abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13847029
extensie veranderen helpt ook niet.
Heb ik hier weer een ander programma voor nodig ofzo?
pi_13847324
Ik heb nu ook FTD geinstalleerd en ik zie in een bericht een hele lijst bestandsnamen staan, wat moet ik nu doen?
pi_13852781
Wat het 1e probleem is met dat .txt-bestand van 8 Mb weet ik ook niet. Probeer het nog maar een keer of misschien vanaf een andere server.

En met FTD kan je ongeveer een index zien wat er op de Nederlandse servers staan. Je kan dus niet direct downloaden vanaf FTD. In FTD geven users uitleg van wat ze uploaden op bepaalde servers. Op een nieuws-server zie je vaak een nummer staan, wat weer refereerd naar een id in FTD. Zo kan je dus zoeken in de gigantische lijst die op sommige servers staan.

Nieuwstracker.nl - De No.1 nieuwsportal van Nederland
  maandag 13 oktober 2003 @ 16:21:15 #55
9902 Lestat
the vampire...
pi_13852991
Helaas geeft chello (voorzover ik weet) amper binaries door
Memento Mori
pi_13853711
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 16:13 schreef The_Comeback-kid het volgende:
Wat het 1e probleem is met dat .txt-bestand van 8 Mb weet ik ook niet. Probeer het nog maar een keer of misschien vanaf een andere server.
Foutje met encoding ofzo, gooi maar weg.
Je kan er misschien wel een fatsoenlijke mp3 van maken maar de kans is vrij klein dat het wat wordt.
pi_13853762
gebruik newsbin, ideaal programma voor het downloaden van bestanden. Nog nooit een probleem mee gehad...
pi_13855224
Iemand enig idee wat een nieuws groep voor tiscali is?
pi_13871538
iedereen bedankt voor de reacties.

kent iemand nog meer gratis servers zoals euronet?
en ik ben nog steeds op zoek naar het adres van de server van UPC, ik heb wel UPC maar ik weet niet waar ik die info kan vinden, het zit niet bij de papieren.

pi_13872071
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 12:09 schreef jimjim1983 het volgende:
iedereen bedankt voor de reacties.

kent iemand nog meer gratis servers zoals euronet?
en ik ben nog steeds op zoek naar het adres van de server van UPC, ik heb wel UPC maar ik weet niet waar ik die info kan vinden, het zit niet bij de papieren.

Lees ff het topic door, het staat er gewoon in. Je weet dat UPC Chello is neem ik aan.
pi_13872135
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 12:45 schreef veldmuis het volgende:

[..]

ipv6 tunnel. Kan je zo connecten naar newszilla. Schijnt.

Klopt, zilla is gratis voor ipv6 ongeacht je provider. Helaas krijg ik die ipv6 niet aan de gang met @home. Dus m'n onbelaccountje blijft nog even aan .
If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
pi_13872156
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 17:43 schreef sander_kok het volgende:
Iemand enig idee wat een nieuws groep voor tiscali is?
nl.tiscali ?

De server is news.tiscali.nl als je dat bedoelt. Maar die lag er gisteren uit.

If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
pi_13872368
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 12:32 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Lees ff het topic door, het staat er gewoon in. Je weet dat UPC Chello is neem ik aan.

Het adres dat daar staat is een verkeerde, die werkt niet bij mij.
maar ondertussen heb ik de papieren gevonden en ik zit nu op de chelllo server
pi_13872801
Ik heb nog een vraag:

Bij sommige headers staat er part03.rar of (3/40) en soms staan niet alle delen in het lijstje, wat moet ik doen om toch aan die andere delen te komen, of waar kan ik die vinden?

EDIT: ik doe volgens mij echt iets fout met het downloaden want ik krijg nog steeds textbestanden van zo'n 10 mb binnen.
wat doe ik fout? ik gebruik grabit, onder de tab alt.binaries.divx staat een hele lijst berichten. Ik kies zo'n bericht bijvoorbeeld "A Bug's life cd2.part03.rar" en kies 'grab'. nu gaat ie downloaden en krijg ik een .txt bestand binnen

[Dit bericht is gewijzigd door jimjim1983 op 14-10-2003 13:15]

pi_13873946
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 13:00 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik heb nog een vraag:

Bij sommige headers staat er part03.rar of (3/40) en soms staan niet alle delen in het lijstje, wat moet ik doen om toch aan die andere delen te komen, of waar kan ik die vinden?

EDIT: ik doe volgens mij echt iets fout met het downloaden want ik krijg nog steeds textbestanden van zo'n 10 mb binnen.
wat doe ik fout? ik gebruik grabit, onder de tab alt.binaries.divx staat een hele lijst berichten. Ik kies zo'n bericht bijvoorbeeld "A Bug's life cd2.part03.rar" en kies 'grab'. nu gaat ie downloaden en krijg ik een .txt bestand binnen

Nogmaals, vergeet grabit en gebruik newsbin pro. Ben je gelijk van al dat gezeur af. Je kan een demo downloaden maar als je ff zoekt kun je ook een gekraakte versie vinden (kazaa)

Soms zijn idd niet alle rar-bestanden gepost. Soms worden bij grote bestanden (films bijv) PAR bestanden gepost. Deze kun je gebuiken om de ontbrekende rar-bestanden mee te recoveren. Ik gebruik hiervoor smartpar (freeware)

pi_13874673
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 13:00 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik heb nog een vraag:

Je gebruikt een programma die de bestanden niet decodeerd, maar gewoon als textbestanden opslaat. Zoals hier al veel gemeld, gebruik newsbin, bnr, newsleecher, newsreactor (ben ik grote voorstander van ) en zo kan je nog uren doorgaan.
De bestanden die je nu al binnen hebt kun je renamen naar .mp3 .rar etc. Geef het dus wel dezelfde naam als in de nieuwsgroep staat aangegeven . Volgens mij werken die dan ook gewoon.
pi_13877971
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 13:42 schreef HeyFreak het volgende:

[..]

Nogmaals, vergeet grabit en gebruik newsbin pro. Ben je gelijk van al dat gezeur af. Je kan een demo downloaden maar als je ff zoekt kun je ook een gekraakte versie vinden (kazaa)

Soms zijn idd niet alle rar-bestanden gepost. Soms worden bij grote bestanden (films bijv) PAR bestanden gepost. Deze kun je gebuiken om de ontbrekende rar-bestanden mee te recoveren. Ik gebruik hiervoor smartpar (freeware)

smartpar doet geen par2.
quickpar wel.
pi_13878701
Ok ik ben nu overgestapt op Newsbin Pro.
Wat ik nu nog steeds niet snap is dat bij sommige bestanden eindigen bijvoorbeeld op part15.rar en dan staat er achter tussen haakjes ook nog eens (1/17) wat betekent dit dan?
pi_13881254
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 16:35 schreef jimjim1983 het volgende:
Ok ik ben nu overgestapt op Newsbin Pro.
Wat ik nu nog steeds niet snap is dat bij sommige bestanden eindigen bijvoorbeeld op part15.rar en dan staat er achter tussen haakjes ook nog eens (1/17) wat betekent dit dan?
dat part15.rar is gewoon de 15e rar bestand van een hele reeks.

Grote bestanden zijn zeg maar in stukken gehakt (van 20 MB of 15 of 10 bijv). Als je alle rar-bestanden hebt kun je ze met winrar uitpakken.

Zo kun je bijv een film downloaden die in 23 rar's opgeslagen is. Ze hebben meestal de extensie part01.rar of .r01 to Je downloadt ze allemaal. De laatste rar is altijd kleiner dan de rest. Gewoon met winrar uitpakken en klaar ben je.

dus je hebt een filmpje van 106MB.

dan heb je 10 bestanden van 10 MB (of 5 van 20MB, kan allemaal) en een van 6 MB

Dus film.part01.rar tot film.part20.rar zijn allemaal even groot en de laatste wijkt af qua bestandsformaat.

dat (1/17) is niet belangrijk, waar je op moet letten is dat de hele verzameling rar-bestanden compleet is en als je er een paar mist kijken of er ook PAR bestanden zijn geüpload. Hiermee kun je zoals eerder gezegd die paar ontbrekende of kapotte rar-bestanden repareren.

pi_13882251
Ok hartstikke bedankt allemaal
Ik heb nu alleen nog last van downloads die mislukken terwijl andere delen van dezelfde film het wel doen, hoe komt dit/ is hier iets aan te doen?
pi_13883889
Dan staat die zooi gewoon niet meer op de server, kan gebeuren, doe je niks aan (of een request voor een repost van die delen sturen natuurlijk).
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 20:50:02 #72
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_13884124
Kan dat ook allemaal met wanadoo cable

(*n00b mode*)

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_13884862
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:50 schreef Vivi het volgende:
Kan dat ook allemaal met wanadoo cable

(*n00b mode*)

news.wanadoo.nl
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 21:46:10 #74
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_13885678
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 21:18 schreef veldmuis het volgende:

[..]

news.wanadoo.nl

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_13895122
Achter allemaal downloads die gister mislukt zijn staat nu in de 'post list' dat ik die bestanden al gedownload of deleted zijn, en het lukt me niet ze nog een keer te downloaden. wat moet ik doen?

Kan iemand mij misschien ook het verschil vertellen tussen de keuzes 'Download incomplete' , 'Add to download list' , 'Force download' , 'Download chunks only'? Ik kies nu de hele tijd Download incomplete.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')