abonnement Unibet Coolblue
pi_14786853
[jambers] We zijn vandaag bij Marco , hij heeft al jaren een conflict met zijn buren , Marco een op het oog normale jongeman , krijgt een 'kick' van in zijn zwembroek de dakgoot schoon te maken.
Zijn dakgoot is altijd schoon , maar dat weerhoud Marco er niet van elke dag 3 keer zijn 'job' te doen. [jambers/]
I'm the hardest button to button.
#onz, de vrijhaven.
Self improvement is masturbation.
pi_14786875
Bel Peter R. de Vries effe
Elk uur een frietuur
Lang leve de doodstraf
  donderdag 20 november 2003 @ 13:27:29 #3
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_14786891
quote:
Op donderdag 20 november 2003 13:26 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[jambers] We zijn vandaag bij Marco , hij heeft al jaren een conflict met zijn buren , Marco een op het oog normale jongeman , krijgt een 'kick' van in zijn zwembroek de dakgoot schoon te maken.
Zijn dakgoot is altijd schoon , maar dat weerhoud Marco er niet van elke dag 3 keer zijn 'job' te doen. [jambers/]
pi_14786893
wheehe

jambers rules

2825cc Single Turbo Beast
pi_14786992
als je die stem erbij denkt ist helemaal droog.
pi_14787053
[jambers] Marco , jij doet dit nu al enige tijd en je krijgt niets dan onbegrip van uw buren , hoe ga jij hiermee zo om?[/jambers]

[marco] Awel ik doe gewoon mijne ding he? Dat mensen dit niet begrijpen heb ik eigenlijk gene boodschap aan[/marco]

[jambers] Maar Marco is het niet ene feit dat dit gevaarlijk is? Uwe 'kick' zo te krijgen? [/jambers]

[marco] Ja misschien wel he? Maar als ik zo elke morgen opsta en ik trek mijne zwembroek aan dan komt die adrenaline shot he? Die giert zo door heel mijn lichaam. En dan klim ik gewoon naar boven en dan ga ik aan de slag[/marco]

I'm the hardest button to button.
#onz, de vrijhaven.
Self improvement is masturbation.
pi_14787096
pi_14787110
Als mijn buurman in een zwembroekje mijn uitzicht 3 keer per dag komt verstoren, dan zal hij eerder kicken van het hagelschot dan van de adrenaline...
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
pi_14787364
[buurman] Alee Marco! zoude gij niet eens naar beneden komen he?
U zijt een zot![/buurman]

[jambers] Ik merk dat u niet geheel blij bent met het extravagante leven van Marco[/jambers]

[buurman] Awel dat is toch niet normaal he? In het begin dachten wij er niets van , maar 3 keer per dag is een beetje extreem he[/buurman]

[jambers] Marco begrijpt u de reactie van uwe buurman dan niet?[/jambers]

[marco] In zijn geheel niet hee! Ik bedoel ik kom er gewoon eerlijk voor uit , en ja misschien ben ik wel anders als andere mensen ene 'freak' ofzo[/marco]

I'm the hardest button to button.
#onz, de vrijhaven.
Self improvement is masturbation.
pi_14787425
Is dat nog steeds op televisie??
pi_14787452
quote:
Op donderdag 20 november 2003 13:43 schreef schatje het volgende:
Is dat nog steeds op televisie??
Het beste van Jambers heb ik enkele weken geleden een keer gezien geen idee of het er nog op is...
pi_14787461
quote:
Op donderdag 20 november 2003 13:43 schreef schatje het volgende:
Is dat nog steeds op televisie??
Jep! Alleen die intro tune al ...
Echt heerlijk om te kijken.
I'm the hardest button to button.
#onz, de vrijhaven.
Self improvement is masturbation.
pi_14787495
quote:
Op donderdag 20 november 2003 13:45 schreef VelvetAcidChrist het volgende:

[..]

Jep! Alleen die intro tune al ...
Echt heerlijk om te kijken.


pi_14787499
Doe hier Jambers na!!

(is gewoon heerlijk)

I'm the hardest button to button.
#onz, de vrijhaven.
Self improvement is masturbation.
pi_14787575
quote:
Op donderdag 20 november 2003 13:33 schreef seriewoordenaar het volgende:
Als mijn buurman in een zwembroekje mijn uitzicht 3 keer per dag komt verstoren, dan zal hij eerder kicken van het hagelschot dan van de adrenaline...
[jambers] We zijn vandaag bij een man die incognito door het leven gaat , hij heeft een passie , een passie die extreme vormen aanneemt.
Hij geniet er enorm van om op mens en dier te schieten met hagelschot, al meerdere malen gearesteerd te zijn weerhoud hem er niet van deze passie voort te zetten , vriend en vijand zijn niet meer veilig in zijn nabijheid[/jambers]
I'm the hardest button to button.
#onz, de vrijhaven.
Self improvement is masturbation.
pi_14787644
jambers] Sippie gij stopt pattatekes in uw broekske he?[/jambers]
[Sippie] Awel ik doe gewoon mijne ding he? Dat mensen dit niet begrijpen heb ik eigenlijk gene boodschap aan[/Sippie]

[jambers] Maar Sippie is het niet ene feit dat dit onhygienisch is? Uwe 'kick' zo te krijgen? [/jambers]

[Sippie] Ja misschien wel he? Maar als ik zo elke morgen opsta en ik smijt een zakske frietekes in mijne onderbroek dan komt die adrenaline shot he? Die giert zo door heel mijn lichaam. En dan stap ik op mijne fiets met mijn broekske vol frietskes en zwaai naar de mensen roepend aleee alee ik heb frietskes in mijn bilspleet![/Sippie]

pi_14787737
[jambers] We zijn vandaag bij Sven , Sven heeft een sinistere hobby , hij komt aan zijn gerief door voor de webcam zichzelf te bevredigen.
Het maakt hem niet uit wie er meekijkt , zijn gevoel voor schaamte verdwijnt als hij in zijn rol als 'internet-loverboy' komt[/jambers]
I'm the hardest button to button.
#onz, de vrijhaven.
Self improvement is masturbation.
pi_14787789
[sven]Ik word op deze manier wel ene beroemde belg eh. Ze hebben het op het internet ook al over mij. Dat geeft mij ene kick. Ik weet nu dat er vrouwen zijn die zich ja, bevredigen bij mijne foto's[/sven]
gymnocalycium saglione in m'n hol
pi_14787890
[jambers] Wij zijn vandaag op bezoek bij Swami , een eigentijdse goeroe , met zijn harem leeft hij in de uitgestrekte bossen in Vlaanderen, zijn volgelingen aanbidden hem tegenstanders bespotten hem, doch onbegrip viert hoogtij als hij zijn wekelijkse boodschappen doet in de plaatselijke buurtsuper[/jambers]
I'm the hardest button to button.
#onz, de vrijhaven.
Self improvement is masturbation.
  donderdag 20 november 2003 @ 14:06:11 #20
70378 PaulJambers
..dat zeg iek u.
pi_14788091
Wat plezant, un naamtopique.
Altijd plezant..
pi_14788107
quote:
Op donderdag 20 november 2003 13:45 schreef VelvetAcidChrist het volgende:

[..]

Jep! Alleen die intro tune al ...
Echt heerlijk om te kijken.


Welk net, welke dag, en hoe laat??
  donderdag 20 november 2003 @ 14:07:47 #22
70378 PaulJambers
..dat zeg iek u.
pi_14788124
Hoe durft ge zo te spotten met mij?
Altijd plezant..
pi_14788234
quote:
Op donderdag 20 november 2003 14:07 schreef PaulJambers het volgende:
Hoe durft ge zo te spotten met mij?
Dat durven wij omdat je een belg bent..

denk ik...

  donderdag 20 november 2003 @ 14:13:56 #24
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_14788266
[Jambers]Vandaag zijn we in het zonnige plaatske St.Truiden waar we te gast zijn bij Kris, een onderhoudsmonteur, die er een ongebruikelijke hobbie op nahoudt...

Samen met zijn vriendin vindt Kris het plezant om boterhammen met kaas onder water op te eten...

Ondanks het onbegrip van de buitenwereld besloot het bijzondere koppel toch om te trouwen. Enige tijd daarna werd hun dochtertje Justin geboren. Echter beseft Kris dat hij zijn dochter nooit een normale opvoeding zal kunnen geven, hij zal nooit een gewone vader voor haar kunnen zijn...

[Kris] Alee! We mogen toch zeker en vast onze dingen doen die we plezant vinden?

[Jambers] De zon zakt in St. Truiden, weer een dag voorbij in het spraakmakende leven van Kris, onze onderhoudsmonteur...

pi_14788308
quote:
Op donderdag 20 november 2003 14:13 schreef Zwansen het volgende:
[Jambers]Vandaag zijn we in het zonnige plaatske St.Truiden waar we te gast zijn bij Kris, een onderhoudsmonteur, die er een ongebruikelijke hobbie op nahoudt...

Samen met zijn vriendin vindt Kris het plezant om boterhammen met kaas onder water op te eten...

Ondanks het onbegrip van de buitenwereld besloot het bijzondere koppel toch om te trouwen. Enige tijd daarna werd hun dochtertje Justin geboren. Echter beseft Kris dat hij zijn dochter nooit een normale opvoeding zal kunnen geven, hij zal nooit een gewone vader voor haar kunnen zijn...

[Kris] Alee! We mogen toch zeker en vast onze dingen doen die we plezant vinden?

[Jambers] De zon zakt in St. Truiden, weer een dag voorbij in het spraakmakende leven van Kris, onze onderhoudsmonteur...


abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')