abonnement Unibet Coolblue
pi_12341472
Hier kan je al je vragen, suggesties, klachten en opmerkingen kwijt die betrekking hebben op het GAM Subforum.

Dit topic is er dus NIET om mods af te zeiken. Dit soort posts zullen worden verwijdert en bij herhaling volgen maatregelen.

En voor je gaat zeuren om een slotje eerst even de sluitpost lezen en de FAQ ok?

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_12341577
Je moet het vorige deel nog on-sticky-en..
pi_12375975
Even mijn zeikverhaal: Kan het wat minder met die mega grote screenshots? Laat mensen maar lekker thumbnailen dat laad tenminste wat vlotter. Ik heb wel adsl maar zelfs bij mij komt het als dikke stront door een trechter naar binnen... En het maakt het topic zo onoverzichtelijk, je kunt geen fatsoenlijke discussie meer voeren.

Misschien een apart screenshots topic ofzo?

pi_12376078
Ik heb kabel dus ik kan het moeilijk beoordelen. Er staat in elk geval een stukje over in de FAQ. Ik zal het met Roy bespreken als hij terugkomt.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 12:00:59 #5
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_12376615
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:33 schreef Khadgar het volgende:
Even mijn zeikverhaal: Kan het wat minder met die mega grote screenshots? Laat mensen maar lekker thumbnailen dat laad tenminste wat vlotter. Ik heb wel adsl maar zelfs bij mij komt het als dikke stront door een trechter naar binnen... En het maakt het topic zo onoverzichtelijk, je kunt geen fatsoenlijke discussie meer voeren.

Misschien een apart screenshots topic ofzo?


thumbnailen: GOED IDEE!
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_12376624
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 12:00 schreef Smots het volgende:
thumbnailen: GOED IDEE!
Het staat voorgekauwd in de FAQ.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 12:15:13 #7
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_12376936
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 12:01 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Het staat voorgekauwd in de FAQ.


i know, maar ik mag graag dingen roepen die mensen allang weten
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_12377116
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 12:15 schreef Smots het volgende:
i know, maar ik mag graag dingen roepen die mensen allang weten
Hehehehe

Ik zal wat vaker menser erop aanspreken!

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 12:23:39 #9
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_12377142
Mag slowchatten wel in dit topic?

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_12377819
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 12:23 schreef Verbal het volgende:
Mag slowchatten wel in dit topic?

V.


Alleen als het over een probleem of verzoek gaat. Slowchatten over spellekes mag in het GAM café.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_12379525
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 12:22 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Hehehehe

Ik zal wat vaker menser erop aanspreken!


Hier hebben we ook een discussie over gehad in het GC-topic toen je op vakantie was. Dien ik de plaatjes in bijvoorbeeld een openingspost ook te thumbnailen? (per plaatje 40 KB)
pi_12379561
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 14:06 schreef Vagere_Hein het volgende:
Hier hebben we ook een discussie over gehad in het GC-topic toen je op vakantie was. Dien ik de plaatjes in bijvoorbeeld een openingspost ook te thumbnailen? (per plaatje 40 KB)
Als je wilt, graag.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_12379875
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 14:07 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Als je wilt, graag.


Als ik je goed begrijp blijft het in deze dus mijn eigen keuze. Een enigszins up-to-date openingspost voor het GC-topic kost nl. minimaal een uur en thumbnailen kost dan weer extra tijd. (resizen, host vinden, plaatjes uploaden) Maar goed als ik er tijd voor heb dan thumbnail ik en zo niet dan hou ik het aantal plaatjes beperkt.
pi_12393366
Maar ik bedoel thumbnailen ook dat er ECHTE thumbs gemaakt worden. Losse files dus, die VEEL kleiner zijn dan het origineel (lees: iets van 5 a 25kb ipv de 100 a 500 kb die per plaatje geladen moet worden). Een verbetering van ongeveer 90% in download tijd.

En het scheelt ook nog eens aan je zielige muiswieltje, je hoeft veel minder te scrollen.

pi_12398348
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 14:19 schreef Vagere_Hein het volgende:
Als ik je goed begrijp blijft het in deze dus mijn eigen keuze.
Ja, ik ben al lang blij dat mensen de moeite nemen om plaatjes te plaatsen en een fatsoenlijke openingspost te maken. Ik voel er niks voor om thumbnails af te gaan dwingen, dan post niemand meer!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_12398366
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 08:30 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ja, ik ben al lang blij dat mensen de moeite nemen om plaatjes te plaatsen en een fatsoenlijke openingspost te maken. Ik voel er niks voor om thumbnails af te gaan dwingen, dan post niemand meer!


Ik iig niet, je kan ipv thumbs natuurlijk ook links naar de plaatjes neerzetten, of je nou de [url] of de [img] tags gebruikt dat maakt niet uit, maareh, dat thumbnailen daar gaat veel tijd inzitten en tijd is geld!

Anyway, ik thumb niks, en ik vind een topic ook leuker/beter/mooier als er mooie grote screens instaan

Goedemorgen btw

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 13 augustus 2003 @ 09:58:40 #17
43976 Monkeylover
SPANK MY MONKEY!!!
pi_12399280
al 2 x ben ik verwezen naar het centrale vice city topic, maar er wordt geen link bij gezet wat jammerlijk is. Ik kan em namelijk niet vinden. Er is er eentje, maar gesloten. Kan iemand mij een linkje geven naar het topic. Misschien is het zo'n dag dat ik er continue overheenkijk, maar ik zie em echt niet.. Thanks
pi_12399564
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_12400375
Kijk 1 mooi groot plaatje is prima, maar als het er ineens 20 zijn... Laat mensen dan iig 1 plaatje weergeven en de rest als linkjes neermikken ofzo.
pi_12400578
Ik ga ook echt geen thumbnails maken... Dan post ik wel geen plaatjes... Kost veel te veel tijd.... Niet miepen khadgar gewoon downloaden
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
pi_12402028
Tja op mijn server staat gewoon een thumbnail scriptje...
pi_12402357
wat is het adres van je server dan?
pi_12404476
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 12:22 schreef Khadgar het volgende:
Tja op mijn server staat gewoon een thumbnail scriptje...
op die van mij nie
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
pi_12404491
Geen slowchat a.u.b.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_12404605
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 13:58 schreef Strolie75 het volgende:
Geen slowchat a.u.b.
Maarre strolie.. jullie gaan toch geen thumbnails verplicht stellen hoop ik...
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')