abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13590582
Hoi,

Ik heb hier nog een stapeltje ongebruikte 486's staan. Allen zijn werkend en worden met gewiste harddisk geleverd. Zonder software dus!! De CD-ROM spelers en tapedrives blijven zitten. Wordt geleverd incl tape (uiteraard ook gewist)
Graag in één koop. Afhalen/brengen/halverwege ontmoeten is allemaal mogelijk. Omgeving Amsterdam. Dit betekent dat ik bij brengen ook zelf de beslissing wil nemen of dat voor mij te doen is...

De specs: (van linksboven, naar rechtsboven, via linksonder naar rechtsonder)
PC 1
486 DX2 66
16 Mb
406 Mb harddisk
2 speed CD-ROM

PC 2
486 DX2 66
20 Mb
325 Mb harddisk
Tapedrive
Netwerkkaart
Geluidskaart

PC3
486 SX 33
8 Mb
206 Mb harddisk
Tapedrive

PC 4
486 DX 2 66
32 Mb
426 Mb harddisk
6 speed CD-ROM
Netwerkkaart

[Dit bericht is gewijzigd door edjekroketje op 03-10-2003 08:11]

Redactie Frontpage donderdag 2 oktober 2003 @ 10:04:05 #2
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13590602
Dus vier pc's voor 20 euro?
pi_13590643
Voor de liefhebbers -mochten die er zijn- graag wat meer info.

HD?
geheugen?
Speed CDrom?

pi_13590646
Klinkt wel leuk... *denkt*
If you have a problem and no one else can help, I probably can't either, but I'll try.
pi_13590678
Kom je ze ook alle 4 brengen voor 20 euro?
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_13590758
Leuk voor iemand die nog een Freesco routertje zoekt.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_13590857
HOEVEEL speed zijn de cdromplayers etc etc?
If you have a problem and no one else can help, I probably can't either, but I'll try.
pi_13590867
quote:
Dus vier pc's voor 20 euro?
Yep!
quote:
Voor de liefhebbers -mochten die er zijn- graag wat meer info.
HD?
geheugen?
Speed CDrom?
HD ergens tussen 200 en 500 Mb,
Mem tussen 8 Mb en 48 Mb
CD-ROM's zijn 2 en 6 speed
Ik moet ze dan allemaal aanzetten om de exacte specs te kunnen geven en dat kan er gezien de prijs niet vanaf...
quote:
Kom je ze ook alle 4 brengen voor 20 euro?
Als je in de buurt woont wil ik daar wel over nadenken

Wat een belangstelling!
pi_13599377
21,95 euro als je ze naar Den Helder kan brengen
(Boot naar Texel dus)
pi_13600294
Als je er nou eentje los wilt verkopen, kom ik het halen. Ik ben serieus geinteresseerd en het is een ideale mogelijkheid om mijn oude dos-adventures weer eens op te kunnen spelen.
Ik bied dan 7,50. Reageer je in dit forum terug op mijn reactie?
Hartelijk dank.
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
pi_13614620
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 15:53 schreef NerdoNielso het volgende:
21,95 euro als je ze naar Den Helder kan brengen
(Boot naar Texel dus)
Sorry, maar dat is me net iets te ver. Kom je nooit richting Amsterdam?
pi_13614631
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 16:20 schreef Brett-Anderson het volgende:
Als je er nou eentje los wilt verkopen, kom ik het halen. Ik ben serieus geinteresseerd en het is een ideale mogelijkheid om mijn oude dos-adventures weer eens op te kunnen spelen.
Ik bied dan 7,50. Reageer je in dit forum terug op mijn reactie?
Hartelijk dank.
Geen bezwaren. Naar welke van de 4 gaat je interesse uit? Geen vrienden/bekenden die ook DOS avonturen willen starten?
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 08:14:58 #13
60766 harige_henk
en klaar is henk
pi_13614661
[offtopic]
dos-adventures speel je via scummvm
[/offtopic]
dat hakt er lekker in
  zaterdag 4 oktober 2003 @ 00:10:53 #14
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_13637283
Ik kon helaas gisteren niet reageren.

Als ik een keuze mag maken is die snel genomen. Graag die met 6 speed cd rom erin.
En aantal spelletjes zoals Day of the tentacle, Flight of the amazone queen en toonstruck zou ik best willen spelen, maar dat is op een krachtige pc niet meer te doen.

Ik kom geregeld langs Amsterdam CS, kun je het dan op het station afgeven?

The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
pi_13641442
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 00:10 schreef Brett-Anderson het volgende:
Ik kon helaas gisteren niet reageren.

Als ik een keuze mag maken is die snel genomen. Graag die met 6 speed cd rom erin.
En aantal spelletjes zoals Day of the tentacle, Flight of the amazone queen en toonstruck zou ik best willen spelen, maar dat is op een krachtige pc niet meer te doen.

Ik kom geregeld langs Amsterdam CS, kun je het dan op het station afgeven?

Ik ben helemaal geen spelletjes mens, dus alle titels die je noemt zijn voor mij abacadabra. Maar je doet een goede keuze! Ik zet hem klaar voor je. Wanneer kom je naar A'dam CS? Ik ben normaal gesproken elke werkdag te vinden in Amsterdam Z-O. Misschien is mailen beter om iets af te spreken. Mijn mailadres staat in mijn profiel. Ik zal iig zorgen dat de driverflop voor de CD-ROM erbij zit.
pi_13645052
Wil je er een monitor bij?
pi_13645768
Waar heb je die gestolen?
pi_13648780
Niets gestolen! Allemaal eerlijk en overgehouden omdat de PC vervangen werden. Ik heb ze nog even laten staan in verband met data. Die mag er nu af en dus mogen ook de PC's weg!
  zondag 5 oktober 2003 @ 02:36:26 #19
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_13658435
Ik ben geregeld op doorreis Rotterdam-Almere stad en terug. Ik moet dan overstappen in A'dam. Het liefst neem ik de PC mee op de terugweg, zodat ik het direct mee naar huis neem. Ik moet nog bedenken hoe ik het precies zo ga doen dat ik de gereedstaande overstap trein niet zal gaan missen.
Het kan trouwens ook wel 's avonds worden.

@harige henk: dat is een fabuleuze tip. Als er nog eens een algemene virtuele machine komt, in het bijzonder voor oude adventures, dan ben ik helemaal van het probleem af.

pi_13659321
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 02:36 schreef Brett-Anderson het volgende:
Ik ben geregeld op doorreis Rotterdam-Almere stad en terug. Ik moet dan overstappen in A'dam. Het liefst neem ik de PC mee op de terugweg, zodat ik het direct mee naar huis neem. Ik moet nog bedenken hoe ik het precies zo ga doen dat ik de gereedstaande overstap trein niet zal gaan missen.
Het kan trouwens ook wel 's avonds worden.
Is prima. Laat maar even weten wanneer je wilt afspreken. Misschien is mail daarvoor handiger. Die staat in mij profiel
  woensdag 8 oktober 2003 @ 00:21:12 #21
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_13730527
Ik heb nog een vraagje, heb je nog ergens een geluidskaartje voor dit ding. Er moet toch wel wat geluid uitkomen, ik heb nog wel een awe64 gold soundblaster liggen, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat die erop zal draaien.

wat je hebt hem dus al verkocht?

[Dit bericht is gewijzigd door Brett-Anderson op 08-10-2003 00:30]

pi_13730642
Ik wil die pc2 wel kopen. 10 euri inc monitor?
pi_13744922
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 00:21 schreef Brett-Anderson het volgende:
Ik heb nog een vraagje, heb je nog ergens een geluidskaartje voor dit ding. Er moet toch wel wat geluid uitkomen, ik heb nog wel een awe64 gold soundblaster liggen, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat die erop zal draaien.

wat je hebt hem dus al verkocht?

Ja Aan jou. Vandaar dat ik hem van de foto heb gehaald.

Een geluidskaartje heb ik nog wel liggen... Die stop ik er dan wel bij.
Wat maakt die soundblaster kaart zo bijzonder?

pi_13744967
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 00:26 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Ik wil die pc2 wel kopen. 10 euri inc monitor?
Ja prima. Wanneer wil je langskomen?
  woensdag 8 oktober 2003 @ 23:18:32 #25
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_13754330
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 17:43 schreef edjekroketje het volgende:

[..]

Ja Aan jou. Vandaar dat ik hem van de foto heb gehaald.

Een geluidskaartje heb ik nog wel liggen... Die stop ik er dan wel bij.
Wat maakt die soundblaster kaart zo bijzonder?

Oh pfft, ik dacht dat iemand me nu voor was.
Wat ik bedoelde was dat ik een geluidskaartje nodig had om geluid te krijgen. Straks draaien de oude spelletjes wel weer, maar het zou dan nog leuker zijn als het met geluid kon. En ik weet juist niet of de geluidskaart die ik nu heb het wel doet op zo'n, met alle respect, oude computer.

Ik kan pas vrijdag langskomen, donderdag kan ook maar dan loop ik dus de hele dag te sjouwen met die computer. Het wordt dan vrijdag ergens na zevenen. Ik spreek je daar nog over.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')