Ik heb hier nog een stapeltje ongebruikte 486's staan. Allen zijn werkend en worden met gewiste harddisk geleverd. Zonder software dus!! De CD-ROM spelers en tapedrives blijven zitten. Wordt geleverd incl tape (uiteraard ook gewist)
Graag in één koop. Afhalen/brengen/halverwege ontmoeten is allemaal mogelijk. Omgeving Amsterdam. Dit betekent dat ik bij brengen ook zelf de beslissing wil nemen of dat voor mij te doen is...
De specs: (van linksboven, naar rechtsboven, via linksonder naar rechtsonder)
PC 1
486 DX2 66
16 Mb
406 Mb harddisk
2 speed CD-ROM
PC 2
486 DX2 66
20 Mb
325 Mb harddisk
Tapedrive
Netwerkkaart
Geluidskaart
PC3
486 SX 33
8 Mb
206 Mb harddisk
Tapedrive
PC 4
486 DX 2 66
32 Mb
426 Mb harddisk
6 speed CD-ROM
Netwerkkaart
[Dit bericht is gewijzigd door edjekroketje op 03-10-2003 08:11]
quote:Yep!
Dus vier pc's voor 20 euro?
quote:HD ergens tussen 200 en 500 Mb,
Voor de liefhebbers -mochten die er zijn- graag wat meer info.
HD?
geheugen?
Speed CDrom?
quote:Als je in de buurt woont wil ik daar wel over nadenken
Kom je ze ook alle 4 brengen voor 20 euro?
quote:Sorry, maar dat is me net iets te ver. Kom je nooit richting Amsterdam?
Op donderdag 2 oktober 2003 15:53 schreef NerdoNielso het volgende:
21,95 euro als je ze naar Den Helder kan brengen
(Boot naar Texel dus)
quote:Geen bezwaren. Naar welke van de 4 gaat je interesse uit? Geen vrienden/bekenden die ook DOS avonturen willen starten?
Op donderdag 2 oktober 2003 16:20 schreef Brett-Anderson het volgende:
Als je er nou eentje los wilt verkopen, kom ik het halen. Ik ben serieus geinteresseerd en het is een ideale mogelijkheid om mijn oude dos-adventures weer eens op te kunnen spelen.
Ik bied dan 7,50. Reageer je in dit forum terug op mijn reactie?
Hartelijk dank.
Als ik een keuze mag maken is die snel genomen. Graag die met 6 speed cd rom erin.
En aantal spelletjes zoals Day of the tentacle, Flight of the amazone queen en toonstruck zou ik best willen spelen, maar dat is op een krachtige pc niet meer te doen.
Ik kom geregeld langs Amsterdam CS, kun je het dan op het station afgeven?
quote:Ik ben helemaal geen spelletjes mens,
Op zaterdag 4 oktober 2003 00:10 schreef Brett-Anderson het volgende:
Ik kon helaas gisteren niet reageren.Als ik een keuze mag maken is die snel genomen. Graag die met 6 speed cd rom erin.
En aantal spelletjes zoals Day of the tentacle, Flight of the amazone queen en toonstruck zou ik best willen spelen, maar dat is op een krachtige pc niet meer te doen.Ik kom geregeld langs Amsterdam CS, kun je het dan op het station afgeven?
@harige henk: dat is een fabuleuze tip. Als er nog eens een algemene virtuele machine komt, in het bijzonder voor oude adventures, dan ben ik helemaal van het probleem af.
quote:Is prima. Laat maar even weten wanneer je wilt afspreken. Misschien is mail daarvoor handiger. Die staat in mij profiel
Op zondag 5 oktober 2003 02:36 schreef Brett-Anderson het volgende:
Ik ben geregeld op doorreis Rotterdam-Almere stad en terug. Ik moet dan overstappen in A'dam. Het liefst neem ik de PC mee op de terugweg, zodat ik het direct mee naar huis neem. Ik moet nog bedenken hoe ik het precies zo ga doen dat ik de gereedstaande overstap trein niet zal gaan missen.
Het kan trouwens ook wel 's avonds worden.
wat je hebt hem dus al verkocht?
[Dit bericht is gewijzigd door Brett-Anderson op 08-10-2003 00:30]
quote:Ja
Op woensdag 8 oktober 2003 00:21 schreef Brett-Anderson het volgende:
Ik heb nog een vraagje, heb je nog ergens een geluidskaartje voor dit ding. Er moet toch wel wat geluid uitkomen, ik heb nog wel een awe64 gold soundblaster liggen, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat die erop zal draaien.wat je hebt hem dus al verkocht?
Een geluidskaartje heb ik nog wel liggen... Die stop ik er dan wel bij.
Wat maakt die soundblaster kaart zo bijzonder?
quote:Ja prima.
Op woensdag 8 oktober 2003 00:26 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Ik wil die pc2 wel kopen. 10 euri inc monitor?
quote:Oh pfft, ik dacht dat iemand me nu voor was.
Op woensdag 8 oktober 2003 17:43 schreef edjekroketje het volgende:[..]
Ja
Aan jou.
Vandaar dat ik hem van de foto heb gehaald.
Een geluidskaartje heb ik nog wel liggen... Die stop ik er dan wel bij.
Wat maakt die soundblaster kaart zo bijzonder?
Ik kan pas vrijdag langskomen, donderdag kan ook maar dan loop ik dus de hele dag te sjouwen met die computer. Het wordt dan vrijdag ergens na zevenen. Ik spreek je daar nog over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |