Ook als hij niet voor Idols werkt - dat betwijfel ik namelijk sterk - denk ik dat dit verhaal niet ver van de waarheid zit. Best triest eigenlijk.
quote:Sja, what's new ? Met Big-Brother wordt er net zo gemanipuleerd. De kijker is blijkbaar naief genoeg om er in te trappen.
Op zondag 9 februari 2003 03:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vanavond weer actief in die geweldige Idols-topic meegebabbeld ... Het meest interessante topic was dit, waarin SCH zegt dat hij voor Idols werkt en vervolgens doodleuk vertelt hoe we met z'n allen worden belazerd. Het inspireerde me tot dit stukkie tekst
te lang om het hier te plaatsen.Ook als hij niet voor Idols werkt - dat betwijfel ik namelijk sterk - denk ik dat dit verhaal niet ver van de waarheid zit. Best triest eigenlijk.
quote:jah ...
Op zondag 9 februari 2003 03:50 schreef gelly het volgende:[..]
Sja, what's new ? Met Big-Brother wordt er net zo gemanipuleerd. De kijker is blijkbaar naief genoeg om er in te trappen.
quote:djeez, wat een geneuzel.
Op zondag 9 februari 2003 03:51 schreef Poepoog het volgende:
Tja zo kan je ook traffic trekken.
quote:Al geprobeerd dit in de Spits/Telegraaf/Metro te krijgen of enige andere krant die dingen plaatst zonder ze te controleren?
Op zondag 9 februari 2003 03:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
hoe we met z'n allen worden belazerd.
quote:Hij weet het pas sinds een paar uur. Maar hij is er toe in staat. Als ie daarbij zijn website kan promoten.
Op zondag 9 februari 2003 04:51 schreef Mappy het volgende:[..]
Al geprobeerd dit in de Spits/Telegraaf/Metro te krijgen of enige andere krant die dingen plaatst zonder ze te controleren?
quote:Ik heb wel zin in zo'n mediaklucht
Op zondag 9 februari 2003 04:56 schreef Poepoog het volgende:
Hij weet het pas sinds een paar uur. Maar hij is er toe in staat. Als ie daarbij zijn website kan promoten.
In de tweede plaats vind ik je verhaal totaal niet overtuigend en dan vooral de conclusies die je trekt n.a.v. het verhaald van SCH.
SCH voorspelt een volgorde, maar die kan later weer veranderd worden. Het lijkt wel een paragnost
Alleen de finale staat vast. Ja, die kan ik ook wel voorspellen.
Daarnaast zegt hij dat hij in de eindregie zit. Dan kan het niet anders dat die desbetreffende persoon tijdens een liveshow gewoon aanwezig hoort te zijn...
Ik zeg niet dat er niet gesjoemeld wordt, maar ik heb geen overtuigend bewijs gelezen in jouw verhaal.
Idols wordt dus echt wel kunstmatig extra interessant gehouden, zodat het een echte hype blijft zoals in andere landen het al is geweest.
quote:Tuurluk is dit ook waar !!
Op zondag 9 februari 2003 10:31 schreef FunnyMuffin het volgende:
ik zie er ook zekers wel een kern van waarheid in hoor.Idols wordt dus echt wel kunstmatig extra interessant gehouden, zodat het een echte hype blijft zoals in andere landen het al is geweest.
Ik zat me namelijk altijd zo druk te maken, ja dalijk wint JIM, ik wil niet dat JIM wint.....
Toen zei mij pa opeens......de winaar is al bepaald miran, hind gaat winnen.....
Toen dacht ik, ok daar heb ik wel vrede mee, maar liever heb ik dat Dewi of Jamai gaat winnen!
Maar alles beter dan JIM!
quote:Mwah ... ik denk dat half Nederland toch echt verwacht dat Jim Idols op z'n sloffen gaat winnen. Dat velen hier toch het besef hebben, dat het met 'vriend' Jim allemaal wel meevalt, doet daar weinig aan af.
Op zondag 9 februari 2003 09:23 schreef schwa78 het volgende:[..]
In de tweede plaats vind ik je verhaal totaal niet overtuigend en dan vooral de conclusies die je trekt n.a.v. het verhaald van SCH.
SCH voorspelt een volgorde, maar die kan later weer veranderd worden. Het lijkt wel een paragnost
![]()
Alleen de finale staat vast. Ja, die kan ik ook wel voorspellen.
quote:Yup ... en hij geeft zelf al aan dat hij nergens heeft gezegd dat hij voor Idols werkt, maar 'daaro'. Beetje raar als je dan in de computer van uitslagen kunt meekijken ... zeker als het doorgestoken kaart zou zijn, kan niet iedereen zo maar ff meekijken, lijkt me ...
Daarnaast zegt hij dat hij in de eindregie zit. Dan kan het niet anders dat die desbetreffende persoon tijdens een liveshow gewoon aanwezig hoort te zijn...Ik zeg niet dat er niet gesjoemeld wordt, maar ik heb geen overtuigend bewijs gelezen in jouw verhaal.
quote:En dan dit stuk
Ze krijgen ook wel een idool dat geld oplevert. Er wordt goed over nagedacht en het zit goed in elkaar. Het publiek heeft het gevoel dat er naar ze geluisterd wordt. Maar Jim had vanavond de minste stemmen - toch zit hij er nog in. Marieke had er zelfs meer dan Dewi en David. Hoe kan dat nou?
quote:
Nou - heb even meegekeken in de computer.Nee echt - ze hebben nog wel even getwijfeld of ze Jim er dan toch al niet moesten uitgooien vandaag, maar hij staat gepland bij de laatste 4 omdat hij veel publiek trekt. Bij Marieke was haar zus steeds een belangrijke overweging. Goed in de bladen enzo.
Jim blijft nog even want hij trekt veel publiek.... vreemd dat hij dan toch de minste stemmen heeft dus die redenering is een beetje krom.
Dat het wel in deze volgorde zou kunnen gaan lijkt me wel correct. Als Jim eruit gaat zal hij in de week erna ook veel airplay krijgen waar hij dan vooral moet ventileren wie hij denkt dat er gaat winnen. Zodat zijn aanhang ook die mening krijgt.
[Dit bericht is gewijzigd door marky op 09-02-2003 12:27]
quote:Dat lijkt mij dus ook. Nou kunnen ze toch wel wat sjoemelen met de afvallers, maar de winnaar, dat dat echt is, daar heb ik wel vertrouwen in.
Op zondag 9 februari 2003 12:26 schreef Taurus het volgende:
Er zit een notaris bij en het gaat eerlijkWaarom zou het niet eerlijk gaan, wat valt er te manipuleren? Degene waar het publiek voor kiest, levert ook het meest geld op dus al zou het daar om gaan; nog steeds geen reden om te manipuleren..
quote:Precies en wat dacht je van de kandidaten.. Denkt men hier soms dat Marieke het zou pikken als ze helemaal niet de minste stemmen had, maar Jim de minste stemmen had? Dat de kandidaten gewoon opgelicht worden en niks weten van hoe de stemmingen verlopen? Kom nou zeg.. En die mensen die hier gaan lopen rondzwalken dat ze er werken en precies weten hoe er gemanipuleerd word geloof ik al helemaal niet..
Op zondag 9 februari 2003 12:28 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Dat lijkt mij dus ook. Nou kunnen ze toch wel wat sjoemelen met de afvallers, maar de winnaar, dat dat echt is, daar heb ik wel vertrouwen in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |