abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 april 2003 @ 19:05:22 #1
45250 Mea
Denuone Latine loquebar?
pi_9919339
Dag mede-fokkers,

Misschien kunnen jullie me hier mee helpen. Ik zal bij het begin beginnen.

Vier jaar geleden, zat ik vaak bij een ontzettend knap meisje in de bus, en het was moeilijk om me ogen van haar af te houden. Ik staarde d'r soms aan, en op een gegeven moment betrapte ze me. Eerst zette ze hele grote ogen op en kwam er een glinstering in, en toen bleef ze met een grote schaapachtige glimlach voor d'r uit kijken en om de zoveel tijd checken of ik nog keek.

Een aardig tijdje later stond ik bij haar op de bushalte, tenminste, ik kwam aanlopen, en toen ze zag ik naast d'r stond werd ze rood. Toen werd ik ook rood en keek maar de andere kant op. Na nog een kwartier gezellig ongemakkelijk toen doen kwam de bus en stapten ze in. Daarna nog 2,5 uur met haar in mijn blikveld in de bus gezeten (file, precies op tijd! ) en toen ze uiteindelijk op het knopje drukte om uit de bus te gaan, toen slaakte ik een diepe zucht. Blijkbaar iets te hard want ze schoot ff in de lach.

Daarna heb ik een aardig tijdje niet meer bij haar in de bus gezeten, zelfs nog een keer verschillende bussen te nemen om uit te vinden welke bus ze nam, maar niet meer gezien. De laatste tijd zit ze weer vaak in m'n bus, ik weet welke bus ze neemt om welke tijd.

Vandaag (2e paasdag) kwam ik d'r een heel end van huis tegen op een recreatieterrein, maar ik was met een hele groep, dus ik kon d'r moeilijk aanspreken. Ze glimlachde wel naar me, ze herkent me nog steeds dus. Later kwam ze ook weer voorbij fietsen toen we daar weggingen, toen keek ze ook nog naar me, ze keek zelfs om

Nu het punt, ik zit al 4 jaar bij d'r in de bus en ik heb d'r nog niet aan durven spreken, ze stapt 1 halte later dan mij op en woont in dezelfde plaats als mij. Ze is ongeveer even oud als mij, en lijkt redelijk geintereseerd zou ik zo zeggen. Maar hou spreek ik d'r aan, ik ken d'r niet, en ik kom d'r altijd tegen in een vrijwel lege bus. Zou ik gewoon zoiets kunnen zeggen als: Was het leuk 2e paasdag?

Misschien kunnen jullie me helpen, ik vind d'r HEEL LEUK (voor zover dat nog niet duidelijk was !

Quod scripsi, scripsi
pi_9919374
Hoe weet je nou of ze leuk is als je haar nog nooit gesproken hebt

Btw, print dit topic uit en hang het op in de bushalte

maandag 21 april 2003 @ 19:09:03 #3
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_9919402
man ze vindt jou overduidelijk ook leuk. gewoon op afstappen, wat kan er nou mis gaan?

maar dat kan ik makkelijk zeggen, dat besef ik me ook wel

He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  maandag 21 april 2003 @ 19:09:14 #4
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_9919409
quote:
Op maandag 21 april 2003 19:07 schreef Conflict het volgende:
ow, cool idee!!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_9919410
Hehehe, mooi verhaal. Print inderdaad het topic uit en hang het op in de bushalte met als Titel:

VOOR DE BUSBABE!

maandag 21 april 2003 @ 19:09:32 #6
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_9919415
Of druk een papiertje met jouw adres bij het uitstappen uit de bus in haar handen ofzo .
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  maandag 21 april 2003 @ 19:15:03 #7
45250 Mea
Denuone Latine loquebar?
pi_9919519
quote:
Op maandag 21 april 2003 19:07 schreef Conflict het volgende:
Hoe weet je nou of ze leuk is als je haar nog nooit gesproken hebt

Lol! Ja, ik weet dat ze de busbabe is, maar zij niet, maar ze zou zich er vanzelf in herkennen trouwens, maar wie weet hoeveel mensen het VOOR haar lezen, en of het er nog hangt tegen de tijd dat ze er aankomt. Sterker nog, wie zegt dat ze het ziet hangen en zelfs dan nog of ze het leest. Plus het KAN subtieler Dat weet ik nog net wel.
Quod scripsi, scripsi
  maandag 21 april 2003 @ 19:16:39 #8
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_9919555
quote:
Op maandag 21 april 2003 19:09 schreef Detroit het volgende:
Of druk een papiertje met jouw adres bij het uitstappen uit de bus in haar handen ofzo .
he bah wat fout, straks ga je die arme jongen ook nog aanraden een 0900-nummer met boxnr. aan dr te geven ofzo

wat is er zo moeilijk aan aan dr aanspreken? ik neem aan dat je ook wel eens met je moeder praat, dan ga je toch ook niet 4 jaar lang dom schaapachtig je moeder aanstaren?
het is de gedachte die telt

Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_9919567
zeg zoiets van: bustripje maken
  maandag 21 april 2003 @ 19:18:43 #10
44872 eMAeRCe
De onuitspreekbare... Gr.
pi_9919593
Gewoon een stuk of 50 vrienden uitnodigen zodat de hele bus vol is en er nog maar 1 plek vrij is.... Naast haar
Baaaaaaaaaaaaayyyz
pi_9919630
Gaan met die banaan!
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
pi_9919650
Als ze een halte verder opstart dan jou dan kun je ook makkelijk eens wat eerder weggaan en gewoon naar die halte toelopen. Veel meer dan 5 minuten doorlopen is het vast niet.
  maandag 21 april 2003 @ 19:22:52 #13
45250 Mea
Denuone Latine loquebar?
pi_9919666
quote:
Op maandag 21 april 2003 19:16 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

he bah wat fout, straks ga je die arme jongen ook nog aanraden een 0900-nummer met boxnr. aan dr te geven ofzo

wat is er zo moeilijk aan aan dr aanspreken? ik neem aan dat je ook wel eens met je moeder praat, dan ga je toch ook niet 4 jaar lang dom schaapachtig je moeder aanstaren?
het is de gedachte die telt

Nee, ik spreek m'n moeder niet, die leeft niet meer, maar dat kon je ook moeilijk weten, dus het zij je vergeven. Maar een knap meisje aanspreken is wat anders, als ze me aankijkt heb ik al het gevoel dat m'n hart verbrand dus haar aanspreken is doodeng nog een understatement voor Plus, wat als ze aan de andere kant van de bus zit? Ok, dan moet ik in de buurt gaan zitten nadat ze ingestapt. Ok, vaak zit ze wel in de buurt, maar soms heeft ze niet door dat ik er zit.
Quod scripsi, scripsi
  maandag 21 april 2003 @ 19:23:20 #14
44872 eMAeRCe
De onuitspreekbare... Gr.
pi_9919670
quote:
Op maandag 21 april 2003 19:21 schreef Light het volgende:
Als ze een halte verder opstart dan jou dan kun je ook makkelijk eens wat eerder weggaan en gewoon naar die halte toelopen. Veel meer dan 5 minuten doorlopen is het vast niet.
Ja en dan zeg je tegen haar van: "Ow wat stom, ik had een halte eerder uit moeten stappen..." Ongetwijfeld volgt er dan een gesprekje Probeer maar, succes gegarandeerd
Baaaaaaaaaaaaayyyz
  maandag 21 april 2003 @ 19:25:12 #15
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_9919703
quote:
Ook wel genaamd: stalken.
Ik zou voor de door jouw genoemde optie gaan: gewoon aan haar vragen of ze een leuke paasdag heeft gehad. Wat kan je gebeuren man? NOTHING!!
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
  maandag 21 april 2003 @ 19:27:34 #16
45250 Mea
Denuone Latine loquebar?
pi_9919753
quote:
Pas geleden gedaan. Wat denk je, komt ze niet Het is trouwens ook een keer gebeurd dat ik op haar halte stond en zij op de mijne, toen had ik ook zoiets van: HUH?
Quod scripsi, scripsi
pi_9919767
Ik zou de buschaufeur erbij betrekken (dat zijn meestal ook een aantal dezelfde). Verzin iets creatiefs
pi_9919785
quote:
Op maandag 21 april 2003 19:17 schreef jurn het volgende:
zeg zoiets van: bustripje maken
pi_9919797
als jullie elkaar aankijken zeg je gewoon hoi ofzo, je hoeft verder nix te zeggen. Als jullie dit na een tijdje 'standaard' doen, kan je bv zeggen lekker weer he of je zegt van hee hoe heet je eigenlijk? En dan daarna gewoon doorkletsen over vanalles en nog wat. veel succes!
pi_9919807
quote:
Op maandag 21 april 2003 19:05 schreef Mea het volgende:
Daarna heb ik een aardig tijdje niet meer bij haar in de bus gezeten, zelfs nog een keer verschillende bussen te nemen om uit te vinden welke bus ze nam, maar niet meer gezien. De laatste tijd zit ze weer vaak in m'n bus, ik weet welke bus ze neemt om welke tijd.
en dat terwijl je dr nog nooit hebt gesproken?

stalker

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  maandag 21 april 2003 @ 19:31:48 #21
47214 Nemaapje
Shoarma roelt alles!
pi_9919821
Mooi verhaal dude, hier heb ik van genoten om dit te lezen

Maar kan je helaas niet helpen, heb hier geen ervaring in

pi_9919846
quote:
Op maandag 21 april 2003 19:25 schreef JeOma het volgende:

[..]

Ook wel genaamd: stalken.

Het is mooi weer, je bent ruim op tijd bij de bushalte, dan kun je in plaats van wachten ook een stukje gaan lopen. Lijkt me niet automatisch stalken
quote:
Ik zou voor de door jouw genoemde optie gaan: gewoon aan haar vragen of ze een leuke paasdag heeft gehad. Wat kan je gebeuren man? NOTHING!!
Is ook niets mis mee.
pi_9919870
En toch zou ik zeggen: STAP D'R OP AF (slow down on the capslock!!)

Ze geeft je heus geen knal voor je gezicht
Ze zal je heus niet uitlachen
Ze zal je heus niet negeren

Integendeel over een week zitten jullie met z'n tweeen op het strand aan een biertje hard te lachen over het feit dat jullie elkaar niet veel eerder hebben aangesproken.

maandag 21 april 2003 @ 19:38:55 #24
39778 LauLau
Battlefield 2.
pi_9919987
Bosje bloemen kopen ...
met kaartje derbij voor de busbabe waarbij ik al 4 jaar in de bus mag zitten vriendelijke groet jenaam
Frituur.
pi_9920006
Probeer vantevoren een paar dingen te bedenken die je aan haar zou kunnen vragen, dan zal er wel een soort gesprekje uit voort komen.
Het is geen ramp als het stilvalt, aangezien zij zich dan net zo ongemakkelijk zal voelen als jij. Gewoon rustig blijven, en niet teveel verwachten van zo'n eerste gesprek. Nu het ijs gebroken is kan je haar een volgende keer makkelijk aanspreken.

Het is niet zo belangrijk wat je zegt, het is belangrijker dat je leuk en niet al te zenuwachtig overkomt.

Ga gewoon naast haar zitten in de bus, of beter misschien: zorg ervoor dat je samen op de bus wacht en begin dan een gesprek.

Ik zit dit ook voor mezelf te bedenken aangezien ik hetzelfde probleem heb als jou

[Dit bericht is gewijzigd door ITCHY1 op 21-04-2003 19:45]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')