abonnement Unibet Coolblue
  maandag 12 mei 2003 @ 16:35:32 #1
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_10378423
Che,

Weet je nog? Dat ik je vond, in een dierenwinkel? Dat ik je kocht, samen met Jessica, en dat je onze liefdesbaby was? Jij, stoere bruine, nieuwschierige rat? Weet je nog dat ik je diezelfde avond mee had gesmokkeld naar haar huis, in een kartonnen doos, achter in mijn rugzak? Dat mocht eigenlijk niet. Er was een of andere vreemde veeziekte, en er mochten daar geen vreemde dieren komen. Stiekem waren we toen he? Weet je nog, van je kooi? Op het bureau? Je stoere 3 verdiepingen tellende flat? Waar je je holletjes had?
Over holletjes gesproken, weet je nog van die keer dat je een holletje had gebouwd in de -gelukkig voor jou- uitstaande server? Dat ik toen alle flatcables en voeding heb moeten vervangen? Of die keer dat je mijn muisballetje had stukgeknaagd en die niet meer fatsoenlijk wilde rollen? Of de vele keren dat je je op slinkse wijze langs de radiatoren naar de grond liet glijden en daarna de trap naar de zolder beklom? Dat ik je elke keer, midden in de nacht daarweg plukte? En dat ik er na een tijdje achterkwam dat je ook zelf wel terugkwam als ik je de tijd gaf? Ha, en natuurlijk het oude kledingkapotbijtritueel. Ik zal de lidtekens met trots dragen Che.
Of die keer dat je me pijn had gedaan. Toen ik je poot om wou trekken met een pen, op de kaart voor dat meisje. Dat je toen besloot dat je het er niet mee eens was, en dat je bereid was om jou standpunt met je tandjes te verdedigen. Of al die keren dat je weer op werd gesloten in je kooi, omdat je toch van mening was dat al het voedsel wat op het bureau stond van jou was?
Of natuurlijk die keren dat je weer eens geen aandacht had gekregen, en je het nodig vond om je hele lijf in de strijd te gooien om maar mijn aandacht te krijgen. Dat je tegen mijn hand aan liep te schurken, net zolang tot ik je je weer eens lekker achter je oortjes aaide. Want dat vond je lekker, natuurlijk.
Of al die keren dat je er aan kwam rennen als je iemand aan hoorde komen. Al die keren dat je klaar stond om me te bespringen, en met iedereen wilde vingervechten. Die kamer was jou domein. Met al die aaneengeschakelde bureaus wist je ook altijd overal binnen een paar seconden te komen. Ja, de keren dat je er voor me was. Of natuurlijk onze gevechten. Op leven en dood. Die ik natuurlijk altijd won, zonder bloedvergieten. Want nagels hoorden geknipt te worden. Ook die van jou.

Maar nu is het over. "Hij ademt slecht, hij heeft een bloedneus, hij ziet zo goed als niets meer, en het is gewoon al een heel oud beestje." zei de dokter. Inslapen. Dat was het beste. Ik had me er al op voorbereid, maar toch was het een mokerslag. "Wacht je even in de wachtkamer?" No way. Ik ben bij je gebleven, met jou aan mijn hart. Ik heb je vastgehouden. en toen was het over. Afgelopen.

Dag Che, dag lieffie. Verdomme, er moeten heel wat jaren dementie overheengaan voor ik jou vergeet. En ik zal altijd van je blijven houden.


Ik ga naar huis.
pi_10378461
Sterkte met het verlies.
Lambo of Rekt
pi_10378462
Schopje naar F&F. Ook de verwerking van een dierbare huisdier hoort daar thuis.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_10378615
quote:
Op maandag 12 mei 2003 16:35 schreef nietzman het volgende:
Che,

Weet je nog?


Ik denk, ondanks z'n beperkte rattenhersentjes, dat 'ie het toch nog wel weet. On some level.

.

Niet uniek en zeker geen sneeuwvlok!
pi_10378630
Nietz. .
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_10378652
STERKTE !!!
RaDa 4 life!! Ready 2 make an entrance so back on up!!!
pi_10378655
Aaah wat een lieve foto!!
Schattig


Wat sielug

  maandag 12 mei 2003 @ 16:44:14 #8
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_10378730
...

Nietzie toch .

  maandag 12 mei 2003 @ 16:44:44 #9
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_10378743
Dokter nietz
Heel veel sterkte er mee.
Ben er stil van
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 12 mei 2003 @ 16:46:27 #10
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_10378802
pi_10378895
Ik heb het serieus met tranen in mijn ogen zitten lezen. Iedereen die huisdieren heeft moeten laten inslapen, denk ik. In het afgelopen jaar ben ik mijn twee 8jarige konijnen kwijtgeraakt. De ene aan een hersenaandoening die haar evenwichtsorgaan, en later al haar hersenfuncties aantastte, de andere aan suikerziekte en een nierprobleem. Het is nu bijna een jaar geleden dat Bun is ingeslapen, en een halfjaar geleden dat Pluk insliep, maar soms 's morgens als ik er even niet helemaal bij ben kijk ik nogsteeds naar buiten, om te moeten constateren dat er geen ren meer staat, en er geen uitgehongerde konijnen meer inzitten.

Wat ik al eerder tegen je zei Nietz, je kunt afscheid nemen met de gedachte dat Che het 3 jaar als een prins zo goed heeft gehad. Je herkent iemand die goed voor zijn dieren zorgt aan de manier waarop hij over zijn dieren praat.

.

It's my party and I'll cry if I want to.
pi_10378905
Zo'n maatje verliezen is voor iedereen moeilijk

Zo te horen hebben jullie veel gemaakt, en zullen jullie elkaar nooit vergeten

  maandag 12 mei 2003 @ 16:53:29 #13
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_10378981
Goh, wat sneu Nietz
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  maandag 12 mei 2003 @ 17:28:29 #14
53255 BadGirly
Sweetheart
pi_10379705
sterkte met het verlies
  maandag 12 mei 2003 @ 17:36:07 #15
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_10379849
Bedankt allemaal... Hij's zonet begraven, achter in de tuin. Ik ben er helemaal niet blij mee dat voor het eerst in 3 jaar voedsel op mijn bureau veilig is, of dat ik de plakband-beveiliging om het kabeltje van mijn tekentablet weg kan halen....

Robh, jij speciaal bedankt voor de goede zorgen. Helaas heeft het niet mogen baten.

Ik ga naar huis.
pi_10379912
pi_10379971
Mooi geschreven
Sterkte!
  maandag 12 mei 2003 @ 18:14:59 #18
22461 Otherside
DO2 is de naam
pi_10380560
Nietzie, wat erg van je kameraadje.
Hij rust vast ergens in vrede na het mooie leven dat jij um gegeven hebt.
*
*
*
  maandag 12 mei 2003 @ 18:18:21 #19
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_10380651
quote:
Op maandag 12 mei 2003 18:14 schreef Otherside het volgende:
Nietzie, wat erg van je kameraadje.
Hij rust vast ergens in vrede na het mooie leven dat jij um gegeven hebt.
Vast wel.

En anders is er altijd de rainbow bridge nog

Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_10380667
oh jammer voor je
pi_10382071
Mooi verhaal.
Maar wel triest
  maandag 12 mei 2003 @ 19:34:20 #22
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_10382283

Ik heb het ook gelezen, met de tranen in mijn ogen, heel erg herkenbaar.
Heel veel sterkte en een vette knuv van mij nietz, dat beestje heeft het als een prins gehad van wat je me hebt verteld, en je mag je troosten met de gedachte dat hij het heel fijn met je heeft gehad.

*nietz knuv heeft*

Komt allemaal wel goed

Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_10382714
Lieve poeppie.
Scheetekusje
Weet niet wak moet zeggen
Want tblijft toch vedrietug

*knuf*

I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 12 mei 2003 @ 19:52:53 #24
15996 muiz
dag lieve muiz
pi_10382810
welkom in ratjes hemel lieve che!
ik slaap, lang.. het fijnste plekje was toch wel bij m'n lieve bl0em, warm..
  maandag 12 mei 2003 @ 20:13:30 #25
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_10383488
voor Nietzman

sterkte

Doei.
pi_10383544
ik heb jammer genoeg hetzelfde mee moeten maken 23 februari dit jaar
mijn ratje Truus was ook bijna 3 jaar.
toen ze nog net geen 2 was is ze geopereerd aan een kankergezwel en was de prognose: max een half jaar. ze heeft het mooi wel ruim een jaar uitgehouden en het koppie wilde nog wel maar het lichaam niet meer <= en dat vond ik het moeilijkste: de kanker was teruggekomen en ze wilde dingen doen die ze eigenlijk niet meer kon.

ik heb mijn ratje laten cremeren en die staat nu in een mooie zilveren kruik in de kast naast mijn in 2000 overleden hond die tevens ook gecremeerd is.

nu zullen sommige mensen denken: je rat laten cremeren? ja het kost wel wat centjes maar als je echt van je diertjes houd dan heb je het er zeker weten voor over.

veel succes ook met het verwerken van je verlies topicstarter. ikzelf hoor nu nog steeds af en toe de geluidjes die truus maakte als ze midden in de nacht weer eens bezig was in haar kooi en ik kijk ook altijd nog automatisch als ik de kamer binnenkom naar de plek waar ze altijd stond.

(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_10383546
awwww *knufjuh*

maar nu is Che fijn bij Muiz en Dribbel en Dibbes

heeft ie ut ook wel leuk

Nobody ever seems to remember life is a game we play
  maandag 12 mei 2003 @ 20:17:03 #28
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_10383606
*stil*

Het ga je goed Che.

Dikke en Zw0rld zijn de F0k!F00dMasters
© 1982 Sinclair Research Ltd
  maandag 12 mei 2003 @ 22:20:31 #29
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_10386545
Nietziebeeb
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  maandag 12 mei 2003 @ 22:31:01 #30
40220 -username-
Hopeloos geval...
pi_10386861
*pinkt traantje weg van t verhaal*

Sterkte!!

Ik weet wat t is....

Therapy has tought me that nothing is my fault
  maandag 12 mei 2003 @ 22:38:44 #31
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_10387189
*slik*
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  † In Memoriam † maandag 12 mei 2003 @ 23:35:02 #32
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_10388741
Kut..


Maar! Het beestje had het niet beter kunnen treffen ..wonen bij iemand die zo begaan was met hem. ..

troost -je

pi_10397787
Sterkte nietz. .

Nu heeft hij Junkie nooit ontmoet...

If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  dinsdag 13 mei 2003 @ 13:47:29 #34
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_10397923
* knokkels proost op che!
Gecondoleerd
*traantjes wegwrijft*
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_10430513
snif...
Rust in vrede Che, en doe de groetjes aan Tails....
Thats right fool! now i am flying, talking donkey. you might have seen a house fly, maybe even a superfly, but I bet you aint never seen a donkey fly!
pi_10450873

Zit me op het moment ook zwaar verrot te voelen...
Liep vanmiddag langs de hamsterkooi en zag ineens mijn meissie in het hoekje liggen. Ik heb r gepakt, ze ademde nog, maar ze was al erg koud.
Heb haar met de tranen rollend over mijn wangen in mijn handen vast gehouden en ben op bed gaan zitten.
Ik hoop dat ze door heeft gehad dat het goed was zo, dat ze mocht gaan. Heb r geaaid en geknuffelt, lief tegen haar gepraat..
Op een gegeven moment kreeg ze het moeilijker met ademen, en wat doet je dat zeer in je hart op zo'n moment.
Als er dan ook nog bloed uit het neusje komt, dan weet je je helemaal geen raad meer.
Het heeft al met al denk ik 15 tot 20 minuten geduurd, en toen stopte OlaV met ademen...

Mijn kleine meissie van net 2 jaar oud.
Mocht altijd alles met haar doen, knuffelen, spelen, het kon haar niet gek genoeg.
Mijn ex heeft haar 2 jaar geleden gekregen, maar aangezien ik op de een of andere manier iets vertrouwder voor haar was, bleef ze als ik haar pakte rustiger.

Mijn relatie is uit, mijn ex en ik wonen nog tijdelijk samen tot ons huis verkocht is, of een van ons beide andere woonruimte gevonden heeft
Toch heb ik met het doodgaan van OlaV het gevoel dat ik nu niet alleen een mooie periode met haar afsluit, maar ook dat nu alles definitief zijn einde aan het berreiken is..
Doet aardig pijn, ben er misselijk van als ik eerlijk ben..

Dag lief OlaVje, meissie, zal je enorm missen...


En Nietzman... veel sterkte... sorry dat ik in je topic mijn verhaal post, maar moest effe mijn verhaal kwijt..

  donderdag 15 mei 2003 @ 15:37:23 #37
18772 pos
@@sweet@@
pi_10452155
Heel veel sterkte. Ik heb afgelopen zondag 1 van onze ratjes Possie in moeten laten slapen en het is heel erg verdrietig.


But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')