Wat is je favoriete muziek? kabouterplop met zijn nummer de kabouterdans
enzovoort
nou haal ik vandaag de post op en wat zit daar bij een uitnodig om op schiphol oost te kommen zingen.
Dus zoeken ze nou met opzet mensen die leuk zijn voor de t.v. of willen ze echt talent?
ben niet van plan te gaan trouwens
quote:voegt veel toe aan het topic
Op donderdag 16 oktober 2003 12:18 schreef KarenDamen het volgende:
Sukkel
en ik heb toch staan dat ik nie ga
quote:goh
Op donderdag 16 oktober 2003 12:20 schreef Hiawatha het volgende:goeie actie man! Dit bevestigd alleen maar dat het hele idols gedoe pure commercie is en helemaal NIKS te maken heeft met muzikaal talent.
quote:wist je niet dat je geen talent nodig had om in idols te komen?
Op donderdag 16 oktober 2003 12:23 schreef Hiawatha het volgende:[..]
dus....
quote:Wat een ieder met een beetje verstand in zijn of haar kop dus al lang wist.
Op donderdag 16 oktober 2003 12:20 schreef Hiawatha het volgende:goeie actie man! Dit bevestigd alleen maar dat het hele idols gedoe pure commercie is en helemaal NIKS te maken heeft met muzikaal talent.
quote:jawel, daarom zei ik ook "bevestigt"
Op donderdag 16 oktober 2003 12:25 schreef _GdR_ het volgende:[..]
wist je niet dat je geen talent nodig had om in idols te komen?
(waarom ga ik het nou nog uitleggen ook )
En zelfs al zouden ze in het programma zelf komen, kunnen ze weer lekker voor heel idols kijkend nederland de grond in geboord worden door de jury.
quote:Niet helemaal mee eens. Dit kan ook betekenen dat gewoon iedereen een kans krijgt en dat ze geen zin hebben dat ze voor onverwachte verrassingen komen te staan (dat er 100.000 mensen komen opdagen)
Maar het is idd pure commercie
quote:niet idreen mag meedoen vorig jaar waren er 9000 inschrijfingen en 3000 uitgenodigt als ik het mij goed heriner
Op donderdag 16 oktober 2003 12:35 schreef kibber het volgende:
Als het in de buurt was had ik wel gegaan lachen man! Maar volgens mij mag iedereen meedoen hoor...
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 12:35 schreef Luvinsio het volgende:
gaaaaaaaaaaaaan... wij gaat kijken op tv
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |