quote:Schaam je niet. Het is heel normaal dat je het een leuk programma vindt. Vooral het ergergehalte.
Op woensdag 3 december 2003 22:17 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb 't opgenomen vanavondIk vind 't nl. zo'n leuk programma!
Enne Elyse is gewoon een ontzettend stoer lekker ding
quote:ja zeg hey goh ik ben wel zo nieuwsgierig wie er gaat winnen... bedoel...
Op donderdag 4 december 2003 10:07 schreef ChAoZ het volgende:
Niet geheel niet toevallig ging het tussen Adrienne en Kesse wie er uit ging. Allebei een afspraak gemist. Beetje jammer, daardoor bleef Robin erin. Robin mocht er van mij al afleveringen terug uit. Snap niet dat die er nog inzit.
De volgende keer zal het imho gaan tussen Adrienne en Robin wie er uit gaat
Dan tussen de winnaar daarvan en Shannon
En daarna wint Elyse. Die gewoon de mooiste is en geen attitude heeft
quote:Ik had niet het idee dat de laatste twee die overblijven, ook degene waren om wie het spant, zeg maar. Degene die afvalt natuurlijk wel, maar volgens mij gaan degene die doorgaan, in willekeurige volgorde door.
Op donderdag 4 december 2003 10:07 schreef ChAoZ het volgende:
Niet geheel niet toevallig ging het tussen Adrienne en Kesse wie er uit ging. ...
quote:Hmm... ik vond dit toch wel heel erg naief van haar hoor
Op donderdag 4 december 2003 09:39 schreef SEMTEX het volgende:
... (vooral die creep die z'n hand onder haar rok probeerde te stoppen).
...
quote:het was maar een voorspelling, ik ken het niet uit Amerika of zo
Op donderdag 4 december 2003 11:06 schreef Tijgetje21 het volgende:[..]
ja zeg hey goh ik ben wel zo nieuwsgierig wie er gaat winnen... bedoel...
.... najaaa laat ook maar t blijft een leuk programma en Elyse en Adrianna zijn beide echt lekkuhhhhhh!
b). het feit dat die amorflelijke jurytrol roept dat robin dik is, is een van de vele redenen dat er veel meisjes aan anorexia etc lijden
c). kesse is/was erg lelijk, ben ook wel blij dat ze eruit ligt
d). ik denk dat adrienne wel veel kans maakt, op fotos straalt ze echt veel uit en ik vind haar ook wel leuk om te zien (soms ook niet)
e). die ene maagd.........hallo meisje, doe ff de bijbel dicht en lees eens iets over de huidige maatschappij
f). ik vind Tyra Banks soms echt irritant, vooral als ze gaat vertellen hoe goed ze wel is ( nou TOEN IK 17 was moest ik wel op 25 shoots zijn, en ik haalde ze allemaal;
als ze aan mij vragen kijk eens boos, dan doe ik zo en als ze vragen kijk eens uitdagend, dan doe ik zo
, ik kan dat allemaal want ik ben geweldig........
g). verder vind ik het programma echt TOP
quote:Dat is wel zo ja
Op zaterdag 6 december 2003 18:48 schreef amaranta het volgende:
f). ik vind Tyra Banks soms echt irritant, vooral als ze gaat vertellen hoe goed ze wel is ( nou TOEN IK 17 was moest ik wel op 25 shoots zijn, en ik haalde ze allemaal;
als ze aan mij vragen kijk eens boos, dan doe ik zoen als ze vragen kijk eens uitdagend, dan doe ik zo
quote:Idd ze is heel irriterend soms, vooral de toon waarop ze sommige dingen zegt
Op zaterdag 6 december 2003 18:48 schreef amaranta het volgende:
als ze aan mij vragen kijk eens boos, dan doe ik zoen als ze vragen kijk eens uitdagend, dan doe ik zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |