abonnement Unibet Coolblue
pi_8554105
Waar zullen de meeste slachtoffers vallen als wereldoorlog 3 begint?
Europa
N-Amerika
Z-Amerika
Afrika
Azie
Australie
of Antartica (voor de compleetheid)

Zullen het slachtoffers zijn van honger, kernwapens, biologische wapens , chemische wapens of straatgevechten?

  dinsdag 18 februari 2003 @ 11:00:13 #2
11731 pr0f
Hit any user to continue
pi_8554125
Ik denk in het midden-oosten
Renault 5 GT Turbo. 120 pk, 848 kg, 0-100 in 7.8 sec.
pi_8554129
Op de grond.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  dinsdag 18 februari 2003 @ 11:00:59 #4
42899 dj-ango
Omgekeerde wereld
pi_8554143
In Antartica zal iemand naar buiten gaan , om te kijken of het daar al 3e wereld oorlog is. Maar ja hij had zn tshirt aan en zal daarom dood vriezen....

te veel films gezien

Komt een bakker bij de man
pi_8554147
Irak, Zuid Korea, V.S., Turkije, Syria, Israel en Palestina
pi_8554152
Afrika en Azië. Alle aidspatienten+voedseltekort+geweld.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_8554175
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 11:01 schreef Karboenkeltje het volgende:
Afrika en Azië. Alle aidspatienten+voedseltekort+geweld.
Dat is er al
pi_8554203
Je kan je beter afvragen waar je nog veilig bent.
Wereldoorlog met al die nucleaire wapens brrrr.
Eerst die mooie flitsen in de verte, dan de fall-out en dan nog eens de nuclaire winter (+/- 20 jaar)
Can't we all just get along.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
  dinsdag 18 februari 2003 @ 11:03:30 #9
40265 Brombeer
Eindhoven Rockcity
pi_8554206
Ik denk in het midden-oosten door de raketten die "op de verkeerde plaats" zijn neer gekomen en ik denk in Noord-Amerika door en of andere bio-aanval.
pi_8554216
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 11:00 schreef Knut het volgende:
Op de grond.
op de grond eindigen ze allemaal
Of beter gezegd misschien, onder de grond
pi_8554244
ik vermoed Irak
Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
pi_8554288
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 11:00 schreef Knut het volgende:
Op de grond.
lol hoezo droog
pi_8554318
China en/of India
  dinsdag 18 februari 2003 @ 11:08:39 #14
39156 El_Diablo
To be concluded...
pi_8554325
WO III = Einde der mensheid
This place requires no physical fitness program:
Everyone gets enough exercise jumping to conclusions, flying off the handle, running down the boss,
knifing friends in the back, off loading decisions, dodging responsibility and pushing their luck!
pi_8554390
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 11:08 schreef El_Diablo het volgende:
WO III = Einde der mensheid
dat zullen we nog wel eens zien , maar dat het er in het Midden-Oosten hard aan toe zal gaan is zeker.
Gapen werkt aanstekelijk weet je!
pi_8554395
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 11:08 schreef El_Diablo het volgende:
WO III = Einde der mensheid
ik denk niet dat 't het einde der mensheid zal zijn, het kan wel erg uit de hand lopen vrees ik
pi_8554409
Wat een dramatisch gedoe allemaal, jullie draven wel een beetje door als je denkt dat er een 3e wereldoorlog aankomt binnenkort
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_8554490
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 11:03 schreef bastardjimmy het volgende:

[..]

op de grond eindigen ze allemaal
Of beter gezegd misschien, onder de grond


LOL
  dinsdag 18 februari 2003 @ 11:17:47 #19
44691 Chevron
The lost art
pi_8554550
Naiëf als jullie denken dat een 3de wereld oorlog maar 1 continent gaat treffen.

Als dat gebeurt, en dan heb ik het niet over een kleine schermutseling in Irak ofzo, maar een grote strijd tussen bijv China en Europa tegen bijv Amerika, dan zullen er niet veel plaatsen over blijven waar mensen nog veilig zijn.

Misschien Antartica ja, omdat dat geen plaats is om een nuke op te gooien.

Maar een aanval op de arabische landen is nauwelijks een 3de wereld oorlog, die mensen staan geen kans tegen het amerikaanse leger.

The Willow knows what the storm does not: that the power to endure harm outlives the power to inflict it.
pi_8554585
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 11:12 schreef Dezz het volgende:
Wat een dramatisch gedoe allemaal, jullie draven wel een beetje door als je denkt dat er een 3e wereldoorlog aankomt binnenkort
Hangt er van af wat je binnenkort noemt. Ik heb er redelijk veel vertrouwen in dat ik (meteorietinslagen, de toorn van God en vreemde ongelukken met schapen en koelkasten daargelaten) het begin van de derde wereld oorlog wel mee zal maken.

De wereld is er tenslotte sinds de val van de muur niet stabieler op geworden.

Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_8554617
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 11:19 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Hangt er van af wat je binnenkort noemt. Ik heb er redelijk veel vertrouwen in dat ik (meteorietinslagen, de toorn van God en vreemde ongelukken met schapen en koelkasten daargelaten) het begin van de derde wereld oorlog wel mee zal maken.

De wereld is er tenslotte sinds de val van de muur niet stabieler op geworden.


ja als je gaat zeggen over 40, 50 of 60 jaar ja oke dan heb je wel een redelijke kans ja
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_8554748
Ik denk Nederland. Door de gemiddelde intelligentie van zijn inwoners.

gO s@dDAm. bUsH Is Cr@zY. We lUv yOu. pEaCe MAn!

Why? Don't we make ya laugh? Aren't we fuckin' funny? You best come up with an answer, cos I'm gonna come back here and check on you and your momma and if you ain't got a reason why you hate clowns, I'm gonna kill your whole fucking family.
pi_8554836
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 11:25 schreef Willem Oltmans het volgende:
gO s@dDAm. bUsH Is Cr@zY. We lUv yOu. pEaCe MAn!
pi_8554875
Ik denk dat Europa, en dan met name landen als Nederland een goede kans maken. Oorlog en rampsituaties zijn wij niet meer gewend, ons land is daar niet op ingericht. Alle procedures zullen in de paniek blijken te falen denk ik.

Een nieuwe WO zal (in dit scenario!) wsl. aan Afrika voorbij gaan.

pi_8555020
Denk Europa als het hier over zo'n 15 jaar een tweede Joegoslavie wordt. Hier ontstaat zo langzamerhand de overgang tussen het Westen en de islamitische wereld en dus zullen hier ook wel de meeste klappen gaan vallen in WOIII.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_8555268
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 11:25 schreef drugsgebruiker het volgende:
Ik denk Nederland. Door de gemiddelde intelligentie van zijn inwoners.

gO s@dDAm. bUsH Is Cr@zY. We lUv yOu. pEaCe MAn!


Hehehehe LOL!
To hell with Kyoto!
  dinsdag 18 februari 2003 @ 11:53:29 #27
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_8555371
Ik denk dat de wo3-hel losbarst in Azie.
Als die Noord-Koreanen gek gaan doen...

Het is niet ondenkbaar dat ze zelf een fisrt strike ondernemen zodra de VS bezig is in Iraq.
Ze hebben het potentieel om de Westkust van de VS te bereiken met raketten (vorige week toegegeven door de CIA).
Het maakt nog niet eens echt veel uit wat de lading van de raket is.
Als het een nucleaire lading betreft zal de vernietiging natuurlijk vele malen groter zijn in fysieke zin, maar elke raket die de VS raakt (ook met 'conventionele' lading) zal een enorme impact hebben op de gemoedstoestand van de Amerikanen.
Tevens is het niet ondenkbaar dat het lanceren van raketten op de VS zal samenvallen met (raket-)aanvallen op Japan en Zuid-Korea.

Als de VS nucleair terugslaat naar de Noord-Koreanen zal China dat niet accepteren.
Dat zagen we ook al tijdens de Koreaanse oorlog.
China hield zich in eerste instantie afzijdig totdat de Amerikanen wel heel dichtbij de grens kwamen.
Tevens dreigde Generaal MacArthur met het inzetten van tactische nucleaire wapens, wat zeker gevolgen (fall-out) zou hebben gehad op China.

Wat het gevolg daarvan is laat zich moeilijker raden.
Hoe zal er in Tibet worden gereageerd als een groot deel van het Chinese leger wordt verplaatst om elders te worden ingezet (Japan, Koreaans schiereiland)?
Proberen India en Pakistan wat uit te vechten als de hele wereld de andere kant op kijkt (en China die normaal zo dichtbij is elders bezig is) ?

Wat zullen de Russen doen ?
Ze beschouwen zichzelf nog steeds als een grootmacht.
Proberen ze gebruik te maken van de situatie ?
Er hoeft maar een nationalist op te staan en de vlam slaat ook daar in de pan.
Al begon het maar met het inzetten van meer vuurkracht (...) in Tsjetsjenie.

Europa zal op dat ogenblik denk ik al vleugellam zijn.
Waar ze zich er ook mee gaan bemoeien vargen ze om problemen.
Onderwijl moeten ze natuurlijk het Oosten in de gaten houden, voor het geval de Russen doorslaan.

Ondanks het feit dat de fall-out de hele wereld zal treffen komen de Europeanen er denk ik nog het beste vanaf (zover je daarover kunt spreken).

Persoonlijk denk ik echter dat het best zal meevallen met het gebruik van nucleaire wapens.
Noord-Korea wellicht omdat ze weinig keus hebben tegen de numerieke overmacht van de VS.
Ik verwacht echter niet de de VS en China hun lange afstandswapens zullen inzetten.
De VS weet dat een atoombom op een Cchinese stad zal worden vergolden met eentje op een Amerikaanse en vice versa.

Midden-Langeafstandswapen en tachtische kernkoppen zouden echter nog wel eens grootschalig ingezet kunnen worden als de strijd zich zou verplaatsen naar Zuid-Korea of Japan.
Er zou dan geen directe aanleiding zijn voor een vergelding op Chinese en/of Amerikaanse civiele doelen voor een van deze twee partijen.

Wat dat betreft denk ik dat het tussen India en Pakistan volledig uit de klauwen loopt...

Burnt to the core but not broken
pi_8555827
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 11:17 schreef Chevron het volgende:

Als dat gebeurt, en dan heb ik het niet over een kleine schermutseling in Irak ofzo, maar een grote strijd tussen bijv China en Europa tegen bijv Amerika,


Europa met China tegen Amerika.

Dat grenst aan het onmogelijke

pi_8555954
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 11:31 schreef Luigi het volgende:
Ik denk dat Europa, en dan met name landen als Nederland een goede kans maken. Oorlog en rampsituaties zijn wij niet meer gewend, ons land is daar niet op ingericht. Alle procedures zullen in de paniek blijken te falen denk ik.
ik weet niet wat er achter de rug van de burgers om is geregeld qua rampenplannen, op het moment dat 't erop aankomt is er veel geregeld in Nederland volgens mij
  dinsdag 18 februari 2003 @ 12:21:27 #30
26063 Frankieboy
Maar we blijven vrienden....
pi_8556070
Ik denk dat over de gehele wereld een flink aantal doden zullen vallen, moeilijk te zeggen waar het meeste.

Einstein heeft ooit eens gezegd. Waarmee ze vechten in WO III weet ik niet. Maar WO IV zal worden uitgevochten met knuppels en stokken.

Het is half november, we hebben het net voor de eerste keer gedaan. We liggen naakt in bed met de dekens weggeslagen. Zij is de grootste koukleum die ik ken. Dus ik kruip lekker dicht tegen haar aan. Zij mompelt: "Rot op, ik heb het warm."
pi_8556099
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 12:21 schreef Frankieboy het volgende:
Ik denk dat over de gehele wereld een flink aantal doden zullen vallen, moeilijk te zeggen waar het meeste.

Einstein heeft ooit eens gezegd. Waarmee ze vechten in WO III weet ik niet. Maar WO IV zal worden uitgevochten met knuppels en stokken.


nou ja, ik heb liever een atoombom op m'n hoofd als een stok in m'n oog, wat dat betreft is het heel relatief natuurlijk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')