abonnement Unibet Coolblue
pi_14409026
Hallo,
Ik ben voor een vriend van mij ( die een kledingzaak heeft) gevraagd om het volgende te gaan maken.
Hij wil namelijk in de vorm van een mailing extra klanten gaan werven.
Hij wil dus bijv zijn klanten bestand in een programma ( of wat dan ook gaan invoeren. En als hij bijv een keer een actie heeft met bijv pakken in de maat 50, dat hij dan een selektie in dat programma kan maken, dat het programma iedereen eruit haalt met de maat 50.
En dat hij dit vervolgens kan uitprinten op etiketten of per mail kan versturen. Dit geld dus voor meerdere acties.
Dus wie kan me helpen...Zijn hier programma's voor om die mee te kunnen maken of hoe werkt het
Ik hoor het graag.
  woensdag 5 november 2003 @ 17:48:38 #2
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_14409075
Volgens mij had je dit beter in digitaal kunnen vragen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_14409081
en is de bedoeling dat je dat zelf programmeert of zoek je een programma dat toevallig al helemaal op maat (leuk he, woordspelingen ) is voor een kledingzaak
pi_14409140
met een soort acces data base moet dat toch lukken
pi_14409162
quote:
Op woensdag 5 november 2003 17:48 schreef Thomas B. het volgende:
en is de bedoeling dat je dat zelf programmeert of zoek je een programma dat toevallig al helemaal op maat (leuk he, woordspelingen ) is voor een kledingzaak
Nee programmeren kan ik helaas niet...dus het zou leuk zijn als er iets was met een wizard dat dat zelf maakt...
Zat al te denken aan iets wat in office 2000 zit. Microsoft Hulpmiddelen voor Kl. en M.gr. Bedrijven. Maar daar kan ik dus zelf niet de maten etc van de klanten inzetten....En dat is juist de bedoeling...
pi_14409221
Iets maken met Access moet zeker kunnen.
pi_14409292
quote:
Op woensdag 5 november 2003 17:54 schreef t1m.nl het volgende:
Iets maken met Access moet zeker kunnen.
Ja dat kan, maar helaas nog nooit zoiets gedaan...maar ja eens moet de eerste keer zijn he!!!
Of heeft iemand zoiets van...he dat heb ik zo gemaakt???Of ik kan we ff een klein eerste opzetje maken
Dan hoor ik het graag
pi_14423638
niemand die nog tips of trucs weet??
Of kan dit ook in word of excel gemaakt worden??
En heeft iemand daar misschien een leuk opzetje van ofzo?? Of kan dat ff maken??

[Dit bericht is gewijzigd door pilske01 op 06-11-2003 09:46]

pi_14423680
Ik kan wel helpen...
pi_14423828
quote:
Op donderdag 6 november 2003 09:36 schreef GewoonPim het volgende:
Ik kan wel helpen...
Vertel vertel....
pi_14423958
quote:
Op donderdag 6 november 2003 09:47 schreef pilske01 het volgende:

[..]

Vertel vertel.... ik hoor het graag hoe je kan helpen....zou echt zeer blij zijn als het zou kunnen gaan werken


abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')