Enig idee of dit onder de garantie valt? Ik heb het ding wel normaal gebruikt, geen rare dingen mee gedaan...... En zo niet, hoe moet ik dit maken
Zo ziet het er nu uit... die twee plaatjes ernaast horen om het scharnier te zitten
Zo hoort het eruit te zien (foto van linkeroor dat nog wel goed is
quote:Nee nog niet, als dit binnen de garantie valt begin ik daar niet aan
Op dinsdag 17 juni 2003 10:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
"User-abuse" valt volgens mij niet binnen de garantie...
Bel Sony Nederland anders even voor de zekerheid..
Al geprobeerd te plakken met secondelijm?
En WELK User-abuse? Dit zijn DJ-koptelefoons, en ik gebruik ze precies waarvoor ze bedoeld zijn.....
quote:Ik heb hem nu bijna een jaar....
Op dinsdag 17 juni 2003 10:53 schreef MSXUser het volgende:
Krijg je de oorschelp wel weer goed in het schanierpunt? Hoe lang heb je het ding al? (zit een jaar garantie op zo'n ding voor zover ik weet)
Indien geen garantie: Schelp terugplaatsen in het schanier en de kappen verlijmen met contactlijm.
En de schelp krijg ik wel weer gewoon in het scharnierpunt denk ik, alleen heb ik geen enkel idee of ie goed zit, strax zet ik em er verkeerd in ofzo.. Is ook niet leuk
Nah jah ik probeer het wel... Toch blijf ik van mening dat zoiets niet hoort te gebeuren
quote:Heb ik alleen een probleem
Op dinsdag 17 juni 2003 10:59 schreef MSXUser het volgende:
Er zit dus nog garantie op. Bonnetje zoeken en terug naar de winkel!
De winkel waar ik em indertijd heb gekocht is nu failliet
quote:Het zou me niet verbazen als ze zoiets in de policy hebben opgenomen..
Op dinsdag 17 juni 2003 10:52 schreef E_Motion het volgende:[..]
Nee nog niet, als dit binnen de garantie valt begin ik daar niet aan
En WELK User-abuse? Dit zijn DJ-koptelefoons, en ik gebruik ze precies waarvoor ze bedoeld zijn.....
gelukkig had ik nog garantie en is alles kosteloos gerepareerd, dus
ik zou toch maar even Sony bellen ;o
quote:Zoek dan rechtstreeks contact met het Sony Servicecenter.
Op dinsdag 17 juni 2003 10:59 schreef E_Motion het volgende:
Heb ik alleen een probleemDe winkel waar ik em indertijd heb gekocht is nu failliet
quote:Thanks, ik zal zo ff bellen
Op dinsdag 17 juni 2003 10:59 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Het zou me niet verbazen als ze zoiets in de policy hebben opgenomen..
.
Manyways, bel anders even naar Sony Nederland.
Ik ben benieuwd...
quote:Precies, dat ga ik dus NIET nog een keer betalen
Op dinsdag 17 juni 2003 17:52 schreef bbrother het volgende:
wehe, nieuwe kost 183 euro die sony dinges
en daarvan zijn na 2 jaar ofzo allebei de 'houdertjes' door gebroken door veel gebruik. Nu zit het allemaal met plakband enzo aanelkaar.
quote:Ik koop gewoon een ander merk die ook geen gebruik maakt van die vage scharnieren die uitelkaarvallen.
Op dinsdag 17 juni 2003 19:20 schreef SEMTEX het volgende:
De DJ-versie he?
Die zijn idd retebrak!
Koop een 900 en je hebt er totaal geen last meer van.
quote:Het zijn alleen de 600 (of 500, geloof ik) en de 700DJ die die brakke scharniering gebruiken. Bij de 900 komt het nl. NIET voor. Dat kun je ook in versch. reviews van gebruikers op internet lezen. het ligt dus niet aan Sony, amar juist aan deze types MDR.
Op dinsdag 17 juni 2003 19:23 schreef Whaxx het volgende:[..]
Ik koop gewoon een ander merk die ook geen gebruik maakt van die vage scharnieren die uitelkaarvallen.
quote:Zijn die 900's zoveel beter dan? Ik vind ze er nogal lomp uitzien eerlijk gezegd, maar jah, dat boeit me niet zo heel veel als ze gewoon goed zijn en niet binnen 1 jaar kapot gaan
Op dinsdag 17 juni 2003 19:20 schreef SEMTEX het volgende:
De DJ-versie he?
Die zijn idd retebrak!
Koop een 900 en je hebt er totaal geen last meer van.
quote:Ik heb onlangs de MDR-V900 vna mijn broer overgekocht en die moet al met al nu al zo'n 3 a 4 jaar oud zijn. Nog geen enkel onderdeel is kapot en hij klinkt nog altijd super.
Op dinsdag 17 juni 2003 19:26 schreef E_Motion het volgende:[..]
Zijn die 900's zoveel beter dan? Ik vind ze er nogal lomp uitzien eerlijk gezegd, maar jah, dat boeit me niet zo heel veel als ze gewoon goed zijn en niet binnen 1 jaar kapot gaan
quote:Hmmm maar die 900's hebben dus geen scharniermechanisme? Dat vond ik namelijk wel superhandig aan de 700's, heb ze toen ook gekocht omdat ze de enige waren die ik kende met draaibare schelpen...
Op dinsdag 17 juni 2003 19:29 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Ik heb onlangs de MDR-V900 vna mijn broer overgekocht en die moet al met al nu al zo'n 3 a 4 jaar oud zijn. Nog geen enkel onderdeel is kapot en hij klinkt nog altijd super.
Ik geloof dat meer gebruikers de ervaring hebben dat de ophanging van de 900 veeel beter is dan die van de 700, terwijl ze in geluid nauwelijks verschillen. Het uiterlijk van de 900 valt ook wel mee. Waar de 600 in een soort lelijke bruintint is uitgevoerd, is de 900 zwart met grijs.
quote:Dat heeft-ie idd niet, geloof ik.
Op dinsdag 17 juni 2003 19:32 schreef E_Motion het volgende:[..]
Hmmm maar die 900's hebben dus geen scharniermechanisme? Dat vond ik namelijk wel superhandig aan de 700's, heb ze toen ook gekocht omdat ze de enige waren die ik kende met draaibare schelpen...
quote:Volgens de reviews die je net gaf (thnx
Op dinsdag 17 juni 2003 19:34 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Dat heeft-ie idd niet, geloof ik.
Heb je misschien ervaring met DJ gebruik van de 900? Of ken je iemand die dat heeft? Dat is het enige wat ik nog wil weten eigenlijk, als ie echt langer meegaat en beter geluid geeft vind ik dat het geld wel waard
quote:Nee en ik weet ook niet in welke mate jij hem gebruikt. De ene DJ is ruiger dan de ander. Wat ik wel weet en zie is dat veel studio-DJ's ze gebruiken. Maar een studio-DJ is zoiezo wat minder ruig met z'n Headhpone dan een party-DJ.
Op dinsdag 17 juni 2003 19:39 schreef E_Motion het volgende:[..]
Volgens de reviews die je net gaf (thnx
) geeft de 900 heel wat beter geluid dan de 700.... Prijsverschil is ook niet ongelooflijk groot ofzow...
Heb je misschien ervaring met DJ gebruik van de 900? Of ken je iemand die dat heeft? Dat is het enige wat ik nog wil weten eigenlijk, als ie echt langer meegaat en beter geluid geeft vind ik dat het geld wel waard
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |