abonnement Unibet Coolblue
pi_8999404
quote:
Op maandag 10 maart 2003 09:57 schreef SmashBro het volgende:
Nee, duurde net zo lang als normaal.
Dat is zielig, maar wel mooi
*woensdag en donderdagavond vrij houdt*
  maandag 10 maart 2003 @ 10:42:34 #77
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_9000291
LEVEN NA IDOLS...

Het programma Idols bereikte zaterdagavond zijn climax. De winnaar is bekend, na negentien uitzendingen van auditeren. Idol Jamaï heeft het felbegeerde, driejarige platencontract in de wacht gesleept. En dat zal hij weten ook, want het wordt druk. Allereerst gaat hij een videoclip opnemen voor bij zijn eerste single ´Step Right Up´, die op 18 maart in de winkels ligt, zodat ook de muziekzenders het vrolijke nummer kunnen tonen. Daarnaast gaan vandaag de repetities voor de vier concerten in Ahoy´ van start. Nog twee weken hebben de negen finalisten en de winnaar de tijd om een avondvullende show in elkaar te stampen. Ju rylid Edwin: De show zal voortborduren op het televisieprogramma, veel solonummers en in elk geval één liedje met elkaar.
Dat ene nummer met elkaar wordt overigens eerdaags met alle tien in de studio bij Eric van Tijn opgenomen. Er komt zelfs een heel album van de tien finalisten en de eerste single daarvan komt nog uit vóór de concerten van Ahoy´ op 24 maart. Pas daarna, dus dat zal ergens in april zijn, komt het nummer ´Tell Her´ van de nummer twee Jim op de markt. Overigens is het zeker dat Jim ook een handtekening mag zetten onder een contract van platenmaatschappij BMG, die ook de nummer één contracteert. Ook voor Dewi (vierde) en Hind (derde) ziet de toekomst er wat platencontracten betreft rooskleurig uit.

Bron: Telegraaf

pi_9003982
Er komen op die verzamel CD in ieder geval 10 nummers die de 10 kandidaten tijdens de show hebben gedaan, plus TWEE nieuwe nummers die ze samen doen. De eerste single komt inderdaad voor 24 maart uit en gaat "Here We Are" heten.

Daar zijn ze deze week druk mee bezig, aldus Henk-Jan vanochtend bij Ontbijt TV.

Sex is like Nokia: Connecting People
  maandag 10 maart 2003 @ 13:35:19 #79
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_9005316
quote:
Op maandag 10 maart 2003 12:53 schreef CJ het volgende:
Er komen op die verzamel CD in ieder geval 10 nummers die de 10 kandidaten tijdens de show hebben gedaan, plus TWEE nieuwe nummers die ze samen doen. De eerste single komt inderdaad voor 24 maart uit en gaat "Here We Are" heten.

Daar zijn ze deze week druk mee bezig, aldus Henk-Jan vanochtend bij Ontbijt TV.


Ik vind dat toch een beetje uitmelkerig.
pi_9005388
quote:
Op maandag 10 maart 2003 13:35 schreef marky het volgende:

[..]

Ik vind dat toch een beetje uitmelkerig.


Moooooooh

De argumentatie van Henk-Jan was dat nu alle kandidaten dan eindelijk ook erkenning kregen voor hun diensten en dat ze dan konden zeggen dat ze 'een CD hebben gemaakt'.

En ik moet eerlijk zeggen dat ik deze CD waarschijnlijk wel ga kopen in de winkel. Alhoewel ik niet zo sta te springen om een nummer van Joel.

Sex is like Nokia: Connecting People
pi_9006834
hahahahah

de cd single van jamai is gejat !!!!

Lachen is gezond :D!
pi_9006915
quote:
Op maandag 10 maart 2003 14:26 schreef Harmonius het volgende:
hahahahah

de cd single van jamai is gejat !!!!


Wat uitleg zou leuk zijn bij zo'n uitspraak?
  maandag 10 maart 2003 @ 14:44:21 #83
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_9007428
quote:
Op maandag 10 maart 2003 14:29 schreef Taurus het volgende:

[..]

Wat uitleg zou leuk zijn bij zo'n uitspraak?


Snap hem ook niet helemaal.

En een bron zou ook leuk zijn.

[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
pi_9010976
quote:
Op zondag 9 maart 2003 19:13 schreef GerardVanAs het volgende:

[..]

Ja, dat vond ik ook wel raar.

Maar hij heeft wel een hele mooi stem vind ik, goed nummer ook.

Ben trouwens 1 vd 100 gelukkigen die een gesigneerd hoesje heeft van Will Young.


Ben een beetje laat, maarre hoe kom je eraan? Ik heb wel een handtekening via veronica en eentje persoonlijk in ontvangst genomen.
Wat is het een dotje en wat kan hij goed zingen.

Vera

pi_9011063
quote:
Op maandag 10 maart 2003 14:26 schreef Harmonius het volgende:
hahahahah

de cd single van jamai is gejat !!!!


Gejat? Het enige waar je Fluitsma en Van Tijn van kan betichten is dat ze heel goed naar Wham's "I'm Your Man" hebben geluisterd.
Sex is like Nokia: Connecting People
pi_9011873
De originele single waar de cd's voor radiostations van geperst worden is zaterdag tijdens de after party gejat.

Henk Jan Smits had m aan de DJ gegeven en toen hij m later weer wilde ophalen bleek de cd al te zijn opgehaald door een ander.

De recherche is inmiddels een onderzoek gestart.

[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
pi_9012050
Ah, op die manier gejat.

Maar da's vrij lullig wel voor hun.

Sex is like Nokia: Connecting People
pi_9012184
Yep. En om te voorkomen dat de single deze week al illegaal verkocht wordt is dat rechercheonderzoek dus gestart.

De 'dievegge' is namelijk iemand die werkzaam is in de platenindustrie.

[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
pi_9012726
quote:
Op maandag 10 maart 2003 16:37 schreef CJ het volgende:

[..]

Gejat? Het enige waar je Fluitsma en Van Tijn van kan betichten is dat ze heel goed naar Wham's "I'm Your Man" hebben geluisterd.


Het nummer is niet eens door Fluitsma en Van Tijn geschreven, maar door Zweedse songwriters.
pi_9012823
Nog een leuk nieuwtje:

De intro en backingvocals van 'Step right up' zijn door Dewi gezongen.
Dus feitelijk ligt Dewi volgende week ook met haar eerste single in de winkel!

[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
pi_9012931
Als het nummer is gejat en via internet valt te downloaden, dan kan het toch onmogelijk een nummer 1 worden?
Dan krijgt die manager dus geen gelijk,want ik kan me niet voorstellen dat het nummer woensdag massaal gekocht gaat worden
Daarentegen ziet het er nu voor Jim een stuk beter uit, hij maakt nu een hele grote kans op wel op nummer 1 binnen te komen...
pi_9013048
quote:
Op maandag 10 maart 2003 14:29 schreef Taurus het volgende:

[..]

Wat uitleg zou leuk zijn bij zo'n uitspraak?


kijk hier maar:

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=26741

maar mijn post was natuurlijk wel eerder

Lachen is gezond :D!
pi_9013178
Overigens viel me iets vreemds op :

http://www.nic.nl/sidn/flat/Domeinnamen/Is_de_naam_nog_vrij_/index.shtml?uitgebreid=CHECKED&domein=hindmusic.nl&zoek.x=29&zoek.y=1

Datum eerste registratie 09-03-2003
Record laatst gewijzigd 09-03-2003


http://www.nic.nl/sidn/flat/Domeinnamen/Is_de_naam_nog_vrij_/index.shtml?uitgebreid=CHECKED&domein=www.jamaimusic.nl

Datum eerste registratie 27-02-2003
Record laatst gewijzigd 27-02-2003


http://www.nic.nl/sidn/flat/Domeinnamen/Is_de_naam_nog_vrij_/index.shtml?uitgebreid=CHECKED&domein=jimmusic.nl&zoek.x=17&zoek.y=7

Datum eerste registratie 27-02-2003
Record laatst gewijzigd 27-02-2003


Beetje vreemd gezien die datum eerste registratie, aangezien voor de show met jim, jamai en hind men wel de domein namen voor jim en jamai heeft geregt, maar niet die van hind

Toch sprake van door gestoke kaart?

🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_9013204
quote:
Op maandag 10 maart 2003 17:32 schreef dolfg het volgende:
Nog een leuk nieuwtje:

De intro en backingvocals van 'Step right up' zijn door Dewi gezongen.
Dus feitelijk ligt Dewi volgende week ook met haar eerste single in de winkel!


Is dat bevestigd? want ik meende inderdaad al tijdens de liveuitzending Dewi op de achtergrond te horen
pi_9013224
quote:
Op maandag 10 maart 2003 17:46 schreef raptorix het volgende:
Overigens viel me iets vreemds op :

http://www.nic.nl/sidn/flat/Domeinnamen/Is_de_naam_nog_vrij_/index.shtml?uitgebreid=CHECKED&domein=hindmusic.nl&zoek.x=29&zoek.y=1

Datum eerste registratie 09-03-2003
Record laatst gewijzigd 09-03-2003


http://www.nic.nl/sidn/flat/Domeinnamen/Is_de_naam_nog_vrij_/index.shtml?uitgebreid=CHECKED&domein=www.jamaimusic.nl

Datum eerste registratie 27-02-2003
Record laatst gewijzigd 27-02-2003


http://www.nic.nl/sidn/flat/Domeinnamen/Is_de_naam_nog_vrij_/index.shtml?uitgebreid=CHECKED&domein=jimmusic.nl&zoek.x=17&zoek.y=7

Datum eerste registratie 27-02-2003
Record laatst gewijzigd 27-02-2003


Beetje vreemd gezien die datum eerste registratie, aangezien voor de show met jim, jamai en hind men wel de domein namen voor jim en jamai heeft geregt, maar niet die van hind

Toch sprake van door gestoke kaart?


voor hind is hind.nl geregistreerd, jamai/jim.nl waren al bezet..
  maandag 10 maart 2003 @ 17:49:56 #96
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_9013253
quote:
Op maandag 10 maart 2003 17:48 schreef Sven- het volgende:

[..]

voor hind is hind.nl geregistreerd, jamai/jim.nl waren al bezet..


Inderdaad, en Hindmusic.nl is door iemand anders geregistreerd van de platenmaatschappij.

Slaapverwekkend die mensen die denken iets leuks te hebben ontdekt.

[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
pi_9013270
quote:
Op maandag 10 maart 2003 17:36 schreef ilona-scuderia het volgende:
Als het nummer is gejat en via internet valt te downloaden, dan kan het toch onmogelijk een nummer 1 worden?
Dan krijgt die manager dus geen gelijk,want ik kan me niet voorstellen dat het nummer woensdag massaal gekocht gaat worden
Daarentegen ziet het er nu voor Jim een stuk beter uit, hij maakt nu een hele grote kans op wel op nummer 1 binnen te komen...
Dat nummer komt dus echt wel op nummer 1, alles is tegenwoordig te downloaden voor het in de winkel ligt..

[Dit bericht is gewijzigd door Sven- op 10-03-2003 17:50]

  maandag 10 maart 2003 @ 17:50:40 #98
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_9013274
quote:
Op maandag 10 maart 2003 16:35 schreef vera2 het volgende:

[..]

Ben een beetje laat, maarre hoe kom je eraan?


Er werden er 100 uitgedeeld na de finaleshow, en een vriendin kreeg er 2, waarvan ik er nu 1 krijg.
[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
pi_9013363
quote:
Op maandag 10 maart 2003 17:47 schreef Sven- het volgende:

[..]

Is dat bevestigd? want ik meende inderdaad al tijdens de liveuitzending Dewi op de achtergrond te horen


Yep, tenminste Jamai zei het zojuist zelf tijdens een interview op Yorin.
Leuk voor alle Dewi fans!
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
pi_9013775
Jaaaa!! Het is Dewi!

Heb net even weer een paar keer naar het nummertje geluisterd en dat is definitely Dewi. Klinkt leuk! Dat geeft toch ook weer een klein beetje meerwaarde aan het nummer.

Sex is like Nokia: Connecting People
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')