ps. We hebben meer views dan het GTST topic Alleen in seksualiteit staan topics met meer views voor zover ik heb gezien. Bedankt mensen!
Anyways, post hier dus maar verder.
krijgt ze meteen een indicatie wat jij voor der voelt
tis ff gewaagd maar je weet wel meteen waar je aan toe bent (en zij ook)
Anayway, probeer de volgende keer het maar weer.
quote:Oeh....
Op woensdag 14 mei 2003 09:54 schreef Mea het volgende:
Nou, de rest van de bustocht was ik lucht geloof ik, geen oogcontact meer, en er werd compleet langs me heen gekeken. Al had ik geen doei gezegd toen ik wegging had het van haar niet gekomenOh, en eikel, als je hier post, je word BEDANKT!
Maarja kan ook een goeie vriend van dr oude school zijn ofzo.. iemand die ze beter kent dan jij is het makkelijker mee praten lijkt me toch?
Maja, kan je niks meer aan doen. Feit is dat je nu je poging begint te nemen en met een beetje geluk is ze nog vrijgezel. (Ik zou het 'r niet meteen vragen trouwens, klinkt een beetje opdringerig en je geeft je al meteen prijs...moet wel een beetje spannend blijven he ) Maar goed, blijf het proberen. Ik heb nog hoop in je!
Ik denk dat je het nog 1 keer moet aankijken en dan een beslissing moet nemen. Je 'hebt' in ieder geval dat andere meisje nog die je leuk vind toch?
Succes iig!
Mea, jammer dat er dus die andere gast bij kwam zitten. Het lijkt erop dat dat dus een bekende van een oude school is ofzo die wel een oogje op haar heeft.
Maar ...
ze zegt dat ze niet kan op de gemaakte afspraak. Dat kan ook positief zijn! Want misschien nu je haar hebt aangesproken wil ze ff die andere vriend on hold zetten om te kijken hoe en wat met jou.
Als ze tenminste definitief niet meer doorgaat met die afspraak.
Het feit dat ze jou op dat moment als lucht ziet is voor haar een soort van bescherming voor haarzelf. Als zij weet dat die andere jongen iets voor haar voelt dan wil ze hem niet confronteren met het feit dat ze met jou loopt te praten en dus aangeeft dat hij concurrentie heeft. En twee, ze wil jou misschien niet de indruk geven dat er geen toekomst is. Dus zwijgt ze.
Praatten die twee tijdens de rit nog over andere dingen, koetjes/kalfjes??
Maar dit betekent wel dat je HEEL SNEL iets van positieve actie moet ondernemen. Ik denk dat er nog wel een kans voor je inzit.
Je moet met haar zien te praten als ze weer alleen is. Kijk of ze dan wel weer met je praat. Als dat zo is dan heb je zeker nog een kans.
Kijk hoe ze reageert als je met d´r praat, of ze glimlacht etc. Dat geeft aan dat ze ontspannen is. En dat is goed voor een goed gesprek.
En stiltes hoeven niet altijd erg te zijn. Ik kan er zelf ook niet zo goed tegen, maar vrienden van me die zeggen constant dat het niet zo erg is.
Bij het gesprek kan je letten op wat zij zegt en dan doorvragen. Soms wat zij zegt wat samenvatten en weer doorvragen. Zodoende hoef je niet zelf steeds iets nieuws aan te dragen om het gesprek op gang te houden.
Als je dat namelijk doet geeft het aan dat je echt goed naar haar luisterde.
(toevallig vorige maand op communicatie cursus geleerd).
Succes!!
Maar DOE IETS!! SNEL.
Als je nu niets doet dan loop je je kans mis en daar heb je de volgende 5 jaar spijt van!. Ik kan het weten want het is mij ook al wel eens overkomen.
quote:Ik moet toegeven dat ik ergens denk: "Vent, je hebt vier jaar je kans gehad, als je zelf je bek niet opentrekt moet je niet janken als een ander met haar aan de haal gaat...."
Oh, en eikel, als je hier post, je word BEDANKT!![]()
Kom op man, ACTIE! Hophop!
quote:Mea, probeer vooral GEEN held te zijn. Een held is tenslotte iemand die harder kan lopen dan anderen omdat hij minder zwaar beladen is met hersenen...
Op woensdag 14 mei 2003 11:06 schreef WAT het volgende:
Mea is een held.
Toch. Blijf jezelf. Blijf koel. En laat het niet te lang wachten. Mijn busrit richting liefde is onverwachts over de kop geslagen en in een ravijn gemieterd... Dus, doe 't snel. Doe het nu!
Ik hoop 't voor je, ik herken zoveel van mezelf in je verhaal!
edit: tipje voor fansite-lijn 140
Connexxion = brengt mensen bij elkaar
[Dit bericht is gewijzigd door Zebigboss op 14-05-2003 13:02]
Grappig topic zeg, ik heb me goed vermaakt!
En zoals iedereen hier al gezegd hebt, maak je move dude, voor het te laat is.
*bookmarked topic
Mea voel je niet een druk op je nu iedereen zegt dat je actie moet ondernemen en dat je zometeen met je bek vol tanden staat als je met haar probeert te praten?
Laten we met z`n allen niet al te veel druk op hem leggen maar kom op MEA
ACTIE ONDERNEMEN!!!!
quote:Anders lopen we even met shirtjes rond met "CINDY!!!!!! Mea vindt je leuk"
Op donderdag 15 mei 2003 12:23 schreef EricV het volgende:
Wie gaat ermee in de bus zitten, met T-shirts: "Lijn-140 fanclub!"
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 13:04 schreef Mr.Noodle het volgende:[..]
Anders lopen we even met shirtjes rond met "CINDY!!!!!! Mea vindt je leuk"
en dan stappen we de bus in...
quote:Ja, heel handig, dan denkt ze: Wie is Mea?
Op donderdag 15 mei 2003 13:04 schreef Mr.Noodle het volgende:[..]
Anders lopen we even met shirtjes rond met "CINDY!!!!!! Mea vindt je leuk"
en dan stappen we de bus in...
quote:Of je vraagt gewoon.. pfff
Op donderdag 15 mei 2003 14:01 schreef Mea het volgende:[..]
Ja, heel handig, dan denkt ze: Wie is Mea?
quote:Jij ziet dat T-shirt ook natuurlijk, en dan sta je op ofzo
Op donderdag 15 mei 2003 14:01 schreef Mea het volgende:[..]
Ja, heel handig, dan denkt ze: Wie is Mea?
quote:Vernoem jij je nick naar een supermarkt?
Op vrijdag 16 mei 2003 10:09 schreef BoNi het volgende:
Oeps, ik zei niks...
quote:[offtopic]
Op vrijdag 16 mei 2003 12:42 schreef Mordreth het volgende:[..]
Vernoem jij je nick naar een supermarkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |