quote:
What can we say the new Ferrari Enzo is the most capable sports car we've ever tested. In fact, it set new records in most of our road test categories: best 0-60, 0-100, and quarter-mile times, quickest slalom, and best 80-0 braking distance. Outrageous!
quote:
Its famously fast predecessors already have an established cult following. Simply mention the Ferrari F40 or F50 to a sports car enthusiast and you'll be greeted with a nod of knowing appreciation. At their times, they were the pinnacle of supercar performance.In that spirit, the masters at Maranello have produced their most potent creation to date, the Enzo. Incorporating more Formula 1 technology than any other Ferrari street car, this latest supercar has the credentials to take on the world's best. Power comes from a 6.0-liter 650-bhp V-12 managed by Ferrari's F1-dervied paddle-operated 6-speed transmission. The chassis is composite, the brakes carbon-ceramic and the body sculpted in the wind tunnel.
Factory performance numbers put the Enzo firmly at the top of the supercar heap with 0-60-mph taking just 3.7 sec., the quarter-mile in 11.0 sec. and a drag-limited top speed of 218 mph. If it has anywhere near the impact of the F40 and F50, the Enzo promises to leave a lasting mark on the supercar ranks. Since the odds are good most of will never see one in the flesh, enjoy these photos of Ferrari's breathtaking new masterpiece. For first-hand driving impressions, pick up a copy of the October 2002 issue on newsstands now.
Dit is natuurlijk wel een natte droom en dat zal het ook wel blijven aangezien er maar 349 worden gemaakt en dan voor een prijs van $650,000 van de fabriek rollen. Hier nog een verzameling van deze auto.
Ferrari Enzo Specifications
Curb weight 3010 lb
Track, f/r 65.3 in./65.0 in.
Wheelbase 104.3 in.
Length 185.1 in.
Width 80.1 in.
Height 45.2 in.
Fuel capacity 29.0 gal.
Engine & Drivetrain
Engine dohc 48V V-12
Bore x stroke 92.0 x 75.2 mm
Displacement 5998 cc
Compression ratio 11.2:1
Horsepower (SAE) 660 bhp @ 7800 rpm
Torque 484 lb-ft @ 5500 rpm
Fuel delivery elect. sequential port
Transmission 6-sp sequential manual
Chassis & Body
Layout mid engine/rear drive
Brake system 15.0-in. vented discs, f&r
Wheels cast alloy; 19 x 9J f, 19x13J r
Tires Bridgestone Potenza RE050 Scuderia; 245/35ZR-19 f, 345/35ZR-19 r
Steering type rack & pinion, vari pwr asst
Suspension, f/r upper & lower A-arms, coil springs, electric adj tube shocks, anti-roll bar/upper & lower A-arms, coil springs, electric adj tube shocks, anti-roll bar
Alleen ehhh, hoe kijk je in je dode hoek?
User: pta
pass: pta
Effe downloaden en genieten van een Enzo die lost gaat. Zeker mooi is om te zien hoe erg hij met de neus naar beneden duikt als hij in de remmen gaat
En hoe tiff hem bijna verliest in de laatste bocht. Om er vervolgens vol gas van door te gaan op goed geluk. Dan hoor je die motor het uitschreeuwen van genot en de banden zie je spinnen. Niet dat Ferrari er blij mee was
quote:Thanx, maar eens een topic openen over wie er het volledigst is in zijn topics
Op zaterdag 19 juli 2003 13:12 schreef Kreator het volgende:
Geweldige wagen en topic! .
Ben het filmpie aan het downen.
grtz
Zelf heb ik nog 2 leuke video's gevonden. De eerste is een onboard video van een rondje op Monza in de Enzo, de 2e is een korte driveby-video op de openbare weg...
quote:Geef mij de wagen zelf maar
Op zaterdag 19 juli 2003 23:05 schreef masuyo het volgende:
ik las net in de computer idee dat thrustmaster komt met de:
"Enzo Force Feedback Racing Wheel"
geïnspireerd op het orginele ferrari enzo stuur
Stickers (raamstijlen etc.) zijn inmiddels geplakt, de kleur op de foto wijkt een beetje of door de licht inval irl is ie mooi rood
nog te doen:
-Mooie velgjes
-Goede rij hoogte, lijkt op de foto's net een 4x4 (is t eigenlijk ook )
-misschien nog een randje van de onderkant knippen (is bij de echte zwart maar bij mij rood, had geen zwarte verf en dat soort details zijn vrij moeilijk verfen bij deze kap (had al moeite om de neus etc goed te spuiten door de spitse vormen)
-speigels, weet niet of ze erop komen, vind hem zo wel mooi. (doordat de spiegels niet even groot zijn wordt ie een beetje misvormd vindt ik )
ok nu de echte:
het midden ding is hier zwart, bij de mijne rood omdat ik niet echt zin had in die details, heb ik bij me andere auto's ook niet gedaan en eerlijk gezegd, I don't give a f*ck. ik zeg maar zo, als je het goed ziet jij je niet hard genoeg
Als hij helemaal af is zal ik wel een keer foto's maken van de richtingen op de Ferrari website
Als ferrari freak heeft wonen in hilversum voordelen
quote:Daar geloof ik he-le-maal niks van
Op zondag 20 juli 2003 16:34 schreef Youp het volgende:
mooi karretje.. wat jammer alleen dat het een ferrari is.... 10 seconden op topsnelheid rijden en je hebt een blowup als je dat niet meemaakt dan rij je er ongeveer max 10.000 km mee en dan is hij gaar dan kan je een nieuwe kopen
quote:Heb je misschien ook een bron?? of is dat uit eigen ervaring??
Op zondag 20 juli 2003 16:34 schreef Youp het volgende:
mooi karretje.. wat jammer alleen dat het een ferrari is.... 10 seconden op topsnelheid rijden en je hebt een blowup als je dat niet meemaakt dan rij je er ongeveer max 10.000 km mee en dan is hij gaar dan kan je een nieuwe kopen
Tis een mooie auto, design is erg en de prestatie's liegen er ook niet om.
quote:Niet. Anders is het geen dode hoek.
Op zaterdag 19 juli 2003 13:02 schreef daNpy het volgende:Alleen ehhh, hoe kijk je in je dode hoek?
quote:sure
Op zondag 20 juli 2003 17:05 schreef Youp het volgende:
nee idd een ferrari gaat HARD dat ben ik met je eens maar kwalicatief is t brol haha t spijt me dat ik geen harde bewijzen heb maar ik ben nou eenmaal onderandere autogek en verdiep me totaal in dat soort onzin hahaha
quote:ai... Jij hebt er echt geen verstand van. Het klopt dat testrijders Ferrari tot en met de grens testen en dat ze niet stoppen voordat de motor ploft, maar A: dat duurt wel wat langer dan 10 minuten, B: dat is nodig om verder te kunnen ontwikkelen.
Op zondag 20 juli 2003 17:05 schreef Youp het volgende:
nee idd een ferrari gaat HARD dat ben ik met je eens maar kwalicatief is t brol haha t spijt me dat ik geen harde bewijzen heb maar ik ben nou eenmaal onderandere autogek en verdiep me totaal in dat soort onzin hahaha
De krachtbronnen van Ferrari hebben altijd al tot de besten ter wereld behoort en zijn waarschijnlijk ook de besten. De bouwkwaliteit bleef tot en met de 348 soms wat achter op die van concurrent Porsche (die dan ook bekend staat om haar bouwkwaliteit) maar sinds de F355 doet Ferrari daarin zeker niet onder voor Porsche.
quote:Wat een onzin zeg, die tijd is echt al lang voorbij. En dan nog is het zwaar overdreven...
Op zondag 20 juli 2003 16:34 schreef Youp het volgende:
mooi karretje.. wat jammer alleen dat het een ferrari is.... 10 seconden op topsnelheid rijden en je hebt een blowup als je dat niet meemaakt dan rij je er ongeveer max 10.000 km mee en dan is hij gaar dan kan je een nieuwe kopen
Trouwens, die 550 Maranello waar je het over had, was een 456 GT en de "rook" werd veroorzaakt door een koelslang die lossprong. Oké, dat hoort natuurlijk ook niet te gebeuren, maar 't is nog lang geen opgeblazen motor, zoals jij zegt...
quote:
ai... Jij hebt er echt geen verstand van. Het klopt dat testrijders Ferrari tot en met de grens testen en dat ze niet stoppen voordat de motor ploft, maar A: dat duurt wel wat langer dan 10 minuten, B: dat is nodig om verder te kunnen ontwikkelen.
De krachtbronnen van Ferrari hebben altijd al tot de besten ter wereld behoort en zijn waarschijnlijk ook de besten. De bouwkwaliteit bleef tot en met de 348 soms wat achter op die van concurrent Porsche (die dan ook bekend staat om haar bouwkwaliteit) maar sinds de F355 doet Ferrari daarin zeker niet onder voor Porsche.
[Dit bericht is gewijzigd door Youp op 20-07-2003 20:07]
quote:die auto van het filmpje wat ik bedoel was WEL een 550 marinello dat werd er nadrukkelijk bijgezegd en je hoorde ook heel duidelijk een oorverdovende KNAL en KRAK wat duidt op een opgeblazen en of vastgelopen motor wat er btw ook nadrukkelijk bijgezegd werd en JA DIE auto was binne 10 minuten kapot...
Wat een onzin zeg, die tijd is echt al lang voorbij. En dan nog is het zwaar overdreven...
Trouwens, die 550 Maranello waar je het over had, was een 456 GT en de "rook" werd veroorzaakt door een koelslang die lossprong. Oké, dat hoort natuurlijk ook niet te gebeuren, maar 't is nog lang geen opgeblazen motor, zoals jij zegt...
quote:Afgezien van de toerenbegrenzer, is er wel wat meer voor nodig om een Ferrari-motor om zeep te helpen. Je wint niet de 24 uur van Le Mans en Formule 1-wereldtitels omdat je geen motoren kunt bouwen. Voor het overige zal elke motor uiteindelijk bezwijken aan dergelijke mishandeling.
dat zou kunnen maar jij kan net zo goed als ik een ferrarimotor opblazen... geef in de 1 maar eens volgas en trek m door t rood heen... zodra je boven de 9000 toeren komt zegt ie vanzelf plof....
quote:Inderdaad. Een Ferrari-blok is gebouwd om hard (snel) mee te rijden. Een dergelijk blok moet dan ook aan hele andere vereisten voldoen dan het 1,6l blokje dat in een Corolla ligt.
maar goed... qua kwaliteit lopen ze toch wel ver achter op de japanners alle europese en amerikaanse merken btw... (niet alle japanners zijn goed maar wel toyota mitshubishi en honda bijv.) en als je met een ferrari 10.000 km doet waar hij voor gemaakt is (HARD rijden dus) dan is t blok echt niet meer zo mooi van binnen
quote:Kijk dan ook ff naar het blok van een Honda NSX die dezelfde behandeling heeft ondergaan.
dan wil ik de zuigers en cilinders wel eens van dichtbij bekijken zitten lekker vol met groeven enzo
quote:Klopt mensen..
Op zondag 20 juli 2003 16:34 schreef Youp het volgende:
mooi karretje.. wat jammer alleen dat het een ferrari is.... 10 seconden op topsnelheid rijden en je hebt een blowup als je dat niet meemaakt dan rij je er ongeveer max 10.000 km mee en dan is hij gaar dan kan je een nieuwe kopen
Ik ben het er ook liever niet mee eens bij een Ferrari.. maar het uittesten zal wel nooit lukken.
..Hoewel .. dat is ook geen instelling
oh en youp...... als je het grote ferrari afzeik topic wilt open ga je gang maar hier is nou wel genoeg
oh en nog iets....... havo 2 vingers in me neus .......
.......oh en ffs geef bronnen etc want van de vriend van me vader van me opa van me neef van me nicht verhalen zijn kut
[Dit bericht is gewijzigd door VanDread op 20-07-2003 23:51]
quote:
Klopt mensen..
Ik heb vorige week een artikel gelezen over merkentrouwheid en daar bleek Ferrrari het laagst te scoren van allemaal~wegens kwaliteitsproblemen !
Alle nieuwe eigenaars van een Ferrari vorig jaar hebben 'm alweer verkocht .. en maar 1 daarvan kocht weer een Ferrari.
Volgens mij ligt het ten dele omdat de auto grotendeels met de hand wordt gebouwd.
Ik heb zelf een handgebouwde motor en dat kan je op sommige details duidelijk zien.
Terwijl je verwacht dat het beter is dan een seriegeval.
Misschien komt het doordat niets beter en nauwkeuriger werkt dan een robotautofabriek.
Ik ben het er ook liever niet mee eens bij een Ferrari.. maar het uittesten zal wel nooit lukken...Hoewel .. dat is ook geen instelling
quote:sorry zoals al eerder gezegd ik heb geen bronnen voor je... misschien moet je eens vergelijkingstest lezen in de autovisie / autoweek / autokampioen daar wordt je een stuk wijzer van en btw over dat HAVO.... volgens de tests enzo hoor ik op het atheneum of op het gymnasium thuis..... het probleem is alleen dat ik allergisch ben voor theorie... ik HAAT in een hokje gestopt worden met een aantal mensen en dan als kuddedieren allemaal het zelfde leren... nee dankje ik ga liever naar de MTS waar ik iets leer wat ik in de praktijk kan toepassen en waar ik met mn handen mag werken.... en ik kom ook wel op de HTS en heel misschien nog op de T uni terecht... t duurt alleen iets langer allemaal... maar dat heb ik er graag voor over ik heb dat hele standaart middelbare school gedoe niet nodig
maaruh wrom houden die bakkin in gumball etc het dan wel zo lang vol
oh en youp...... als je het grote ferrari afzeik topic wilt open ga je gang maar hier is nou wel genoegoh en nog iets....... havo 2 vingers in me neus .......
.......oh en ffs geef bronnen etc want van de vriend van me vader van me opa van me neef van me nicht verhalen zijn kut
quote:Zeg wat is dit. Een wedstrijdje wie de grootste onzin neer kan kalken in dit topic.
Op maandag 21 juli 2003 00:34 schreef motown het volgende:
Jeetje, Ferrari maakt mooie auto's, hoor... Maar dit model is toch wel erg veel "geinspireerd" door de Lamborghini Countach.
quote:Een hoekige neus en deuren die draaien. Goed, bij deze auto gaan ze schuin omhoog, in plaats van dat ze volledig vertikaal draaien, maar toch.
Op maandag 21 juli 2003 01:20 schreef Najra het volgende:[..]
Zeg wat is dit. Een wedstrijdje wie de grootste onzin neer kan kalken in dit topic.
En verder, tja, Ferrari is erg slecht. Natuurlijk. Daarom winnen ze ook de ene na de andere race (formule 1, 24 uur van Le Mans.)
Ach, de schrijfstijl (interpunktie etc.) van de grote kritiekleveraar zonder argumenten, bronnen of bewijs uit dit topic zegt mij al genoeg.
quote:Dus nu mag geen 1 fabrikant meer een auto met een hoekige neus en draaiende deuren maken ofzo?
Op maandag 21 juli 2003 01:32 schreef motown het volgende:[..]
Een hoekige neus en deuren die draaien. Goed, bij deze auto gaan ze schuin omhoog, in plaats van dat ze volledig vertikaal draaien, maar toch.
quote:Als je al een ferrari kunt kopen kun je ook wel de reparatie kosten betalen.
Op maandag 21 juli 2003 10:02 schreef ook_gek het volgende:
Tuurlijk 10 min op de top rijden en de Ferrari is naar de klote
Wat denk je nou zelf lijp. Als dat zo zou zijn. Waarom rijden er dan nog zo veel ouwe ferrari,s rond En dat filmpje waar jij het over heb zie je een 456GT 3X door een bocht heen rijden zonder te remmen. Maar af remmen op de motor is hoge toeren. Op een gegeven moment knalt er een slang los en daar hoor je plop door en zie je rook. De motor slaat ook meteen uit. Waarom gaan motoren in de 360 modena challence dan zo lang mee? Die motoren houden het dik 4 wedstrijden uit. Dan worden er pas onderdelen vervangen. Puur om de betrouwbaarheid te garenderen. En je neem mag dan aan een Ferrari gesleutelt hebben. Maar aan een ferrari sleutelen is niet dat je even doet. Dat is weg gelegt voor specialisten. En niet jan lul die aan mercedes BV werkt.
Of ze het echt zo kort uithouden, misschien wel maar pak een andere auto, jaag die 10 seconden flink in het rood en ze zullen waarschijnlijk ook ploffen.
quote:Onzin, ik weet niet of daar nog veel verschil enzo in zit bij auto's....
Op maandag 21 juli 2003 10:29 schreef erikh het volgende:[..]
Als je al een ferrari kunt kopen kun je ook wel de reparatie kosten betalen.
Of ze het echt zo kort uithouden, misschien wel maar pak een andere auto, jaag die 10 seconden flink in het rood en ze zullen waarschijnlijk ook ploffen.
quote:toerenbgrenzer
Op maandag 21 juli 2003 10:38 schreef Che_Guevara het volgende:[..]
Onzin, ik weet niet of daar nog veel verschil enzo in zit bij auto's....
maaar ik rij dagelijk in een starlet 1.1 uit het jaar 90 ofzo, dat ding gaat 110 in zijn 2 (ik weet ook niet wat ze met dat dingen gedaan hebben)
en dit test ik wel vaker ff uit, ding loopt nog steeds perfect hor
Net zoals mijn eigen oude XR3 die ik ook wel een paar keer ff flink in het rode heb laten lopen...
Ik weet wel dat het erg slecht is/kan zijn, maar ze rijden allemaal nog
Ik heb hier een focus die ik ook wel eens flink in het rood heb gedaan maar dan slaat de toerenbegrenzer aan. Ook bij mijn honda civic 1.3 uit 90 trek ik hem echt flink door maar op gegeven moment gaat hij gewoon neit verder.
quote:ff serieus (en oftopic ) je leert toch in je uppie en niet met die kuddedieren? imho zijn vwo figuren juist geen hokjesmensen.....
Op maandag 21 juli 2003 00:15 schreef Youp het volgende:ik HAAT in een hokje gestopt worden met een aantal mensen en dan als kuddedieren allemaal het zelfde leren...
ik heb dat hele standaard middelbare school gedoe niet nodig
quote:ohjee hij heeft ook 2 koplamunits en 4 wielen!!!!! goed bezig herman slaat echt nerges op...... appels met peren komt in me op
Op maandag 21 juli 2003 01:32 schreef motown het volgende:
Een hoekige neus en deuren die draaien. Goed, bij deze auto gaan ze schuin omhoog, in plaats van dat ze volledig vertikaal draaien, maar toch.
het is een meesterlijke auto met ubergeile techniek ...... de kwaliteit van een van gogh is misschien ook niet geweldig maar hij is wel bijzonder, mooi en duur *kijkt nog es naar de muur* ..........ohja daar hangt geen van gogh
quote:Kan ook met Panda's
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:46 schreef Us het volgende:
Check ook es opWWW.WRECKEDEXOTICS.COM
kan je zien wat ze ermee doen...
quote:om maar een voorbeeld te noemen... de meeste havo figuren weten niet wat ze willen.. en de meeste gaan ook niet naar de hts die hebben de havo af en dan zitten ze... ja en nu? als ik even rondkijk in mijn 'ex-klas' op de havo... dan zitten daar allemaal van die standaard tuups die niets te doen hebben en niet weten wat ze op school doen en maar gaan omdat ze leerplichtig zijn... zo zat ik ook op de havo alleen wist ik wel wat ik wou en dat was NIET op de havo zitten niets doen en niets leren... ik wou wel wat leren en iets wat me intresseert en iets wat ik leuk vind vandaar dat ik naar de MTS ben gegaan... HTS komt nog... maar ik ga er wel heen... daar zitten ook mensen die weten wat ze willen die gaan er voor die leren ook allemaal het zelfde maar die zitten niet te etteren en te vervelen enzo... de havo wordt iedereen naartoe geschopt die van de basisschool komt idem vwo idem mavo idem lts zoiets als de HTS daar kies je voor idem MTS idem uni etc.
Op maandag 21 juli 2003 00:15 schreef Youp het volgende:
ik HAAT in een hokje gestopt worden met een aantal mensen en dan als kuddedieren allemaal het zelfde leren...ik heb dat hele standaard middelbare school gedoe niet nodig
--------------------------------------------------------------------------------ff serieus (en oftopic ) je leert toch in je uppie en niet met die kuddedieren? imho zijn vwo figuren juist geen hokjesmensen.....
en ik hoop dat je instelling veranderd want anders zal HTS je zwaar tegenvallen
ik zou ook tot de top 4 % van wiskundige in nederland behoren maar meestal snap ik het toch nietzo best
quote:...... uh ik snap er de ballen van idem dit idem dat idem zo? ik volg jou verbanden ofzo etc niet helemaal
Op zaterdag 23 augustus 2003 16:37 schreef Youp het volgende:
offtopic
[..]om maar een voorbeeld te noemen... de meeste havo figuren weten niet wat ze willen.. en de meeste gaan ook niet naar de hts die hebben de havo af en dan zitten ze... ja en nu? als ik even rondkijk in mijn 'ex-klas' op de havo... dan zitten daar allemaal van die standaard tuups die niets te doen hebben en niet weten wat ze op school doen en maar gaan omdat ze leerplichtig zijn... zo zat ik ook op de havo alleen wist ik wel wat ik wou en dat was NIET op de havo zitten niets doen en niets leren... ik wou wel wat leren en iets wat me intresseert en iets wat ik leuk vind vandaar dat ik naar de MTS ben gegaan... HTS komt nog... maar ik ga er wel heen... daar zitten ook mensen die weten wat ze willen die gaan er voor die leren ook allemaal het zelfde maar die zitten niet te etteren en te vervelen enzo... de havo wordt iedereen naartoe geschopt die van de basisschool komt idem vwo idem mavo idem lts zoiets als de HTS daar kies je voor idem MTS idem uni etc.
alhoewel de Enzo natuurlijk wel de bruutste wreedste geilste etc auto is ter wereld (...... nog eens..... die eerst foto is echt bijzonder )
quote:Leuk, maar post er dan eens een van een Enzo
Op zaterdag 23 augustus 2003 20:42 schreef WattaFakka het volgende:
[afbeelding]
quote:zie de stijfheid van die F50 trouwes, omkeren en doorrijden lijkt het wel ...... maar voor de rest is het beetje vreemd plaatje
Op zaterdag 23 augustus 2003 20:51 schreef Virus.NL het volgende:[..]
Leuk, maar post er dan eens een van een Enzo
quote:Hij heeft zijn deur opengedaan, en is gewoon uitgestapt
Op zondag 24 augustus 2003 11:17 schreef VanDread het volgende:[..]
zie de stijfheid van die F50 trouwes, omkeren en doorrijden lijkt het wel ...... maar voor de rest is het beetje vreemd plaatje
quote:En aan de sneeuw te zien ligt hij er al een tijdje.
Op zondag 24 augustus 2003 12:17 schreef Virus.NL het volgende:[..]
Hij heeft zijn deur opengedaan, en is gewoon uitgestapt
Maar ik vind het een erg slechte kwaliteit foto, lijkt wel een beetje nep.
quote:misschien sneeuwde het hard........ dus dat is niet te zeggen....... dat het in NL nou niet zo hard sneeuwt wil niet zeggen dat dit ergens anders niet kan binnen een half uurtje
Op zondag 24 augustus 2003 18:34 schreef Argento het volgende:[..]
En aan de sneeuw te zien ligt hij er al een tijdje.
quote:Zit niet eens een Enzo bij!
Op zaterdag 23 augustus 2003 14:46 schreef Us het volgende:
Check ook es opWWW.WRECKEDEXOTICS.COM
kan je zien wat ze ermee doen...
een mooie vrouw zonder kont. ik heb er een keer naast gestaan, maar die achterkant is niet af. net een f40 zonder vleugel.
quote:Ik heb de enzo nog niet in levende lijve gezien, maar ik denk dat zo'n taartschep niet op zo'n moderne auto past.
Op zondag 24 augustus 2003 22:20 schreef -PassY- het volgende:
deze ferrari vind ik meer omschreven als:een mooie vrouw zonder kont. ik heb er een keer naast gestaan, maar die achterkant is niet af. net een f40 zonder vleugel.
quote:ik heb het ook niet over een kaasschaaf. ik vind de achterkant gewoon mager en saai. net alsof er een deadline gehaald moest worden en er een lijn getrokken is en klaar.
Op zondag 24 augustus 2003 22:26 schreef Virus.NL het volgende:[..]
Ik heb de enzo nog niet in levende lijve gezien, maar ik denk dat zo'n taartschep niet op zo'n moderne auto past.
Op de F40 daarentegen staat ie geweldig
hij klinkt wel lekker trouwens
ik heb een beetje staan praten met een verkoper, de betrouwbaarheid laat af en toe inderdaad te wensen over. Maar wat wil je anders? de meeste ferrari's worden er maar +/- 300-500 van gebouwd, terwijl serieproductie zoals opels etc met een miljoenen oplage gebouwd worden. Een fout zal dus veel sneller opgemerkt worden en verholpen. Bij een auto met een kleine oplage valt een fout minder snel op.
Maar Ferrari blijft de ultieme sport-auto voor mij :D dus dat wordt sparen
Maargoed nog ff wat pics
:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~ the horror
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |