waar hij uitgaat en neem een vriendin mee, dat heb je er toch wel voor over?
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_14910184
Meid, ik ben 19 en heb tot nog toe ook nog nooit wederzeidse verliefdheid mogen ervaren. Althans, enigszins wel, maar de meid in kwestie besloot toch bij 'r vriendje te blijven. (voor de duidelijkheid, zij kwam naar mij, ik niet naar haar) Ik weet maar al te goed hoe dat deksel voelt. Doet pijn he?

Dat jij als een bezetene reageert als hij in de buurt is komt me ook wel bekend voor. Ik ben dan wel een nuchtere vent, maar ik heb al sinds jaar en dag (in vriendschappelijke zin) een hele hoop vriendinnen om me heen, waarvan ik dat soort verhalen ook allemaal van dichtbij mee heb mogen maken. Geloof me, dat gaat wel over als je wat ouder word.

Verder ben jij geen stomme doos, jij volgt ook alleen maar je gevoel. Dat je klasgenoten je zo in de zeik zetten daarom, zegt eerder wat over die klasgenoten.

En voor de duidelijkheid: ik zou ook niet weten hoe ik zou moeten reageren als ik die gozer zou zijn. Waarschijnlijk gelooft ie er geen fuck van omdat het eigenlijk toch maar roddels zijn. Als je echt voor 'm wilt gaan, zul je het hem inderdaad op de man af moeten vragen. Schrijf 'm een brief. Pleur wat op de schoolmail, weet ik veel. Er zijn vast zat manieren waarop je 'm dit duidelijk kunt maken zonder dat iemand daar ooit achter komt.
Hoewel het soms anders lijkt, kerels hebben óók gevoel in hun flikker. Dat hij niet durft te reageren wil écht niet zeggen dat ie je niet ziet staan. Hij kan je hoogstends een onvolwassen huppelkutje (je eigen woorden ) vinden om je gedrag als hij in de buurt is. Geef 'm desnoods gewoon een link naar dit topic?
Succes meid, ga ervoor!

[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_14910254
so-de-flikker een end op!

[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 25-11-2003 10:32]

pi_14910300
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 10:17 schreef Drive-By-Shooters het volgende:
Edit dus

[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 25-11-2003 10:34]

pi_14910356
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 10:17 schreef Drive-By-Shooters het volgende:
Edit.
Edit: reactie op edit

[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 25-11-2003 10:34]

I know everything, everything you do, everyone you know
  dinsdag 25 november 2003 @ 10:22:43 #26
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_14910361
Ook edit

[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 25-11-2003 10:35]

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_14913282
Wat is er allemaal met die edits?
pi_14913344
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 12:40 schreef Yamyam het volgende:
Wat is er allemaal met die edits?
als ik het liet staan zou het erg rascistisch overkomen en zo. Maar anders moet je het ff in de moderatie vragen
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  dinsdag 25 november 2003 @ 14:32:55 #29
74163 Tha_Ramsush
Beter wel, dan niet
pi_14916052
wederzijdse verliefdheid is wel beters, maar het is nog veel toffer als je moeite moet dan om de ander verliefd op jou te krijgen...
En als dat dan weer het geval is ben ik het zelf weer beu, maar dat even terzijde...

Ik zou gewoon zelf wel aktie ondernemen, hoe moeilijk het ook is. Beter nu dan dat hij iemand ander heeft en dan heb je voor je zelf zekerheid en is het de volgende keer ook makkelijk voor jezelf om zoiets te ondernemen!

Succes!

Soms is er zoveel wat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen... ©
pi_14916158
Ik heb een tip, maar misschien is het niet echt ethisch verantwoord...

Koop in de pauze een fles drank, flikker een deel achterover (niet alles), ga naar die jongen toe en vraag heb of ie zin heeft om na schooltijd te zuipen !

Lachen is gezond :D!
pi_14916411
De beste tip komt van Bartholomeus: schrijf hem een brief waarin je vertelt dat je gek op'm bent, iets wat hij waarschijnlijk al weet etc.
Zorg ervoor dat hij het leest terwijl jij er niet bij bent, dan kan hij een antwoord formuleren en heb jij niet zo'n vervelend gevoel.

Hoe staat het nu trouwens?

ps: mijn broer is door zo'n briefje getrouwd

dinsdag 25 november 2003 @ 15:14:44 #32
74514 El_Fenomino
Onstuitbaar Supertalent
pi_14917248
quote:
Op maandag 24 november 2003 21:47 schreef Angeles het volgende:
Ik heb niet echt tips, maar ik leef wel met je mee. Ik heb het op de middelbare school ook twee keer meegemaakt dat de hele klas inclusief de persoon zelf wist dat ik verliefd op hem was, en dat was ook nog eens niet wederzijds.

Ben er maanden mee gepest.

Ik hoop in elk geval dat het bij jou gunstiger afloopt.

Hehehe maar aandacht heb je en dat is ook belangrijk.
[b][url=http://home.tiscali.nl/mytopia/vrouwen]Vrouwen fotoboek met 200 keer Anna Kournikova[/url][/b]
  dinsdag 25 november 2003 @ 15:20:49 #33
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_14917486
Kalverliefde... leuk toch
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  dinsdag 25 november 2003 @ 16:22:04 #34
51865 _OehOe_Loenatik_
Ook mooie vrouwen worden oud..
pi_14919430
quote:
Op maandag 24 november 2003 22:04 schreef Shirin het volgende:
..., daar je flink de moed indrinken en hem toch maar vertellen. En dan kun je later altijd zeggen dat je het niet meende omdat je dronken was
Nee dat is een grandioos plan!
Eerst wordt door een hele klas al uitvoerig gezegd dat ze verliefd op hem is. Dan staat het natuurlijk des te stommer als ze het zelf tegen hem zegt in een beschoten toestand en vervolgens als het niet wederzijds is met een onzinnig smoesje op de proppen komen dat het een vergissing is om dat ze dronken was...
(Zou die jongen ook moeten denken dat ze altijd zat is....)

Ik ken dat ook wel een beetje van mijn middelbare schooltijd, maar op een gegeven moment zorgde ik er wel voor dat we "per ongeluk" contact kregen en dan liep het altijd wel goed af. Als er een vrouw op mij af zou stappen en het gewoon recht in mijn gezicht zou zeggen terwijl ik al op de hoogte was dan zou ik dat het liefst hebben in nuchtere toestand.
En des te meer respect voor haar hebben omdat ze door andere in een onmogelijke positie is geplaatst

Dus trek de stoute schoenen aan haal een paar keer diep adem en loop naar hem toe en zeg het gewoon...

succes

En dat heeft niks met romantiek te maken.
  dinsdag 25 november 2003 @ 17:52:29 #35
13743 Baka_neko
Mjaaaaaaaaw....!
pi_14922092
ARG. Weet je hoe herkenbaar je verhaal is, vooral die gillende klasgnoten die wijzen en dat je dan het liefste dood neer wilt vallen
Heb het twee keer gehad, een keer zat die flip in de klas en een andere keer niet maar toen wistie t ook, alle2 de keren niet wederzijds trouwens, en gewoon NIET WETEN hoe je je moet gedragen.
Ja, wat nou "wees jezelf" als je hormonen je hersenen even benevelen....
De derde keer liep het wel goed af, alleen vond ie dat hysterische grietje toch leuker..... AU!

Maar, meid, over 2 jaar denk je hieraan terug en dan denk je: Hmmmm..... gelukkig heb ik dat nu niet meer
(niet dat ik het nu NIET heb, maar goed, ik stel me zo voor dat ik ooit nog eens oud & wijs word....)

Maar ja, ik heb geen bananen! Ik heb géén bananen vandaag!
pi_14924480
quote:
Op dinsdag 25 november 2003 12:43 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

als ik het liet staan zou het erg rascistisch overkomen en zo. Maar anders moet je het ff in de moderatie vragen

gaat zeker over de naam 'Sharif'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')