abonnement Unibet Coolblue
pi_11976922
Vervolg op deel 1
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
  donderdag 24 juli 2003 @ 01:23:44 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_11976933
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 01:23 schreef BrianMay het volgende:
Vervolg op deel 1
linkje?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_11976948
WOO-HOO the boys are back!!!!!!!!!

Eindelijk weer een topic van niveau


QUEEN ROCKS!!!!!!!!


hmmm, post met weinig inhoud.....

  † In Memoriam † donderdag 24 juli 2003 @ 01:25:19 #4
47213 ArmaniMania
pi_11976964
Show must go on
pi_11976980
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 01:23 schreef Troel het volgende:

[..]

linkje?


als je me vertelt hoe dat moet, dan maak ik een linkje voor je
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_11977029
bedankt Paul
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_11977796
huh.. deel 2 al
heb ik deel 1 gemist.

toch maar effe eerst deel 1 doornemen.

toch maar ff een vraagje:
bij play.com zag ik de DVD
Queen - Made In Heaven: The Films

heb hem hier nog nergens niet gezien, heeft iemand deze al en is het wat (moet wel, gaat ten slotte over Queen)?

[Dit bericht is gewijzigd door AperfectCircle op 24-07-2003 02:29]

Everybody should have a friend like me
pi_11978287
het is echt troep. Blijf er zo ver mogelijk vandaan.

De videoclips zijn echt ontiegelijk slecht, zijn gewoon gemaakt door 'n stel studenten. Videoclips komt geen 1 keer Queen in voor, en de clips hebben ook helemaal niets te maken met de liedjes.

Echt een bras dvd

"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_11978615
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 02:24 schreef AperfectCircle het volgende:
Queen - Made In Heaven: The Films
heb hem hier nog nergens niet gezien, heeft iemand deze al en is het wat (moet wel, gaat ten slotte over Queen)?
Is eind maart van dat jaar uitgekomen - het stelt inderdaad niet veel voor, maar hij's ook niet zo duur geloof ik (10,99 pond ofzo). 't is wel een leuk hebbedingetje - maar Queen komt er idd niet in voor. Als extra zit er nog wel een korte docu bij over die musical

Ik moet trouwens zeggen dat sommige clips nog niet eens zo slecht zijn, zitten best originele dingen bij. Maar 't past gewoon niet bij de muziek naar mijn mening.

Bleuh.
pi_11982318
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 04:00 schreef BrianMay het volgende:
het is echt troep. Blijf er zo ver mogelijk vandaan.

De videoclips zijn echt ontiegelijk slecht, zijn gewoon gemaakt door 'n stel studenten. Videoclips komt geen 1 keer Queen in voor, en de clips hebben ook helemaal niets te maken met de liedjes.

Echt een bras dvd


Idd, echt BRAS gewoon, alleen voor de verzamelaar.....
pi_12014826
Gister de DVD van "FLASH GORDON" gekocht. Wat een crappy movie , maar zoals op de achterkant van de hoes vermeld staat:

Met geniale soundtrack van QUEEN

pi_12019401
whehe, staat er dat serieus??
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
  vrijdag 25 juli 2003 @ 20:13:55 #14
2889 Zander
He's gone
pi_12019508
Ja logisch, da's de enige reden waarom er nog exemplaren van die film verkocht worden.. Hoewel, hij mag in de collectie van SF B-film-fanaten ook niet ontbreken.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  vrijdag 25 juli 2003 @ 20:18:17 #15
7168 Kptelmo
Syntax Error
pi_12019638
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 20:13 schreef Zander het volgende:
Ja logisch, da's de enige reden waarom er nog exemplaren van die film verkocht worden.. Hoewel, hij mag in de collectie van SF B-film-fanaten ook niet ontbreken.
Absoluut en dan nu ook eindelijk in mijn DVD collectie ( ongeveer 3,5 meter naast de oude ( duitse ) VHS versie )
"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning." (Rich Cook)
pi_12020836
Staat er serieus

Ik heb me ziek gelachen toen ik die film gister weer zag

pi_12096590
kom op mensen FG is best leuk, lachwekkend....maar leuk
Geniale soundtrack van Queen indeed...incl. coole poster ennum in het boekje een stukje over Queen: "A tribute to FreddY Mercury & Queen for the rock score" hehehe dvd is beunhaze-werk doch vermakelijk...en Ornella Muti blijft echt HOT Princess Aura
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
pi_12101511
Bedankt voor het advies, heb hem dus maar niet besteld

Als ik het goed begrijp maken ze gewoon misbruik van de naam

En Flash Gordon de film heb ik nog nooit gezien, toch maar es kijken
de soundtrack heb ik uiteraard wel.

Everybody should have a friend like me
pi_12104593
voor mijn site: zie sig heb ik het volgende geschreven over mijn gedachtes bij queen/freddie:

Queen: Het mysterie

Daar sta je dan, om 12 uur s'nachts bij het huis van de overleden zanger van Queen: Freddie Mercury.

Je kijkt naar een huis met een hoge omheining, beklad met teksten van fans uit Mexico,Nederland,China, ze lijken overal vandaan te komen. Het is als op een kerkhof lopen, de stilte en de rust, de angst dat er iets gebeurt. Dan klapt het raam opeens open en kijkt er een vrouw naar buiten: Mary Austin, de beste vriendin van Freddie Mercury en sindsdien woonachtig in zijn oude huis.

Zachtjes gaat het raam weer dicht, het sluit zich weer zacht en je bent terug in de nacht, alleen sta je daar in een verlaten straat in Londen en in je hoofd hoor je de stem van Freddie Mercury zingen, er gaat een tinteling door je lichaam en je besluit je gedachten op straat erbij te schrijven.Dit is voor altijd.

Queen, de band waarmee Freddie Mercury zo'n furore maakte en tot op heden zo gewaardeerd wordt door zijn veelzijdigheid treedt nog soms op, meestal met een gastzanger.Maar de show, de persoon, de stem, het mysterie rondom Mercury zijn weg. Queen is een band geworden die nog steeds iets uitstraalt maar zonder Mercury is de show weg, het mooiste element in de band. Mercury zei: "the show must go on",maar zonder Mercury is de show weg. Wat blijft zijn de herinneringen, die in deze lege straat zo mooi zijn verwoord op de muren en de straten.

Auteur: Jeroen

pi_12131919
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 00:28 schreef amsterdam19 het volgende:
voor mijn site: zie sig heb ik het volgende geschreven over mijn gedachtes bij queen/freddie:

Queen: Het mysterie

Daar sta je dan, om 12 uur s'nachts bij het huis van de overleden zanger van Queen: Freddie Mercury.

Je kijkt naar een huis met een hoge omheining, beklad met teksten van fans uit Mexico,Nederland,China, ze lijken overal vandaan te komen. Het is als op een kerkhof lopen, de stilte en de rust, de angst dat er iets gebeurt. Dan klapt het raam opeens open en kijkt er een vrouw naar buiten: Mary Austin, de beste vriendin van Freddie Mercury en sindsdien woonachtig in zijn oude huis.

Zachtjes gaat het raam weer dicht, het sluit zich weer zacht en je bent terug in de nacht, alleen sta je daar in een verlaten straat in Londen en in je hoofd hoor je de stem van Freddie Mercury zingen, er gaat een tinteling door je lichaam en je besluit je gedachten op straat erbij te schrijven.Dit is voor altijd.

Queen, de band waarmee Freddie Mercury zo'n furore maakte en tot op heden zo gewaardeerd wordt door zijn veelzijdigheid treedt nog soms op, meestal met een gastzanger.Maar de show, de persoon, de stem, het mysterie rondom Mercury zijn weg. Queen is een band geworden die nog steeds iets uitstraalt maar zonder Mercury is de show weg, het mooiste element in de band. Mercury zei: "the show must go on",maar zonder Mercury is de show weg. Wat blijft zijn de herinneringen, die in deze lege straat zo mooi zijn verwoord op de muren en de straten.

Auteur: Jeroen


prachtig
Everybody should have a friend like me
pi_12133123
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 01:38 schreef AperfectCircle het volgende:

[..]

prachtig


idem
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_12197007
ff een update met het laatste Queen nieuws:

- In september komt er een nieuwe versie van We Will Rock You uit, opgenomen door Queen + John Farnham (bekend van "You're The Voice").
- In oktober/november komt Greatest Video Hits 2 op DVD uit.
- Begin september wordt Live At Wembley gere-released op cd in Amerika, met 1 bonustrack van Budapest '86 en 3 bonustracks van de eerste avond van Wembley.
- Live Killers wordt ook gere-released in september. Waarschijnlijk gewoon een nieuwe packaging (dun 2-cd doosje ipv dik 2-cd doosje) en een ge-update versie van het boekje (betere kwaliteit etc.)
- De geruchten over een Queen tour in 2004 worden vermeld in het fanclubblad, dat normaal gesproken alleen bevestigd nieuws plaatst... Zou het dan toch....?
- De DVD-A van The Game komt binnenkort uit in Europa.
- Brian heeft meegewerkt aan de nieuwe cd van Zucchero. Hij speelt op "El Mare" en "Sono Una Sana".
- Brian heeft een vervolg op de Star Licks VHS in gedachten.
- 27 november vind het verplaatste Mandela concert plaats. Brian en Roger zullen hier optreden. Er zal een cd + dvd uitkomen met o.a nieuwe Queen tracks, samen met Dave Stewart opgenomen aan het begin van dit jaar.
- Queen treedt mogelijk op bij de openingsceremony van de Special Winter Olympics in 2005.

Zo - dat was het fanclubblad van zomer 2003 weer

Bleuh.
pi_12227628
Toch wel interessant nieuws. Ik ben vooral benieuwd naar de extra's op de GVH II DVD. Ik hoop een ieder geval dat de "Scandal" en "Princes Of The Universe" videos erop staan en uiteraard, "HOT SPACE" fan als ik ben, alle "Hot Space" videos.
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 09:56:00 #24
7168 Kptelmo
Syntax Error
pi_12230712
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 00:33 schreef Plengel het volgende:
Toch wel interessant nieuws. Ik ben vooral benieuwd naar de extra's op de GVH II DVD. Ik hoop een ieder geval dat de "Scandal" en "Princes Of The Universe" videos erop staan en uiteraard, "HOT SPACE" fan als ik ben, alle "Hot Space" videos.
De Video Hits collecties ( ook de VHS ) waren altijd wel redelijk uitgebreidt, beter dan die E.P.'s. Ik maak me geen zorgen hierom, en verheug me enorm op die DVD. De eerste VH-DVD was al super en deze zal dat ook worden, al is het maar omdat de videoclips uit de jaren 80 en 90 veel mooier waren.

Breakthru

"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning." (Rich Cook)
pi_12706816
Door een maat van me werd ik gewezen op het FOK forum ... Toen hier wat rondbladerde viel mijn oog op het vrij grote aantal Queen topics.

Ook al jaren fan van Queen.

In een andere topic las ik veel negatieve commentaren op een eventueel concert van Queen met Robbie Williams als lead-zanger.

Zelf vraag ik me af of dat inderdaad zo slecht zou zijn. Freddy kan hij natuurlijk nooit vervangen. Maar Robbie williams is net zo'n showman, en hij kan behoorlijk 'rocken' (denk aan let me entertain you). Daarnaast vind ik de combinatie Williams, May en Taylor in We Are the Champions (titelsong A Knights Tale) helemaal niet slecht klinken.

Zoals Freddy zelf al zei THE SHOW MUST GO ON ! waarom krijgt Robbie Williams niet 1 kans.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')