Vind dit net weer niet een vraag voor DIG, dus doe m toch maar hier. Mocht het niet horen; doet een modje m wel veranderen heh?
Ik heb interesse in een paar telefoons. Siemens S300 vind ik stoer. V200 ook. Maar V200 betaal je vaak 50 euro per maand voor abonnement, en dan misschien nog 2 jaar ook.. Dat 2 jaar maakt niet uit, maar ik wilde eigenlijk niet meer dan 30 euro aan abonnement kwijt zijn.
Ik ben de weg kwijt in de wereld van mobiele telefonie. Andere stoere telefoons zijn ook welkom. Camera is niet essentieel, maar wel leuk zegmaar
. Het liefst geen O2 (Telfort) denk ik, heb ik nu niet geweldige ervaringen mee. Maar weet iemand wat de beste aanbiedingen zijn?
Hoop op een beetje hulp
. Alvast bedankt
De V200 raad ik je iig af.
De S300 raad ik je zeer aan. Die heb ik zelf, echt een fijn ding...
.
[Dit bericht is gewijzigd door Loek-B op 24-08-2003 23:51]
quote:Wat hij zegt..
Op zondag 24 augustus 2003 23:55 schreef koeskoes het volgende:
sony sericcson t610
topding , ik gebruik em al jaren ! ![]()
ik heb een nokia 6610 met zakelijk abbo van me werk
prima dingetje
wappen, wippen, soppen, sappen, imoden, GPRSen gaat prima maar bellen en SMSen kannie niet zo goed.
quote:Lul toch niet zo dom.
Op zondag 24 augustus 2003 23:59 schreef Neva het volgende:
neem nooit van je leven een siemens
siemens zuigt zwaar slechte batterij enzo
quote:Of het zijn de gebruikers die niet weten met telefoons om te gaan
Op zondag 24 augustus 2003 23:59 schreef Neva het volgende:
neem nooit van je leven een siemens
siemens zuigt zwaar slechte batterij enzo
Siemens M55, meesterlijk stoer dingetje, stevig (wat je van veel telefoons niet kan zeggen tegenwoordig) en kleurenscherm.
Siemens SL55, is lekker klein en in Titanium kleur ook erg mooi om aan te zien.
quote:Dat kun jij als halve Amerikaan niet begrijpen. Nu iedereen er eentje heeft en ze allemaal wel ''handig'' zijn is de enige manier om onderscheid te maken op stoerheid.
Op maandag 25 augustus 2003 06:04 schreef maartena het volgende:
Ehm... wat is nou belangrijker.... of een telefoon "stoer" is, of "handig"?
Jij gaat toch ook niet met een roze dameshandtasje rondlopen?
Ik heb verder niet echt ervaring met andere telefoons...
Maar ga eens langs bij zo'n winkel (of bij verschillende winkels) en laat je eea vertellen over al die handige interessante stoere toestelletjes.
Succes!
quote:Zodra je een siemens menu gewend bent wil je niets anders meer, die werken echt zo fijn en ook lekker snel
Op maandag 25 augustus 2003 08:46 schreef Nijna het volgende:
Ik heb een nokia 6610 met een abbo van t-mobile.
Ik heb weer voor een nokia gekozen omdat ik er hiervoor ook een had en ik het menu enzo wel overzichtelijk vindt.
Siemens vind ik wazig, maar goed dat is misschien ook een kwestie van oefening baart kunst...Ik heb verder niet echt ervaring met andere telefoons...
Maar ga eens langs bij zo'n winkel (of bij verschillende winkels) en laat je eea vertellen over al die handige interessante stoere toestelletjes.Succes!
quote:Zou maar zo kunnen, maar k denk eigenlijk dat dat bij een heleboel is waar je aan gewend bent...toch?!
Op maandag 25 augustus 2003 08:50 schreef rtz1x het volgende:Zodra je een siemens menu gewend bent wil je niets anders meer, die werken echt zo fijn en ook lekker snel
quote:Idd vriend van me heeft net 4 maanden een 7250 en dat ding is al helemaal gaar (valt vaak uit), een aantal nokia series worden geplaagd door bugs.
Op maandag 25 augustus 2003 09:30 schreef TheScorpio het volgende:
Een Nokia is stoer! Als je 3 keer in de maand bij de reparatie-dienst wilt staan...
waarom wordt de samsung v200 hier afgeraden eigenlijk?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |