abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10708690
Ja wat zou dat nou zijn
Ik weet dat hier ook nogal wat UT'ers rondlopen, nu speel ik zelf vrij veel op de tweakers.net ut server. Het leek me misschien leuk om een match te organiseren tussen een Team van FOK en een team van GOT .

Ik heb zelf een eigen server (dedicated@trueserver) dus server is geen probleem. Over hoe we de teams vast stellen moeten we nog even bekijken maar het leek mij wel een leuk idee

Laat maar horen of er interesse is.

🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 27 mei 2003 @ 13:38:55 #2
43959 MetalMessiah
Messiahs die young
pi_10708767
Witness my perfection!
Je kunt niet alles hebben, maar wel niets...
pi_10708832
Tegenwoordig zuigt de UT community onwijs, vet veel cheaters, campers etc. Heb het zelf twee jaar gespeeld, maar vond de sfeer steeds meer naar de kl*te gaan

maare hf

pi_10708867
I'm the alpha and the omega
hy·po·criet (de; m,v; meervoud: hypocrieten)
1 schijnheilige, "sir" Lewis Hamilton
pi_10708974
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 13:41 schreef Shinny het volgende:
Tegenwoordig zuigt de UT community onwijs, vet veel cheaters, campers etc. Heb het zelf twee jaar gespeeld, maar vond de sfeer steeds meer naar de kl*te gaan

maare hf

Cheaters gaat echt niet lukken, zeker omdat we CHSP op server hebben en ook gewoon serverside demos kunnen maken.
Daarnaast weet ik niet op wat voor niveau je speelt maar campen is gewoon geoorlooft, meestal valt het onder het begrip "Area control"

Daarnaat is de UT community redelijk cool, er zijn op dit moment in europa nog zeer veel clans active, kijk alleen maar de CB ladders, dat zegt genoeg.

pi_10709008
wat wil je gaan spelen, dm/ctf en n/w of ig?
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_10709045
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 13:47 schreef Vision het volgende:
wat wil je gaan spelen, dm/ctf en n/w of ig?
Dat zouden we nog moeten vaststellen, als er genoeg animo is kunnen we desnoods 2 matches spelen, lijkt me misschien een goed voorstel om bijvoorbeeld 1 game CTF INSTA 5on5 te doen en bijvoorbeeld 1 TDM NW 4on4 ofzo.
pi_10709098
Areacontrol is bullshit in UT omdat het een snel spel is. Het valt gewoon onder camping. Check de JOLT forums maar, iedereen denkt daar hetzelfde over. Anyways CSHP helpt geen reet, de nieuwste was al gehacked, de nieuwste pure is al gehacked. BTW ik zeg niet dat jullie cheaten hoor, amar gewoon dat er vetveel cheaters zijn tegenwoordig. Je speelt zelf op clanbase??? Welke clan als ik vragen mag?

Ik zat in www.squad-clan.com

dinsdag 27 mei 2003 @ 13:51:23 #9
43959 MetalMessiah
Messiahs die young
pi_10709102
Ik speel nu 2 jaar UT maar ben even los...

Wat is Campen? (zal wel niets te maken hebben met/tegen woonwagenbewoners spelen)

Je kunt niet alles hebben, maar wel niets...
  dinsdag 27 mei 2003 @ 13:51:24 #10
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_10709103
I'm at your team you idiot!
Kortom, ik doe wel mee

Ik speel(de) zelf vaak CTF, dus mijn voorkeur gaat daarnaar uit, maar ik vind het niet erg om oom TDM te spelen

campen: de hele tijd op hetzelfde plekje blijven zitten.

"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_10709131
Oh ja dom dom dom, ik bedoel dat de whiners enzo vooral in Instagib community zitten, dus niks met de NW community te maken :p
pi_10709214
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 13:51 schreef Shinny het volgende:
Areacontrol is bullshit in UT omdat het een snel spel is. Het valt gewoon onder camping. Check de JOLT forums maar, iedereen denkt daar hetzelfde over. Anyways CSHP helpt geen reet, de nieuwste was al gehacked, de nieuwste pure is al gehacked. BTW ik zeg niet dat jullie cheaten hoor, amar gewoon dat er vetveel cheaters zijn tegenwoordig. Je speelt zelf op clanbase??? Welke clan als ik vragen mag?

Ik zat in www.squad-clan.com

Speel in Revisited, www.clan-revisited.com

Uhm, sorry weet niet of je wel eens tegen de echte top clans gespeelt hebt zoals Xtreme en Ocrana, maar die spelen alleen maar op positie, en om dat nou campen te noemen

Daarnaast wat een stel noobs op jolt forums rond blaten vind ik beetje gezeur, als jij het voor elkaar krijgt om positie te houden op een map dan speel je gewoon goed samen. En dat is een verdienste, en niet lame.

Wat betreft CSHP, ja en nee, 6C is idd al gehackt, maar het pakt toch het merendeel van de cheaters er uit. Maar goed, als je beetje van hoed en rand weet merk je zowiezo wel of iemand met aimbot speelt of niet.

pi_10709254
Ikke kan wel aardig UT'en sta vaak eerste als ik het speel... maar vindt CS toch wel stuk leuker...
pi_10709284
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 13:57 schreef Probity het volgende:
Ikke kan wel aardig UT'en sta vaak eerste als ik het speel... maar vindt CS toch wel stuk leuker...
CS is wel aardig, maar toch niet echt te vergelijken met UT, CS is toch wat voorzichtiger aan spelen, en continue concentreren.
pi_10709322
ik speel ictf
en zit zelf in {UKM}
klinkt verder wel intersant, ik heb wel geen flauw idee als ik voor Got of Fok zou moeten spelen
The Older I Get, The Better I Was
pi_10709343
Ok jij speelde dus nw dan houdt het op, voor jouw informatie speelde ik in een top clan tegen top clans zoals MNM, WfH, AMD, PW etc. maar de echte fun hadden we met andere clans

Waarom n00bs op joltforums, de mensen die ik daar ken zijn zeker geen n00bs en mij boeit de skillz niet tgaat me juist om de fun

pi_10709362
Yo suri welke ukmer ben jij dan??
pi_10709456
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 14:00 schreef Shinny het volgende:
Ok jij speelde dus nw dan houdt het op, voor jouw informatie speelde ik in een top clan tegen top clans zoals MNM, WfH, AMD, PW etc. maar de echte fun hadden we met andere clans

Waarom n00bs op joltforums, de mensen die ik daar ken zijn zeker geen n00bs en mij boeit de skillz niet tgaat me juist om de fun

Omdat ik het nogal onzin vind als mensen gaan zitten zeuren over campers, ik vind campers prima, is alleen maar makkelijk als iemand voorspelbaar speelt.
pi_10709495
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 14:01 schreef Shinny het volgende:
Yo suri welke ukmer ben jij dan??
{UKM}`Zieki
pi_10709527
Mjah zoals ik al zei, het zal wel in de instagib community zitten. Maar goed iedereen zn eigen stijl.
pi_10709582
Ziekiiiiiiii kerel, zeg dat dan meteen

jij was toch ook op de SQUAD/TT/TBUK lan ??

pi_10709618
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 14:10 schreef Shinny het volgende:
Ziekiiiiiiii kerel, zeg dat dan meteen

jij was toch ook op de SQUAD/TT/TBUK lan ??

Yup
wassup!!
  dinsdag 27 mei 2003 @ 14:14:34 #23
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_10709698
Wanneer gaan we een Quake II Lithium match spelen dan?

Dat is ongeveer het enige waar ik voor te porren ben..
Daarna vond ik de meeste games toch al gauw te traag.

Maaruh, veel plezier!

dinsdag 27 mei 2003 @ 14:14:34 #24
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_10709699
Titel aangepast
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_10709702
sup man, lange tijd niet gesproken of gezien , maarja zit niet veel op mirc dus

ik d8 dat ukm dood was btw

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')