abonnement Unibet Coolblue
pi_12517183
Vanaf september volgens mijn kan iedereen online met de ps2. (Wel modem kopen) maar er was al een beta-versie, waar een groep personen dit online-gebeuren konden testen. Heef iemand hier ervaringen mee, werkt het probleemloos, kortom is dit de moeite waard om aan te schaffen?
Uhh, Uhh.
pi_12517353
ik ben VIP tester van PS2 online (met zeg maar de officiele plug voor de ps2) en ik moet zeggen dat ik nog niet online gespeeld heb, het werkt wel, maar ik suck nog teveel met SOCOM om het te proberen.
Het is wel de toekomst van console gaming uiteraard.
helemaal in combinatie van de Eyetoy webcam.
Steeds meer spellen zullen de online optie krijgen

(imagine, playing Vice City online)

dus zodra het allemaal in de air is zou ik zeggen, never a dull moment again.

However, op het moment, is er nog bar weinig te beleven

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest... Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to do something incredibly...stupid.
  maandag 18 augustus 2003 @ 10:21:07 #3
8372 Bastard
Persona non grata
pi_12517421
En xbox live draait al stabiel voor ruim een half jaar
The truth was in here.
pi_12519507
En dat kost geld, en daar hebben we geen zin in . Buiten dat is de BBA voor de PS2 ook al een geruime tijd in de handel alleen ligt nederland weer is achter zoals wel vaker, maar hier vlak over de grens ligt het schap vol met die dingen. Socom en Twisted metal online erbij ... tis nog niet veel, maar het kost ook niks en het wordt vanzelf wel groter dat aanbod.
Zodra GT4 in de winkel ligt prijkt er ook een BBA achterop mijn PS2 iig ... en dan kan je live hebben wat je wil, maar GT zal je er niet mee draaien
!
pi_12520840
Ik speel dagelijks SOCOM online. Niet echt problemen ondervonden, heel af en toe wel een beetje lag, maar dat is heel zelden en ligt vaak aan de slechte Internet verbinding van de persoon in kwestie. Vaak is zo'n persoon de volgende ronde al verdwenen omdat hij een network error kreeg
pi_12521112
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 10:17 schreef Freeze_LB het volgende:
ik ben VIP tester van PS2 online (met zeg maar de officiele plug voor de ps2) en ik moet zeggen dat ik nog niet online gespeeld heb, het werkt wel, maar ik suck nog teveel met SOCOM om het te proberen.
Het is wel de toekomst van console gaming uiteraard.
helemaal in combinatie van de Eyetoy webcam.
Steeds meer spellen zullen de online optie krijgen

(imagine, playing Vice City online)

dus zodra het allemaal in de air is zou ik zeggen, never a dull moment again.

However, op het moment, is er nog bar weinig te beleven


Kan je vertellen hoe dat online spelen dan precies werkt? Bij Live! is het zo dat je zelf geen server bent maar dat Microsoft een aantal supersnelle servers hier in NL heeft staan die je gebruikt als server zodra jij een spel opstart. Het minimale wat je moet hebben is een kabelverbinding, om het zo snel mogelijk te maken.

En is het ook mogelijk om te chatten met de koptelefoon?

Opzich...
  maandag 18 augustus 2003 @ 13:03:15 #7
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12521238
Dit word het PS 2 Online topic. En nu maar hopen dat het groot genoeg word om enigzins met de Xbox Live te kunnen concurreren !
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_12521676
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 12:57 schreef Asmo het volgende:

[..]
En is het ook mogelijk om te chatten met de koptelefoon?


Denk het wel he
want dat hoort nu eigenlijk bij het online gamen
pi_12522004
Je plugged je Sony online kit erin

ADSL kabel erin

even configureren
(gaat vrijwel vanzelf)

get username

(Madoshi, in mijn geval)

start socom

get multiplayer

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest... Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to do something incredibly...stupid.
pi_12530525
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 12:57 schreef Asmo het volgende:

[..]

Kan je vertellen hoe dat online spelen dan precies werkt? Bij Live! is het zo dat je zelf geen server bent maar dat Microsoft een aantal supersnelle servers hier in NL heeft staan die je gebruikt als server zodra jij een spel opstart. Het minimale wat je moet hebben is een kabelverbinding, om het zo snel mogelijk te maken.

En is het ook mogelijk om te chatten met de koptelefoon?


Je maakt gebruik van de servers van SCEE. Geen idee waar die staan.

In het geval van SOCOM gebruik je de headset om met je team te praten tijdens het spelen. Buiten de game, in de wachtkamer kun je alleen chatten via een (virtueel) toetsenbord.

pi_12536479
Mensen, missschien ff stom vraagje, maar HOE lang is de kabel van de headset??? net zolang als die van de controller, of korter?
pi_12542448
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 10:17 schreef Freeze_LB het volgende:
ik ben VIP tester van PS2 online

en ik moet zeggen dat ik nog niet online gespeeld heb


  dinsdag 19 augustus 2003 @ 06:37:26 #13
53285 GTI
Gran Tourismo Injection
pi_12542454
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 13:37 schreef Freeze_LB het volgende:
Je plugged je Sony online kit erin

ADSL kabel erin

even configureren
(gaat vrijwel vanzelf)

get username

(Madoshi, in mijn geval)

start socom

get multiplayer


adsl kabel drin ? whu? en wat dan als je heel netwerk + router hebt ?
bel je echt in met je adsl lijn ofzo?
Go fast, real fast - 309, a way of life
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 07:07:21 #14
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_12542478
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 06:37 schreef GTI het volgende:

[..]

adsl kabel drin ? whu? en wat dan als je heel netwerk + router hebt ?
bel je echt in met je adsl lijn ofzo?


Jep
Met router kan het ook.
Ga ervan uit dat het het zelfde werkt als met "X-Box Live".
Je zet je console aan en de kabel of adsl maakt al verbinding echt
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
pi_12552521
het moeilijkste van me ps2 online krijgen was het ombouwen van een crosslink naar een straight link
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest... Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to do something incredibly...stupid.
pi_12556473
Hoeveel gaat zon BBA kosten eigenlijk? Ik zie ze nu al te koop voor 70 euro, maar er wordt ook beweerd dat hij maar 35 euro gaat kosten bij de officiele release. Weet iemand wat hij in september gaat kosten?
pi_12689303
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 18:26 schreef DikkeAardappel het volgende:
Hoeveel gaat zon BBA kosten eigenlijk? Ik zie ze nu al te koop voor 70 euro, maar er wordt ook beweerd dat hij maar 35 euro gaat kosten bij de officiele release. Weet iemand wat hij in september gaat kosten?
Sorry voor de kick, maar de BBA gaat ook waarschijnlijk 35 Euro kosten. Ik werk dan bij een speelgoedzaak en heb het opgezocht in de computer. De BBA stond nu in de computer met een verkoopsprijs van 34,99. Dit is natuurlijk wel onder voorbehoud, zoiets kan namelijk altijd veranderen.
......
  Milf zondag 24 augustus 2003 @ 22:54:15 #18
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_12689375
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 22:51 schreef Slomy het volgende:

[..]

Sorry voor de kick, maar de BBA gaat ook waarschijnlijk 35 Euro kosten. Ik werk dan bij een speelgoedzaak en heb het opgezocht in de computer. De BBA stond nu in de computer met een verkoopsprijs van 34,99. Dit is natuurlijk wel onder voorbehoud, zoiets kan namelijk altijd veranderen.


eeeej ga je dan ook naar 1 van de gamus mundus avonden van playstation?

ik ga waarschijnlijk woensdag daarvoor naar a'dam.

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  maandag 25 augustus 2003 @ 10:16:01 #19
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_12695863
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 22:39 schreef Alfa_Boy het volgende:
Mensen, missschien ff stom vraagje, maar HOE lang is de kabel van de headset??? net zolang als die van de controller, of korter?
veel langer
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  maandag 25 augustus 2003 @ 10:19:13 #20
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_12695918
* Smots zit ook online met zijn ps2.
ik speel vooral Midnight Club II online.
Werkt perfect, het is alleen jammer dat er zo weinig mensen zijn om tegen te racen
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_12696291
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 22:54 schreef nikky het volgende:

[..]

eeeej ga je dan ook naar 1 van de gamus mundus avonden van playstation?

ik ga waarschijnlijk woensdag daarvoor naar a'dam.


Heey, ga ik inderdaad naartoe.
Wij gaan dinsdagavond, is geloof ik dan in Den Bosch
......
pi_12697011
ik wil gewoon straks Soul Calibur 2 online kunnen spelen
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest... Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to do something incredibly...stupid.
pi_12697880
Kan je gewoon online gaan met je bestaande ADSL verbinding?
Je hoeft dus alleen een online kit te kopen? weet iemand hoeveel dat kost?
Xbox Live: Anormius
pi_12697919
geen idee, ik had em gratis bij de beta test

(net als SOCOM trouwens)

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest... Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to do something incredibly...stupid.
pi_12698274
Ik heb nu een netwerkt met 2 pc's verbonden met crosscable. USB ADSL modem aangesloten op pc 1.

Is er een manier om dit op de ps2 aan te sluiten zonder iedere keer de stekker van de pc te wisselen met de ps2. WIl graag wel online zijn met me pc nml

Built for Speed
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')