abonnement Unibet Coolblue
pi_13037198
Ik las laatst op fok een verhaal, en daarin zag ik dat iemand (elcriz) in dezelfde plaats als ik woont. En hier wonen WEINIG mensen en zeker al met internet (denk ik).

Dus ik voegde hem toe aan mijn msn om even een praatje te maken. We kenden elkaar niet bleek zo.
Bij het volgende gesprek wilde hij weten wie ik was op fok, maar ik zei als je het raadt, dan zeg ik eerlijk ja of nee.... En toen had ik hem geblockt...

Stuur hij me een mailtje vlak erna, van er zijn 3 vrouwen online en die en die kan je niet zijn, dus je bent Leila.
Dus ik unblock hem weer en bla bla, we praten even verder.


Dit was een paar dagen geleden....

Kijk ik in mijn mailbox, zie ik zijn achternaam staan bij dat mailtje wat ik al had... Ik denk huh? Huh??

Ik zeg: Heet jij .......... van je achternaam? En heet je vader ....?
Hij: Ja...
Is het de zoon van een vriend van vroeger van mijn vader!!
Mijn vader was hele goede vrienden met zijn vader en ik heb hem voor het laatst gezien toen hij 8 was!!!! En nu weer maar dan op fok! 14 jaar later!!
Nah........

Allemaal vage herineringen komen boven, is echt lang geleden. Dat ze bij ons waren met hun hond, en dat onze vaders vliegtuigen filmen bla bla....
En ik wist wel dat zijn vader hier woonde want ik ben ik paar maanden geleden nog tegen gekomen, alleen ik wist de naam van elcriz niet meer.

Echt bizar dit.......

[Dit bericht is gewijzigd door Leila op 08-09-2003 23:35]

Vind ik
pi_13037230
Flikker toch op .
RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP
pi_13037240
quote:
Op maandag 8 september 2003 23:34 schreef pekel het volgende:
Jehova worden?
whehehe!
Borientus Permanentus!
pi_13037247
x een stuk of 1000.
pi_13037253
quote:
Op maandag 8 september 2003 23:33 schreef Leila het volgende:
Ik las laatst op fok een verhaal, en daarin zag ik dat iemand (elcriz) in dezelfde plaats als ik woont. En hier wonen WEINIG mensen en zeker al met internet (denk ik).

Dus ik voegde hem toe aan mijn msn om even een praatje te maken. We kenden elkaar niet bleek zo.
Bij het volgende gesprek wilde hij weten wie ik was op fok, maar ik zei als je het raadt, dan zeg ik eerlijk ja of nee.... En toen had ik hem geblockt...

Stuur hij me een mailtje vlak erna, van er zijn 3 vrouwen online en die en die kan je niet zijn, dus je bent Leila.
Dus ik unblock hem weer en bla bla, we praten even verder.


Dit was een paar dagen geleden....

Kijk ik in mijn mailbox, zie ik zijn achternaam staan bij dat mailtje wat ik al had... Ik denk huh? Huh??

Ik zeg: Heet jij .......... van je achternaam? En heet je vader ....?
Hij: Ja...
Is het de zoon van een vriend van vroeger van mijn vader!!
Mijn vader was hele goede vrienden met zijn vader en ik heb hem voor het laatst gezien toen hij 8 was!!!! En nu weer maar dan op fok! 14 jaar later!!
Nah........

Allemaal vage herineringen komen boven, is echt lang geleden. Dat ze bij ons waren met hun hond, en dat onze vaders vliegtuigen filmen bla bla....
En ik wist wel dat zijn vader hier woonde want ik ben ik paar maanden geleden nog tegen gekomen, alleen ik wist de naam van elcriz niet meer.

Echt bizar dit.......


ben jij.........Leila!...... uit...... . nee! echt! JIJ!!!
  maandag 8 september 2003 @ 23:37:20 #7
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_13037274
cool! .

ik kom hier ook mensen tegen die ik op IRC heb ontmoet, en ik heb een vriendin (hert) hier ook op geholpen, maar om nou te zeggen what a small world: ik ontdekte paar maanden geleden dat julekes bij mij op dezelfde opleiding zit en ik m al keivaak was tegengekomen .

put
your
clothes
on!
pi_13037275
quote:
Op maandag 8 september 2003 23:36 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
x een stuk of 1000.
ook leuk topic idee!
Borientus Permanentus!
  maandag 8 september 2003 @ 23:37:20 #9
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_13037276
Zulke dingen gebeuren, ik heb het wel eens IRL meegemaakt. Dat is heel eng. .
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_13037278
Small world? Small village, niks speciaal aan.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  maandag 8 september 2003 @ 23:38:02 #11
56951 Najra
---------------
pi_13037290
quote:
Op maandag 8 september 2003 23:36 schreef Jolan het volgende:

[..]

ben jij.........Leila!...... uit...... . nee! echt! JIJ!!!


Jolan neeeeeeeeeeeeeeeeee


oh nee toch niet

This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
pi_13037299
quote:
Op maandag 8 september 2003 23:37 schreef Jerruh het volgende:
cool! .

ik kom hier ook mensen tegen die ik op IRC heb ontmoet, en ik heb een vriendin (hert) hier ook op geholpen, maar om nou te zeggen what a small world: ik ontdekte paar maanden geleden dat julekes bij mij op dezelfde opleiding zit en ik m al keivaak was tegengekomen .


Hoi.
pi_13037307
quote:
Op maandag 8 september 2003 23:37 schreef Jerruh het volgende:
cool! .

ik heb een vriendin (hert)


.
RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP
pi_13037324
quote:
Op maandag 8 september 2003 23:37 schreef elcastel het volgende:
Small world? Small village, niks speciaal aan.
Ik heb hem 14 jaar niet gezien, en hier kom ik hem niet tegen. Zijn pa hier 2x tegen gekomen in de 4 jaar. Vind ik best wel speciaal.
Vind ik
  maandag 8 september 2003 @ 23:40:35 #15
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_13037350
Ik drufde mijn e-mail adres nauwelijks in mijn nieuwe klas te geven, . Bang dat ze ook soms op Fok! komen.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_13037391
/sboring.

wat? werkt dat hier niet?

  maandag 8 september 2003 @ 23:45:06 #17
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_13037454
quote:
Op maandag 8 september 2003 23:38 schreef UndergroundWorldWide het volgende:

[..]

.


met nadruk op EEN .
oud klasgenoot.
ofzo
wrom zo nieens aan de smilies? .
put
your
clothes
on!
pi_13037512
Iedereen die mij kent heeft het redelijk snel door dat ik Naj_Geetsrev ben.

Ik gebruik deze nick over al, en tot voorkort had ik nog gewoon mijn naam in mijn profiel enzo.

  maandag 8 september 2003 @ 23:53:29 #19
25671 GraPghaST
Man met het Glimmend Voorhoofd
pi_13037624
quote:
Op maandag 8 september 2003 23:36 schreef Naj_Geetsrev het volgende:

[Blah]


jah en dan?
Zelfs Christus aan het kruis had het beter dan ik thuis..
pi_13040355
Its so cuteeeeeeeee... But its wronggg


Back from tha rootz...
  dinsdag 9 september 2003 @ 09:31:35 #21
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_13040780
Internet is grappig met dat soort dingen ja .
is mij ( volgens mij ) nog niet gebeurt, wel dat er mensen uit hetzelfde dorp komen, maarja, met 100.000 inwoners is dat ook niet zo vreemd .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_13040870
doe ik ook wel eens,. mensen op me'n lijst toevoegen uit een dorp waar ik vroeger heb gewoont, en dan van die details gaan opnoemen zodat ze er bang van worden
  dinsdag 9 september 2003 @ 09:40:37 #23
64428 Artistic
"Together alone"
pi_13040886
quote:
Op maandag 8 september 2003 23:33 schreef Leila het volgende:
...
Is het de zoon van een vriend van vroeger van mijn vader!!
...
Echt bizar dit.......
't duurt ff voor je m door hebt, maar dan is 't idd wel apart jah

Zo is m'n moeder pasgeleden verhuisd en ik ken daar nog niemand, behalve de buren, de kapper en de dokter. Stap ik de bus in om lekker naar m'n kamertje te gaan, stapt er een Fok!ster in. For Christ sake man, ik ken er niemand, was nog nooit iemand van Fok! tegen gekomen, en daar waar je niemand kent, kom je ze tegen.
De moraal van dit verhaal: Big Fok!kers are watching you

"Life's a bitch ... but hey, look at the bright side, so's your mother!!!"
pi_13049761
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 09:40 schreef Artistic het volgende:

[..]

't duurt ff voor je m door hebt, maar dan is 't idd wel apart jah

Zo is m'n moeder pasgeleden verhuisd en ik ken daar nog niemand, behalve de buren, de kapper en de dokter. Stap ik de bus in om lekker naar m'n kamertje te gaan, stapt er een Fok!ster in. For Christ sake man, ik ken er niemand, was nog nooit iemand van Fok! tegen gekomen, en daar waar je niemand kent, kom je ze tegen.
De moraal van dit verhaal: Big Fok!kers are watching you


Hoe wist je dat ze fokker was dan?

Ik zou hem hier echt niet herkennen. Hier kom ik hem niet tegen maar op een één of ander site-tje wel (no offence)...

Vind ik
pi_13049862
Mja je komt hier wel eens oude bekenden tegen van USEnet of IRC hier, op zich wel geinig maar niet vreemd. Volgens mij heb ik geen directe bekenden hier rondlopen.... denk ik dan .
If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')