abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 21:16:07 #26
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_12311181
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:30 schreef deepthroat het volgende:
het subsidiebeleid in nederland is te ver doorgeschoten vind ik kan die gast niet gewoon een gehandicapte vriendin zoeken?
Hangt ervan hoe erg gehandicapt ze beiden zijn. Anders moet er ook subsidie komen voor speciale seks-hijskranen
Era Vulgaris
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 11:20:50 #27
59611 hace_x
Burgerman met 2 kids
pi_12318651
quote:
Iemand die lichamelijk niet in staat is om zelf aan zijn gerief te komen, is het redelijk om die een bezoek aan een prostituee te vergoeden, of heeft zo iemand gewoon "pech gehad"?
Praktisch: Er zullen er niet veel zijn die beide handen niet kunnen gebruiken. Misschien is een masturbeermotortje (zo dat bestaat) een oplossing....
-- Hace_x
mijn weblog | Fotoboek
pi_12318683
De Pijpmobiel!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 11:24:36 #29
59611 hace_x
Burgerman met 2 kids
pi_12318699
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:30 schreef deepthroat het volgende:
kan die gast niet gewoon een gehandicapte vriendin zoeken?
Jij bent echt een sadist! Er staat dat hij zichzelf niet kan bevredigen, en dan gun jij hem een vriendin die daartoe ook niet in staat is
-- Hace_x
mijn weblog | Fotoboek
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 12:49:13 #30
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_12319846
Kan men het leveren van methadon door de GG&GD aan junks niet koppelen aan het bevredigen van dit soort mensen? dus gewoon van een heroine-junk een methadon-junk maken?

2 vliegen in 1 klap

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_12322612
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 15:16 schreef MetalMessiah het volgende:
Wat een racistische uitspraak!

Wat is er mis met zwarte hoeren?


niks,die zijn veel beter
iedereen wil naar de hemel maar niemand wil er dood
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 17:16:45 #32
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_12323503
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 15:52 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Gewoon pech gehad!
A. Betaald ie zelf maar, moeten valide mannen ook die geen vrouw hebben om te neuken.
B. Sex met prostituees is sowieso verwerpelijk.


eens. Seks is geen eerste levensbehoefte. Het is te hypocriet voor woorden dat de samenleving dat moet betalen. Als hij niet zonder seks kan, dan mag hij dat wat mij betreft zelf betalen, net als ieder ander.
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  maandag 18 augustus 2003 @ 20:43:58 #33
57917 Dodec
Live op het Fok!-forum
pi_12533071
Koop Nilfisk.
  maandag 18 augustus 2003 @ 20:45:07 #34
57917 Dodec
Live op het Fok!-forum
pi_12533103
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:30 schreef deepthroat het volgende:
het subsidiebeleid in nederland is te ver doorgeschoten vind ik kan die gast niet gewoon een gehandicapte vriendin zoeken?
Waarom in godsnaam een gehandicapte?
pi_13173075
Mag ik even verwijzen naar dit topic: Info over seks voor gehandicapten

Eerst lezen, dan denken, dan schrijven, dan versturen

Als ik alleen al lees over opblaaspoppen, motortjes en wat weet ik nog meer: er zijn gehandicapten die lichamelijk niet eens in staat zijn om zelfs dát te "bedienen".

Lekker makkelijk, he? Gif spuwen als je zelf kerngezond bent? Wees er eens dankbaar voor en vergeet boven alles niet dat niet iedereen zoveel geluk heeft gehad als jij. Ook bij jouw geboorte had er iets verkeerd kunnen gaan (en volgens mij is dat bij velen van deze reagerende gebeurd), ook jij had aangereden kunnen worden door een auto etc. Of misschien gebeurt dat laatste ooit nog een keer.
Dan hoop ik dat we elkaar weer spreken.... (in zoverre je dan nog aan een computer kunt schrijven)

Groetjes, Susan xxx
  maandag 15 september 2003 @ 13:15:47 #36
63479 meddow_Jan
Er moet meer geknuffeld worden
pi_13178739
Zo, nu ik.

Als ervaringsdeskundige (ik ben vanaf mijn geboorte lichamelijk gehandicapt) sluit ik me volledig aan bij de reactie van Susan. Er wordt op een vreselijk schandalige manier gereageerd over een vergoeding die iemand kan krijgen voor zijn sexuele noden.
Eerst iets over mezelf. Er is tijdens mijn geboorte inderdaad e.e.a. verkeerd gegaan, waardoor ik spastisch ben. Dit uit zich niet alleen in een trillend beentje of een beetje huppelend rondlopen. Nee, ik zit in een rolstoel, met een flinke spanning op mijn spieren waardoor al mijn gewrichten zijn kromgegroeid. Dat mijn benen ongecontroleerde bewegingen maken en mijn armen niet doen wat ik graag wil vind ik helemaal niet erg. Sterker nog, met mensen die mij zielig vinden zou ik graag een hartig woordje willen spreken en ze vertellen dat dat absoluut niet zielig is.
Over het niet kunnen gebruiken van mijn handen heb ik het nog niet gehad toen ik wat vertelde over mijn handicap. Wel, beste mensen, dat is een regelrechte ramp. Ik zou best nog een extra beperking willen hebben in ruil voor iets meer handfunctie. Zo, da's een uitspraal niet?
En toch meen ik dit. Bij bijna elke actie die ik wil ondernemen heb ik hulp nodig, ik kan alleen mijn rolstoel besturen, de computer bedienen met een stokje in de mond, een vlieg moet ik wegjagen door met mijn rolstoel ergens tegen aan te rijden, waardoor het lastige insect schrikt.
Toch leer je leven met bovenstaande gebreken. Je went er nooit aan, maar ik ga tevreden door het leven, heb een baan als telefonist en woon zelfstandig.
Waar je echter nooit aan went is het niet kunnen bevredigen van jezelf. Ik zou de personen die in deze topic wel erg stuitende en harde reacties hebben geplaatst, willen uitdagen om eens 2 maanden geen sex te hebben, ook niet aan zelfbevrediging te doen. Wie durft deze uitdaging aan zonder op een gegeven moment bij de aanblik van een vrouw te denken dat het een kandidate is om sex mee te hebben.
Dan heb ik het nog maar over 2 maandjes. Zelf heb ik jaren lang geworsteld met de vraag of ik überhaupt een prostituee zou benaderen, tot je er achter komt dat je heel veel gewone relaties om zeep helpt, omdat je je frustraties niet meer in de hand hebt.
Ik heb mezelf een aantal jaren geleden voor een keuze gesteld: Uit dit leven stappen of een oplossing creëeren, door een prostituee in te schakelen.(Kent iemand de film Spetters, dan begrijp je wat ik bedoel)
Nu zijn er natuurlijk weer betweters die denken: "Hij spreekt voor zich zelf en hangt een zielig verhaal op om een vergoeding te rechtvaardigen". Welnu, ik zal jullie andermaal uit deze droom helpen. Gelukkig ben ik in staat deze "dames van plezier" zelf te financieren, ik heb immers een gedeeltelijk betaalde baan. Ik wil graag een lans breken voor diegene die niet in staat zijn, welke vorm van hulpverlening op dit gebied, te financieren. Ik heb recht van spreken, denk. Ik draag mijn premie's af en ik weet uit ervaring dat het niet kwijt kunnen van je "kwakje" echt een enorme ramp is. Mijn uiterste goedkeuring voor een vergoeding dus, voor diegene die niet aan zelfbevrediging kunnen doen.
En euh.. wie van de forummers hier neemt mijn bovenstaande uitdaging aan? Ben benieuwd

Groetjes,
Jan

[Dit bericht is gewijzigd door meddow_Jan op 15-09-2003 14:02]

  maandag 15 september 2003 @ 13:37:30 #37
57917 Dodec
Live op het Fok!-forum
pi_13179405
quote:
Op maandag 15 september 2003 01:25 schreef Susan4men het volgende:
Mag ik even verwijzen naar dit topic: Info over seks voor gehandicapten

Eerst lezen, dan denken, dan schrijven, dan versturen

Als ik alleen al lees over opblaaspoppen, motortjes en wat weet ik nog meer: er zijn gehandicapten die lichamelijk niet eens in staat zijn om zelfs dát te "bedienen".

Lekker makkelijk, he? Gif spuwen als je zelf kerngezond bent? Wees er eens dankbaar voor en vergeet boven alles niet dat niet iedereen zoveel geluk heeft gehad als jij. Ook bij jouw geboorte had er iets verkeerd kunnen gaan (en volgens mij is dat bij velen van deze reagerende gebeurd), ook jij had aangereden kunnen worden door een auto etc. Of misschien gebeurt dat laatste ooit nog een keer.
Dan hoop ik dat we elkaar weer spreken.... (in zoverre je dan nog aan een computer kunt schrijven)


Ja, dat is leuk maar waarom moet ie dan gesubsidieerd naar de hoeren!?!?!?
  maandag 15 september 2003 @ 14:09:06 #38
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_13180239
Krijg je niet gewoon natte dromen die veel reeeler zijn dan jezelf van de handpomp geven? Dus wat lult die halve gare met z'n hoerensubsidie nou?

Iig belachelijk, ik weiger om ook maar 1 cent af te staan voor de seksuele behoeften van iemand anders, en al helemaal als dat dan ook nog eens een volslagen vreemde is.

pi_13180243
Dodec, ik had het niet over subsidie voor sex.
Ik persoonlijk vind n.l. ook dat iedereen dat zelf dient te betalen.
Ik reageerde vanwege die respectloze spreuken en harde woorden over gehandicapten in het algemeen hier.

Zie het bericht hierboven, daar noemt iemand een ander "halve gare". Waar is dat nou voor nodig?!
Ik kan me heel goed voorstellen dat deze persoon dit niet in het openbaar durft te zeggen, in bijzijn van een betroffene.
Maar ja "papier" is geduldig, niet waar? Zo heerlijk anoniem andere verdoemen, die ook maar iets anders zijn. Ik vind het niet vreemd dat ik bij veel reacties moet denken aan een tijd die ca. 50 jaar terug ligt.

Als domheid zou stinken zou je hier alleen nog maar met een gasmasker kunnen komen.

[Dit bericht is gewijzigd door Susan4men op 15-09-2003 14:18]

Groetjes, Susan xxx
pi_13180421
Ze stinken ook dikwijls uit hun mond c.q. smoel.
Elk uur een frietuur
Lang leve de doodstraf
pi_13180529
Kijk, jij bent daar nu een goed voorbeeld van.
Als je eigen moeder verkracht wordt zou jij er nog bij gaan staan te lachen, he? Ja, dat dacht ik al.

En jij maar denken dat je leuk en vooral oh zo "normaal" bent.
Geloof me, de normale mensen ergeren zich dood over je.

Jammer dat sommige mannen hun zaad in een vruchtbare vrouw geloosd hebben ipv op de wc...

Groetjes, Susan xxx
  maandag 15 september 2003 @ 15:12:03 #42
63479 meddow_Jan
Er moet meer geknuffeld worden
pi_13181858
quote:
Op maandag 15 september 2003 14:09 schreef KingCold het volgende:
Dus wat lult die halve gare met z'n hoerensubsidie nou?
quote:
Op maandag 15 september 2003 14:16 schreef Billekoek het volgende:
Ze stinken ook dikwijls uit hun mond c.q. smoel.
Tegen beter weten in reageer ik toch maar even. Ik heb me bedacht dat de bedenkers van beide geciteerden hierboven aan te klagen wegens discriminatie en belediging. Ik hoop dat de beheerder van dit forum mee wil werken om een aanklacht mogelijk te maken.
Ik krijg echt koude rillingen van.dit soort uitspraken en meningen.

Jan

  maandag 15 september 2003 @ 17:57:32 #43
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_13186397
Sorry maar jij bent best wel lachen . Het is JUIST DISCRIMINATIE om iemand die gezond van lijf en leden is maar niet kan scoren GEEN subsidie te geven en die witteboer (want zo heet ie) wel! Positieve discriminatie heet dat.

En dan echt dreigen met een aanklacht... Mafketel..

  maandag 15 september 2003 @ 18:07:02 #44
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_13186627
quote:
Op maandag 15 september 2003 14:09 schreef Susan4men het volgende:

Ik kan me heel goed voorstellen dat deze persoon dit niet in het openbaar durft te zeggen, in bijzijn van een betroffene.


Geloof me, I will
  maandag 15 september 2003 @ 18:10:11 #45
63479 meddow_Jan
Er moet meer geknuffeld worden
pi_13186702
Beste KingCold,

Het gaat hier allang niet meer over "Witteboer", maar over de citaten waar sommigen zich mee bezigen, als zouden mensen met een handicap halve garen zijn en uit de mond stinken. Ach.. en dat jij me mafketel noemt... Je bent klaarblijkelijk niet wijzer.
Ik wens je wijsheid toe, met terugwerkende kracht, in je bekrompen gedachtenwereldje.

Jan

pi_13186764
Ik word werkelijk kots misselijk van al die negatieve uitspraken over mensen met een handicap , wanneer je zelf zo iemand in je vrienden kring hebt of in je naaste familie en zichzelf niet kan helpen , ok gelijk subsidie geven nee , dat moet iedereen netjes aanvragen en waarom zouden de dames van plezier hier niet aan mee willen werken ?? snap het niet , het zijn ook mensen van vlees en bloed , ook al denken velen van jullie dat ze van een andere planeet komen . Nu ze zijn niet groen of zo , zij hebben ook gevoelens hoor net als iedereen , wanneer wij dames van plezier er niet waren , nu dan had o.a.Nederland toch een heeeeel groot probleem , want ja waar moeten jullie anders jullie zakken legen ??? Tussen de draaideuren van de V & D misschien ??? Ik daag alle mannen van het forum hier uit , om 2 maanden zoals Jan zei handen op je rug gebonden te blijven lopen en dan kijken hoe het voelt om gehandicapt te zijn en jezelf niet te kunnen mastruberen maar ook geen dame van plezier bezoeken .Kijken of jullie dan nog zo kloterig reageren op mensen met een handicap .Stelletje beter weters bah
  maandag 15 september 2003 @ 18:20:03 #47
63479 meddow_Jan
Er moet meer geknuffeld worden
pi_13186949
Een heeele dikke pluim Roos.

Ik hoop dat het de zaak weer een beetje in evenwicht brengt.

Bedankt voor je genuanceerde mening.

Groetjes,
Jan

  maandag 15 september 2003 @ 18:29:04 #48
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_13187179
quote:
Op maandag 15 september 2003 18:10 schreef meddow_Jan het volgende:
Beste KingCold,

Het gaat hier allang niet meer over "Witteboer", maar over de citaten waar sommigen zich mee bezigen, als zouden mensen met een handicap halve garen zijn en uit de mond stinken. Ach.. en dat jij me mafketel noemt... Je bent klaarblijkelijk niet wijzer.
Ik wens je wijsheid toe, met terugwerkende kracht, in je bekrompen gedachtenwereldje.

Jan


Ik doelde met mijn opmerking duidelijk op die van den wittenboer, niet op alle gehandicapten. En JIJ wenst MIJ wijsheid toe...

Anyway, ontopic: als die kerel wil seksen met een prostituee moet hij daar ook maar lekker zelf voor betalen!

Ps beste roos, er zijn meerdere manieren om je "zak te legen" om me maar ff zoals jou uit te drukken als een temeier. Sterker nog, hoeren zijn volstrekt overbodig.

Oh ja en dan nog een ding:

Zin van Jan: Ik heb me bedacht dat de bedenkers van beide geciteerden hierboven aan te klagen wegens discriminatie en belediging.

Maar jan bedoelt: Ik heb me bedacht dat de bedenkers van beide citaten hierboven zijn aan te klagen wegens discriminatie en belediging.

[Dit bericht is gewijzigd door KingCold op 15-09-2003 18:54]

  maandag 15 september 2003 @ 18:42:40 #49
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_13187491
quote:
Op maandag 15 september 2003 01:25 schreef Susan4men het volgende:
Mag ik even verwijzen naar dit topic: Info over seks voor gehandicapten

Eerst lezen, dan denken, dan schrijven, dan versturen

Als ik alleen al lees over opblaaspoppen, motortjes en wat weet ik nog meer: er zijn gehandicapten die lichamelijk niet eens in staat zijn om zelfs dát te "bedienen".

Lekker makkelijk, he? Gif spuwen als je zelf kerngezond bent? Wees er eens dankbaar voor en vergeet boven alles niet dat niet iedereen zoveel geluk heeft gehad als jij. Ook bij jouw geboorte had er iets verkeerd kunnen gaan (en volgens mij is dat bij velen van deze reagerende gebeurd), ook jij had aangereden kunnen worden door een auto etc. Of misschien gebeurt dat laatste ooit nog een keer.
Dan hoop ik dat we elkaar weer spreken.... (in zoverre je dan nog aan een computer kunt schrijven)


Bij de weg, volgens mij denk jij alleen maar aan meer klanten voor je bizznizz als je het voor die kerel opneemt gezien je homepage
pi_13193423
Ik denk zeer zeker niet aan klanten voor mijn business. Jan en ik kennen elkaar al een tijdje en ook privé gaan we met elkaar om.

Ik ben hier om mijn mening weer te geven.

Of bedoelde je de man waar dit topic oorspronkelijk over ging?
Nu, ik kan me niet voorstellen dat hij nog meeleest, gezien jullie reacties. En gelijk heeft íe.

Jij moet gewoon niet zoveel denken, dat kun je beter aan een paard overlaten (die heeft een groter hoofd).

Groetjes, Susan xxx
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')