PS: Er is niemand anders achter mijn pc geweest en er is ook niet ingebroken in huis :, ben ik misschien gehackt? (ik heb firewall en Norton Antivirus 2003)
quote:ohw jah klopt, net gedaan
Op vrijdag 20 juni 2003 16:56 schreef Ablaze het volgende:
Misschien heb je het .NET framework geinstalleerd?
quote:-edit-
Op vrijdag 20 juni 2003 16:59 schreef pekel het volgende:
Maar waarvoor is ie en waarom komt ie er nu bij?
[Dit bericht is gewijzigd door Slarioux op 20-06-2003 17:12]
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 17:04 schreef SlaadjeBla het volgende:[..]
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door Slarioux op 20-06-2003 17:13]
quote:Ik zou m even op disabled zetten....als je m dan toch nodig blijkt te hebben kun je m altijd nog aanzetten.
Op vrijdag 20 juni 2003 17:08 schreef pekel het volgende:
Dus ik kan m gerust verwijderen?
quote:Kun je ff zeggen hoe? Ik heb m in het Nederlands XP!!!!
Op vrijdag 20 juni 2003 17:10 schreef Anahka2309 het volgende:[..]
Ik zou m even op disabled zetten....als je m dan toch nodig blijkt te hebben kun je m altijd nog aanzetten.
quote:Oeh...ik heb de UK-versie.....maar ik doe n gok;
Op vrijdag 20 juni 2003 17:17 schreef pekel het volgende:[..]
Kun je ff zeggen hoe? Ik heb m in het Nederlands XP!!!!
Rechtklikken op Deze Computer.....daar staat iets van Beheren tussen....dan opent er een window met een hoop programma's aan de linkerkant....daar kun je iets van Gebruikers en Groepen ofzo kiezen. Daar staat ie tussen en dan kun je m op Disabled zetten door erop te dubbelklikken denk ik.
Stom..dit soort dingen doe ik eigenlijk dagelijks en het uitleggen kost zoveel moeite.....ben ietwat visueel insgesteld blijkbaar
quote:Hartstikke bedankt!
Op vrijdag 20 juni 2003 17:41 schreef Anahka2309 het volgende:[..]
Oeh...ik heb de UK-versie.....maar ik doe n gok;
Rechtklikken op Deze Computer.....daar staat iets van Beheren tussen....dan opent er een window met een hoop programma's aan de linkerkant....daar kun je iets van Gebruikers en Groepen ofzo kiezen. Daar staat ie tussen en dan kun je m op Disabled zetten door erop te dubbelklikken denk ik.
Stom..dit soort dingen doe ik eigenlijk dagelijks en het uitleggen kost zoveel moeite.....ben ietwat visueel insgesteld blijkbaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |