abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9760431
wat een klote site is dat zeg.......

dat is echt de smerigste site die ooit meegemaakt heb!!! ik was een beetje te vlot aan het surfen en druk met me stomme harses per ongeluk op "yes". het installeert zichzelf gelijk op de computer en het is er niet meer normaal uit te krijgen, deze gasten moeten echt de strop

ik heb adaware 6.0 gedraait, regcleaner eroverheen, spybots ook nog gedraaid, en dan hoop je dat alles er eindelijk uit is.
handmatig in me favorieten alle links eruit verwijdert, MAAR als je op internet zit en je komt op een pagina die niet bestaat, dan linkt tie gewoon nog door naar lop.com!! en dat terwijl echt alles eruit is naar mijn weten???
en in mijn registry staat ook geen enkele sleutel meer die verwijst naar lop.com?? :S Hoe kan dit dan en sterker nog hoe is dit verhelpen? want dat betekent dat er toch nog ergens een onderdeeltje van die shitzooi in me compu zit!!

en de uninstalls van de site zelf werken ook niet, integendeel, één uninstall bestand bevat een trojan en het andere bestand voor die taakbalk ofzo, is helemaal geen uninstall, maar installeert het juist nog een keer op je computer!!!!!

vieze hufters!! sorry voor me taalgebruik, maar dit soort mensen die dit soort onzin maken om hun advertenties op jouw wegbegdrag af te stemmen (zeggen ze!) moeten echt verbannen worden van onze samenleving, en lekker een enkeltje naar de maan doen ofzo.....

zo dat lucht op....maar ja zit nog steeds dus met een probleempje...iemand een oplossing?

de andere topics van dit forum geven helaas geen uitsluitsel voor dit probleem. vandaar dat ik dit topic open (of ik moet met me neus gekeken hebben haha)

FOK!-Schrikkelbaas zondag 13 april 2003 @ 23:39:36 #2
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_9760453
Blijkbaar installeert lop.com ook extra uitroeptekens
  zondag 13 april 2003 @ 23:39:39 #3
28173 Kling
Sterf! Eventueel.
pi_9760457
Bedankt voor de hint, dan ga ik er niet naartoe.
pi_9760514
ik had daar ooit zo'n uninstaller voor... ff zoeken
pi_9760574
-edit-
damn werkt niet
pi_9760591
quote:
Op zondag 13 april 2003 23:42 schreef ZixS het volgende:
ik had daar ooit zo'n uninstaller voor... ff zoeken
als dat zou kunnen..graag.....de uninstaller die namelijk op de site staat is nl. helemaal geen uninstaller... wel een smerige streek eigenlijk.
pi_9760698
in je software in configuratie scherm, staat er een programma genaamt: P.O.D.(nog iets). als je et wil uninstalle moet je een cijfercode invullen die erboven staat.

na deze te verwijderen en weer adaware 6 erover tehalen en te Rebooten is et weg (vanmiddag nog bij iemand gedaan.)

ja,nee, wat word het nou?!
pi_9760709
quote:
Op zondag 13 april 2003 23:44 schreef ZixS het volgende:
-edit-
damn werkt niet
je kan het me ook mailen als je dat zou willen, misschien dat die uninstaller wel werkt? je zou er mij een groot plezier mee doen in ieder geval...:)
pi_9760723
Bestaat die shit nog steeds... .
pi_9760727
quote:
Op zondag 13 april 2003 23:49 schreef januz het volgende:
in je software in configuratie scherm, staat er een programma genaamt: P.O.D.(nog iets). als je et wil uninstalle moet je een cijfercode invullen die erboven staat.

na deze te verwijderen en weer adaware 6 erover tehalen en te Rebooten is et weg (vanmiddag nog bij iemand gedaan.)

Thnx!!!

ik ga het gelijk ff proberen.....

zondag 13 april 2003 @ 23:51:20 #12
31753 ZixS
oldskool
pi_9760729
ff geduld nog, ik ben hem nu aan het uploaden!
pi_9760747
quote:
Op zondag 13 april 2003 23:51 schreef ZixS het volgende:
ff geduld nog, ik ben hem nu aan het uploaden!
oke bedankt!
  zondag 13 april 2003 @ 23:52:36 #14
31753 ZixS
oldskool
pi_9760756
http://zixs.nl/troep/LOPuninstall.exe

werkte bij mij iig, 2 jaar geleden

pi_9760795
quote:
Op zondag 13 april 2003 23:52 schreef ZixS het volgende:
http://zixs.nl/troep/LOPuninstall.exe

werkte bij mij iig, 2 jaar geleden

oke gedownt.....thnx!!!

hopen dat het werkt....

zondag 13 april 2003 @ 23:54:55 #16
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_9760812
Da's weer een nadeel van MSIE en een net iets te snelle gebruiker
Lop is een klereding om te verwijderen. Laat Ad-Aware (6.xx met laatste updates) in ieder geval nog even draaien na de uninstall.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_9760833
Het irritante is, als je eenmaal het schermpje krijgt is het al te laat. Wegklikken, nee of ja, het maakt allemaal niets uit. Ik draai nu met een pop-up stopper. Dat scheeld.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  zondag 13 april 2003 @ 23:59:04 #18
31753 ZixS
oldskool
pi_9760905
quote:
Op zondag 13 april 2003 23:55 schreef Miesjel het volgende:
Het irritante is, als je eenmaal het schermpje krijgt is het al te laat. Wegklikken, nee of ja, het maakt allemaal niets uit. Ik draai nu met een pop-up stopper. Dat scheeld.
cool nieuw icoon!
pi_9760953
quote:
Op zondag 13 april 2003 23:55 schreef Miesjel het volgende:
software kan zich niet zonder dat de gebruiker op YES drukt installeren (miscien wel als je een oude ie draait met wat bugs)
  maandag 14 april 2003 @ 00:04:52 #20
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_9761013
quote:
Op maandag 14 april 2003 00:01 schreef januz het volgende:
software kan zich niet zonder dat de gebruiker op YES drukt installeren (miscien wel als je een oude ie draait met wat bugs)
... en dat geloof je zelf?
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_9761052
quote:
Op zondag 13 april 2003 23:59 schreef ZixS het volgende:

[..]

cool nieuw icoon!

Dank je!
quote:
Op maandag 14 april 2003 00:01 schreef januz het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik nog nooit een gator yes of nee dingetje gezien. Toch zie je hem vaak terug komen.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_9761110
quote:
Volgens mij heb ik nog nooit een gator yes of nee dingetje gezien. Toch zie je hem vaak terug komen.
die is er dus wel , onder een andere naam en dan staat onderaan als bedrijf: Gater inc.
in de vorm van kalenders enzovoorts...
pi_9761290

lop sux! Berechten die 'mensen'
pi_9762250
oke mensen....

het is gelukt, alles is eruit!!! viel me nog mee, maar asociaal is dat ze gewoon zo diep in je registry gaan zitten vroeten zodat zelfs je computernaam word veranderd!!!

ff een tip voor mensen die er ook last van hebben.....

1. draai eerst ff adaware 6.0 + updates

2. draai spybots (net zoiets als adaware, maar vind nog wat extra
dingetjes, shareware is te verkrijgen op http://security.kolla.de/)

3. Check even onder software of je geen rare progs ziet staan die niet
van je zelf zijn, zoals date manager en al die andere troep. zo ja
verwijderen die zooi.

3. clean je registry door te zoeken op lop.com / tjar.com / saoe.com /
tjem.com / aose.com / tfil.com!!
check zeker even deze site!!!!
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/681195 WANT je
kan zeker niet zomaar alles verwijderen in je registry, de search
page e.d. zal je moeten vervangen, zie site!!

4. Delete al die extra links die je hebt gekregen in je favorieten, die
links heb je niet altijd, bij mij was het wel zo.

5. check even bij systeem eigenschappen of je volledige computernaam
verandert is? zie site voor meer info, zie een paar regels hierboven.

6. Start je computer in de veilige modus en draai adaware en spybot
alweer, spybots zal nix meer vinden en adware vind nog wat geinige
dingetjes ( )

7. als het goed is moet het er nu wel allemaal zon beetje uit zijn, je kan
je registry nog eens checken voor de zekerheid als je wil.

je kan ook gewoon je hele schijf formatten, maar ja das ook niet de fijnste optie.

ik ben (nog) geen computer expert, maar dit is mijn ervaring met die zooi, het is mij gelukt om op deze manier heel die spyware troep eruit te krijgen, dat wil niet garanderen als je dit ook op die manier doet dat het dan ook daadwerkelijk weg is....dus doe dit wel op eigen risico, zeker dat gezeik met je registry enzo....

als er iets niet klopt zeg het maar, of haal gewoon deze hele post weg als er volgens jullie geen reet van klopt. maar ik ben van mening dat dit voor sommige mensen best handig kan zijn.

sterf lop sterf

Excalibee

pi_32715246
Kick

Bij mij werken de methoden van 2003 niet meer, heeft iemand een nieuwe methode?
Een heer met stijl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')