abonnement Unibet Coolblue
  maandag 28 juli 2003 @ 16:18:18 #176
21607 the.moderator
Schapen neuken doe je zo!
pi_12070248
   
Frontpage-artikel: Scheiding door trouwfoto, een  H E E L   E R G  leuk geloof is dat,   D E   I S L A M   ! !

* Een man hoeft maar drie keer met z'n hielen tegen elkaar te klikken en hij is al gescheiden van z'n vrouw.

Dyab Abou Jahjah was van 1988 tot 1991 Hezbollah-strijder in Libanon en is nu opgeklommen tot AEL pooier van Allah ...
  maandag 28 juli 2003 @ 17:24:59 #177
21607 the.moderator
Schapen neuken doe je zo!
pi_12071891

Moslima Phil Bloom 2 (maar één keer geslagen en gescheiden) zoekt echtgenoot...
Dyab Abou Jahjah was van 1988 tot 1991 Hezbollah-strijder in Libanon en is nu opgeklommen tot AEL pooier van Allah ...
pi_12072173
had ghandi geen nobelprijs gewonnen?

Physics 1930 RAMAN, Sir CHANDRASEKHARA VENKATA

Physics 1983 -CHANDRASEKHAR, SUBRAMANYAN

Physiology or Medicine 1968 -KHORANA, HAR GOBIND

Literature 1907 KIPLING, RUDYARD

Literature 1913 TAGORE, RABINDRANATH

Peace 1979 MOTHER TERESA

Economic Sciences 1998 SEN, AMARTYA

chinese winnaars
Physics 1957 LEE, TSUNG-DAO
Physics 1957 YANG, CHEN NING

Physics 1998 TSUI, DANIEL C.
Literature 2000 XINGJIAN, GAO

source: www.nobel.se zoek maar op als je niet geloof

china on the rise nu het land steeds meer westers is georienteerd. Steden als Shanghai en Hongkong zijn super metropolen.


Een andere vraag: als de moslims pioniers waren in de wetenschap en grote handelaren waren in de middeleeuwen waarom zien we tegenwoordig niet veel terug.
Jij zal zeker weer zeggen dat de "wetenschappen" van de moslims uit de middeleeuwen de basis vormt van de vooruitgang in het westen.

zelfde als jij laat zien hoe je een huis moet bouwen.
je laat zien hoe je palen in de grond moet slaan als fundering.(basis).Dit heb je gezien van de buurman(bestudering van griekse en romeinse wetenschappen)

Ik zie dat en doe dat na, En na een tijdje kan ik wolkenkrabbers bouwen terwijl jij nog steeds maar een paar palen heb.

-
  maandag 28 juli 2003 @ 20:31:13 #179
21607 the.moderator
Schapen neuken doe je zo!
pi_12075321
quote:
Op maandag 28 juli 2003 17:40 schreef concac het volgende:
had ghandi geen nobelprijs gewonnen?
Helaas pindakaas

Bron:

Dyab Abou Jahjah was van 1988 tot 1991 Hezbollah-strijder in Libanon en is nu opgeklommen tot AEL pooier van Allah ...
  maandag 28 juli 2003 @ 21:08:34 #180
37769 erodome
Zweefteef
pi_12076081
quote:
Op maandag 28 juli 2003 16:18 schreef the.moderator het volgende:
   
Frontpage-artikel: Scheiding door trouwfoto, een  H E E L   E R G  leuk geloof is dat,   D E   I S L A M   ! !

* Een man hoeft maar drie keer met z'n hielen tegen elkaar te klikken en hij is al gescheiden van z'n vrouw.


Dit is niet waar.......................

Lees de koran maar, voor een scheiding moet je een heel traject door om samen te proberen je huwelijk te redden.

3 keer verkondigen dat je haar niet meer wil is niet voldoende voor de islam, wel voor "moslims" in saudi arabie, waar een verkrachte vorm van de Sharia heerst.

Dit zegt de islam:
4.35. En als gij een breuk tussen hen vreest, stelt dan een scheidsrechter van zijn familie en van haar familie aan. Indien zij verzoening wensen zal Allah deze tussen hen tot stand brengen. Voorzeker, Allah is Alwetend, Alkennend.

Dit zegt de islam ook:
2:231. En wanneer gij van uw vrouwen scheidt en zij het einde van de haar voorgeschreven periode bereiken, behoudt haar dan op een behoorlijke manier, of zendt haar op een betamelijke manier weg, maar behoudt haar niet tot haar nadeel, waardoor gij de perken te buiten gaat. Wie zulks doet, doet gewis zijn eigen ziel onrecht. En drijft niet de spot met Allah's geboden en gedenkt Allah's gunst aan u en (gedenkt) het Boek en de wijsheid, die Hij u heeft nedergezonden, waarmede Hij u vermaant. En vreest Allah en weet, dat Allah de Kenner is van alle dingen.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 28 juli 2003 @ 21:36:19 #181
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_12076746
quote:
Op maandag 28 juli 2003 21:08 schreef erodome het volgende:
Dit zegt de islam ook:
2:231.
Hé. Nu is de koran weer ineens wel de islam. Ben ik al 5 topics zwart gemaakt omdat wanneer ik maar iets over de koran zeg ik dat "projecteer op 1,2 miljard moslims".
De koran is de koran. Dat is een boek (geschreven door een geesteszieke tiran).
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  maandag 28 juli 2003 @ 21:45:55 #182
37769 erodome
Zweefteef
pi_12077004
quote:
Op maandag 28 juli 2003 21:36 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Hé. Nu is de koran weer ineens wel de islam. Ben ik al 5 topics zwart gemaakt omdat wanneer ik maar iets over de koran zeg ik dat "projecteer op 1,2 miljard moslims".
De koran is de koran. Dat is een boek (geschreven door een geesteszieke tiran).


Jezus wat ben jij een mierenneuker zeg..........

Scheiden na 3 keer verkondigen dat je iemand niet wil is niet gefundeerd in de KORAN.....

Scheiden na 3 keer verkondigen dat je iemand niet meer wil is wel gefundeerd bij een HEEEEEEEEEEEEEEEL klein groepje fundamentalistische(en slechte ook nog, want zo goed hebben ze dat boek nou ook weer niet gelezen blijkbaar) wahabitische moslims in saudi arabie, dus niet eens bij alle wahabitische moslims(ja let op er zijn verschillende stromingen....).

Het gaat erom dat dit dus geen enkele flikker te maken heeft met of de koran of met islam..........
Maar er wel weer een islam kwestie van gemaakt word.......

Ik ben weer weg, kan me hier toch alleen maar druk maken om zielige luitjes die toch niets anders willen horen dan wat in hun eigen straatje valt.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 28 juli 2003 @ 21:52:13 #183
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_12077195
quote:
Op maandag 28 juli 2003 21:45 schreef erodome het volgende:

Scheiden na 3 keer verkondigen dat je iemand niet wil is niet gefundeerd in de KORAN.....


Het zou ook in de Hadith of Boekari kunnen staan. De boeken over de "heilige profeet".
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  maandag 28 juli 2003 @ 21:54:50 #184
37769 erodome
Zweefteef
pi_12077276
quote:
Op maandag 28 juli 2003 21:52 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Het zou ook in de Hadith of Boekari kunnen staan. De boeken over de "heilige profeet".


Nee dat ga je niet terugvinden in geen enkel boek van de islam vriend.......

Ik heb al neergezet wat erover in staat, daarmee is de kous af, ga maar tegen een andere boom aan staan blaffen......

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 28 juli 2003 @ 22:37:43 #185
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_12078589
quote:
Op maandag 28 juli 2003 21:54 schreef erodome het volgende:

[..]

Nee dat ga je niet terugvinden in geen enkel boek van de islam vriend.......

Ik heb al neergezet wat erover in staat, daarmee is de kous af, ga maar tegen een andere boom aan staan blaffen......


Pardon. Beiden zijn wij van mening dat de koran niet goddelijk is. Omdat de koran niet goddelijk is staan er veel dingen in die met elkaar tegenstrijdig zijn. (Dan weer branden ongelovigen in de hel (zo'n 100 keer denk ik en aan het slot "Voor u uw godsdienst en voor mij mijn godsdienst". Dus weet je wel zeker dat de door jou aangehaalde verzen in dat verdere "duivelse" creatie niet wordt tegengesproken ?
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  maandag 28 juli 2003 @ 22:41:14 #186
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_12078684
quote:
Op maandag 28 juli 2003 21:08 schreef erodome het volgende:

Dit zegt de islam:
4.35. En als gij een breuk tussen hen vreest, stelt dan een scheidsrechter van zijn familie en van haar familie aan. Indien zij verzoening wensen zal Allah deze tussen hen tot stand brengen. Voorzeker, Allah is Alwetend, Alkennend.


Wat zijn niet moslims toch achterlijk. Allemaal maar moeilijk doen met echtscheidingen. Gewoon iemand van de familie van de man en iemand van de familie van de vrouw benoemen en verzoening wensen en Allah brengt verzoening.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  maandag 28 juli 2003 @ 22:42:18 #187
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_12078700
quote:
Op maandag 28 juli 2003 22:41 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Wat zijn niet moslims toch achterlijk. Allemaal maar moeilijk doen met echtscheidingen. Gewoon iemand van de familie van de man en iemand van de familie van de vrouw benoemen en verzoening wensen en Allah brengt verzoening.


Geldt die verzoening ook voor forumleden. Even mama roepen.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  maandag 28 juli 2003 @ 23:36:13 #188
21607 the.moderator
Schapen neuken doe je zo!
pi_12080104
quote:
Op maandag 28 juli 2003 22:42 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Geldt die verzoening ook voor forumleden. Even mama roepen.


Nee forumleden kunnen niet scheiden. Zij zijn door Allah voor eeuwig veroordeeld tot het forum. Allah Akbar
Dyab Abou Jahjah was van 1988 tot 1991 Hezbollah-strijder in Libanon en is nu opgeklommen tot AEL pooier van Allah ...
  dinsdag 29 juli 2003 @ 00:18:51 #189
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_12081037
concac antwoord op jouw tweede vraag:

sinds ongeveer 1600 heeft christelijk Europa in de wereld de leiding genomen in wetenschap en technologie (alhoewel sommigen dat nog veel later denken en koppelen aan de economische leiding, die vanaf de tweede helft van de 18e eeuw plaatsvond).
De islamitische wereld, net als de chinese, beschouwden Europa als minder ontwikkeld en beschaafd. Zij, en vooral opmerkelijk omdat naaste buur van Europa zijnde de islamitische beschaving namen weinig notie van wat er allemaal in Europa gebeurde in de wetenschap. Om een beeld te hebben: in Europa waren talloze Arabische boeken te vinden en waren er studenten Arabische taal, terwijl in de islamitische wereld zelden een boek over Europa bestond, en werd er wetenschappelijk weinig overgenomen, alleen onder andere enkele militaire vindingen.
We weten nu dat dankzij die wetenschappelijke leiding en dankzij de latere economische leiding Europa, nu onderdeel van het Westen, in de wereld een enorme politieke en economische invloed kreeg en nog steeds deels heeft.
De wetenschap is nu nog steeds westers, dat wil zeggen dat het overgrote deel van de wetenschappelijke moderne uitoefening in het westen plaatsvindt.
Waarom is in China, India en de islamitische wereld de wetenschap veel minder het geval? Dat komt omdat zij economisch minder ontwikkeld zijn: dat zij dus minder geld en middelen voorhanden hebben om wetenschap te kunnen bedrijven. China is net de 3e wereld grens van 1000 dollar per inwoner ontstegen. Tuurlijk, China, India en Pakistan hebben bijvoorbeeld nucleaire wetenschap, maar wetenschap in het algemeen is volgens mij daar nog niet op hetzelfde grootschalig, veelzijdige peil als in de Westerse wereld. China zal naar verwachting over 50 jaar naast de VS (en/of Europa'?/Rusland???) als economische grootmacht staan. Ik ben benieuwd hoe de wetenschap in China zich zal ontwikkelen, aangezien er nu geen politieke vrijheid daar is. De Nobelprijzen zijn er jaarlijks in zesvoud. We zullen zien of het zal opgaan de theorie dat jaarlijks 1 chinees en 1 indier een prijs zullen winnen, als de 6 prijzen van nu per jaar gehandhaafd blijven. Ik heb gezien de aantallen chinezen en indiers, hoewel er een aantal volgens mij 'onechte' bijstonden, maar laten we het bij nationaliteit van de nobelprijswinnaar inderdaad houden.
Ik heb van werken van Joris Luijendijk vernomen dat het BNP van islamitische landen net zo groot is/was als die van Spanje. Je kunt wel raden op wat voor algemeen peil de wetenschap staat.Ook al was bv. het BNP van de olielanden vroeger groter geweest. Hoe de positie van de wetenschap van de islamitische landen in de 20e/21e eeuw te verklaren, het heeft verschillende achtergronden. Ik zal het later proberen te beantwoorden.

  dinsdag 29 juli 2003 @ 00:39:55 #190
21607 the.moderator
Schapen neuken doe je zo!
pi_12081478
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 00:18 schreef zakjapannertje het volgende:
- Bakker, doet u mij maar een gebakken-bruin vandaag! -
Eerst zei je dat er om de 3 jaar een Chineze of Indische Nobelprijs winnaar zou moeten zijn. Nu zeg je dat ze er wel zijn, maar "het zijn er niet zoveel", waar dan weer een andere logische (economische) verklaring voor is. Ja zo bruin kan ik ze ook bakken.

Die verklaring was er dus ook al toen je je eerdere opmerking maakte:

quote:
Op maandag 28 juli 2003 12:08 schreef zakjapannertje het volgende:
Hoe verklaar je dit: om de drie jaar, zou eigenlijk iemand uit China of India, gemeten naar hun aandeel in de wereldbevolking, telkens alle Nobelprijs moeten winnen.Of elk jaar 1 op de drie prijzen. Dat is (nog) niet het geval geweest.

[Dit bericht is gewijzigd door the.moderator op 29-07-2003 01:28]

Dyab Abou Jahjah was van 1988 tot 1991 Hezbollah-strijder in Libanon en is nu opgeklommen tot AEL pooier van Allah ...
  dinsdag 29 juli 2003 @ 00:57:22 #191
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_12081804
Omdat in een van mijn voorgaande posts een hinderlijke fout instaat en om misverstanden te verkomen aldus deze (late) update

Er zijn momenteel meer dan 2 miljard Indiers en Chinezen op aarde, Momenteel zijn er meer dan 6 miljard mensen totaal op aarde,
1 op de 3 is mensen op aarde woont dus in china of india

nobelprijzen worden momenteel in zesvoud per jaar uitgereikt, theoretisch zou het logisch kunnen dat er:
er per jaar 1 chinees en 1 indier winnen,
en om de paar jaar talloze mogelijkheden,
onder andere om de 3 jaar 3 chinezen en 3 indiers
en om de 6 jaar 6 chinezen of indiers,
mits natuurlijk in de twee voorgaande in de tussenliggende jaren alle prijzen naar niet-chinezen en niet-indiers gaan

De verklaring waarom dit niet is is deels wiskundig uit te leggen, maar daar ben je nog niet klaar mee, want er zijn te weinig indiers en chinezen die modern wetenschappelijk bezig zijn in verhouding tot bijvoorbeel amerikanen die modern wetenschappelijk bezig zijn, in verhouding tot de onderlinge verhouding in bevolkingsaantallen en dat moet je m.i. bij jezelf eerst afvragen

waarom praktisch weinig plaatsgehad: zie voorgaande post voor de een van enkele meest overtuigende verklaringen m.i.

Ik heb niks gezegd of bedoeld over dat indiers of chinezen helemaal niks gewonnen hebben, daar ben ik al langer op de hoogte van dat er mensen uit die landen geprezen zijn

[Dit bericht is gewijzigd door zakjapannertje op 29-07-2003 01:58]

  dinsdag 29 juli 2003 @ 01:22:11 #192
21607 the.moderator
Schapen neuken doe je zo!
pi_12082320
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 00:57 schreef zakjapannertje het volgende:

- I'm Owned -


Dyab Abou Jahjah was van 1988 tot 1991 Hezbollah-strijder in Libanon en is nu opgeklommen tot AEL pooier van Allah ...
pi_12082975
china zal heel mischien een economische grootmacht worden na 50 jaar. je moet wel bedenken dat de economische groei niet stil staat in het westen, en de groei in china ondertussen kan instorten. Maar wanneer komt er een economische moslim grootmacht. De meeste moslim landen waar geen olie is zijn arme landen. En waar wel olie is gaat de meeste oliegeld naar de koningen en sjeiks.
Conclusie de islam heeft niet veel welvaart gebracht in die landen.
Daarom komen de meeste vluchtelingen van moslimlanden naar Westerse landen. En niet anders om.
-
  dinsdag 29 juli 2003 @ 02:27:18 #194
21607 the.moderator
Schapen neuken doe je zo!
pi_12083259
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 02:03 schreef concac het volgende:
De meeste moslim landen waar geen olie is zijn arme landen. En waar wel olie is gaat de meeste oliegeld naar de koningen en sjeiks.
Kortom, koningen en sjeiks in het Midden Oosten hebben baat bij de Islam en daarom financieren zij de Nederlandse Imams en bouwen ze miljoenen Euro's kostende moskeeën in Nederland. Ook zorgen ze er voor dat alle Moslims in Nederland Arabisch leren i.p.v. Nederlands, zodat ze er op afstand een goed zicht op kunnen houden. Het vrije Westen met zijn oecumene vormt namelijk een groot gevaar voor deze sjeiks!
Dyab Abou Jahjah was van 1988 tot 1991 Hezbollah-strijder in Libanon en is nu opgeklommen tot AEL pooier van Allah ...
  dinsdag 29 juli 2003 @ 05:54:56 #195
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_12083770
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 02:27 schreef the.moderator het volgende:

[..]

Ook zorgen ze er voor dat alle Moslims in Nederland Arabisch leren i.p.v. Nederlands, zodat ze er op afstand een goed zicht op kunnen houden


Nog gekker. Het leren van Arabisch wordt als "onderwijs in de eigen taal" door de Nederlandse overheid betaald. Berber-kinderen krijgen immers "onderwijs in eigen taal" in het Arabisch.

[Dit bericht is gewijzigd door Akkersloot op 29-07-2003 16:43]

"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_12085517
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 05:54 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Nog gekker. Het leren van Arabisch wordt als "onderwijs in de eigen taal" door de Nederlandse taal betaald. Berber-kinderen krijgen immers "onderwijs in eigen taal" in het Arabisch.


Dat was bedoeld om dat uit onderzoek gebleken is dat buitenlandse kinderen beter leren en zich beter in hun vel voelen wanneer ze ook hun "eigen" taal leren. Maar de overheid heeft desondanks gemeend dat berbers het arabisch als eigen taal zien.

Vraag mij af of chinese kinderen zich ook lekker in hun vel gaan voelen als ze oezbekistaans gingen leren.

-----------------

Even de thread doorgenomen een paar opmerkingen;

Volgens het door erodome aangedragen onderzoek worden incidenten minder vaak gemeld en 25% schijnt dit te hebben gedaan tegenover 40% van de autochtone bevolking. Nou stellen ze dat 25% hoogstwaarschijnlijk een ondergrens is. Of dit betekent dat het uiteindelijk hoger is dan 40% wordt niet gesteld wel wordt er gesteld dat het verontrustend hoog is maar 40% bij de autochtonen is mij ook verontrustend hoog dus wat men hiermee wil stellen is mij niet duidelijk.

Verder is gebleken dat de gemelde allochtone gevallen het er doorgaans harder aan toegaat wellicht ook doordat het slachtoffer veel vaker terugvecht dan in autochtone gevallen. Dit zou ook verklaren dat de blijf-van-mijn-lijf huizen voller zitten met allochtonen dan met autochtonen.

Of dit betekent dat het bij allochtonen minder fout gaat dan bij autochtonen maar dat wanneer het fout gaat het ook "goed" fout gaat weet ik niet.

-----------------

Dat ongelovigen zullen dienen voor de brandstof van de hel lijkt mij logisch. :If you don't believe you're going to hell". Maar goed als je niet gelooft, geloof je ook niet in de hel dus is het slechts een waarschuwing voor mensen die reeds geloven. Maar goed letterlijk kun je ook stellen dat als ongelovigen alleen maar brandstof zijn, wie worden op het vuurtje gegrild? De gelovigen?

Knip en plak werk lijkt mij ook niet de beste manier om iets aan te tonen. Vaak zijn naar engels vertaalde stukken tevens al een interpretatie van het origineel. Dus het kan zijn dat je gekleurd aan het kijken bent terwijl het origineel iets meer mogelijkheden geeft.

[Dit bericht is gewijzigd door sampoo op 29-07-2003 17:08]

  dinsdag 29 juli 2003 @ 11:08:52 #197
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_12086491
Volgens mij is het Arabisch leren nodig om de koran te leren begrijpen, immers die moet volgens de islam in het Arabisch, de taal van Mohammed, worden bestudeerd. Ik weet niet in hoeverre men dit nog belangrijk vindt

[Dit bericht is gewijzigd door zakjapannertje op 29-07-2003 11:23]

pi_12087585
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 11:08 schreef zakjapannertje het volgende:
Volgens mij is het Arabisch leren nodig om de koran te leren begrijpen, immers die moet volgens de islam in het Arabisch, de taal van Mohammed, worden bestudeerd. Ik weet niet in hoeverre men dit nog belangrijk vindt
maar dat hoeven wij dan toch niet te subsidiëren mag ik hopen

Overigens zal er vast wel een nederlandse of engelse vertaling gemaakt zijn door iemand die arabisch kent. Vraag was of die vertaler gematigd dan wel fundamentalist was.

fokschaap
  dinsdag 29 juli 2003 @ 16:41:50 #199
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_12094644
quote:
Op maandag 28 juli 2003 21:45 schreef erodome het volgende:
Jezus wat ben jij een mierenneuker zeg..........
Mier liegt.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  dinsdag 29 juli 2003 @ 16:48:49 #200
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_12094787
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 10:25 schreef sampoo het volgende:
Dat ongelovigen zullen dienen voor de brandstof van de hel lijkt mij logisch. :If you don't believe you're going to hell". Maar goed als je niet gelooft, geloof je ook niet in de hel dus is het slechts een waarschuwing voor mensen die reeds geloven.
Het gaat mij om die vreselijke ideogie.
quote:
Maar goed letterlijk kun je ook stellen dat als ongelovigen alleen maar brandstof zijn, wie worden op het vuurtje gegrild? De gelovigen?
Ik vat hem. Ik vind het een goeie. Bedankt. (volgens mij bedoelde je natuurlijk ongelovigen. Dus heb ik dat in de quote verbeterd)
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')