Het liefst ruil ik, maar ook tegen een aardig bod te koop. Ik noem geen richtprijzen, maar ik ben niet voor plan om op de helft van de dumppartij prijzen van de FRS te gaan zitten, de spellen zijn full price gekocht. Kan jij een spel in liechtensteijn voor 1 euro minder krijgen, dan moet je dit vooral doen. Wordt er niet genoeg geboden, en zijn er geen interessante ruilmogelijkheden, dan gaan ze uiteindelijk gewoon door naar ebay.
Ten eerste:
Onder voorbehoud:
Ik ben op zoek naar een xbox. Heb jij een xbox en ben je op zoek naar een ps2, dan kunnen we misschien een leuke deal sluiten. Tevens zijn er dan ook veel meer games beschikbaar zodat je geen kale ps2 krijgt.
Voor de ps2 ben ik op zoek naar:
Socom incl headset, Eyetoy (als je hem echt zat bent), Mortal Kombat deadly alliance, Def Jam Vendetta, Tony Hawk 4. Heb je zelf leuke suggesties, doe die dan! (natuurlijk 2 games tegen 1 mogelijk)
Aangeboden:
PS2 originele DVD remote controller.
Agressive Inline
Dead or Alive 2
Devil May Cry
Mad Maestro
Madden NFL 2002
Prisoner of War
Pro Evolution Soccer 1
Rayman 2 : Revolution
Rez
Space Channel 5, part 1
Space Race
Stuntman
The Sum of All Fears
Timesplitters (Platinum)
Virtua Fighter 4
Virtua Tennis 2
15 euro voor rez
30 euro voor virtua tennis 2
mits onbekrast, compleet, onbeschadigd etc maar dat spreekt voor zich
Bod voor rez is voor mijn gevoel een beetje laag, maar ik ben niet op de hoogte wat het spel tegenwoordig kost (was zijn 65 euro meer dan waard).
Virtua tennis 2 heb ik hier op fok een bod voor gehad van 40 euro, stom genoeg heb ik daar toen geen ja tegen gezegd. 30 euro is een mooi bod, maar ik zeg nog niet gelijk ja (het is een behoorlijk gewilde titel)
Maar een goede opening!
quote:weet jij toevallig wat het verschil is met die VF4 Evolution?
Op maandag 22 september 2003 09:44 schreef DinoPK het volgende:
VF4 is 44 euro nieuw, 1/3 van de nieuwprijs is ook wel erg weinig (spel hoeft niet echt weg). 20 euro excl verzenden?
Virtua Fighter Evolution heeft:
Iets betere graphics (alliasing is goed toegepast, geen karteltjes meer).
2 Nieuwe Fighters
Getweaked vechtsysteem.
Het is zeg maar VF4.5
Maar om daar nou 67 euro voor te betalen, ik persoonlijk zou het niet doen.
Als oud bezitter van VF 1, 1 remix, 2, en huidig bezitter van 3 en 4 heb ik nooit problemen gehad met een nieuwe VF, alleen EVO zou ik persoonlijk niet kopen.
ik bied je 20,- incl. verzendkosten.
quote:mijn bod op rez vervalt, ik heb even prijzen opgezocht en hij is nog maar 20 nieuw bij de frs.
Op zondag 21 september 2003 23:28 schreef lille_mannen het volgende:
ik bied15 euro voor rez
30 euro voor virtua tennis 2mits onbekrast, compleet, onbeschadigd etc maar dat spreekt voor zich
De frs dumpt meestal de laatste paar games voor een erg lage prijs, maar dit is zeker niet representatief voor de marktprijs.
Ik ken zat spellen in de database die ik gelijk zou kopen voor die prijs, maar uitleveren kunnen ze niet meer.
Aangezien Rez vrij populair is (beetje de ico situatie, wordt steeds populairder) raak ik hem wel kwijt voor een redelijke prijs (ik ga dit spel echt niet voor 10 euro van de hand doen), mede doordat het spel erg laag op voorraad is in de winkels.
quote:Enkele van deze spellen zijn van mijn broertje, waaronder stuntman. Ik zal het even overleggen (maar dan wel 15 excl
Op maandag 22 september 2003 10:44 schreef Gamephreek het volgende:
Stuntman is in de winkel maar 30 euro. Ik bied bij deze 15 incl.
Game_freak_4@hotmail.com
quote:daarom zei ik ook dat ik mn bod intrek, voor dat kleine verschil met nieuwprijs vind ik het teveel moeite om 2ehands te regelen.
Op maandag 22 september 2003 11:59 schreef DinoPK het volgende:
En absoluut niet meer leverbaar...
<...>
Aangezien Rez vrij populair is (beetje de ico situatie, wordt steeds populairder) raak ik hem wel kwijt voor een redelijke prijs (ik ga dit spel echt niet voor 10 euro van de hand doen), mede doordat het spel erg laag op voorraad is in de winkels.
Maar aangezien dit spel vrij gewild is, is ruilen misschien een betere optie? Heb je niks leuks aan te bieden?
edit: Aaargh! Marktplaats is irritant. Ik mag dus allemaal losse advertenties gaan maken aangezien de nieuwwaarde boven de 200 euro ligt... pff
[Dit bericht is gewijzigd door DinoPK op 22-09-2003 12:39]
quote:Ik had je post ff gemist, ik hou het bod even in gedachten (even de avond mensen de kans geven om over te bieden
Op maandag 22 september 2003 10:34 schreef realist_ik het volgende:
op amazon en blockbuster.com staat VF4 voor 20$ excl. verzendkostenik bied je 20,- incl. verzendkosten.
@ Lille Mannen:
Ik heb de cd eens bekeken, en hij is niet mint. Er zitten dus wel wat gebruikskrasjes op. Het spel speelt echter helemaal perfect. Aangezien hij niet mint is, wil ik voor hem wel naar je toe sturen voor 36 incl (wederom dan delen we de verzendkosten wel). Deal of wil je echt mint?(wat je waarschijnlijk met dit spel alleen in de winkel vindt, heheh dat rijmt)
@ Realist_ik:
Voor jou wederom hetzelfde verhaal: 21 euro in totaal. Deal? (en dan zit ik dus onder de prijs wat ik er eigenlijk voor wil hebben, maar aangezien we vorige keer ook goede zaken hebben gedaan )
Mailen jullie mij even als het een deal is op pat_dino @ hotmail.com met jullie gegevens? Ik mail jullie dan even terug van mijn normale mailadres voor het gironummer.
Verzenden doe ik pas na vooruitbetaling (bevestigde ontvangst op mijn girorekening).
*Disclaimer:
Verzendkosten = eigenlijk packinging & handling. 35 eurocent voor de bubbelenveloppe, en 1.57 per spel.
Stuntman haal ik uit de verkoop (tenminste mijn broertje). Hij heeft dit spel voor 67 euro gekocht, en vindt zelfs 25 te weinig, en aangezien dit spel 30 euro nieuw kost...
Dus alleen ruilen tegen een leuke titel..
Spel werkt verder perfect, geen laadproblemen, helemaal niets.
Virtua Tennis 2 is dus weer in de verkoop mensen!
quote:hmm, Drakan The Ancients' Gates misschien ?
Op maandag 22 september 2003 20:40 schreef DinoPK het volgende:
The getaway heb ik al, en die houd ik ook (vind het een leuk spel). Aangezien kondor nog geen deal heeft gezegd staat het je vrij om suggesties te doen voor devil may cry, misschien wat anders? Ik heb nogal een brede smaak dus...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |