abonnement Unibet Coolblue
pi_14436046
Wat ook erg vervelend is is mensen die uitgebreid gaan zitten ontbijten. Sommige malloten halen zelfs een halve kaas, compleet met kaasschaaf, uit hun tas en gaan eens lekker hun broodjes zitten beleggen. Nu is dat met kaas nog niet zo erg maar sommigen gaan ook met pindakaas en dergelijken in de weer. Zodra de pot open is stinkt de hele trein naar dat spul.
pi_14437756
Ik heb eigenlijk het gevoel dat er nog nooit iemand zich echt aan mij heeft hoeven ergeren in de trein... ik zou niet weten waaraan.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_14437809
Vandaag alweer, idioten die geen treindeur kunnen openmaken...
  donderdag 6 november 2003 @ 19:11:43 #54
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_14438052
quote:
Op donderdag 6 november 2003 19:02 schreef Evil_Jur het volgende:
Vandaag alweer, idioten die geen treindeur kunnen openmaken...
ik werd laatst vlak voor het uitstappen gebeld door me zusje, dus ik opnemen enzo stonden we met ons allen te wachten voor de deur tot hij openging.. en ik maar bellen en bellen.. had niet in de gaten dat IK voor het "openen" knopje stond
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_14443872
quote:
Op donderdag 6 november 2003 19:02 schreef Evil_Jur het volgende:
Vandaag alweer, idioten die geen treindeur kunnen openmaken...
Jij stond toch niet vanochtend op Den Haag CS? Sommige van die gv#$@tn duitse rijtuigen kom je bijna niet uit als je geen twee handen vrij hebt. Je kent ze wel, die krengen met die draaihendels die je driekwartslag moet doorrammen en waarbij je ondertussen met je andere hand aan de deur moet rukken. De meeste deuren gaan wel redelijk soepel, maar als iemand zo'n rotte ontgrendeling treft en het systeem nooit eerder gezien heeft staat 'ie toch even flink te schutteren.
Maar je hebt gelijk, 't is irritant.
pi_14444327
Waar ik (3x per week heen en weer tussen Nijmegen en Amsterdam) dus niet tegen kan:
- Als ik als eerste op een stoel aan het raam ga zitten en er komt iemand naast mij zitten die dan meteen de middelste armsteun opeist. Zoiets is sowieso al een zaak van beetje 'duwen' en kijken hoe ver je kan gaan, maar hou tenminste 'n béétje rekening met degene die naast je zit (helemaal als je er later bijkomt).
- Vrouwen die in de trein hun nagels gaan lakken. Spul stinkt verschrikkelijk en zoiets doe je maar voordat je de trein instapt.
- Nog erger zijn vrouwen die hun nagels gaan knippen. Vind ik echt walgelijk en bij elke keer dat het schaartje weer dichtklapt moet ik bijna kokhalzen ! En die vrouwen maar denken dat ze mooi zijn en dat iedereen wil zien hoe ze zichzelf mooi maken, smerige wijven...

Ahhhh, lekker al m'n gal gespuwd !

  Donald Duck held donderdag 6 november 2003 @ 22:41:51 #57
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_14444397
Paar dagen geleden, weer zo'n naar alcohol ruikend sociaal mislukt figuur die op z'n gejatte gitaar 'Land van Maas en Waal' speelt en daar nog eens geld voor wil vangen ook.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  Donald Duck held donderdag 6 november 2003 @ 22:42:21 #58
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_14444411
quote:
Op donderdag 6 november 2003 22:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Paar dagen geleden, weer zo'n naar alcohol ruikend sociaal mislukt figuur die op z'n gejatte gitaar 'Land van Maas en Waal' speelt en daar nog eens geld voor wil vangen ook.
Verkeerd PI. Moet zijn
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  donderdag 6 november 2003 @ 22:47:08 #59
18911 trekpop
Zusje van Tjeerd
pi_14444561
quote:
Op donderdag 6 november 2003 11:30 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

wat een onzin, ga janken


sommige mensen (ik) zijn zeer gevoelig voor kankerstokken, dus rook zo'n ding lekker in je eigen huis, maar niet in het openbaar.
hou je rustig, rustig, rustig.... hou je rustig, kalm en stil.
pi_14444635
jezus wat een gezeik hier...... (zelfs voor een zeik topic )

Een van de weinige dingen waaraan ik me kan irriteren is het niet laten uitstappen van mensen voor iemand de trein in stapt, of als iemand rokend door de niet-rokers coupe loopt.

Verder denk ik dat we allemaal ook wel een stuk tolleranter kunnen zijn.

pi_14444970
Vanmorgen vroeg ik heel vriendelijk of ik op een nog lege plaats, bij het raam maar verder volle vierzitter, kon gaan zitten aangezien er wel een tas op stond. Kijkt diegene die er naast zat (van de tas) me toch een partij smerig aan! Echt bizar gewoon. Uiteindelijk werd de tas wel weggehaald en kon ik zitten...

Ook irritant: als de overloop helemaal vol staat met mensen om dat het zo druk is en de mensen op de klapstoeltjes onverstoorbaar blijven zitten...

pi_14446411
quote:
Op donderdag 6 november 2003 11:50 schreef sweek het volgende:
Instappende mensen die niet wachten tot de anderen zijn uitgestapt, en de uitgang blokkeren... daar heb ik echt steeds vaker last van.
Wat dacht je van iedereen stapt netjes uit, iedereen wacht netjes met instappen... iedereen gaat instappen en _DAN_ komt nog zo'n kutmongool van de bovenste verdieping (ik reis altijd met dubbeldekkers) die nog helemaal naar buiten moet.

GA KLAAR STAAN EN NIET OP HET LAATSTE MOMENT UITSTAPPEN

  Donald Duck held donderdag 6 november 2003 @ 23:38:43 #63
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_14446473
quote:
komt nog zo'n kutmongool van de bovenste verdieping (ik reis altijd met dubbeldekkers) die nog helemaal naar buiten moet.
Zo'n oude dubbeldekker? Die hebben hartstikke brede deuren, daardoor kunnen makkelijk mensen tegelijk naar binnen en buiten
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_14446556
quote:
Op donderdag 6 november 2003 23:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo'n oude dubbeldekker? Die hebben hartstikke brede deuren, daardoor kunnen makkelijk mensen tegelijk naar binnen en buiten
Die nieuwe dubbeldekkers, heb je wel eens geprobeerd op de trap naar boven/beneden met iemand te kruisen die de andere kant op moet?

Zelfs in de "oude" dubbeldekkers lukt dat amper, maar in die nieuwe dubbeldekkers is het onmogelijk.

  † In Memoriam † donderdag 6 november 2003 @ 23:45:00 #65
43556 miss_dynastie
pi_14446681
Vandaag een reizigersenquete en als je meedeed mocht je de pen houden De enen hebben rijkelijk gevloeid vandaag!! en een mooie goedkope rotpen gehad
  Donald Duck held donderdag 6 november 2003 @ 23:50:36 #66
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_14446886
quote:
Op donderdag 6 november 2003 23:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Vandaag een reizigersenquete en als je meedeed mocht je de pen houden De enen hebben rijkelijk gevloeid vandaag!! en een mooie goedkope rotpen gehad
'k heb die enquete ook ingevuld, ik was nog redelijk tevreden over ze: 6-en en zevens
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_14446898
quote:
Op donderdag 6 november 2003 23:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Vandaag een reizigersenquete en als je meedeed mocht je de pen houden De enen hebben rijkelijk gevloeid vandaag!! en een mooie goedkope rotpen gehad
Ik heb ook wel eens van die enquetes maar kom meestal op allemaal achten en negens uit. Blijkbaar doe jij niet moeite om het serieus te maken.
pi_14447028
Mensen die hard irritant gaan praten/zingen/lol gaan trappen om bij andere mensen een reactie op te wekken (niet generaliserend bedoeld,maar helaas zijn het meestal mensen van een bepaald bevolkingsgroep).
  donderdag 6 november 2003 @ 23:55:29 #69
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_14447039
quote:
Op donderdag 6 november 2003 23:38 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Zo'n oude dubbeldekker? Die hebben hartstikke brede deuren, daardoor kunnen makkelijk mensen tegelijk naar binnen en buiten


De mensen die instappen gaan al zo dicht op de deur staan dat de deur effectief een halve mensenbreedte groot worden. Op zich heel ironisch dat, omdat iedereen zo snel mogelijk er in wilt, het allemaal langer duurt.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_14447176
nou vandaag in de trein...was een dude die zomaar de intercom pakt en zegt:"beste mensen, er is zojuist iemand door de trein geschept...maakt u zich maar geen zorgen wat het was toch maar een neger".... tegen over mij zat toevallig zo'n neger..hij keek mij zo aan van 'wot de fok is dit!?'....
even later:"beste mensen..hierbij een recificatie mbt het eerder uitgeven bericht; deze trein rijdt gewoon door en er is niks aan de hand...een reiziger heeft ongevraagd gebruik gemaakt van de intercom"
The house that produces the most spice will control dune.
There are no set territories and no rules of engagement.
pi_14447670
quote:
Op donderdag 6 november 2003 22:47 schreef trekpop het volgende:

[..]

sommige mensen (ik) zijn zeer gevoelig voor kankerstokken, dus rook zo'n ding lekker in je eigen huis, maar niet in het openbaar.


dan moet je niet in een rokerscoupe gaan zitten

als je dat niet doet, heb je er ook geen last van

heb je dat wel, dan doe je maar een mondkapje op of je reist lekker met de auto

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_14447716
ik heb me trouwens schuldig gemaakt aan een treinergenis vandaag

ik was namelijk veel later pas klaar met mn werk, had het helemaal gehad, dus de snoeiharde beats vloeiden uit mijn koptelefoon

dat mensen er last van hadden kon me op dat moment weinig schelen, erg he

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  vrijdag 7 november 2003 @ 00:42:33 #73
18911 trekpop
Zusje van Tjeerd
pi_14448183
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 00:19 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

dan moet je niet in een rokerscoupe gaan zitten

als je dat niet doet, heb je er ook geen last van

heb je dat wel, dan doe je maar een mondkapje op of je reist lekker met de auto


ik zit niet in de rokerscoupé, en ik pas me niet aan voor mensen die kanker verspreiden
hou je rustig, rustig, rustig.... hou je rustig, kalm en stil.
pi_14448233
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 00:42 schreef trekpop het volgende:

[..]

ik zit niet in de rokerscoupé, en ik pas me niet aan voor mensen die kanker verspreiden


hey, heb je "kuthoeren" toch maar geëdit

maar goed, je past je wel aan...als je dat niet deed ging je wel lekker in de rokerscoupe zitten

wederzijds begrip, ik pas me aan aan jouw, jij aan mij

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_14448300
Zitten naast fossielen of nijlpaarden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')