abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 februari 2003 @ 21:11:58 #1
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_8593057
Met dit schrijven wens ik uw vordering met nr: TF/345567, die ik ontving op 14-02-2003 in haar totaliteit te betwisten. De rekeningen waar uw vordering op is gebaseerd kloppen niet (zie bijlagen), en zijn onvoldoende gespecificeerd. Verder waren mijn pogingen UPC om opheldering te vragen vruchteloos; telefonisch zijn ze totaal onbereikbaar. Zelfs een aangetekend schrijven werd genegeerd (zie bijlagen). In tegenstelling tot wat ik in mijn aangetekend schrijven (zie bijlagen) vermeldde, heb ik toch maar een gedeelte van de laatste herinnering betaald (zie bijlagen), met aftrek van 248,41 euro 'overige posten'. Ik ben van mening dat ik hiermee aan mijn betalingsverplichting heb voldaan en wens verder niet meer geconfronteerd te worden met de administratieve puinhopen van UPC.

goeie brief?

►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_8593088
In alinea's neem ik aan?

woensdag 19 februari 2003 @ 21:13:57 #3
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_8593105
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 21:13 schreef Roellio het volgende:
In alinea's neem ik aan?

ja, t gaat ff om de tekst.
pi_8593113
Brief goed of niet, upc luistert toch niet
moet ie weer negatief doen -_-
pi_8593119
Echt een suckende tekst

Nee hoor, wel goed
Van mij krijg je een 10

pi_8593138
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 21:14 schreef EdSchouten het volgende:
Echt een suckende tekst

Nee hoor, wel goed
Van mij krijg je een 10

Ed ga verder met je linux...:*
  woensdag 19 februari 2003 @ 21:16:33 #7
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_8593169
Als je 1 keer naar de bijlagen verwijst is dat genoeg, of je moet bij elke verwijzing de bijlage specificeren (bijlage 1, bijlage 2 enz.)
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
  woensdag 19 februari 2003 @ 21:17:10 #8
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_8593189
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 21:14 schreef JAFNN het volgende:
Brief goed of niet, upc luistert toch niet
ben ik me van bewust. maar deze brief is aan het incasso buro van upc. upc krijgt een kopie.

[Dit bericht is gewijzigd door tonja op 19-02-2003 21:19]

pi_8593203
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 21:15 schreef boebiedoe het volgende:
Ed ga verder met je linux...:*
Stalkert van der G
  woensdag 19 februari 2003 @ 21:18:48 #10
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_8593236
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 21:16 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Als je 1 keer naar de bijlagen verwijst is dat genoeg, of je moet bij elke verwijzing de bijlage specificeren (bijlage 1, bijlage 2 enz.)
k moet ze nog nummeren, die bijlagen. tis ff om de tekst.
maar bedankt voor het opletten
  woensdag 19 februari 2003 @ 21:19:14 #11
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_8593243
oeps
  woensdag 19 februari 2003 @ 21:26:59 #12
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_8593425
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 21:11 schreef tonja het volgende:
Met dit schrijven wens ik uw vordering met nr: TF/345567, die ik ontving op 14 februari 2003 in haar totaliteit te betwisten. De rekeningen waar uw vordering op is gebaseerd kloppen niet (zie bijlagen)geen komma en zijn onvoldoende gespecificeerd. Verder waren mijn pogingen UPC om opheldering te vragen vruchteloos; telefonisch zijn ze totaal onbereikbaar. Zelfs een aangetekend schrijven werd genegeerd (zie bijlagen). In tegenstelling tot wat ik in mijn aangetekend schrijven (zie bijlagen) vermeldde, heb ik toch maar een gedeelte van de laatste herinnering betaald (zie bijlagen), met aftrek van ¤248,41 'overige posten'. Ik ben van mening dat ik hiermee aan mijn betalingsverplichting heb voldaan en wens verder niet meer geconfronteerd te worden met de administratieve puinhopen van UPC.

goeie brief?

succes!
- roomijs met stukjes melkchocolade is lekker!
pi_8593461
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 21:11 schreef tonja het volgende:
Met dit schrijven wens ik uw vordering met nr: TF/345567, die ik ontving op 14-02-2003 in haar totaliteit te betwisten. De rekeningen waar uw vordering op is gebaseerd kloppen niet (zie bijlagen), en zijn onvoldoende gespecificeerd. Verder waren mijn pogingen UPC om opheldering te vragen vruchteloos; telefonisch zijn ze totaal onbereikbaar. Zelfs een aangetekend schrijven werd genegeerd (zie bijlagen). In tegenstelling tot wat ik in mijn aangetekend schrijven (zie bijlagen) vermeldde, heb ik toch maar een gedeelte van de laatste herinnering betaald (zie bijlagen), met aftrek van 248,41 euro 'overige posten'. Ik ben van mening dat ik hiermee aan mijn betalingsverplichting heb voldaan en wens verder niet meer geconfronteerd te worden met de administratieve puinhopen van UPC.

goeie brief?

Klinkt wel redelijk, maar inhoudelijk is het niet juist (en dat weet het incassobureau ook).

Als jij het zo ver laat komen dat er een incassobureau aan te pas komt, ben je ook wettelijk verplicht de (buitengerechtelijke) kosten te betalen.

Zelfs is het zo geregeld dat wat jij nu betaald hebt, eerst dient ter vergoeding van de kosten+rente. Pas daarna komt de hoofdsom aan de beurt.

Ofwel: je had sterker gestaan als je niets betaald had.

woensdag 19 februari 2003 @ 21:30:22 #14
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_8593520
goede keus van jou om er werk van te maken, goeie brief ook

ik was al verhuist en nóg had ik last van Upc, dus ik heb maar betaald om eraf te zijn

...some more happy little trees!!
  woensdag 19 februari 2003 @ 21:30:43 #15
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_8593525
ik heb die betaling gedaan voordat het incasso buro ingeschakeld was.
dat maakt toch wel uit?

[Dit bericht is gewijzigd door tonja op 19-02-2003 21:32]

pi_8593536
Ik zal voor je duimen, maar met dat soort instanties is het vaak vechten tegen de bierkaai. IK heb zoiets een keer gehad met het ziekenfond, en die zaak heb ik uiteindelijk gewonnen (want er was sprake van een administratieve fout), maar dat heb ik opgelost door me op vrijdagmiddag om 16:00 met een slaapzak onder de arm in het hoofdkantoor van Zilveren Kruis te melden.
It's in the air tonight
  woensdag 19 februari 2003 @ 21:34:54 #17
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_8593626
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 21:28 schreef Makkinen het volgende:

[..]

Klinkt wel redelijk, maar inhoudelijk is het niet juist (en dat weet het incassobureau ook).

Als jij het zo ver laat komen dat er een incassobureau aan te pas komt, ben je ook wettelijk verplicht de (buitengerechtelijke) kosten te betalen.

Zelfs is het zo geregeld dat wat jij nu betaald hebt, eerst dient ter vergoeding van de kosten+rente. Pas daarna komt de hoofdsom aan de beurt.

Kul, klets en kolder.. Inderdaad, niet betalen was slimmer geweest, maar de rest van het verhaal is k, k en k.
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
  † In Memoriam † woensdag 19 februari 2003 @ 21:44:56 #18
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_8593847
=edit=

Laat maar, ik zie nu pas dat de brief aan het incassobureau is gericht.

[Dit bericht is gewijzigd door BwennieBren op 19-02-2003 22:05]

Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_8594644
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 21:30 schreef Bob.Ross het volgende:
goede keus van jou om er werk van te maken, goeie brief ook

ik was al verhuist en nóg had ik last van Upc, dus ik heb maar betaald om eraf te zijn

Ik ben ook verhuisd, heb mijn adres netjes doorgegeven.. maar zelfs dat lukt niet bij upc.. Post gaat nog steeds naar oude adres.
jammer dan
pi_8640382
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 21:34 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Kul, klets en kolder.. Inderdaad, niet betalen was slimmer geweest, maar de rest van het verhaal is k, k en k.

Onderbouw eens waarom dit kul is ? Kijk ook even naar BW 6:44 en B 6:96 (vooral onder punt c)

Kortom, voor je over kul begint, kun je beter zorgen dat je weet waar je het over hebt.

pi_8640447
Tip: Schrijf een brief geadresseerd aan de CEO. Je probleem wordt binnen 2 dagen opgelost.
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_8640508
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 21:28 schreef Makkinen het volgende:

[..]

Als de vordering niet gegrond is, dan zijn de bijkomde kosten van het incassoburo ook niet voor rekening van de gedupeerde.

Ik heb dit ook meegemaakt: ik kreeg een brief van Touber,van der Velden & Kassies Gerechtsdeurwaarders
te Amsterdam Zuidoost in opdracht van UPC.
Ik zou een openstaand saldo van ongeveer 600 euro hebben bij UPC en dit nooit betaald hebben.
Dit was echter volkomen ongegrond, ik had gewoon altijd netjes betaald.
Ik heb dan ook een bezwaarschrift ingediend bij dit inkassoburo.
Twee weken later kreeg ik een brief van ze terug waarin ze me meldden dat ze de kwestie hadden onderzocht en dat de vordering inderdaad ongegrond was. Ik kon de brief dus verscheuren.
Natuurlijk hoefde ik de bijkomende incassokosten ook niet te betalen.

pi_8644246
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 23:10 schreef lamaris het volgende:

[..]

Als de vordering niet gegrond is, dan zijn de bijkomde kosten van het incassoburo ook niet voor rekening van de gedupeerde.

Uiteraard. Maar de topic opener heeft toch een bedrag betaald, waarvan hij klaarblijkelijk vindt, of in ieder geval de indruk wekt, dat het terecht is. Vandaar mijn opmerkingen
pi_8644252
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 23:06 schreef jellyrose het volgende:
Tip: Schrijf een brief geadresseerd aan de CEO. Je probleem wordt binnen 2 dagen opgelost.
Ok...... ga nu ff op Google zoeken.
pi_8644359
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 23:10 schreef lamaris het volgende:

[..]

Ik heb dit ook meegemaakt: ik kreeg een brief van Touber,van der Velden & Kassies Gerechtsdeurwaarders
te Amsterdam Zuidoost in opdracht van UPC.
Ik zou een openstaand saldo van ongeveer 600 euro hebben bij UPC en dit nooit betaald hebben.
Dit was echter volkomen ongegrond, ik had gewoon altijd netjes betaald.
Ik heb dan ook een bezwaarschrift ingediend bij dit inkassoburo.
Twee weken later kreeg ik een brief van ze terug waarin ze me meldden dat ze de kwestie hadden onderzocht en dat de vordering inderdaad ongegrond was. Ik kon de brief dus verscheuren.
Natuurlijk hoefde ik de bijkomende incassokosten ook niet te betalen.

Precies mijn verhaal... alleen ging het om een iets lager bedrag.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')