Sinds heel lang geleden is er een online game op internet, geen banners. en helemaal gratis Kings Of Chaos Afgekort: KoC
Nu doen der al super veel mensen mee heb ik gezien maar ook mensen van FOK?
Mijn bedoeling met deze topic is: Om er een beetje over te discusseren, melden waneer je een nieuwe upgrade heb (waneer je wil),
Beetje opscheppen met je armory enz.
KoC Algemene regels
Give this link to your friends to recruit them as officers in your army. DO NOT post this link in chat rooms, newsgroups, message boards, or forums unless it is explicitly allowed by the owner/operator of the chat room, newsgroup, message board, forum, etc.. DO NOT e-mail this link to people whom you do not know, or to e-mail lists or "reflectors". You may post this link on a personal website, or in your AIM profile.
IK accepteer dus niet dat je link hier komt
Regels:
* Geen links naar je eigen profiel, zodat mensen gaan klikken of mensen vragen om te klikken in dit topic.
* Niet alleen je armory, geld enz posten. maar ook waarom je dat koopt, waarom je je geld opspaart etc.
* Geen gescheld en offtopic geblaat.
* Verder vind ik het niet de bedoeling dat je gaat zeggen, ik doe mee met een ander game namelijk *game naam* klik hier, enz. deze topic gaat over KoC, de rest hoeft hier niet te komen.
LETOP, regel updated, als de Mod van dit forum er mee accord gaat. mensen mogen kun links NIET posten maar wel mailen, deze add ik dan in de begin page!!!!
mailen kan naar: helpdesk@digatitech.com
letwel op, dit gaat pas in waneer ik toestemming heb van een mod om ze te plaatsen.
Wat algemene links
KoC Website
Handleiding:
Command Center: daar vind je de overzicht met wat je heb, qua mannetjes. wapens. geld.. attack turns enz.
Attack Stel je wil iemand aanvallen maar geen idee hoe of wat. bij attack vind je alle mensen die meedoen, die je dus ook kan aanvallen.
Attack log Stel je bent geld kwijt, of je wil meer info over jou attacks of andere op jou attack. Kun je dat bij Attacklog vinden
Armory Armory is het belangrijkste gedeelte, hier kun je wapens kopen, repareren, verkopen enz.
Training Bij training kun je bepaalde mannetjes trainen tot een doel, defend of attack, verder kun je hier je unit production per 24u upgraden. dat betekent dat je zoveel mannetjes van KoC krijgt per 24 uur
Intelligence Bij Intelligence kun je kijken of mensen spionnen enz naar je toe hebben gestuurt.
Mercenaries Zijn je mannetjes niet genoeg kun je er daar een paar bijkopen, letop! bij age 1 kreeg je ook geld voor je: Mercenaries, bij age 2 niet meer.
Logout Spreekt redelijk voorzich
Voorbeeld van mij
User Info
Name Asmooh
E-mail asmooh@******************
Race Humans
Rank 3,059
Commander None
Fortification Walled Town
Siege Technology Battering Ram
Unit Production 3 per 24 hours
Available Funds 6,283 Gold
Projected Income Next Turn 6,188 Gold (in 11 minutes)
Attack Turns 16
Military Effectiveness
Strike Action 10,009 Ranked #11,769
Defensive Action 32,644 Ranked #1,417
Covert Action 4 Ranked #9,334
Personnel
Trained Attack Soldiers 30
Trained Attack Mercenaries 3
Trained Defense Soldiers 30
Trained Defense Mercenaries 0
Untrained Soldiers 39
Untrained Mercenaries 2
Spies 2
Total Fighting Force 104
Officers
THE_ERADICATOR 30 Orcs 24,383
_Duiveltje_ 11 Elves 105,072
2 officers total | page 1 of 1
User Links
*none*
quote:dit lijkt me niet echt een game wat je installeerd. dus misschien staat hij hier goed, anders mogen ze hem verplaatsen
Op vrijdag 5 september 2003 10:53 schreef Kindred_Spirits het volgende:
Games en Consoles?
quote:hm, hoezo hersenloos gespam? dat ligt aan de speler en niet aan het spel
Op vrijdag 5 september 2003 11:03 schreef Retuobak het volgende:
en toen had je utopia wat nog veel langer bestaat, tactiek vergt (en niet alleen hersenloos gespam), meer spelers heeft etc.
quote:als je goed wil zijn in dit kutspel moet je veel mensen op die link laten klikken met het logisch gevolg dat mensen die irritante KoC links gaan zitten spammen. Word er onderhand gek van.......
Op vrijdag 5 september 2003 11:05 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:[..]
hm, hoezo hersenloos gespam? dat ligt aan de speler en niet aan het spel
quote:dat spammen is ook heel irritant ja, maar met age 1 was dat dus niet zo.. het is idd een nadeel dat je nu moet klikken
Op vrijdag 5 september 2003 11:07 schreef Retuobak het volgende:[..]
als je goed wil zijn in dit kutspel moet je veel mensen op die link laten klikken met het logisch gevolg dat mensen die irritante KoC links gaan zitten spammen. Word er onderhand gek van.......
quote:ga gewoon utopia spelen niks geen gezeur met links enzo om groot te worden gewoon tactiek, organisatie etc.
Op vrijdag 5 september 2003 11:10 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:[..]
dat spammen is ook heel irritant ja, maar met age 1 was dat dus niet zo.. het is idd een nadeel dat je nu moet klikken
Zondag begint nieuwe 3 maanden durende ronde dus goed moment om te beginnen
quote:dat kan best ja, alleenn in de regels boven stond dat dit alleen over KoC ging
Op vrijdag 5 september 2003 11:15 schreef Retuobak het volgende:[..]
ga gewoon utopia spelen niks geen gezeur met links enzo om groot te worden gewoon tactiek, organisatie etc.
Zondag begint nieuwe 3 maanden durende ronde dus goed moment om te beginnen
Maar nu snap ik 1 klein dingetje niet...
Je mag volgens KoC geen multiple accounts hebben..
Betekend dat dan dat je niet meer accs mag proberen te maken onder 1 email?
of is het dat je niet meer accs mag maken door verschillende emails te gebruiken? en als dat weer zo is, hoe zouden ze er achterkunnen komen dat iemand meerdere emails voor accs gebruikt?
als een adres al in hun database zit, dan gaat het toch niet opnieuw
Zo kunnen wij dan een oppermacht beginnen d.m.v. elk 24 uur elkaars link te klikken en natuurlijk de Alliance te starten.
Mail of stuur een msg wanneer jullie het een goed idee vinden.
Het promoot spam gewoon, hoeveel erger wil je 't hebben
quote:Het moedigd mensen aan hun linkje op zo veel mogelijk plaatsen op het internet te spammen..
Op maandag 15 december 2003 17:43 schreef Omkron het volgende:
Nee man.. juist leuk spel.. Maar hoe zo promoot het spam..?
Valt wel mee toch..?
quote:Doe maar eens voor de grap de search gebruiken, dan zie je dat veel mensen zich daar niet aan houden..
Op maandag 15 december 2003 18:10 schreef Omkron het volgende:Valt wel mee toch..?
Is er niet ergens een website te vinden of een programmaatje waar je kan zoeken naar mensen die meer dan 1,000,000 gold hebben?
Nu moet je gewoon ELKE attackpagina af om te zoeken naar zo iemand.
En NEE, ik heb niet genoeg SA om mensen onder de rank 10,000 aan te vallen.
Misschien dat iemand ook weet op ongeveer welke pagina je het meeste gold kan jatten boven de rank di hierboven staat vermeld??
Dat maakt het een heeeeel stuk makkelijker!!!
Iemand een idee of hulpmiddel??
maarre...elkaars MSN Adres geven, om dan vervolgens elkaars link te geven, dat mag toch wel ??? we kunnen niet elkaars link posten hier, dus dan maar zo, en zo krijg je natuurlijk ook nog eens leuke contacten in je msn
Mijn e-mail : ffviiiawake@hotmail.com
Al voeg je mij toe kunnen jullie je links aan mij geven, en andersom !
Name Walterius
E-mail here_wally@hotmail.com
Race Orcs
Rank 134,115
Commander None
Siege Technology Battering Ram
Unit Production 3 per 24 hours
Available Funds 4,759 Gold
Projected Income Next Turn 700 Gold (in 19 minutes)
Attack Turns 4
Strike Action 31,556 Ranked #100,431
Defensive Action 30 Ranked #137,225
Covert Action 0 Ranked #154,553
Trained Attack Soldiers 10
Trained Attack Mercenaries 0
Trained Defense Soldiers 4
Untrained Soldiers 0
Untrained Mercenaries 0
Spies 0
Total Fighting Force 14
dit zijn mijn gegevens:
Name Sterf_NL
E-mail ffviiiawake@hotmail.com
Race Elves
Rank 103,709
Commander MOL_
Siege Technology Ballistas
Unit Production 4 per 24 hours
Available Funds 8,204 Gold
Projected Income Next Turn 3,800 Gold (in 21 minutes)
Attack Turns 30
Trained Attack Soldiers 38
Trained Attack Mercenaries 2
Trained Defense Soldiers 38
maf, beetje lopen spammen he omdat je bij GoT niet op de kliklijst mag
btw nog een tip voor de mensen:
Zorg ervoor dat je een Covert Action van 130.000 krijgt dan kunnen mensen je niet meer bespioneren / saboteren
[Dit bericht is gewijzigd door rtz1x op 30-12-2003 17:02]
quote:Ben je lang bezig
Op dinsdag 30 december 2003 17:00 schreef rtz1x het volgende:
Creative8500maf, beetje lopen spammen he omdat je bij GoT niet op de kliklijst mag
btw nog een tip voor de mensen:
Zorg ervoor dat je een Covert Action van 130.000 krijgt dan kunnen mensen je niet meer bespioneren / saboteren
quote:Nee hoor, valt wel mee. Op een gegeven moment had ik 500 spies op het hoogste level en stond ik iets van 60e in die covert ranglijst.
Op dinsdag 30 december 2003 17:03 schreef Vassili_Z het volgende:[..]
Ben je lang bezig
quote:nou ehh 25 augustus was het begonnnen oid, enne vanaf 4 september oid doe ik mee, dus bijna vanaf het begin ja
Op dinsdag 30 december 2003 17:03 schreef Vassili_Z het volgende:[..]
Ben je lang bezig
Zit ondertussen in de StingerClan en kom ook nog wel eens op het GoT alliantie, als je de url van de stingerclan wil, vraag erom (want als ik hem zo post is het spam )
mijn rank is helaas laag, heb vanmiddag alle DA verkocht voor extra SA.
heb bijna alle upgrades op wat onnodige na, en ben ehh spy proof ed
jullie spelen ook al lang of pas begonnen ?
quote:das tegenwoordig wel anders he
Op dinsdag 30 december 2003 17:21 schreef twi het volgende:[..]
Nee hoor, valt wel mee. Op een gegeven moment had ik 500 spies op het hoogste level en stond ik iets van 60e in die covert ranglijst.
wat is je ca nu en hoeveel spies @ level 10 heb je ?
he Ojjorz zit hier ook al, stelt ook al weinig voor kon ook niet op de GoT kliklijst
samen met creative8500 het dynamische duo dat smeekt om klikjes op hun link
quote:moet je zelf weten he, bedenk wel dat je de StingerClan en de GoT Alliantie en TEB etc tegen je hebt...
Op dinsdag 30 december 2003 17:35 schreef Ojjorz het volgende:
Gelukkig zit ik nu bij de strikerclan: jaja! Ik weet het, het is verraden, maar als ik niet wordt toegelaten op de klik-lijst moet ik wat anders zoeken. Ik haal nu ongeveer 60 mannetjes per dag, zit er nu 4 dagen bij, reken maar uit hoeveel spies dat isMUHAHAHA ik sta 90.000 (heb geen SA) maar ben redelijk spy proof (niet totaal)
Nu dus tijd voor SA en DA...
en de StrikerClan is een clan die zo illigaal is als de pest, doen niets anders dan illigale zaken, dus als je zo laag wilt zakken doe je dat fijn.
quote:Jij bent niet al te scherp vandaag: ik plaatste op 21 december een bericht op Fok!, en op 26 december op GoT - er kan dus onmogelijk een relatie bestaan tussen die twee posts, slimmerik.
Op dinsdag 30 december 2003 17:00 schreef rtz1x het volgende:
Creative8500maf, beetje lopen spammen he omdat je bij GoT niet op de kliklijst mag
quote:dan nog, een beetje om klikjes lopen smeken, ga naar het irc kanaal zou ik zeggen, kan je je linkje uitwisselen met 100-en andere, doe ik ook ben in 3 dagen tijd 5000 op mijn income per 30 min gestegen.
Op dinsdag 30 december 2003 17:50 schreef cREATiVe8500 het volgende:[..]
Jij bent niet al te scherp vandaag: ik plaatste op 21 december een bericht op Fok!, en op 26 december op GoT - er kan dus onmogelijk een relatie bestaan tussen die twee posts, slimmerik.
quote:Hét IRC-kanaal? Vertel!
Op dinsdag 30 december 2003 17:53 schreef rtz1x het volgende:[..]
dan nog, een beetje om klikjes lopen smeken, ga naar het irc kanaal zou ik zeggen, kan je je linkje uitwisselen met 100-en andere, doe ik ook ben in 3 dagen tijd 5000 op mijn income per 30 min gestegen.
no hard feelings, wat mij betreft, maar kun jij ook ophouden met mij onnodig zwartmaken?
quote:maar het is mijn hobby
Op dinsdag 30 december 2003 17:55 schreef cREATiVe8500 het volgende:[..]
Hét IRC-kanaal? Vertel!
no hard feelings, wat mij betreft, maar kun jij ook ophouden met mij onnodig zwartmaken?
en als je het nog niet wist, ook voor de rest hier er is idd een irc kanaal van koc waar je legaal linkjes mag uitwisselen:
irc.chatchannel.org en dan kanaal: #koclinks
laatste nieuws over mezelf:
1. Heb nieuwe username genomen, helemaal opnieuw begonne etc
2. Euhm.. euhm.. *denkt na* kweni
hoe gaat t vder hier?
quote:maar je was toch gestopt na de mass die je had gekregen van die preatorians, die na onze mass vrede met ons hadden gesloten
Op dinsdag 30 december 2003 18:39 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
boe!
Lang geleden dat ik hier heb gekeken:laatste nieuws over mezelf:
1. Heb nieuwe username genomen, helemaal opnieuw begonne etc
2. Euhm.. euhm.. *denkt na* kweni
hoe gaat t vder hier?
quote:na die mass ben ik idd gestopt, ook omdat ik nu weer normaal kan slapen
Op dinsdag 30 december 2003 18:40 schreef rtz1x het volgende:[..]
maar je was toch gestopt na de mass die je had gekregen van die preatorians, die na onze mass vrede met ons hadden gesloten
quote:nu je het hebt over normaal slapen
Op dinsdag 30 december 2003 18:42 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:[..]
na die mass ben ik idd gestopt, ook omdat ik nu weer normaal kan slapen
en niet meer elke 3 uur opstaan etc
dus dat werkt bter tegover mezelf
wel leuk hijs overall sterker dan mij, behalve met sa en ca, mijn ca is tegenwoordig lekker groot, maar nog steeds 4e van de stingerclan
quote:0, ik werd wat te verslaafd aan KoC en heb m'n account maar gedelete, nadat ik me had leeg laten plunderen door m'n officer.
Op dinsdag 30 december 2003 17:22 schreef rtz1x het volgende:[..]
das tegenwoordig wel anders he
wat is je ca nu en hoeveel spies @ level 10 heb je ?
En grof ook.. ik verwachte al een dergelijke actie.. dus ik heb even gecheckt.. (1 spy @ level 8) en inderdaad.. sabotage.. maar wel wapens naar de $%^*#.. ?
Wat voor nu heeft die check dan eigenlijk.. ik bedoel.. als je aanvalt kom je er dan toch ook achter..?
quote:balen voor je, en idd zo kom je er ook achter, maar als je denkt dat je aanvals wapens ook gesaboteerd zijn, kun je ze snel verkopen zodat ze nog wat geld waard zijn.
Op maandag 12 januari 2004 22:37 schreef Omkron het volgende:
Vraagje .. ik ben net gesabt..![]()
En grof ook.. ik verwachte al een dergelijke actie.. dus ik heb even gecheckt.. (1 spy @ level 8) en inderdaad.. sabotage.. maar wel wapens naar de $%^*#.. ?
Wat voor nu heeft die check dan eigenlijk.. ik bedoel.. als je aanvalt kom je er dan toch ook achter..?
Het beste is zo snel mogelijk spy proof worden. Op jouw niveau dus 500 level 8 spies ong. Level 9, 250 en Level 10, 125 ong. (iig een totaal CA van 130.000 of hoger)
zelf heb ik er 1500 op level 10
quote:ik zit nu in een clan en daarbij hebben we alles strak geregeld: we hebben een kliklijst,waarmee je links kan uitdelen en ontvangen, werkt erg goed. het levert ongeveer 20 units per dag extra op, verder is er op irc.chatchannel.org kanaal #koclinks een ruilkanaal.
Op woensdag 4 februari 2004 10:31 schreef Anti-Dajjal het volgende:
Is hier ergens een recruiter op Fok!??
quote:Clicklisten sucken.. maar ga je gang.. dan kan ik makkelijker geld bij je weghalen..
Op woensdag 4 februari 2004 13:17 schreef rtz1x het volgende:[..]
ik zit nu in een clan en daarbij hebben we alles strak geregeld: we hebben een kliklijst,waarmee je links kan uitdelen en ontvangen, werkt erg goed. het levert ongeveer 20 units per dag extra op, verder is er op irc.chatchannel.org kanaal #koclinks een ruilkanaal.
quote:steel het toch zo weer terug, of we doen een massa aanval op je
Op woensdag 4 februari 2004 13:31 schreef Omkron het volgende:[..]
Clicklisten sucken.. maar ga je gang.. dan kan ik makkelijker geld bij je weghalen..
quote:Waar heb je die info vandaan...?
Op donderdag 5 februari 2004 14:45 schreef Vassili_Z het volgende:
Age 2 eindigt zaterdag, dan 2 of 3 weken met testen in Age 3, daarna begint Age 3 weer volop..
Met age 2 heb ik een enorme achterstand gehad omdat ik het te laat ontdekt heb.
quote:Alles wordt gereset, nieuwe account weer aanmaken, dan na 2 of 3 weken wordt alles weer op 0 gezet, maar je account behou je, net als je officers, dan begint het ECHT
Op donderdag 5 februari 2004 19:16 schreef Omkron het volgende:
Cool.. ben benieuwd naar age 3.. En wat houd dat beta testen precies in.. kun je dan alvast beginnen of niet...?Met age 2 heb ik een enorme achterstand gehad omdat ik het te laat ontdekt heb.
Net begonnen
quote:succes
Op donderdag 5 februari 2004 19:52 schreef AsschenSukar het volgende:
Name Caelis, Elven Prince
E-mail *****
Race Elves
Rank Unranked
Commander None
Fortification Camp
Siege Technology None
Unit Production 1 per 24 hours
Available Funds 21,000 Gold
Projected Income Next Turn 0 Gold (in 10 minutes)
Attack Turns 20
Strike Action 0 Unranked
Defensive Action 0 Unranked
Covert Action 5 Unranked
Trained Attack Soldiers 0
Trained Attack Mercenaries 0
Trained Defense Soldiers 0
Untrained Soldiers 0
Untrained Mercenaries 0
Spies 2
Total Fighting Force 2Net begonnen
Goed idee?
Ik offer me wel op als commander
Beetje te weinig mensen spelen het hier, dan krijg je een weinig sterke alliance. Maar misschien toch een goed idee, een goede klik-lijst is dan wel een must
quote:Waarom orc00, beter val je LordStriker aan...
Op vrijdag 6 februari 2004 14:08 schreef Ojjorz het volgende:
Nog 2 dagen dan is het afgelopen... Effe Orc00 nog wat aanvallen en de overwinning is binnen
Beetje te weinig mensen spelen het hier, dan krijg je een weinig sterke alliance. Maar misschien toch een goed idee, een goede klik-lijst is dan wel een must
We kunnen aan de admins van Fok! vragen of we hier een kliklijst mogen opzetten?
quote:Ik zat juist te denken om me in Age3 aan te sluiten bij Relentless
Op vrijdag 6 februari 2004 14:12 schreef Ojjorz het volgende:
Ik behoor tot de striker-clan, en de attack-orders zijn duidelijkOrc00 is de gebeten hond in dit spelletje
quote:Tjah, voor mij was de keus simpel. Ik wilde eerst bij de tweakers-alliance, maar daar werd ik niet toegelaten. Toen ben ik maar bij de grootste clan gegaan om genoeg mannetjes te krijgen voor spy-proof. Lord Striker heeft zijn zaakjes goed voor elkaar moet ik zeggen...
Op vrijdag 6 februari 2004 14:14 schreef Anti-Dajjal het volgende:[..]
Ik zat juist te denken om me in Age3 aan te sluiten bij Relentless
quote:Dat laatste is zeker...hoewel ik over bijde me twijvels hoe ze in godsnaam zoveel soldiers hebben verkregen.
Op vrijdag 6 februari 2004 14:21 schreef Ojjorz het volgende:[..]
Tjah, voor mij was de keus simpel. Ik wilde eerst bij de tweakers-alliance, maar daar werd ik niet toegelaten. Toen ben ik maar bij de grootste clan gegaan om genoeg mannetjes te krijgen voor spy-proof. Lord Striker heeft zijn zaakjes goed voor elkaar moet ik zeggen...
Is er buiten #koclinks om nog ergens waar je clicks kan krijgen?
quote:* Omkron Meldt! ..
Op vrijdag 6 februari 2004 14:07 schreef Anti-Dajjal het volgende:
Ik stel voor om een Fok! alliance te maken voor Age3?Goed idee?
Ik offer me wel op als commander
Al moet je me dan wel het een en ander uitleggen hoe het werkt enzo.. dat commander gebeuren..
LordStriker's forces counter-attack and inflict 1,257,937,929 damage on your army!
quote:Alles kapot....??
Op vrijdag 6 februari 2004 15:00 schreef Omkron het volgende:
Your troops inflict 454,956 damage on the enemy!
The enemy sustains 0 casualties!LordStriker's forces counter-attack and inflict 1,257,937,929 damage on your army!
quote:Your troops inflict 1,043,565 damage on the enemy!
Op vrijdag 6 februari 2004 15:00 schreef Omkron het volgende:
Your troops inflict 454,956 damage on the enemy!
The enemy sustains 0 casualties!LordStriker's forces counter-attack and inflict 1,257,937,929 damage on your army!
orc00's forces counter-attack and inflict 1,235,907,506 damage on your army!
Your army sustains 0 casualties!
quote:Cool....
Op vrijdag 6 februari 2004 15:09 schreef Omkron het volgende:
Ik ga de laatste dagen die striker nog even aanvallen..nu durf ik wel..
quote:Lijkt mij vet.....
Op vrijdag 6 februari 2004 15:12 schreef Omkron het volgende:
Misschien krijgen we striker wel op een 2e plaats ofzo..
LordStriker's forces counter-attack and inflict 1,397,192,244 damage on your army!
Your army sustains 0 casualties!
quote:net als de Fok CS, BF1942 etcetc clans lopen die altijd uit op een fiasco...
Op vrijdag 6 februari 2004 14:53 schreef Omkron het volgende:[..]
* Omkron Meldt! ..
Al moet je me dan wel het een en ander uitleggen hoe het werkt enzo.. dat commander gebeuren..
quote:Mail me maar, als je mee wilt doen. Ik moet er wel bij zeggen dat ik me waarschijnlijk ga joinen bij Relentless
Op vrijdag 6 februari 2004 14:53 schreef Omkron het volgende:[..]
* Omkron Meldt! ..
quote:oooooooooooow, gaan we zo praten he. LordStriker en zijn officieren zijn het meest corrupt van allemaal.
Op vrijdag 6 februari 2004 14:25 schreef Ojjorz het volgende:
Daar maak ik geen gebruik van, te omslachtig... Klik-lijst werkt voor mij goed genoeg: 20/30 per dag als ik wil. Inderdaad is het van allebei dubieus, rare vind ik ook dat hun geld nooit schijnt te veranderen na een turn. Dat lijkt erg op auto-buy scripts etc...
De nummer 3 van de lijst Dark_SSND blabla die was eerst gepakt met 20 fake-accounts en niet gebanned, een beetje corrupt zooitje allemaal
1. LordStriker had vroeger een publieke kliklijst, waarvoor hij zorgde dat hij de meeste klikjes ontving = 1 strafpunt.
2. Hij is toevallig goeie vriendjes met de koc admins, en zorgde er daarvoor dat ze hem niet konden aanvallen = 5 strafpuntjes.
3. Hij geeft zijn officers geen kansen, zie preatorians. Iemand wilde niet meer onder LordStriker staan maar ergens anders naar toe: LordStriker en andere corrupte vriendjes molde hem totaal = 2 stafpunten.
Dat zijn al een paar puntjes, en als je dat leest dan wordt je daar niet vrolijk van: JE hebt veel, Maar je mag niets.
Ik ben in age3 commander van de StingerClan, hier proberen we juist van alles te doen wat Striker en anderen niet doen: Advies geven, mensen ondersteunen, mensen een eigen mening geven, ed.
Daardoor zullen we wel nooit zo groot worden als de StrikerClan, maar we zijn eerlijk en erg gezellig
Owja, waar wij niet van houden zijn: Cheaters, die komen absoluut niet in de clan. wij willen met zulke personen niet te maken te hebben. Dat verpest het hele spel namelijk.
quote:-Dat Striker zelf de meeste klikjes ontving is denk ik niet strafbaar, mensen kiezen ervoor om zich bij hem aan te sluiten. Dan heb je de voorwaarden van de clan om je mee te verzoenen. Ik snap ook wel dat het niet netjes is natuurlijk.
Op zaterdag 7 februari 2004 09:40 schreef rtz1x het volgende:[..]
oooooooooooow, gaan we zo praten he. LordStriker en zijn officieren zijn het meest corrupt van allemaal.
1. LordStriker had vroeger een publieke kliklijst, waarvoor hij zorgde dat hij de meeste klikjes ontving = 1 strafpunt.
2. Hij is toevallig goeie vriendjes met de koc admins, en zorgde er daarvoor dat ze hem niet konden aanvallen = 5 strafpuntjes.
3. Hij geeft zijn officers geen kansen, zie preatorians. Iemand wilde niet meer onder LordStriker staan maar ergens anders naar toe: LordStriker en andere corrupte vriendjes molde hem totaal = 2 stafpunten.Dat zijn al een paar puntjes, en als je dat leest dan wordt je daar niet vrolijk van: JE hebt veel, Maar je mag niets.
Ik ben in age3 commander van de StingerClan, hier proberen we juist van alles te doen wat Striker en anderen niet doen: Advies geven, mensen ondersteunen, mensen een eigen mening geven, ed.
Daardoor zullen we wel nooit zo groot worden als de StrikerClan, maar we zijn eerlijk en erg gezelligOwja, waar wij niet van houden zijn: Cheaters, die komen absoluut niet in de clan. wij willen met zulke personen niet te maken te hebben. Dat verpest het hele spel namelijk.
-Dat hij vriendjes is met de KOC admins en dat daar sommige voordelen mee behaald zijn vind ik inderdaad een schande.
-Mensen mollen die je niet aan staan is geen misdaad, dat ik het hele idee van het spel. Hoevaak hebben jullie geen mass uitgevoerd op euh... bijvoorbeeld mij?
Daarnaast vind ik de Stingerclan ook een hele gezellige clan hoewel de meeste ook niet allemaal via de boekjes spelen en 2/3/4 accounts hebben. Ik zou ook graag bij de Stingerclan zijn gegaan (ik ben meer een tweaker dan een striker) maar als jullie vol zitten is het afgelopen.
quote:jij praat nu over de GoT alliance, de StingerClan is daar een apart onderdeel van, de StingerClan zit nooit vol. En we gebruiken tegenwoordig ook een nieuwe kliklijst die ook geen limiet meer heeft van 50 mensen. We hebben tegenwoordig zelfs een radio station en ook nog zijn we zelf bezig om een spel te ontwikkelen.
Op zaterdag 7 februari 2004 11:42 schreef Ojjorz het volgende:[..]
Daarnaast vind ik de Stingerclan ook een hele gezellige clan hoewel de meeste ook niet allemaal via de boekjes spelen en 2/3/4 accounts hebben. Ik zou ook graag bij de Stingerclan zijn gegaan (ik ben meer een tweaker dan een striker) maar als jullie vol zitten is het afgelopen.
quote:Wees daar maar niet zo zeker over, de ClanRecruiter van LordStriker is niet zo betrouwbaar als je denkt, jij geeft een ander wel klikjes, maar wie zegt dat je die ook terug krijgt ?
Op zaterdag 7 februari 2004 11:40 schreef Vassili_Z het volgende:
inderdaadMaar het is wel toppie die clanrecruiter....
Sommige mensen klikken wel je naam aan ed, maar kijken hoeveel soldaten je hebt en doen daar +1 bij. Hun hebben credit meer, jij minder. En je hebt ook nog eens geen soldaat erbij.
Overigens levert onze nieuwe kliklijst ook rond de 20 extra units per dag op, en dat zal vanmiddag met het begin van de nieuwe age nog wel veel meer zijn
quote:Het is nu al een maandje of 2 onmogelijk om het op de bovenstaande manier te doen. Op de een of andere manier heeft LS daar iets op gevonden. Ik heb dan ook netzoveel kliks gekregen als gegeven. In age3 wil ik wel bij de Stinger-clan als dat mogelijk is...
Op zaterdag 7 februari 2004 12:14 schreef rtz1x het volgende:[..]
Wees daar maar niet zo zeker over, de ClanRecruiter van LordStriker is niet zo betrouwbaar als je denkt, jij geeft een ander wel klikjes, maar wie zegt dat je die ook terug krijgt ?
Sommige mensen klikken wel je naam aan ed, maar kijken hoeveel soldaten je hebt en doen daar +1 bij. Hun hebben credit meer, jij minder. En je hebt ook nog eens geen soldaat erbij.
Overigens levert onze nieuwe kliklijst ook rond de 20 extra units per dag op, en dat zal vanmiddag met het begin van de nieuwe age nog wel veel meer zijn
quote:ah, kan best want ik heb in het begin heel even gekeken naar die ClanRecruiter. Ik ken vele kliklijsten maar vind er eigenlijk geen een goed, op de BeoWulf versie 1.0 na, die was onwijs goed (maar koc maakte een speciale code waardoor die niet meer werkte
Op zaterdag 7 februari 2004 12:40 schreef Ojjorz het volgende:[..]
Het is nu al een maandje of 2 onmogelijk om het op de bovenstaande manier te doen. Op de een of andere manier heeft LS daar iets op gevonden. Ik heb dan ook netzoveel kliks gekregen als gegeven. In age3 wil ik wel bij de Stinger-clan als dat mogelijk is...
Als je wilt mag je gewoon bij de StingerClan komen (graag zelfs), het linkje staat hieronder in mijn sig.
Uit verschillende bronnen heb ik ondertussen begrepen dat Age 3 tussen 18.00 en 21.00 begint
quote:veel klikken, en commander zijn van een waslijst officers
Op zondag 8 februari 2004 09:57 schreef Omkron het volgende:
Age 3 is net een dag oud.. en nu staan er al weer mensen in met 300 poppetjes.. hoe kan dat nu weer..?
ik heb ook alweer 162 units
quote:Omkron
Op vrijdag 6 februari 2004 15:09 schreef Omkron het volgende:
Ik ga de laatste dagen die striker nog even aanvallen..nu durf ik wel..
kom op IRC naar #LinkHitters voor de alliance. We worden steeds groter en zorgt voor veel clicks. Anders kun je me mailen (zie profiel)
Of mis ik nu iets..?
quote:http://void.blisstic.com/koc/login.php
Op maandag 9 februari 2004 16:15 schreef Omkron het volgende:
Iemand nog een goede clicklist die met age3 werkt..? Anders kom ik nooit in de duizend.. heb ik alweer gezien nu...
quote:Added more siege and fortification levels
Op maandag 9 februari 2004 16:23 schreef Omkron het volgende:
Hey... maar wat is er nu anders.. met age3? Behalve de kleurtjes.. volgens mij is het gewoon nog hetzelfde als age2.. niets bijgekomen ofzo..Of mis ik nu iets..?
Ik heb een nieuwe linktrade kanaal gevonden op chatchannel.org (IRC)
Het heet #LinkHitter en er komen steeds meer mensen op om hun links te laten klikken. Kom ook en krijg ontzettend veel clicks!
quote:Omkron,
Op dinsdag 10 februari 2004 14:21 schreef Omkron het volgende:
wanneer komt de reset.. en dus het echte spel?
Age3 begint waarschijnlijk over een week of 2. Dan begint de echte war weer.
Nu gebruik ik de Beta om mensen te vragen om mijn officer te worden (ben nu rank 195)
Dus als je interesse hebt: mail me even. copkillah_1@hotmail.com (ik beloof je +50 clicks per dag, als het er niet 100 zijn)
quote:Heb wel interesse, maar:
Op dinsdag 10 februari 2004 16:24 schreef Anti-Dajjal het volgende:[..]
Omkron,
Nu gebruik ik de Beta om mensen te vragen om mijn officer te worden (ben nu rank 195)
Dus als je interesse hebt: mail me even. copkillah_1@hotmail.com (ik beloof je +50 clicks per dag, als het er niet 100 zijn)
Ik heb zelf een officer, en heb geen commander.
Kan ik straks dan wel als officer mij aanmelden bij jou?
quote:Ja hoor.
Op dinsdag 10 februari 2004 16:49 schreef PhaE het volgende:[..]
Heb wel interesse, maar:
Ik heb zelf een officer, en heb geen commander.
Kan ik straks dan wel als officer mij aanmelden bij jou?
quote:Meestal is een commander een beginner van een groep (alliance of clan).
Op dinsdag 10 februari 2004 17:20 schreef Omkron het volgende:
Hoe werkt dat dan met officer en commander...?
quote:Hij vergeet te melden dat hij verschrikkelijk veel mannetjes krijgt van zijn officers en er zo voordeel bij heeft
Op dinsdag 10 februari 2004 17:34 schreef Anti-Dajjal het volgende:[..]
Meestal is een commander een beginner van een groep (alliance of clan).
Hij heeft veel, of heel veel officers.
Zijn officers hebben weer andere officers.
Hoe groter de groep. Hoe sterker de groep is (handig voor als je iemand niet leuk vind en hem wilt aanvallen, dan doen ze dat met z'n allen)
quote:Precies, maar dat geld ook voor mijn officers, aangezien ik een clicklijst heb gemaakt. Dus ze krijgen genoeg clicks.
Op dinsdag 10 februari 2004 17:53 schreef Ojjorz het volgende:[..]
Hij vergeet te melden dat hij verschrikkelijk veel mannetjes krijgt van zijn officers en er zo voordeel bij heeft
quote:zo, ben jij me effe sterk
Op dinsdag 10 februari 2004 16:24 schreef Anti-Dajjal het volgende:[..]
Omkron,
(ranked 47, en +400 units elke dag ongeveer ikzelf dan)
Ik kan je niets beloven, maar hopelijk 30 units per dag. De kliklijst wordt anywee groter.
Officer van mij worden mag ook, kom je ook in ons kliksysteem, mailen mag altijd voor vragen ed. rtz1x(AT)hotmail.com en je kan ook onder bij de sig op de link klikken.
[Dit bericht is gewijzigd door rtz1x op 10-02-2004 18:30]
quote:he, jij ook weer hier
Op dinsdag 10 februari 2004 17:53 schreef Ojjorz het volgende:[..]
Hij vergeet te melden dat hij verschrikkelijk veel mannetjes krijgt van zijn officers en er zo voordeel bij heeft
Zit nu zelf ook in wat groepen die werken met clickmaster, eens even kijken hoe dat gaat..
Heb vandaag toch alweer rond de 200+ clicks gedaan, maar zie er zelf niet echt wat bijkomen moet ik zeggen.. zit op nog maar 24 dwarves.
quote:Probeer het hier eens: www.linkhitter.vze.com
Op woensdag 11 februari 2004 11:24 schreef PhaE het volgende:
Okay, ik zal ff kijken hoe en wat.Zit nu zelf ook in wat groepen die werken met clickmaster, eens even kijken hoe dat gaat..
Heb vandaag toch alweer rond de 200+ clicks gedaan, maar zie er zelf niet echt wat bijkomen moet ik zeggen.. zit op nog maar 24 dwarves.
je link plak je 2 x in 5 minuten in het kanaal. en je laat zien dat je ook andere mensen hebt geklikt...werkt echt goed!
quote:Phae_One
Op woensdag 11 februari 2004 16:05 schreef PhaE het volgende:
Okay, dank!
Zal het eens ff proberen...
quote:Is goed hoor, wat is je in-game naam?
Op woensdag 11 februari 2004 16:12 schreef Anti-Dajjal het volgende:[..]
Phae_One
Je mag ook mij joinen, als je nog een commander zoekt... samen met je officer
Zal je ook wel ff mailen nog, vanavond..
quote:ik heb je al een msg gestuurd in KoC
Op woensdag 11 februari 2004 17:50 schreef PhaE het volgende:[..]
Is goed hoor, wat is je in-game naam?
Mijne = PhaE_OnEZal je ook wel ff mailen nog, vanavond..
quote:Diggity-done, heb je al terug gemaild
Op donderdag 12 februari 2004 11:21 schreef Anti-Dajjal het volgende:[..]
ik heb je al een msg gestuurd in KoC
me naam bij KoC is DonGorgon
Enne, moderators, wat moet ik doen om jullie aandacht te krijgen?
quote:Topic in FB openen
Op vrijdag 13 februari 2004 09:08 schreef Anti-Dajjal het volgende:
Iedereen die ook interesse heeft, mag me mailen (zie profiel)
Enne, moderators, wat moet ik doen om jullie aandacht te krijgen?
Verder is de essentie van het hele spel niets veranderd. Het draaid nog steeds om het simpele feit dat je alleen maar soldaten moet verkrijgen. Als je daar het snelst en best in bent win je het spel. En de top 10 scoort zo'n 2000 soldaten per dag!
quote:dat geldt alleen voor deze personen/spelers: orc00, LordStriker, CrazyLife en DarkSSnDD. maar moet je kijken hoevel officers hun hebben...en hun officers hebben officers...en die officers hebben ook weer officers etc etc... dan gaat het wel snel ja...
Op vrijdag 13 februari 2004 09:13 schreef apophis4u het volgende:[..]
Topic in FB openen
Spamtopics met je kliklink openen
Mailen
En uiteindelijk geband wordenVerder is de essentie van het hele spel niets veranderd. Het draaid nog steeds om het simpele feit dat je alleen maar soldaten moet verkrijgen. Als je daar het snelst en best in bent win je het spel. En de top 10 scoort zo'n 2000 soldaten per dag!
de rest heeft echt geen 2000 per dag...
quote:Lordstriker bezat een tijd geleden een kliksite en daarmee speelde hij voor zichzelf en zijn officers vals. Zonder dat die hoefden te klikken kwamen die regelmatig langs bij iedereen die klikten.
Op vrijdag 13 februari 2004 10:53 schreef Anti-Dajjal het volgende:[..]
dat geldt alleen voor deze personen/spelers: orc00, LordStriker, CrazyLife en DarkSSnDD. maar moet je kijken hoevel officers hun hebben...en hun officers hebben officers...en die officers hebben ook weer officers etc etc... dan gaat het wel snel ja...
Met dat klikken wordt ongelooflijk gecheat. Ik geloof er niets van dat die lordstriker ook maar 1 keer zelf klikt
Zo maak je nooit een kans..
Las wel dat dit spel ooit is begonnen als puur een klik-spel, en vanaf daar verder is opgebouwd, maar nu overheerst het klikken enorm!
Volgens mij is het eerlijker om een grens te stellen aan het aantal officers, of/en aan het aantal kliks wat je per dag kan krijgen en/of geven.
quote:Die hele manier van het verkrijgen van soldaten zou anders moeten.
Op vrijdag 13 februari 2004 11:18 schreef PhaE het volgende:
Is wel erg jammer ja, dat klik-gedoe.Zo maak je nooit een kans..
Las wel dat dit spel ooit is begonnen als puur een klik-spel, en vanaf daar verder is opgebouwd, maar nu overheerst het klikken enorm!
Volgens mij is het eerlijker om een grens te stellen aan het aantal officers, of/en aan het aantal kliks wat je per dag kan krijgen en/of geven.
Maak arbeiders ofzo. Die kunnen neuken en daar komen nieuwe arbeiders van. Arbeiders kun je trainen als soldaat, maar die planten dan niet voort en kunnen wel vechten. Arbeiders leveren ook geld op, soldaten kosten geld.
Goed management brengt daar een balans in en verbeterd de strategische mogelijkheden in het spel.
Heb het een paar dagen geprobeerd met die fora, clickmaster, irc-channels..
Maar echt, dan moet je de hele dag ongeveer niets anders doen dan klikken, wil je een beetje bij kunnen blijven!
Erg jammer..
quote:nee, ik zit slechts op 400 per dag
Op vrijdag 13 februari 2004 10:53 schreef Anti-Dajjal het volgende:[..]
dat geldt alleen voor deze personen/spelers: orc00, LordStriker, CrazyLife en DarkSSnDD. maar moet je kijken hoevel officers hun hebben...en hun officers hebben officers...en die officers hebben ook weer officers etc etc... dan gaat het wel snel ja...
quote:Neuh, ik denk dat 75% wel op 1 of andere manier cheat. Dan cheat er 15% niet omdat ze gewoon 'niet' actief spelen. en die laatste 10% haalt amper een redelijke rank.
Op vrijdag 13 februari 2004 18:46 schreef rtz1x het volgende:[..]
nee, ik zit slechts op 400 per dag
en die 4 zijn allemaal cheaters... dusse, eerlijk spelen doen ze niet.
Ik heb in age 2 verschillende strategiën geprobeert met 3 accounts. Dat mag niet, maar ze ondersteunden elkaar niet. Ging puur om de strategie. Dusjah, is een cheat. En verder had een vriend een script gemaakt dat de ranking page uitlas waarmee je miljoenen kón scoren (mits goed gebruikt).
Er wordt nadrukkelijk in de spelregels gezegd dat je in #koclinks je soldiers mag ophogen. 1 regel: voor wat hoort wat...dus als jij 200 clicks hebt gegeven, zou je in principe ook 200 terug moeten krijgen (wat helaas niet lukt...ik gaf er 500 en kreeg er tot nu to maar 330..dus er zitten altijd wel leechers tussen)
Clicklijsten maak je alleen voor jou groep spelers. (ok, sommige verspreiden die via e-mail met de hoop dat mensen gaan klikken, dat is wel cheaten vind ik)
Maar het is dus gekeurd als niet-cheating door de admins van KoC
echt iedere site die ik hier van zie, is zo'n lelijke proboard klote ding, doe es orgineel en maak eens een echte site ofzo.quote:Op maandag 29 maart 2004 16:47 schreef Anti-Dajjal het volgende:
En voor degene die het nog WEL spelen:
Recruitment is nog steeds open!
http://www.tdq-alliance.tk
Meer dan 130 members tot nu toe!
Ik geloof er echt geen zak van wat je hier zegt. dat mensen in jullie zwakke verhaaltjes trappen zal best, maar jullie clan stelt niets voor en zal dat ook wel blijven ook.quote:- mogelijkheid om 1000 soldiers per week te groeien
- hulp bij het spelen van Kings of Chaos
- strategie uitleg
- hulp bij het verkrijgen van officieren (nog meer soldiers voor jou)
- mogelijkheid om bij de top te horen, de "elite players van KoC"
En wat probeer jij te vertellen?quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:12 schreef Mastafasta het volgende:
User Info
Name Mastafasta
Verdere 'stats'
dat hij ondanks zijn waslijst officers nog niets voorsteld ?quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:15 schreef apophis4u het volgende:
[..]
En wat probeer jij te vertellen?
quote:Op woensdag 31 maart 2004 18:55 schreef rtz1x het volgende:
[..]
dat hij ondanks zijn waslijst officers nog niets voorsteld ?
![]()
Click-recruiters...quote:Op maandag 16 januari 2006 10:03 schreef firestorm_99 het volgende:
wat is de doomdevice en indra5?
hoe meer mannetjes, hoe meer gold per turnquote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:00 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb ook een account aangemaakt....heb in age 3 of 4 gespeeld. Nu weer spelen, maar wel voor de fun. Gold krijg je door mannetjes toch?
Heeft die het nog lang volgehouden.quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:44 schreef drumstickNL het volgende:
Een jaartje geleden was lordstriker nog nummer een, maar ik denk dat hij er nu mee gestopt is..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |