abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8362634
Vanavond weer actief in die geweldige Idols-topic meegebabbeld ... Het meest interessante topic was dit, waarin SCH zegt dat hij voor Idols werkt en vervolgens doodleuk vertelt hoe we met z'n allen worden belazerd. Het inspireerde me tot dit stukkie tekst
te lang om het hier te plaatsen.

Ook als hij niet voor Idols werkt - dat betwijfel ik namelijk sterk - denk ik dat dit verhaal niet ver van de waarheid zit. Best triest eigenlijk.

pi_8362645
Spam
pi_8362667
quote:
Op zondag 9 februari 2003 03:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vanavond weer actief in die geweldige Idols-topic meegebabbeld ... Het meest interessante topic was dit, waarin SCH zegt dat hij voor Idols werkt en vervolgens doodleuk vertelt hoe we met z'n allen worden belazerd. Het inspireerde me tot dit stukkie tekst
te lang om het hier te plaatsen.

Ook als hij niet voor Idols werkt - dat betwijfel ik namelijk sterk - denk ik dat dit verhaal niet ver van de waarheid zit. Best triest eigenlijk.

Sja, what's new ? Met Big-Brother wordt er net zo gemanipuleerd. De kijker is blijkbaar naief genoeg om er in te trappen.
pi_8362670
Tja zo kan je ook traffic trekken.
pi_8362676
quote:
Op zondag 9 februari 2003 03:50 schreef gelly het volgende:

[..]

Sja, what's new ? Met Big-Brother wordt er net zo gemanipuleerd. De kijker is blijkbaar naief genoeg om er in te trappen.

jah ...
en normaal wordt hard geroepen dat een notaris bij de uitslag aanwezig is. Het woord "notaris" heb ik bij Idols nog niet gehoord ....
pi_8362679
quote:
Op zondag 9 februari 2003 03:51 schreef Poepoog het volgende:
Tja zo kan je ook traffic trekken.
djeez, wat een geneuzel.
Als ik het hele stuk hier plaats, wordt er weer geneuzeld dat het zo lang is ...
blabla
  zondag 9 februari 2003 @ 04:51:09 #7
30511 Mappy
Piramide van Austerlitz
pi_8363016
quote:
Op zondag 9 februari 2003 03:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
hoe we met z'n allen worden belazerd.
Al geprobeerd dit in de Spits/Telegraaf/Metro te krijgen of enige andere krant die dingen plaatst zonder ze te controleren?
pi_8363033
quote:
Op zondag 9 februari 2003 04:51 schreef Mappy het volgende:

[..]

Al geprobeerd dit in de Spits/Telegraaf/Metro te krijgen of enige andere krant die dingen plaatst zonder ze te controleren?

Hij weet het pas sinds een paar uur. Maar hij is er toe in staat. Als ie daarbij zijn website kan promoten.
  zondag 9 februari 2003 @ 05:20:54 #9
30511 Mappy
Piramide van Austerlitz
pi_8363088
quote:
Op zondag 9 februari 2003 04:56 schreef Poepoog het volgende:
Hij weet het pas sinds een paar uur. Maar hij is er toe in staat. Als ie daarbij zijn website kan promoten.
Ik heb wel zin in zo'n mediaklucht
pi_8363299
In de eerste plaats: spam
(ook al is het een leuke site)

In de tweede plaats vind ik je verhaal totaal niet overtuigend en dan vooral de conclusies die je trekt n.a.v. het verhaald van SCH.

SCH voorspelt een volgorde, maar die kan later weer veranderd worden. Het lijkt wel een paragnost
Alleen de finale staat vast. Ja, die kan ik ook wel voorspellen.

Daarnaast zegt hij dat hij in de eindregie zit. Dan kan het niet anders dat die desbetreffende persoon tijdens een liveshow gewoon aanwezig hoort te zijn...

Ik zeg niet dat er niet gesjoemeld wordt, maar ik heb geen overtuigend bewijs gelezen in jouw verhaal.

zondag 9 februari 2003 @ 09:50:31 #11
40183 MacMauser
Te gek, te gek, te gek!
pi_8363356
Mij heeft hij OOK niet overtuigd..

Wat een l*lverhaal..

Maus United (769353)
  zondag 9 februari 2003 @ 10:21:32 #12
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_8363491
Een vriendin van me, wiens zus bij RTL werkt, vertelde me ongeveer hetzelfde verhaal.
Natuurlijk is dit zo, dit hele programma is gewoon om geld te verdienen. Op zich niks mis mee, alleen jammer dat de kijker belazerd wordt.
  zondag 9 februari 2003 @ 10:28:33 #13
30560 2Mini
Official Logo
pi_8363543
dat was toch allang... duidelijk!

lijkt mij dan

Camera 1... 1!
pi_8363556
ik zie er ook zekers wel een kern van waarheid in hoor.

Idols wordt dus echt wel kunstmatig extra interessant gehouden, zodat het een echte hype blijft zoals in andere landen het al is geweest.

Redactie Frontpage zondag 9 februari 2003 @ 10:35:29 #15
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_8363581
Ik vind dit niet oplichten, het is gewoon 1+1=2. Jamai en Hind steken met kop en schouders boven de rest uit.
  zondag 9 februari 2003 @ 10:36:07 #16
40183 MacMauser
Te gek, te gek, te gek!
pi_8363589
quote:
Op zondag 9 februari 2003 10:31 schreef FunnyMuffin het volgende:
ik zie er ook zekers wel een kern van waarheid in hoor.

Idols wordt dus echt wel kunstmatig extra interessant gehouden, zodat het een echte hype blijft zoals in andere landen het al is geweest.

Tuurluk is dit ook waar !!
Maar als je de topic van vannacht leest, dan voel je gewoon dat het verhaal van die gast aan alle kanten rammelt...
Maus United (769353)
pi_8363761
Nou ik geloof het wel......Ik heb ook nog nooit gesms-t of gebeld.... zonde van het geld.
Ik hoorde ook via via die bij HMG werkt....kennis van mij pa.....de winnaar is al bepaald.....en dat is HIND.

Ik zat me namelijk altijd zo druk te maken, ja dalijk wint JIM, ik wil niet dat JIM wint.....

Toen zei mij pa opeens......de winaar is al bepaald miran, hind gaat winnen.....

Toen dacht ik, ok daar heb ik wel vrede mee, maar liever heb ik dat Dewi of Jamai gaat winnen!
Maar alles beter dan JIM!

pi_8364251
quote:
Op zondag 9 februari 2003 09:23 schreef schwa78 het volgende:

[..]

In de tweede plaats vind ik je verhaal totaal niet overtuigend en dan vooral de conclusies die je trekt n.a.v. het verhaald van SCH.

SCH voorspelt een volgorde, maar die kan later weer veranderd worden. Het lijkt wel een paragnost
Alleen de finale staat vast. Ja, die kan ik ook wel voorspellen.

Mwah ... ik denk dat half Nederland toch echt verwacht dat Jim Idols op z'n sloffen gaat winnen. Dat velen hier toch het besef hebben, dat het met 'vriend' Jim allemaal wel meevalt, doet daar weinig aan af.
quote:
Daarnaast zegt hij dat hij in de eindregie zit. Dan kan het niet anders dat die desbetreffende persoon tijdens een liveshow gewoon aanwezig hoort te zijn...

Ik zeg niet dat er niet gesjoemeld wordt, maar ik heb geen overtuigend bewijs gelezen in jouw verhaal.

Yup ... en hij geeft zelf al aan dat hij nergens heeft gezegd dat hij voor Idols werkt, maar 'daaro'. Beetje raar als je dan in de computer van uitslagen kunt meekijken ... zeker als het doorgestoken kaart zou zijn, kan niet iedereen zo maar ff meekijken, lijkt me ...
Maar dat heb ik ook duidelijk proberen te maken in m'n verhaal (dat ik twijfel aan z'n verhaal). Maar afgezien daarvan, lijkt me gewoon es interessant de discussie over het belazeren van het publiek bij zulke shows aan de kaak te stellen ... bij dezen
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 9 februari 2003 @ 12:13:59 #19
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_8364275
Het zijn ook de enige twee die echt kunnen zingen
  zondag 9 februari 2003 @ 12:23:17 #20
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_8364350
Er zit een klein beetje ruimte in het verhaal.
quote:
Ze krijgen ook wel een idool dat geld oplevert. Er wordt goed over nagedacht en het zit goed in elkaar. Het publiek heeft het gevoel dat er naar ze geluisterd wordt. Maar Jim had vanavond de minste stemmen - toch zit hij er nog in. Marieke had er zelfs meer dan Dewi en David. Hoe kan dat nou?
En dan dit stuk
quote:
Nou - heb even meegekeken in de computer.

Nee echt - ze hebben nog wel even getwijfeld of ze Jim er dan toch al niet moesten uitgooien vandaag, maar hij staat gepland bij de laatste 4 omdat hij veel publiek trekt. Bij Marieke was haar zus steeds een belangrijke overweging. Goed in de bladen enzo.

Jim blijft nog even want hij trekt veel publiek.... vreemd dat hij dan toch de minste stemmen heeft dus die redenering is een beetje krom.

Dat het wel in deze volgorde zou kunnen gaan lijkt me wel correct. Als Jim eruit gaat zal hij in de week erna ook veel airplay krijgen waar hij dan vooral moet ventileren wie hij denkt dat er gaat winnen. Zodat zijn aanhang ook die mening krijgt.

[Dit bericht is gewijzigd door marky op 09-02-2003 12:27]

pi_8364351
Wat een gelul.
  zondag 9 februari 2003 @ 12:24:13 #22
30919 mitt
Michael Corleone
pi_8364361
Ook ik kan zoiets voorspellen, want de kans is idd erg groot, maar dat kon je weken geleden al zien.
En SCH blaat wel veel meer..
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_8364392
Er zit een notaris bij en het gaat eerlijk Waarom zou het niet eerlijk gaan, wat valt er te manipuleren? Degene waar het publiek voor kiest, levert ook het meest geld op dus al zou het daar om gaan; nog steeds geen reden om te manipuleren..
pi_8364409
quote:
Op zondag 9 februari 2003 12:26 schreef Taurus het volgende:
Er zit een notaris bij en het gaat eerlijk Waarom zou het niet eerlijk gaan, wat valt er te manipuleren? Degene waar het publiek voor kiest, levert ook het meest geld op dus al zou het daar om gaan; nog steeds geen reden om te manipuleren..
Dat lijkt mij dus ook. Nou kunnen ze toch wel wat sjoemelen met de afvallers, maar de winnaar, dat dat echt is, daar heb ik wel vertrouwen in.
pi_8364445
quote:
Op zondag 9 februari 2003 12:28 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Dat lijkt mij dus ook. Nou kunnen ze toch wel wat sjoemelen met de afvallers, maar de winnaar, dat dat echt is, daar heb ik wel vertrouwen in.

Precies en wat dacht je van de kandidaten.. Denkt men hier soms dat Marieke het zou pikken als ze helemaal niet de minste stemmen had, maar Jim de minste stemmen had? Dat de kandidaten gewoon opgelicht worden en niks weten van hoe de stemmingen verlopen? Kom nou zeg.. En die mensen die hier gaan lopen rondzwalken dat ze er werken en precies weten hoe er gemanipuleerd word geloof ik al helemaal niet..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')