abonnement Unibet Coolblue
pi_14779474
De dode vrouw (16) die dinsdag kort na middernacht is gevonden in de polders tussen Bemmel en Lent is in brand gestoken. Voorbijgangers troffen het brandende lichaam aan op een paadje in een recreatiegebied, zo heeft een woordvoerder van de politie woensdag bevestigd.


Op het lichaam van de vrouw is woensdag sectie verricht. De uitslag daarvan is volgens de politie nog niet bekend, zodat nog niets gezegd kan worden over de doodsoorzaak. Wel gaat de politie er van uit dat de vrouw door geweld om het leven is gekomen. Of zij dood was voor zij in brand werd gestoken kan de politie niet zeggen. De politie weet ook nog niet wie de vrouw is, aangezien de toestand van haar lichaam identificatie bemoeilijkt. Twintig rechercheurs zijn met het onderzoek bezig.

bron en bron

"Wat een gezeik over het pre-pensioen... je kan ook gewoon op je 50ste stoppen.... zoals Willem Endstra"
pi_14779482
ik woon er en weet er niks van???

vet, wel weer Bemmel in het nieuws...

  donderdag 20 november 2003 @ 07:33:27 #3
19840 Libris
Live from Singapore
pi_14779490
Inmiddels geindentificeerd
quote:
BEMMEL In een polder bij Bemmel is in
de nacht van maandag op dinsdag het
lichaam van een meisje uit Nijmegen
aangetroffen.Ze was in brand gestoken.
De 16-jarige werd sinds maandagavond
vermist.
Bron: Teletekst
pi_14779516
quote:
Op donderdag 20 november 2003 07:31 schreef 44PJ3 het volgende:
ik woon er en weet er niks van???

vet, wel weer Bemmel in het nieuws...


Ik heb er ook 17 jaar gewoond
"Wat een gezeik over het pre-pensioen... je kan ook gewoon op je 50ste stoppen.... zoals Willem Endstra"
  donderdag 20 november 2003 @ 07:44:40 #5
46106 dimage
Beroeps levensgenieter
pi_14779533
quote:
Op donderdag 20 november 2003 07:31 schreef 44PJ3 het volgende:
ik woon er en weet er niks van???

vet, wel weer Bemmel in het nieuws...


wordt het niet tijd voor een bezoekje aan de riagg ??

als jij het vet vind dat je dorp/stad/gemeente zo in het nieuws komt ??

pi_14779543
spannend....
pi_14779547
quote:
Op donderdag 20 november 2003 07:31 schreef 44PJ3 het volgende:
ik woon er en weet er niks van???

vet, wel weer Bemmel in het nieuws...


Sick bastard
Free people own guns! Slaves do not!
  donderdag 20 november 2003 @ 07:51:29 #8
31087 tummeke
(place disclaimer here)
pi_14779559
quote:
Op donderdag 20 november 2003 07:44 schreef dimage het volgende:

[..]

wordt het niet tijd voor een bezoekje aan de riagg ??

als jij het vet vind dat je dorp/stad/gemeente zo in het nieuws komt ??


Exactly my thoughts...

Ziek dat zoiets bij mij in de buurt gebeurd.. Heb er nu dus al helemaal geen fijn gevoel meer bij als m'n vriendin na t uitgaan vanuit nijmegen naar huis moet..

pi_14779562
ik had nog nooit van bemmel gehoord.
Maareh, dit is wel heel erg zeg. 16 jaar pas
pi_14779841
Bemmel ligt vlakbij Arnhem en Nijmegen
  donderdag 20 november 2003 @ 08:44:13 #12
35530 klaus_beyer
immer grade waus
pi_14779885
quote:
Op donderdag 20 november 2003 07:51 schreef tummeke het volgende:

[..]

Exactly my thoughts...

Ziek dat zoiets bij mij in de buurt gebeurd.. Heb er nu dus al helemaal geen fijn gevoel meer bij als m'n vriendin na t uitgaan vanuit nijmegen naar huis moet..


Je wil eigenlijk alleen maar zeggen dat je in de buurt van Nijmegen woont en een vriendin hebt. Want je kan gewoon niet zo naief zijn dat je denkt dat er nog zoiets bestaat als een veilige stad.
Een brandend lijk, brute shit, teveel films gekeken.
Die Glatze Arschlog
pi_14779930
Jeetje zeg, die voorbijgangers hebben ook een trauma voor het leven.
pi_14779976
quote:
Op donderdag 20 november 2003 08:44 schreef klaus_beyer het volgende:

[..]

Je wil eigenlijk alleen maar zeggen dat je in de buurt van Nijmegen woont en een vriendin hebt. Want je kan gewoon niet zo naief zijn dat je denkt dat er nog zoiets bestaat als een veilige stad.
Een brandend lijk, brute shit, teveel films gekeken.


Je hebt zelf geen vriendin zeker.
I want to be what I was when I started to be what I am now.
  donderdag 20 november 2003 @ 08:59:49 #15
35530 klaus_beyer
immer grade waus
pi_14780069
quote:
Op donderdag 20 november 2003 08:52 schreef Fido het volgende:

[..]

Je hebt zelf geen vriendin zeker.


niet echt, die loopt ook te feesten zonder mij. Ik irriteer me aan van die naieve opmerkingen zoals "niet meer veilig" , ga er dan samen mee op pad...
Die Glatze Arschlog
  donderdag 20 november 2003 @ 09:02:38 #16
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_14780109
quote:
Op donderdag 20 november 2003 08:44 schreef Disorder het volgende:
Het zou toch ook zelfmoord kunnen zijn geweest?
Kan.

Lijkt me heel onwaarschijnlijk trouwens, aangezien de politie er al van uitgaat dat het meisje om het leven is gekomen door geweld.

Jezelf aftuigen en daarna in de fik steken kan volgens mij niet.

Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  donderdag 20 november 2003 @ 09:06:14 #17
35530 klaus_beyer
immer grade waus
pi_14780151
quote:
Op donderdag 20 november 2003 09:02 schreef robh het volgende:

[..]

Kan.

Lijkt me heel onwaarschijnlijk trouwens, aangezien de politie er al van uitgaat dat het meisje om het leven is gekomen door geweld.

Jezelf aftuigen en daarna in de fik steken kan volgens mij niet.


Jezelf in de fik zetten lijkt me ook niet de leukste manier van zelfmoord.
Die Glatze Arschlog
  donderdag 20 november 2003 @ 09:13:51 #18
31087 tummeke
(place disclaimer here)
pi_14780257
quote:
Op donderdag 20 november 2003 08:59 schreef klaus_beyer het volgende:

[..]

niet echt, die loopt ook te feesten zonder mij. Ik irriteer me aan van die naieve opmerkingen zoals "niet meer veilig" , ga er dan samen mee op pad...


Dat jij je vriendin nou als een hondje achterna loopt..

En nee, er is geen veilige stad.. Maar zo'n moord als dit gaat me toch echt te ver. Tot nu toe was het hier in de omgeving toch behoorlijk rustig wat dat soort dingen betreft.

En waar heb ik trouwens 'niet meer veilig' genoemd?

  donderdag 20 november 2003 @ 09:19:51 #19
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_14780353
quote:
Op donderdag 20 november 2003 09:13 schreef tummeke het volgende:

En nee, er is geen veilige stad.. Maar zo'n moord als dit gaat me toch echt te ver. Tot nu toe was het hier in de omgeving toch behoorlijk rustig wat dat soort dingen betreft.


Dit soort zaken zijn gelukkig een zeldzaamheid.

Bij mij op de hoek is toentertijd het lichaam van Anne de Ruiter de Wild (naam?) gevonden. Dan ben je een tijdje erg voorzichtig en breng je je vriendin weg/haal je haar op, maar langzamerhand slijt dat wel weer.

Het is in- en intriest dat zulke dingen gebeuren, maar persoonlijk zou ik me er niet al te druk om maken.

Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  donderdag 20 november 2003 @ 09:29:09 #20
35530 klaus_beyer
immer grade waus
pi_14780534
quote:
Op donderdag 20 november 2003 09:13 schreef tummeke het volgende:

[..]

Dat jij je vriendin nou als een hondje achterna loopt..

En nee, er is geen veilige stad.. Maar zo'n moord als dit gaat me toch echt te ver. Tot nu toe was het hier in de omgeving toch behoorlijk rustig wat dat soort dingen betreft.

En waar heb ik trouwens 'niet meer veilig' genoemd?


Ik loop niemand achterna als een hond, alleen poesjes soms. Ik was niet degene die aan het klagen was van "geen fijn gevoel meer".
Nu zeg je weer dat het hier behoorlijk rustig was....nee, nu is het opeens dan niet rustig. Je moet niet zeiken dat je je vriendin niet meer alleen naar huis kan laten gaan, dat kan al lang niet meer.
Die Glatze Arschlog
pi_14782385
Ik denk helaas dat dit een nieuwe trend gaat worden.. als direct gevolg op de toepassing van DNA sporen onderzoek..

nieuwe opsporings technieken houden deze lui niet tegen, het zorgt er alleen voor dat ze dit soort rigoreuze maatregelen gaan nemen om hun sporen te wissen..

kèk lekkah naajje ège sig, Fok feez
  donderdag 20 november 2003 @ 11:19:31 #22
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_14783118
quote:
Moord op Nijmeegs meisje schokt school

Uitgegeven: 20 november 2003 10:54
Laatst gewijzigd: 20 november 2003 10:55

NIJMEGEN - Op het Dominicus College in Nijmegen is donderdagochtend geschokt gereageerd op de dood van een 16-jarige leerlinge. Het uit Nijmegen afkomstige meisje werd in de nacht van maandag op dinsdag dood aangetroffen in de polders tussen Bemmel en Lent. De politie maakte de identiteit van het meisje woensdagavond bekend.

Mentoren brachten alle klassen van het Dominicus College donderdag om half negen op de hoogte van het nieuws. De school heeft een klaslokaal als rouwcentrum ingericht. Professionele hulpverleners staan klaar om leerlingen bij te staan, aldus een woordvoerder van het Dominicus College.

Het vermoorde meisje was leerling in 4 vwo. De school heeft inmiddels voor opvang van haar geschokte klasgenoten gezorgd. Verder houdt de school zondag een herdenkingsdienst voor het meisje.

Het lichaam van de scholiere werd even na middernacht brandend aangetroffen tussen Bemmel en Lent, vlakbij Nijmegen. De politie heeft twintig rechercheurs op de zaak gezet.


schokkend- en bizar. Zou inderdaad kunnen dat sporen op sexueel misbruik zo zijn uitgewist
pi_14783544
Het wordt hier in Nederland echt tijd voor de doodstraf.

Wat moet je anders met zo'n ziek figuur doen die zoiets flikt???

En die mongool van een youssef mag van mij ook een ban krijgen voor z'n achterlijke sig. Die koran van jou gebruik ik nog niet eens als pleepapier..

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  donderdag 20 november 2003 @ 12:11:21 #24
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_14784631
16 jaar pas
Arme meid...
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 20 november 2003 @ 12:36:32 #25
31087 tummeke
(place disclaimer here)
pi_14785380
quote:
Op donderdag 20 november 2003 09:29 schreef klaus_beyer het volgende:

[..]

Ik loop niemand achterna als een hond, alleen poesjes soms. Ik was niet degene die aan het klagen was van "geen fijn gevoel meer".
Nu zeg je weer dat het hier behoorlijk rustig was....nee, nu is het opeens dan niet rustig. Je moet niet zeiken dat je je vriendin niet meer alleen naar huis kan laten gaan, dat kan al lang niet meer.


Als ik loop te zeiken dan lees je het toch lekker niet? Wat heb ik een hekel aan aanstellers als jij zeg..
Wie heeft er gezegd dat m'n vriendin ALLEEN naar huis gaat? Lezen is ook een vak!
  donderdag 20 november 2003 @ 12:47:30 #26
73910 Ines
weet hoe laat het is
pi_14785718
Verschrikkelijk.

En bijzonder smakeloos, dat sommigen menen hier grappig over te moeten doen.

  donderdag 20 november 2003 @ 12:48:53 #27
67385 ROG
Go on, say it.
pi_14785753
quote:
Moord op Nijmeegs meisje schokt school

Uitgegeven: 20 november 2003 10:54
Laatst gewijzigd: 20 november 2003 10:55

NIJMEGEN - Op het Dominicus College in Nijmegen is donderdagochtend geschokt gereageerd op de dood van een 16-jarige leerlinge. Het uit Nijmegen afkomstige meisje werd in de nacht van maandag op dinsdag dood aangetroffen in de polders tussen Bemmel en Lent. De politie maakte de identiteit van het meisje woensdagavond bekend.

Mentoren brachten alle klassen van het Dominicus College donderdag om half negen op de hoogte van het nieuws. De school heeft een klaslokaal als rouwcentrum ingericht. Professionele hulpverleners staan klaar om leerlingen bij te staan, aldus een woordvoerder van het Dominicus College.

Het vermoorde meisje was leerling in 4 vwo. De school heeft inmiddels voor opvang van haar geschokte klasgenoten gezorgd. Verder houdt de school zondag een herdenkingsdienst voor het meisje.

Het lichaam van de scholiere werd even na middernacht brandend aangetroffen tussen Bemmel en Lent, vlakbij Nijmegen. De politie heeft twintig rechercheurs op de zaak gezet.


bron: http://www.nu.nl/news.jsp?n=235019&c=12

Triest verhaal, doet me denken aan Marianne Vaatstra (of hoe ze ook heette?)

  donderdag 20 november 2003 @ 13:01:41 #28
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_14786062
Dit is echt 1 van de meest sicke dingen die ik ooit gelezen heb. Bah. Je kan je zoiets als dit toch gewoon niet voorstellen Wat voor een verrotte ziel doet nou zoiets?
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
pi_14788198
Bizar verhaal dit...
quote:
Politie onderzoekt buurt en school verbrand meisje

ARNHEM - Ruim twintig rechercheurs doen de komende dagen onderzoek in de woonomgeving en bij de school van het 16-jarige Nijmeegse meisje, dat dinsdagmorgen vroeg brandend is gevonden in de polder tussen Bemmel en Lent. Een woordvoerder van de politie heeft donderdag gezegd dat uit onderzoek is gebleken dat het meisje dood was voor haar lichaam in brand is gestoken. Over de doodsoorzaak wil de politie nog geen mededelingen doen.

Het meisje, vwo-leerlinge van het Nijmeegse Dominicus College, verdween maandagavond. Bekenden van het meisje zeggen dat zij maandagavond nog zat te chatten met vrienden. Ze zou gemeld hebben dat ze even weg moest, maar kwam daarna niet meer terug. De zegsman van de politie wil dat niet bevestigen. Uit "recherchetactisch oogpunt" wil hij ook niet zeggen of er een computer in beslag is genomen.

Haar ouders gaven het kind maandagavond als vermist op bij de politie. Slechts enkele uren later, kort na middernacht, zagen passanten vlammen in de polder. Toen zij gingen kijken deden zij hun lugubere vondst. Hoe het meisje bij de Defensiedijk, een kleine tien kilometer van haar woonhuis, terecht is gekomen is volgens de politie nog niet duidelijk.

De politie gaat de komende dagen ook zoveel mogelijk mensen horen die het slachtoffer kenden. Onder de op te roepen getuigen zullen ook klasgenoten van het meisje zijn, aldus de politiewoordvoerder.


http://nu.nl/news.jsp?n=235105&c=13


pi_14788334
Zullen we even stoppen met die moslim/christenen-discussie?

Zolang je de achtergronden van deze moord (?) niet weet slaat het nergens op in dit topic.

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 20-11-2003 14:18]

  donderdag 20 november 2003 @ 14:17:16 #31
73910 Ines
weet hoe laat het is
pi_14788341
Ging dit topic niet oorspronkelijk over iets heel anders?
pi_14789005
quote:
Op donderdag 20 november 2003 14:32 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook al, net als toen met die verkrachting van de week die door een stelletje autochtone pubers was gepleegd. Maar daarmee zeg ik niet dat alle autochtonen zo zijn.


Fijn. En nou optiefen met die discussie. Het feit dat ze waarschijnlijk na overlijden in de brand gestoken is zal wel iets te maken hebben met het wegwerken van bewijs materiaal ofzo. Toch weer een bizarre moord.
pi_14789198

Beetje smakeloos omschreven.

pi_14789441
^^
Host deed et niet, ff geupdate
pi_14789932
Wat Shaolin zei. Dus.

[Dit bericht is gewijzigd door robh op 20-11-2003 15:11]

  donderdag 20 november 2003 @ 15:10:08 #36
73910 Ines
weet hoe laat het is
pi_14789994
quote:
Op donderdag 20 november 2003 14:44 schreef yohan.nl het volgende:
[afbeelding]

Beetje smakeloos omschreven.


Als je niet kunt spellen wel.
  donderdag 20 november 2003 @ 15:19:40 #37
65103 Denocorp
Fasten your seatbelts
pi_14790272
quote:
Op donderdag 20 november 2003 15:10 schreef Ines het volgende:

[..]

Als je niet kunt spellen wel.


Idd
Bankiertje
pi_14790354
verbrandt idd... Maar 't blijft smakeloos voor de mensen die die 'spelfout' niet opvalt.
  donderdag 20 november 2003 @ 15:24:38 #39
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_14790422
Eh, het is wel verbrand hoor, zonder t!

On topic: ik krijg helemaal kippenvel hiervan, wat een gruwelijke misdaad!

  donderdag 20 november 2003 @ 16:15:04 #40
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_14791737
Sorry robh, ik kon op Nijmegen en 16(-jarig) niets vinden dus nam aan dat er nog geen topic over was.

Maargoed, dat meisje zat begin dit jaar dus bij mij in de klas. Echt kut .

pi_14791854
quote:
Op donderdag 20 november 2003 14:44 schreef yohan.nl het volgende:
[afbeelding]

Beetje smakeloos omschreven.


Wat een blunder. Ook lekker die rokende gebouwen boven in beeld.

Feit blijft natuurlijk dat het echt gruwelijk is wat hier is gebeurt. Wat mij betreft gaat de strafmaat voor moord snel omhoog. De dader verdiend minstens 50 jaar cel. Levenslang zal die niet krijgen omdat je daarvoor meerder moorden moet hebben gepleegd.

  donderdag 20 november 2003 @ 16:30:45 #42
73888 DIA
die ja .....
pi_14792131
Kort na middernacht zagen passanten vlammen in de polder. Toen zij gingen kijken, ontdekten zij het brandende lichaam. De politie ging vrijwel direct uit van een misdrijf. Onduidelijk is ook hoe het meisje bij de Defensiedijk, een kleine tien kilometer van haar woonhuis, terecht is gekomen. (bron nos)

Zij is dus al brandend gevonden......wat een nachtmerry als je zoiets ondekt......t lijkt wel een een of andere horrorfilm.
De dader zou toen nog niet heel ver weg geweest kunnen zijn.

En die Allochtone duscussie slaat helemaal nergens op. Het maakt niet uit of het een allochtoon/autochtoon was. Dit misdrijf is gepleegd door een heel zieke geest.

Waarsch. in brand gestoken om elk spoor van de dader uit te wissen. Geen haar te vinden, dna of vingerafdrukken .....

pi_14792205
En keer op keer probeer ik me bij dit soort zaken voor te stellen hoe het slachtoffer dit heeft beleefd Hoe zou het eraan toegegaan zijn?

Bizar

  donderdag 20 november 2003 @ 16:44:04 #44
39158 confined
breaking the waves
pi_14792423
quote:
En keer op keer probeer ik me bij dit soort zaken voor te stellen hoe het slachtoffer dit heeft beleefd Hoe zou het eraan toegegaan zijn?
Ik probeer altijd uit alle macht om het me niet voor te stellen. Maar da's steeds weer erg moeilijk. Bah! Ik geloof dat ik maar een tijdje geen nieuws meer ga kijken en lezen...
pi_14792478
Offtopic meuk verwijderd.

Flikker alsjeblieft een eind op met dat allochtonengejengel.

[Dit bericht is gewijzigd door robh op 20-11-2003 17:00]

pi_14792699
quote:
Op donderdag 20 november 2003 11:50 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Het is zeker al erg genoeg. Maar er mag best even aandacht geschonken worden aan het feit of het al dan niet een allochtoon is. We kunnen wel eeuwig blijven roepen met z'n allen dat de afkomst van de dader niks uit maakt maar daar lossen we natuurlijk niks mee op.

Ik snap overigens goed dat mensen geneigd zijn te denken dat het hier een allochtoon iemand betreft wegens het groot gebrek aan respect voor vrouwen en menselijk leven in het algemeen wat de dader hier heeft laten blijken. Dat zijn niet bepaald zaken die ons Nederlanders met de paplepel zijn ingegoten.


Meeste zedenmisdrijven en moorden worden juist wel door nederlanders cq Kaukasiers gepleegd. Dus die theorie klopt niet helemaal.

On topic: vreselijk. Ik begrijp dat nu wel zeker is dat ze dood was op het moment van het in brand steken? Daar deden ze nog vaag over vanmorgen, ik rilde nog erger bij de gedachte dat ze nog geleefd zou hebben en die vlammen gevoeld moest hebben. Echt heel erg vreselijk vooral voor de ouders, die afscheid moeten nemen van verkoolde resten ipv een tenminste nog herkenbare dochter.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  donderdag 20 november 2003 @ 17:11:22 #47
39158 confined
breaking the waves
pi_14792968
[offtopic]thanx robh[/offtopic]

Ik ben benieuwd of ze nog sporen kunnen vinden waarmee ze kunnen achterhalen wat de exacte doodsoorzaak is. Ik hoop iig dat ze de dader heel snel pakken.

Er werd gemeld dat ze eerst nog chatte met vriendinnen en daarna 'even weg' moest. Misschien naar een chat-afspraakje? Hoewel, op maandagavond...? Maar goed, ALS het een chat-afspraakje was, dan zou de dader in principe via logs e.d. te achterhalen moeten zijn. En is er kans dat ze zijn adres in een agenda of zo heeft genoteerd.

Hmm, ik draaf door nu. Ben iig blij dat ik niet meer opstage loop op de stadsredactie van de Gelderlander in Nijmegen. Ik ben iets te soft denk ik om over dit soort dingen objectief na te denken...

pi_14793056
quote:
Op donderdag 20 november 2003 17:11 schreef confined het volgende:
[offtopic]thanx robh[/offtopic]

Ik ben benieuwd of ze nog sporen kunnen vinden waarmee ze kunnen achterhalen wat de exacte doodsoorzaak is. Ik hoop iig dat ze de dader heel snel pakken.

Er werd gemeld dat ze eerst nog chatte met vriendinnen en daarna 'even weg' moest. Misschien naar een chat-afspraakje? Hoewel, op maandagavond...? Maar goed, ALS het een chat-afspraakje was, dan zou de dader in principe via logs e.d. te achterhalen moeten zijn. En is er kans dat ze zijn adres in een agenda of zo heeft genoteerd.

Hmm, ik draaf door nu. Ben iig blij dat ik niet meer opstage loop op de stadsredactie van de Gelderlander in Nijmegen. Ik ben iets te soft denk ik om over dit soort dingen objectief na te denken...


Politie heeft (nog) niet gezegd of ze een computer inbeslag genomen hebben of niet. Dus zou goed kunnen dat ze dat ook onderzoeken.
  donderdag 20 november 2003 @ 17:14:42 #49
39158 confined
breaking the waves
pi_14793061
Ik zie net op teletekst dat ze ook een naam heeft: Maja.

Ze zei telefonisch nog tegen haar moeder dat ze naar een vriendin ging, waar ze dus nooit is aangekomen...

rust zacht Maja

edit: ik ga nu naar huis... morgen reageer ik weer...

[Dit bericht is gewijzigd door confined op 20-11-2003 17:15]

pi_14793090
quote:
Op donderdag 20 november 2003 17:14 schreef confined het volgende:
Ik zie net op teletekst dat ze ook een naam heeft: Maja.
Ja, zie ook het gesloten topic van Blaatschaap: 16-jarige Nijmeegse vermoord en verbrand.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')