ik zit met 4 collega op een kamer
1 ervan is hardrocker, en fan van anthrax, iron maiden, megadeth, metallica en dat soort pauper ;-)
nu heb ik al een paar keer verhitte discussies met hem gehad
waarin hij mij verwijt dat ik niet sociaal opstel omdat ik in zijn ogen vaak klaag over zijn muziek
maar het geval is
dat ik en die andere 2 collega's zijn muziek eigenlijk niet echt te pruimen vinden
maar we laten het gewoon toe, omdat hij gewoon ook een relaxede kerel is
alleen ik zeg er soms wel wat van, omdat wij nog wel eens afwisselende muziek draaien, maar hij alleen maar enkel en alleen hard rock
soms is hebben we het zo druk, dat zijn muziek niet te pruimen is
wat zou jij doen in zo'n situatie? ;-)
hij noemt dat bliep bliep muziek ;-)
maar zijn muziek is altijd de niet te pruimen hardrock ;-)
dus dat doen we niet
ook omdat het praktisch niet mogelijk is ;-)
of wordt er dan weer geklaagd over de radiozender die aan staat?
alleen hij geeft zelf ook wel eens toe
hij kan niet zonder hardrock voor een bepaalde tijd
Als ik dat zo lees vind ik ook dat je je niet sociaal op stelt. Hij moet wel naar jullie muziek luisteren en daar klaagt hij ook niet over neem ik aan. En als hij zijn muziek wil luisteren loop je te zeiken. Of mis ik nu iets.
quote:zorgen dat je het minder druk hebt, dan is zijn muziek daarna weer te pruimen
Op maandag 18 augustus 2003 21:18 schreef baukel het volgende:
soms is hebben we het zo druk, dat zijn muziek niet te pruimen iswat zou jij doen in zo'n situatie? ;-)
quote:wat een mietje!
Op maandag 18 augustus 2003 21:29 schreef baukel het volgende:
hij kan niet zonder hardrock voor een bepaalde tijd
Of Drs P opzetten. Dat vindt iedereen leuk.
quote:geil
Op maandag 18 augustus 2003 21:20 schreef baukel het volgende:
oja, ik draai over het algemeen aphex twin, squarepusher, orbital, aardvarck, autechre
bij ons staat de radio wel eens aan, en als er iemand een cd opzet dan zorgen we gewoon dat het een béétje algemeen geaccepteerde troep is zodat iedereen het kan verdragen. Aphex Twin wordt niet echt gewaardeerd hier.. maar we draaien wel eens lounge of jazz en ik heb het een aantal keer voor elkaar gekregen om Boom Bip en Nightmares On Wax te draaien.
quote:lounge is fijne muziek ;-)
Op dinsdag 19 augustus 2003 15:35 schreef scatterbrain het volgende:[..]
geil
bij ons staat de radio wel eens aan, en als er iemand een cd opzet dan zorgen we gewoon dat het een béétje algemeen geaccepteerde troep is zodat iedereen het kan verdragen. Aphex Twin wordt niet echt gewaardeerd hier.. maar we draaien wel eens lounge of jazz en ik heb het een aantal keer voor elkaar gekregen om Boom Bip en Nightmares On Wax te draaien.
ken je het amsterdamse platenlabel delsin?
future beat alliance bv, en aardvarck klinken erg goed
probeer ze eens ;-)
overigens, vandaag was het weer een fijne dag vol hardrock avontuur ;-)))))
- Kun je aub eens gewoon schrijven, in plaats van elke zin nieuwe regel
- posts je topics eens in het juiste topic (in dit geval muziek dus )
- Open er eens een paar minder, er is niet zo iets als een minimaal aantal per uur wat je moet halen
- Grappig ben je niet, misschien is het voor allemaal beter als je eens een afkoelingsperiode krijgt
quote:R&P
Op dinsdag 19 augustus 2003 19:27 schreef greatgonzo het volgende:
- posts je topics eens in het juiste topic (in dit geval muziek dus)
quote:New World Aquarium was een oud collega van me... Zit ook bij Delsin.. Nog een keer een launch party meegemaakt in een pandje vlak bij de RAI, was best wel kicken...
Op dinsdag 19 augustus 2003 19:20 schreef baukel het volgende:[..]
lounge is fijne muziek ;-)
ken je het amsterdamse platenlabel delsin?
future beat alliance bv, en aardvarck klinken erg goed
probeer ze eens ;-)
overigens, vandaag was het weer een fijne dag vol hardrock avontuur ;-)))))
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |