abonnement Unibet Coolblue
pi_9129486
Het lijkt erop dat planeet X, ook wel Niburu genoemd, welke de 10e cq 12e planeet zou zijn (Voorbij pluto) in zijn baan de aarde en de zon nadert. Deze planeet zou ergens in mei de aarde en de zon naderen, en mogelijk ook invloed kunnen uitoefenen op het magnetisch veld van de aarde, en misschien zelfs (gedeeltelijk) inslaan.

Iemand die hier bronnen over heeft of hier meer over weet?

pi_9129538
polen omkeer komt er ook aan hopelijk vergaat de aarde binnen 10 jaar WOEIJ
pi_9129562
planeet is planeet in ons zonnestelsel dat maar eens in de 3600 jaar in de zon's buurt komt of heb ik het mis :S
pi_9129585
for pic and explanation of what a brown dwarf is) will enter the Earths orbit between May 15 and May 30 of 2003.

das morgen :SSSSSSSS

pi_9129714
zeker vet... de verloren planeet... echt heel cool...
maarja we hebben er geen kut aan...

meer geld in space technologie!!!
weg van deze vervuilde balzand...
jah toch

pi_9129826
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 23:28 schreef ixl85 het volgende:
zeker vet... de verloren planeet... echt heel cool...
maarja we hebben er geen kut aan...

meer geld in space technologie!!!
weg van deze vervuilde balzand...
jah toch


wel origineel inderdaad
hopelijk gaan we dood over een paar dagen
pi_9129856
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 23:18 schreef Blaze85 het volgende:
http://www.detailshere.com/niburu.htm


Interessante link, thx

Wel ernstig dat waar ik min of meer al van mening was bevestigd wordt.. Aan de andere kant is er nog weinig aan de hand..

pi_9129890
maar het gaat dus over een planeet/white dwarf die eens om de 3600 jaar dichtbij onze zon komt omdat hij zo'n ubermisvormde baan heeft om de aarde en door de magnetische straling gaan we bijna allemaal dood tussen 15 en 30 mei of heb ik het mis :PPPPPPPPPPPPP
pi_9129956
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 23:35 schreef Blaze85 het volgende:
maar het gaat dus over een planeet/white dwarf die eens om de 3600 jaar dichtbij onze zon komt omdat hij zo'n ubermisvormde baan heeft om de aarde en door de magnetische straling gaan we bijna allemaal dood tussen 15 en 30 mei of heb ik het mis :PPPPPPPPPPPPP
afaik komt het ding rond 15 mei langs, en bestaat de kans dat het grote gevolgen heeft (Bijv. ompoling, aardbevingen, vloedgolven etc.). Is echter op grond van informatie die ik heb, ik ben geen sterrenkundige.
pi_9130111
ow mei natuurlijk sorry ik dacht morgen kut nu moet ik nog 2 maanden vol zien te houwe
pi_9131860
Volgens mij moest dat ding al in februari langs komen.

Afijn, misschien vertraging. We wachten wel, tijd genoeg hier op aarde.

pi_9132224
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 01:19 schreef Semjase het volgende:
Volgens mij moest dat ding al in februari langs komen.

Afijn, misschien vertraging. We wachten wel, tijd genoeg hier op aarde.


nee, we gaan toch nergens naar toe

HáHá

pi_9132249
lekker voor de evolutie, alles elke 3600 jaar dood
The reason grandparents and grandchildren get along so well is that they have a common enemy. | Bluelight.RU | Echte vrijheid? - Vrijmetselarij.NL
pi_9132329
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Geplaatst door Blaze85 op vrijdag 14 maart 2003 23:35
maar het gaat dus over een planeet/white dwarf die eens om de 3600 jaar dichtbij onze zon komt omdat hij zo'n ubermisvormde baan heeft om de aarde en door de magnetische straling gaan we bijna allemaal dood tussen 15 en 30 mei of heb ik het mis :PPPPPPPPPPPPP
--------------------------------------------------------------------------------
Een witte Dwerg is een ster en geen planeet

Witte Dweg

Aan het eind van de levensloop van een ster bestaat deze uit een compacte kern en een grote 'luchtige' mantel. Deze mantel bestaat voornamelijk uit waterstof. Als een ster lichter is dan acht keer de massa van de zon worden de buitenste lagen in de laatste tienduizend jaar van het leven van de ster de ruimte ingeblazen. De ster is dan zichtbaar als een planetaire nevel. Als de hele mantel is verdwenen, blijft alleen de kern van de ster over; een witte dwerg.

Een witte dwerg bestaat (in het meest voorkomende geval) hoofdzakelijk uit koolstof en zuurstof. Echter door de hoge druk en de hoge temperatuur in de kern van deze speciale ster is de materie zo gecomprimeerd dat de atoomkernen zo dicht bij elkaar zitten dat de elektronen niet meer weten bij welke kern ze horen. Zulke 'gedegenereerde' materie heeft aparte eigenschappen, waardoor bijvoorbeeld zwaardere witte dwergen kleiner zijn dan lichtere . (een theelepel witte dwerg kan dan wel een paar tientallen tonnen wegen)


Een witte dwerg is net zo klein als de aarde. Witte dwergen produceren zelf geen energie meer, maar koelen enkel nog af door straling uit te zenden. De temperatuur en de helderheid van het object nemen af. Dat gaat echter zo langzaam dat we de witte dwergen die in het begin van het leven van onze Melkweg zijn gevormd nog steeds kunnen zien, mits ze relatief dicht bij de aarde staan. Door de temperatuur en de helderheid van de koelste witte dwergen te vergelijken met theoretische modellen kunnen sterrenkundigen een idee krijgen van de leeftijd van de Melkweg. Ze vinden daarvoor ongeveer 10 miljard jaar.

BRON

http://www.astro.uva.nl/encyclopedie/

[Dit bericht is gewijzigd door -CRASH- op 15-03-2003 02:25]

<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
  zaterdag 15 maart 2003 @ 09:03:37 #16
22229 Planet-X
The 12th planet
pi_9133800
"But the Day of the Lord shall come as a thief, in which the heavens shall pass away with great violence, and the elements shall be melted with heat, and the earth and the works which are in it, shall be burnt up."
pi_9134053
Waarom zie ik een connectie met 8 March 2003?
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
pi_9137101
Mark Hazelwood, de zoon van muzikant Lee Hazelwood(van Nancy Sinatra !!!) heeft er een boek over geschreven: *Blindsided: planetX passes by in 2003 -Eartchanges!*, zie;

www.davidicke.net/mysteries/terra/planetx.html

www.hiddenmysteries.com/blindsided

Hij heeft ook een eigen website; www.planetx2003.com

pi_9137833
Ik zal aan m'n ouders vragen of ze in Spanje een shuilkelder erbij bouwen
  zaterdag 15 maart 2003 @ 15:23:30 #20
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_9137890
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 14:26 schreef PHETEP het volgende:
Mark Hazelwood, de zoon van muzikant Lee Hazelwood(van Nancy Sinatra !!!) heeft er een boek over geschreven: *Blindsided: planetX passes by in 2003 -Eartchanges!*, zie;

www.davidicke.net/mysteries/terra/planetx.html

www.hiddenmysteries.com/blindsided

Hij heeft ook een eigen website; www.planetx2003.com


Oh, het is davidicke.net. Nou dan is het zéker niks om je zorgen over te maken
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
pi_9138155
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 15:23 schreef Vibromass het volgende:

[..]

Oh, het is davidicke.net. Nou dan is het zéker niks om je zorgen over te maken


Grappig, er stonden nog 2 links die niks met David Icke te maken hebben, maar daar hoor ik je niet over; alleen maar selectief bezig of brengt alleen al de naam David Icke een Pavlov-reactie bij je teweeg, is de naam David Icke een trigger-woord voor je waardoor je dwangmatig met een debunkers-reactie moet posten?
pi_9138269
Slowchat/Off-topic reacties zijn verwijderd.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  zaterdag 15 maart 2003 @ 15:47:44 #23
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_9138280
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 15:40 schreef PHETEP het volgende:

[..]

Grappig, er stonden nog 2 links die niks met David Icke te maken hebben, maar daar hoor ik je niet over; alleen maar selectief bezig of brengt alleen al de naam David Icke een Pavlov-reactie bij je teweeg, is de naam David Icke een trigger-woord voor je waardoor je dwangmatig met een debunkers-reactie moet posten?


Yep
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
  zaterdag 15 maart 2003 @ 16:50:13 #24
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_9139526
vergeet niet dat de sumeriers een 6 talig stelsel hadden tov ons 10tallig stelsel
het is dus minder dan 3600

en volgens een berekening zal hij weer in de buurt zijn rond 2012

ik hoop en denk dat het allemaal echt is, dan is er tenminste nog hoop voor de mensheid, ook al is dat een tweede vloed

nog een link met wat betere uitleg.. zetatalk sux
http://www.ontstaan.dixie.be/home78.htm

[Dit bericht is gewijzigd door Manke op 15-03-2003 17:02]

pi_9140088
wat zijn sumiers
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')