abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13055081
Ik ben net terug van het ziekenhuis, waar ik vrijdag geopereerd ben. Ze hebben een eierstokcyste weggehaald met een inhoud van ruim 9 liter!!!! Die cyste zat er dus waarschijnlijk al jaren maar is nooit echt erg opgevallen, tot ik ben gaan afvallen, terwijl die cyste steeds groter werd... Ik ben toen toch maar naar de huisarts gegaan, die ervoor gezorgd heeft dat ik snel geopereerd kon worden. Helaas moest ook mijn rechtereierstok worden verwijderd, maar met 1 eierstok kan ik gelukkig ook nog zwanger worden.

En nu ben ik dus in een keer 10 kilo lichter... en weeg ik nog amper 50 kilo... al m'n kleren zijn in 1x te groot, echt zo raar!!!!

Wie kent iemand die ook zo'n grote cyste had? Ik kan het nog steeds haast niet geloven dat ie 9 liter was!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door PiperMaru op 09-09-2003 20:15]

pi_13055140
Wel op discovery een keer een docu gezien over iemand met een tumor van 90 kilo
  dinsdag 9 september 2003 @ 20:12:21 #3
31362 CreativeMind
Wanneer wordt het zomer?
pi_13055177
Jezus da's een bijna volle jerrycan met rotzooi
  dinsdag 9 september 2003 @ 20:13:33 #4
61288 Duna
Still Going Strong
pi_13055214
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 20:09 schreef PiperMaru het volgende:
Ik ben net terug van het ziekenhuis, waar ik vrijdag geopereerd ben. Ze hebben een eierstokcyste weggehaald met een inhoud van ruim 9 liter!!!! Die cyste zat er dus waarschijnlijk al jaren maar is nooit echt erg opgevallen, tot ik ben gaan afvallen, terwijl die cyste steeds groter werd... Ik ben toen toch maar naar de huisarts gegaan, die ervoor gezorgd heeft dat ik snel geopereerd kon worden. Helaas moest ook mijn rechtereierstok worden verwijderd, maar met 1 eierstok kan ik gelukkig ook nog zwanger worden.

En nu ben ik dus in een keer 10 kilo lichter... en weeg ik nog amper 50 kilo... al m'n kleren zijn in 1x te klein, echt zo raar!!!!

Wie kent iemand die ook zo'n grote cyste had? Ik kan het nog steeds haast niet geloven dat ie 9 liter was!!!!

Je kleren te klein??
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal.
pi_13055220
Ik zag laatst iets over een cyste van over de 100kg. En omdat in een cyste random cellen groeien zat er zelfs haar en tanden in. Weet niet meer waar precies.
If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
  dinsdag 9 september 2003 @ 20:14:34 #6
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_13055246
Mijn schoonzusje bleek ook zoiets te hebben. Door de medicijnen die ze nu voor altijd moet slikken om niet weer een nieuwe cyste de kans te geven te ontstaan is ze echter wel wat dikker geworden, en dat gaat er niet meer af. Ze had wel veel klachten vantevoren, en daar is ze nu vanaf.
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_13055264
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 20:11 schreef E_Motion het volgende:
Dat heb ik toen ook gezien, te erg voor woorden
Dit onderdeel is tijdelijk gesloten in verband met onderhoudswerkzaamheden.[br][br]Wij vragen hiervoor uw begrip.[br][br]De directie
pi_13055309
ff, een cyste is toch een goedaardig gezwel?
It's been a long time, I shouldn't have left you
Without a strong rhyme to step to.
  Moderator dinsdag 9 september 2003 @ 20:16:41 #9
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_13055311
Mijn zusje had hetzelfde...helaas was het alleen wel kwaadaardig.

Is ondertussen weer allemaal goedgekomen, maar het heeft veel tijd gekost.

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_13055317
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 20:13 schreef Duna het volgende:

[..]

Je kleren te klein??

te groot, foutje, al verbeterd.

Ze hebben op mijn verzoek een polaroid gemaakt van het ding (toen ie verwijderd was) en dat is zoo ranzig!!!

dinsdag 9 september 2003 @ 20:16:57 #11
31362 CreativeMind
Wanneer wordt het zomer?
pi_13055323
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 20:13 schreef Grayburn het volgende:
Ik zag laatst iets over een cyste van over de 100kg. En omdat in een cyste random cellen groeien zat er zelfs haar en tanden in. Weet niet meer waar precies.
gadverdamme
  dinsdag 9 september 2003 @ 20:18:09 #12
31362 CreativeMind
Wanneer wordt het zomer?
pi_13055357
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 20:16 schreef PiperMaru het volgende:

[..]

Ze hebben op mijn verzoek een polaroid gemaakt van het ding (toen ie verwijderd was) en dat is zoo ranzig!!!

postuh! postuh!
pi_13055359
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 20:16 schreef Stokvis het volgende:
ff, een cyste is toch een goedaardig gezwel?
Een cyste is een blaas gevuld met vocht (of bloed, of talg, of vet, er kunnen zelfs tanden en botten in zitten).
Kan ook kwaadaardig zijn maar van mij is waarschijnlijk goedaardig, dat wordt nu nog onderzocht...
  dinsdag 9 september 2003 @ 20:18:19 #14
63601 Lurcker
¯¯¯¯ ¯¯¯¯
pi_13055362
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 20:16 schreef PiperMaru het volgende:

[..]

posten!
b00nani
pi_13055368
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 20:16 schreef CreativeMind het volgende:

[..]

gadverdamme

Was onder etenstijd .
If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
pi_13055391
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 20:18 schreef Lurcker het volgende:

[..]

posten!

pi_13055393
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 20:18 schreef CreativeMind het volgende:

[..]

postuh! postuh!

haha kep geen scanner maar ik zal zien wat ik kan doen
  dinsdag 9 september 2003 @ 20:19:30 #18
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_13055398
Wat een geluk dat je ging afvallen. Anders was je er waarschijnlijk nog lang niet achter gekomen en wie weet hoe groot die cyste dan was geworden.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 9 september 2003 @ 20:21:45 #19
31362 CreativeMind
Wanneer wordt het zomer?
pi_13055473
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 20:19 schreef PiperMaru het volgende:

[..]

haha kep geen scanner maar ik zal zien wat ik kan doen

webcam, digicam...
pi_13055494
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 20:16 schreef CreativeMind het volgende:

[..]

gadverdamme

Ik heb weleens mensen gezien (op tv) die ook cystes of blaasjes oid hadden die vol zaten met kleine wormpjes brrrr!

Leuk boek voor dit soort ranzige troep is Pathology, van Rubin!

pi_13055544
Een collega van mij had een goedaardige cyste op zijn kleine teen, die moet ie nu ook helaas missen (samen met zijn kleine teen)
It's been a long time, I shouldn't have left you
Without a strong rhyme to step to.
pi_13055602
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 20:19 schreef Sanne het volgende:
Wat een geluk dat je ging afvallen. Anders was je er waarschijnlijk nog lang niet achter gekomen en wie weet hoe groot die cyste dan was geworden.
Ja, of wat er was gebeurd als dat ding opengegaan was en opeens die 9 liter inhoud (wat dat ook mag zijn) in je buik terecht was gekomen...
Are you pondering what I'm pondering?
pi_13055723
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 20:26 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ja, of wat er was gebeurd als dat ding opengegaan was en opeens die 9 liter inhoud (wat dat ook mag zijn) in je buik terecht was gekomen...

I know... daar was ik de laatste drie weken (toen ik wist dat ie er zat maar ik nog niet geopereerd was) ook erg bang voor!
Maar ben zooo blij dat het ontdekt is... en dat ie eruit is!!!
Duurt nu wel 4 tot 6 weken tot ik er weer helemaal bovenop ben..
pi_13055760
quote:
Ze hebben een eierstokcyste weggehaald met een inhoud van ruim 9 liter!!!! Die cyste zat er dus waarschijnlijk al jaren maar is nooit echt erg opgevallen, tot ik ben gaan afvallen
He?? Hoe kan dat? Kun je dat uitleggen? Zat er dan ineens een enorme bult op je onderbuik ofzo?

Manono weet niet echt veel van cystes

Jusqu'ici tout va bien...
  † In Memoriam † dinsdag 9 september 2003 @ 20:34:30 #25
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_13055845
In ieder geval van harte gefeliciteerd dat je 't kwijt bent en blijkbaar goed door de operatie bent gekomen!

"gelukkig hebben we de foto's nog" Zien!

Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_13055898
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 20:31 schreef Manono het volgende:

[..]

He?? Hoe kan dat? Kun je dat uitleggen? Zat er dan ineens een enorme bult op je onderbuik ofzo?

Manono weet niet echt veel van cystes

Mijn buik was, vanaf onder mijn navel tot ongeveer mijn borstbeen, flink bollend... een beetje een zwangere buik maar dan zeg maar meer uitgestrekt naar boven... Het is heel geleidelijk gegaan maar op het laatst begon het echt op te vallen...
pi_13055943
Tjeee... Maar je had helemaal geen pijn of raar gevoel oid?
pi_13056025
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 20:37 schreef Manono het volgende:
Tjeee... Maar je had helemaal geen pijn of raar gevoel oid?
Nope, helemaal niets!! Als ik pijn had gehad was ik wel eerder naar de huisarts gegaan...

Naast mij in het ziekenhuis lag een meisje met een cyste van 5 centimeter doorsnee en die verging van de buikpijn. Raar he?

dinsdag 9 september 2003 @ 20:40:31 #29
62291 TiepJoop
en blijf van mijn avatar af ja
pi_13056069
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 20:39 schreef PiperMaru het volgende:

[..]

Nope, helemaal niets!! Als ik pijn had gehad was ik wel eerder naar de huisarts gegaan...

Naast mij in het ziekenhuis lag een meisje met een cyste van 5 centimeter doorsnee en die verging van de buikpijn. Raar he?

Tis maar naar hoe hij volgens mij tegen bepaalde organen zit te drukken
>>Nee dat doe ik niet. Je bent niet blind toch?<<
pi_13056131
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 20:40 schreef TiepJoop het volgende:

[..]

Tis maar naar hoe hij volgens mij tegen bepaalde organen zit te drukken

Ja is waar, maar op de echo was te zien dat ie bv. mijn nieren helemaal naar de zijkant had geduwd. ik vind het dus nog steeds raar dat ik geen pijn had...
  dinsdag 9 september 2003 @ 21:02:11 #31
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_13056738
Beterschap
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_13056983
Jeetje zeg, wat een joekel! Blijft wel nog even spannend of hij goed- of kwaadaardig was.

Ik heb ooit een cyste gehad in mijn kaak maar dat is natuurlijk heel wat anders (en kleiner) dan hetgeen jou overkomen is!

Heel veel beterschap en maar even rustig aandoen hé?

#geen
pi_13061428
Hi PiperMaru,

succes met je herstel dan maar, tjonge 9 liter! jeetje vreemd dat je daar geen last van had, maarja..

pi_13063032
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 20:13 schreef Grayburn het volgende:
kan er niks over vinden op internet. Iemand wel? anders lijkt het me een broodje aap verhaal.
pi_13063086
He bah, maar gelukkig is het goed weggehaald. Maar 9 liter! daar zou je toch haast wat van moeten merken zou ik denken?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_13063106
quote:
Op woensdag 10 september 2003 00:31 schreef athlonkmf het volgende:
kan er niks over vinden op internet. Iemand wel?
Aaaa jo maaket uit
pi_13063120
9 liter!! jee das wel erg veel!

ik heb er eens een in mijn lip gehad, 1 microliter ofzo

Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_13064873
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 20:35 schreef PiperMaru het volgende:

[..]

Mijn buik was, vanaf onder mijn navel tot ongeveer mijn borstbeen, flink bollend... een beetje een zwangere buik maar dan zeg maar meer uitgestrekt naar boven... Het is heel geleidelijk gegaan maar op het laatst begon het echt op te vallen...

Een bollend buikje is liev

Ik dacht trouwens altijd dat een cyste vast vanbinnen was, itt een abses. De ontdekking dat ie vol met prut kan zitten werd me net tijdens het eten van m'n boterham iets te veel.......die heb ik maar even weggelegd

Ladies, form a line to my left for makeouts. Dudes, form a line to my right for high-fives.
I envision a future where the brains of briliant men can be kept alive in the bodies of dumb people.
pi_13066746
Onvoorstelbaar!
Wat lijkt me dat een vreselijk gek idee.
Veel sterkte met je herstel (en het wachten op de uitslag).
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_13066756
Oh, en trouwens, tanden en botten
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_13076620
quote:
Op woensdag 10 september 2003 09:16 schreef Strong_Bad het volgende:

[..]

Een bollend buikje is liev

Ik dacht trouwens altijd dat een cyste vast vanbinnen was, itt een abses. De ontdekking dat ie vol met prut kan zitten werd me net tijdens het eten van m'n boterham iets te veel.......die heb ik maar even weggelegd

Haha sorry!!
  woensdag 10 september 2003 @ 20:49:19 #42
54067 Aernoud
Aapachtig paars?
pi_13079375
quote:
Op woensdag 10 september 2003 11:31 schreef Moonah het volgende:
Oh, en trouwens, tanden en botten
idd, hoe komen die daar?

Beterschap!

Heb jij nog ergens een platypus liggen? Stuur hem op naar mij en ontvang een aardige vergoeding!
  woensdag 10 september 2003 @ 20:51:03 #43
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_13079421
Hoe onstaat eigenlijk zo'n cyste. Zomaar spontaan?
pi_13080431
quote:
Op woensdag 10 september 2003 20:49 schreef Aernoud het volgende:

[..]

idd, hoe komen die daar?

Beterschap!

In een cyste kan elke cel meerdere dingen aannemen, dus ook een haarzakje oid kan daarin groeien! 100kg is volgens mij nieteens de grootste ooit, op tv zag ik laatst een reportage van een vrouw die had er ook 1 en die was al meerdere jaren het huis niet meer uit gekomen omdat ze niet meer kon lopen door het gewicht van de cyste!
pi_13095941
Beterschap! Goed dattie er uit is! (helaas dat je wel je eierstok moet missen)
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey No one is to stay Where ever it's going What is the way?
pi_13096421
Heb laatst een cyste laten weghalen in mijn wang.. niet zo groot..
maar was best problematisch om weg te halen...

Bij mij zat er alleen maar pus in.. en ik hield hem redelijk klein door het bij de huisarts door te snijden.. zodat de prut eruit kon..
Maar moest wel door de chirurg weg gehaald worden...

Ontstaat een cyste net als kanker tumoren? verkeerde celdeling ?

Jemig.. echt vreemd dat je een gezwel kan hebben zo groot...

Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
pi_13146000
Okee dan hier is een foto van m'n 'baby'

pi_13146045
OMG!
#geen
pi_13146078
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 19:40 schreef DuchessX het volgende:
OMG!
Ik zei het toch?
pi_13146116
quote:
OMG!
Same toughts!

*ril*

Veel Beterschap!

Ask me no questions and I'll tell you no lies
  † In Memoriam † zaterdag 13 september 2003 @ 19:48:30 #51
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_13146217
pi_13146281
Beetje een lullig bakje om dat ding in te leggen. Maar OMFG wat is dat ding groot! Best ranzig idee, ik weet gelijk weer waarom ik geen chirurg wil worden.
pi_13146428
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 19:51 schreef Fixers het volgende:
Beetje een lullig bakje om dat ding in te leggen. Maar OMFG wat is dat ding groot! Best ranzig idee, ik weet gelijk weer waarom ik geen chirurg wil worden.
Ja, toen ik die foto zag ging ik ook wel ff bijna over m'n nek.. En dan te bedenken dat het ding IN mij heeft gezeten... da's echt niet te geloven...

Oh en trouwens.. op de foto is ie al 'leeggezogen', dus toen hij in me zat was hij nog flink wat boller...

zaterdag 13 september 2003 @ 20:28:34 #54
31362 CreativeMind
Wanneer wordt het zomer?
pi_13147120
Jezus niet te geloven dat je daarmee hebt rondgelopen zeg
pi_13147800
Jee wat een ding zeg. Maar hoe is dat gebeurd dan, hoe onstaat zoiets? Hebben ze nu de eierstok ook moeten verwijderen?
  zaterdag 13 september 2003 @ 20:59:38 #56
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_13147860
maar eigenlijk is dat dus gewoon een homp vlees met heel veel vocht, of hoe moet ik dat zien?
pi_13147895
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 20:11 schreef E_Motion het volgende:
ja die was best wel ranzig
Die vrouw was zelf 60 kilo
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_13148286
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 20:56 schreef cinnamongirl het volgende:
Hebben ze nu de eierstok ook moeten verwijderen?
Ja, helaas wel
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 20:59 schreef Fliepke het volgende:
maar eigenlijk is dat dus gewoon een homp vlees met heel veel vocht, of hoe moet ik dat zien?
Ja klopt, wat ik begrepen heb is het een blaas die zich vormt op de eierstok die zich dan vult met vocht... Kan bv. een follikel zijn die niet knapt maar steeds groter wordt. Maar op de foto zie je dat er ook bloedvaten inzitten dus hoe dat dan precies zit weet ik ook niet...
pi_13148609
Kind, wat zul je blij zijn dat je dat ding kwijt bent !!

Wel k*t van die eierstok, maar brrrrrr het had erger kunnen zijn.

Ik ben nogal hypochondrisch aangelegd, begin nu vanalles te voelen ensow....

zolang ik maar niet aan m'n scriptie hoef te denken...

Beterschap !!!!

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_13148939
OMFG! Waarom heb ik dit topic aangeklikt
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_13149621
quote:

En nu ben ik dus in een keer 10 kilo lichter... en weeg ik nog amper 50 kilo... al m'n kleren zijn in 1x te groot, echt zo raar!!!!

9 liter???? Maar dat is het dubbele van al het bloed dat in een mensenlichaam zit!

Jeetje.

In elk geval van harte beterschap toegewenst.

Ars longa, vita brevis
pi_13149814

Ik zou flauw vallen als ik wist dat er 'zoiets' in me lichaam zit.

Sterkte in iedergeval..

pi_13150880
allememaggies zeg wat een ding

beterschap gewenst

Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_13154173
damn...

naja, beterschap

pi_13154418
Ooit moest ik naar de kaakchirurg en er moesten ook fotos gemaakt worden en een catscan en...nog een catscan,er werd een enorme cyste in de bovenkaak gevonden. De omvang was de *hele bovenkaak* en dat hebben ze geopend vanuit verschillende kanten en t leeggehaald. Na testen achteraf bleek ie goedaardig. De chirurg zei dat t wel vaker voorkwam maar ze hadden in de bovenkaak nog nooit een cyste van deze omvang gezien. Eind goed al goed!!
Complex problems have simple, easy to understand wrong answers...
pi_13154445
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 19:38 schreef PiperMaru het volgende:

[afbeelding]

wow..............................................

als ze er geen foto van hadden gemaakt had je het vast niet geloofd..

pi_13155329
quote:
Op zondag 14 september 2003 07:57 schreef Roxxy het volgende:
Ooit moest ik naar de kaakchirurg en er moesten ook fotos gemaakt worden en een catscan en...nog een catscan,er werd een enorme cyste in de bovenkaak gevonden. De omvang was de *hele bovenkaak* en dat hebben ze geopend vanuit verschillende kanten en t leeggehaald. Na testen achteraf bleek ie goedaardig. De chirurg zei dat t wel vaker voorkwam maar ze hadden in de bovenkaak nog nooit een cyste van deze omvang gezien. Eind goed al goed!!
Toe maar...

Je blijft er in elk geval wel flink onder. Houd moed, hou je taai en nogmaals van harte beterschap!

Ars longa, vita brevis
pi_13156089
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 19:38 schreef PiperMaru het volgende:

[afbeelding]

ik zie alleen een kruisje
pi_13157399
quote:
Op zondag 14 september 2003 12:01 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ik zie alleen een kruisje

Ik ook en nou was ik net zo benieuwd!

Edit: Hij doet het weer

[Dit bericht is gewijzigd door Pizza_Shooter op 14-09-2003 20:05]

"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
  † In Memoriam † zondag 14 september 2003 @ 13:39:20 #70
34726 Fratz
Max
pi_13157695
nou gelukkig was het goedaardig en zijn ze er op tijd bij geweest.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_13159250
quote:
Op zondag 14 september 2003 07:57 schreef Roxxy het volgende:
Jezus dat is ook eng zeg!!! Fijn dat het toch nog goed is gekomen!
Heb jij er ook geen last van gehad dan?
pi_13165105
Jezus miena, wat een díng!

Ik las trouwens vandaag in de Vriendin dat 20 tot 40% van de vrouwen een myoom (aka vleesboompje) hebben. Ik moet er niet aan denken dat ik ook z'n ding heb en dat hij uitgroeit tot dát!

Maar geneest alles goed enzo?

pi_13231794
ga nu de rest van mijn google carriere zoeken naar plaatjes van cystes met haren en tanden erin, dat houd me toch bezig !!!!

maar succes en beterschap gewenst

pi_13261826
Slik..ik kom ook de laatste weken alsmaar aan, zonder dat mijn eetgewoontes zijn veranderd. Ook ben ik 7 weken geleden voor het eerst niet ongesteld geweest (nou ja, geen doorbraakbloedinggehad, want ik slik de pil). Ik heb natuurlijk getest of ik zwanger kan zijn, maar alle testen waren negatief.
Wat is het dan?! Misschien ook wel een snelgroeiende cyste...ik ga maar eens naar de huisarts!
pi_13262781
quote:
Op donderdag 18 september 2003 13:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Slik..ik kom ook de laatste weken alsmaar aan, zonder dat mijn eetgewoontes zijn veranderd. Ook ben ik 7 weken geleden voor het eerst niet ongesteld geweest (nou ja, geen doorbraakbloedinggehad, want ik slik de pil). Ik heb natuurlijk getest of ik zwanger kan zijn, maar alle testen waren negatief.
Wat is het dan?! Misschien ook wel een snelgroeiende cyste...ik ga maar eens naar de huisarts!
Snel naar de huisarts gaan! Is het niets, dan ben je iig gerustgesteld. En als er wel iets is, kan je er maar het beste zo snel mogelijk bij zijn.
Ik heb zelf veel te lang gewacht met naar de huisarts gaan!

Mijn herstel gaat trouwens heel voorspoedig!
En ik heb nieuwe, strakke kleren gekocht

Redactie Games donderdag 18 september 2003 @ 14:29:36 #76
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_13262841
Benieuwd als ik ben naar wat een cyste is, klik ik dit topic aan...
sprakeloos en misselijk verlaat ik dit topic maar weer
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_13262852
quote:
Op donderdag 18 september 2003 14:27 schreef PiperMaru het volgende:

[..]

Snel naar de huisarts gaan! Is het niets, dan ben je iig gerustgesteld. En als er wel iets is, kan je er maar het beste zo snel mogelijk bij zijn.
Ik heb zelf veel te lang gewacht met naar de huisarts gaan!

Mijn herstel gaat trouwens heel voorspoedig!
En ik heb nieuwe, strakke kleren gekocht

Je hebt op zich wel een leuke 'beloning' gekregen voor het doorstaan van de operatie!
Toch hoop ik niet dat ik een cyste o.i.d. heb. Gelukkig heb je nog een eierstok over!
pi_13262904
quote:
OMG!
OMFG!

Jezus.

Wat een ding! Onvoorstelbaar!

Ow! Ik moest echt ff slikken! Tering!

pi_13262910
Eigenlijk vind ik nou wel dat je ons moet verheugen op een leuke foto van jezelf met je nieuwe kleren/uiterlijk

Ons eerst laten schrikken met dat....geval, moet je ons nu weer ff opbeuren

M'n signature, wat doe je :{
  donderdag 18 september 2003 @ 14:46:27 #80
30149 Iesie
Im not dead! I feel happy!
pi_13263352
quote:
Op woensdag 17 september 2003 11:43 schreef bozzz het volgende:
ga nu de rest van mijn google carriere zoeken naar plaatjes van cystes met haren en tanden erin, dat houd me toch bezig !!!!

maar succes en beterschap gewenst

Ik heb het gevonden

TS: Sterkte met je herstel!

<Sonium> someone speak python here?
<lucky> HHHHHSSSSSHSSS
<lucky> SSSSS
<Sonium> the programming language
pi_13264004
Whahaha end at ie dan ook in zon schaaltje ligt en er aan alle kanten over heen blubbert. Whuuuu.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_13264758
quote:
Op donderdag 18 september 2003 14:32 schreef Viper_74 het volgende:
Eigenlijk vind ik nou wel dat je ons moet verheugen op een leuke foto van jezelf met je nieuwe kleren/uiterlijk

Ons eerst laten schrikken met dat....geval, moet je ons nu weer ff opbeuren

Nou vooruit dan maar, het is hier geen B&H maar een voor/na foto mag wel...
voor (wel met de buik flink vooruit gestoken):

na:

pi_13264924
quote:
Op donderdag 18 september 2003 15:31 schreef PiperMaru het volgende:

[..]

[afbeelding]

na:
[afbeelding]
[afbeelding]

Wow!! Waar zit je litteken eigenlijk?
pi_13265120
quote:
Op donderdag 18 september 2003 15:36 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Wow!! Waar zit je litteken eigenlijk?

Vlak boven de 'haargrens':

Netjes gedaan he?

pi_13265232
quote:
Op donderdag 18 september 2003 15:42 schreef PiperMaru het volgende:

[..]

[afbeelding]

Netjes gedaan he?

Zeker. Volgens mij zie je er straks vrijwel niks meer van, want hij zit net in die 'plooi' zeg maar.
pi_13266067
quote:

[..]

Netjes gedaan he?

Zekers! Vandaag toevallig college gehad van een chirurg die vertelde dat littekens die horizontaal over de buik zijn, over het algemeen heel mooi genezen! Dus misschien zie je er over een paar jaar bijna niks meer van
Maar wat een verschil zeg voor en na!
  donderdag 18 september 2003 @ 16:12:59 #87
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_13266101
quote:
[afbeelding]

Netjes gedaan he?

Ehm...eh...tja...eh...wat voor soort "draad" is dat dan? van dat spul dat vanzelf oplost na een tijdje? Zijn er dingen die je niet mag kan doen vanwege dat? Zoals lachen?
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_13268262
quote:
Op donderdag 18 september 2003 16:11 schreef wendy-tje het volgende:

[..]

Zekers! Vandaag toevallig college gehad van een chirurg die vertelde dat littekens die horizontaal over de buik zijn, over het algemeen heel mooi genezen! Dus misschien zie je er over een paar jaar bijna niks meer van
Maar wat een verschil zeg voor en na!

Verschil he? Kan je nagaan hoe blij ik ben! En ik heb er idd vertrouwen in dat het mooi zal genezen! Ben al lang blij dat ik een bikini aan kan zonder dat je het litteken kan zien!
quote:
Op donderdag 18 september 2003 16:12 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Ehm...eh...tja...eh...wat voor soort "draad" is dat dan? van dat spul dat vanzelf oplost na een tijdje? Zijn er dingen die je niet mag kan doen vanwege dat? Zoals lachen?

Klopt, het gedeelte dat van binnen zit lost vanzelf op, het deel dat uitsteekt valt er af...
Enne... de eerste dagen deed alles pijn, lachen, huilen, niezen, hoesten, plassen, poepen.. alles waar je je buikspieren bij gebruikt. Nu, na twee weken, wordt dat gelukkig wel steeds minder.
pi_13273666
quote:
Op donderdag 18 september 2003 15:31 schreef PiperMaru het volgende:

[..]

[afbeelding]

na:
[afbeelding]
[afbeelding]

Kleine verbetering maar hoor

Damn, wat zal jij nu blij zijn!

pi_13274288
Wow. Bizar.

Maar goed dat je nu van dat 'ding' af bent en dat 't niet kwaadaardig is.

En veel beterschap en sterkte bij 't herstel.

"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_13274607
Damn! Wat een ding zeg!
En een heel verschil zeg, voor en na.
En een mooi litteken

Mooi dat alles goedgekomen is!

vrijdag 19 september 2003 @ 00:56:00 #92
18911 trekpop
Zusje van Tjeerd
pi_13279547
Naja een cyste in de eierstok is jammer natuurlijk, helemaal jammer dat de eierstok moest worden verwijderd, maar er zijn ook tumoren die niet we gworden gehaald, en waar je altijd mee zit, we noemen een Neurofibromatosis:

http://home.t-online.de/home/dr.katalinic/home_eng.htm

hou je rustig, rustig, rustig.... hou je rustig, kalm en stil.
  vrijdag 19 september 2003 @ 01:05:25 #93
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_13279713
Opzich ben ik wel n beetje benieuwd wat er allemaal psies in dat ding gezeten moet hebben, naast vocht dan, als er al iets anders bij zat!

Maarre, idd, dat litteken is binnen notime weg, heel netjes gedaan!

pi_13281797
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 00:56 schreef trekpop het volgende:
Naja een cyste in de eierstok is jammer natuurlijk, helemaal jammer dat de eierstok moest worden verwijderd, maar er zijn ook tumoren die niet we gworden gehaald, en waar je altijd mee zit, we noemen een Neurofibromatosis:

OMG!!
pi_13360298
quote:
Op donderdag 18 september 2003 14:46 schreef Iesie het volgende:

[..]

Ik heb het gevonden

TS: Sterkte met je herstel!

bah bah bah bah wat goor..........niet echt een fijn idee dat je weet dat je een paar extra tanden in je buik hebt.

TS: ziet er goed uit nu, nogmaals succes.

maandag 15 december 2003 @ 20:07:22 #96
73109 immenslope
#1 Soulbrother
pi_15436804
Ik krijg pijn in mijn ballen als ik dat zie!
Flexi wit da tech(nique)
  zondag 21 december 2003 @ 22:57:12 #97
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_15594738
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 01:30:48 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zondag 21 december 2003 @ 23:07:42 #98
62123 Walterius
Echt zuppah vetjâhs!
pi_15595102
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 00:56 schreef trekpop het volgende:

Owww gruwelijk ik dacht eerst dat het gefotosoept was...
Hmm das kut voor die gast, ik denk dat als ik zo'n lijf had, ik echt diep ongelukkig zou worden
[url=http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=5a5gsud3][b]Steun mij met KoC[/b][/url]
  zondag 21 december 2003 @ 23:23:33 #99
67587 The_NiteAngyl
and Sylvaënor live forever
pi_15595753
quote:
Op donderdag 11 september 2003 15:43 schreef Lopat het volgende:
Heb laatst een cyste laten weghalen in mijn wang.. niet zo groot..
maar was best problematisch om weg te halen...

Bij mij zat er alleen maar pus in.. en ik hield hem redelijk klein door het bij de huisarts door te snijden.. zodat de prut eruit kon..
Maar moest wel door de chirurg weg gehaald worden...

Ontstaat een cyste net als kanker tumoren? verkeerde celdeling ?

Jemig.. echt vreemd dat je een gezwel kan hebben zo groot...

Ik heb (vroeger) ook een cyste van ongeveer 4 centimeter doorsnede gehad, en die was bij mij aangeboren.
Die cyste drukte tegen m'n galwegen aan, zodat m'n lever te weinig gal kreeg. Daardoor voelde ik me constant misselijk, en ik had dus helemaal geen eetlust.
Gelukkig is dat ding er *eindelijk* uitgehaald, maar er ging wel een lijdensweg van onderzoeken eraan vooraf. Zeg, zo'n zes onderzoeken in één maand... ik was in een week maar liefst 10 kilo afgevallen!!

Maar zover de specialisten mij konden uitleggen, kunnen cystes vaak aangeboren zijn. Ik denk niet dat ze zomaar spontaan kunnen groeien.

"Onto the paper scribe I the words that fro my heart move -
With every dight letter, with the ebb of ink,
The point of the quill my penmanship doth mirror."
  zondag 21 december 2003 @ 23:27:01 #100
67587 The_NiteAngyl
and Sylvaënor live forever
pi_15595908
quote:
Op donderdag 18 september 2003 17:24 schreef PiperMaru het volgende:

[..]

Verschil he? Kan je nagaan hoe blij ik ben! En ik heb er idd vertrouwen in dat het mooi zal genezen! Ben al lang blij dat ik een bikini aan kan zonder dat je het litteken kan zien!

Ik heb dus ook een flink litteken over m'n buik lopen, vanwege die operatie aan mijn cyste (post hierboven), maar ik schaam me er helemaal niet voor. Het is een herinnering geworden, van hoe kwetsbaar en 'breekbaar' het menselijk lichaam eigenlijk is. Samen met m'n tattoo en al m'n andere littekens (al dan niet zelf aangebracht) vormen een soort levensverhaal.
En ik vind best dat andere mensen dat mogen zien-- niemand is perfect.
"Onto the paper scribe I the words that fro my heart move -
With every dight letter, with the ebb of ink,
The point of the quill my penmanship doth mirror."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')