abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8210304
Even informatie vooraf. Op FOK! zijn voor zover ik weet nog nooit inkoopacties gehouden, ik ken het van GoT en vind dat het toegevoegde waarde kan hebben voor een community zoals FOK! om gezamenlijk ergens prijsvoordeel te behalen. De inkoopactie is echter geen initiatief van FOK! en FOK! draagt er dan ook geen verantwoordelijkheid voor. Meedoen aan een inkoopactie is geheel op eigen risico.

Wat is een Afterburner?

De Afterburner is een produkt van Triton Labs en is in het kort een internal light kit voor je Gameboy Advance.

Hoe ziet dat eruit?

Zo:

Ehh ja maar die nieuwe Gameboy komt uit en daar zit het standaard in!

Klopt, maar ten eerste vind ik em niet mooi, ten tweede zitten de knopjes dichter bij elkaar en moet ik aan mijn RSI armpjes denken en ten derde ga ik geen bakken vol geld uitgeven aan een nieuwe Gameboy als ik al een prima Gameboy heb.

Da's wel koel, maar zeker wel duur?

Da's nu net de reden voor deze inkoopactie. Althans, nu nog voor de animo check ervan. Ik heb ze op 2 plaatsen te koop gezien hier in Nederland, daar kosten ze resp. 50 en 57 euro. Als ik dan kijk naar de prijs bij Triton Labs ($21 per stuk als je er 10 koopt) heb ik geen zin om afgezet te worden.

Een snelle rekensom. Triton Labs verstuurt niet internationaal, behalve bij een hoeveelheid van 25 of meer. Dat is dus waar ik op hoop met deze thread, 25 of meer mensen die interesse hebben in het kopen van zo'n ding. Ik ga uit van de prijs van 210 dollar per 10 stuks, zoals vermeld op hun site. Voor transport reken ik $100 dollar, da's volgens mij wel reeel.

Afterburners: 25 x $ 21 = $ 525
Transport: 1 x $ 100 = $ 100
Invoerrechten = 1,1 x 625 = $ 687,50
BTW = 1,19 x 687,50 = $ 818,13 = ¤ 752,35
¤ 752,35 / 25 = ¤ 30,09 per stuk!

Scheelt toch 20 euro per stuk!

Ehh ja da's leuk, maar dan moet ik dat zelf inbouwen en da's zeker moeilijk!

Je moet het zelf inbouwen inderdaad, hieronder staat beschreven hoe het werkt. Zo kun je wel voor jezelf bepalen of je hiertoe in staat bent of niet.

http://www.gbaparty.nl/artikelen/gadgets/295/

Nog meer briljante ideeen?

Eh ja eigenlijk wel, een chip waarmee je in plaats van met het standaard potmetertje dat bij de Afterburner kit zit gewoon met de keys op je GBA het contrast kunt regelen. Maar daar kom ik nog wel op terug als er voldoende animo is.

En wijsneus, heb jij wel toestemming voor dit topic?

Nou, ik heb het erover gehad en omdat het nog nooit gedaan is en ik vanavond voor een week op vakantie ga mag ik het topic openen tot de admins erover hebben beslist. Ik hoop uiteraard dat ie open mag blijven en dat de eerste FOK! inkoopactie een groot succes wordt. (Op GoT vind je eenzelfde topic als dit, ik hoop dat we samen met genoeg mensen zijn om de 25 te halen).

Wie doet er mee?

vrijdag 31 januari 2003 @ 20:05:17 #2
25473 lawsuit
Mononoke hime
pi_8210446
Wel even erbij melden dat je garantie dan ook foetsie is na inbouwen.

Ik schrijf me in voor 3 units, mits er een goede geldoverdracht geregeld wordt.

Toppunt van ironie: Een [url=http://flag.blackened.net/wwwthreads/foruminfo.php?Cat=&Board=afb]anarchy forum[/url] met moderators.
  vrijdag 31 januari 2003 @ 20:15:22 #3
20682 firstwollie
opblaaskrokodil
pi_8210624
een inkoopactie vind ik wel cool, alleen ga ik niet een of ander afthans spelmachientjje kopen
Member of the Dark Projekt
Anal intruder!
  vrijdag 31 januari 2003 @ 20:16:02 #4
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_8210640
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 20:15 schreef firstwollie het volgende:
een inkoopactie vind ik wel cool, alleen ga ik niet een of ander afthans spelmachientjje kopen
*proest*
Endless, Forever More....
pi_8210644
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 19:55 schreef TripleM het volgende:
Wie doet er mee?
Ikke!!!!
  vrijdag 31 januari 2003 @ 20:20:27 #6
25473 lawsuit
Mononoke hime
pi_8210725
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 20:16 schreef Tizmo het volgende:

[..]

*proest*

Hij heeft gewoon gelijk, de sega gamegear was all this and more...
Toppunt van ironie: Een [url=http://flag.blackened.net/wwwthreads/foruminfo.php?Cat=&Board=afb]anarchy forum[/url] met moderators.
  vrijdag 31 januari 2003 @ 20:22:09 #7
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_8210755
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 20:20 schreef lawsuit het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon gelijk, de sega gamegear was all this and more...

nee, maar het "ik vindt de inkoopactie wel cool" maakt het wel geniaal
Endless, Forever More....
  vrijdag 31 januari 2003 @ 20:45:18 #8
25473 lawsuit
Mononoke hime
pi_8211188
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 20:22 schreef Tizmo het volgende:

[..]

nee, maar het "ik vindt de inkoopactie wel cool" maakt het wel geniaal

Je hebt helemaal gelijk, jouw sig, das pas geniaal....

[weer ontopic graag]

pi_8211207
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 20:05 schreef lawsuit het volgende:

Ik schrijf me in voor 3 units, mits er een goede geldoverdracht geregeld wordt.

Dat van de garantie vind ik voor zich spreken, zeker mensen die op dit technische niveau zitten zouden op zich moeten weten dat dit soort acties je garantie naar een nul niveau sturen. Maar op zich altijd prima om te vermelden inderdaad.

Verder, wat bedoel je met goede geldoverdracht? Heb je daar voorstellen over?

Tot nu toe, ervan uitgaande dat de geldoverdracht dus goed geregeld gaat worden (en dat gaat ie, wat mij betreft), 4 stuks (ik heb mezelf al in het Tweakers topic meegeteld, daar heb ik er 11 tot nu toe).

Ook moet ik even melden dat ik nog vergeten was dat er eer tri-wing schroevedraaier voor nodig is, maar ik denk dat dat weinig aan de prijs zal veranderen. Binnenkort verwacht ik van Triton Labs gedetailleerde info over prijs en verzendkosten.

pi_8211260
Mij te ingewikkeld, ik koop wel een SP.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 31 januari 2003 @ 20:51:09 #11
25473 lawsuit
Mononoke hime
pi_8211303
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 20:46 schreef TripleM het volgende:

[..]

Dat van de garantie vind ik voor zich spreken, zeker mensen die op dit technische niveau zitten zouden op zich moeten weten dat dit soort acties je garantie naar een nul niveau sturen. Maar op zich altijd prima om te vermelden inderdaad.

Verder, wat bedoel je met goede geldoverdracht? Heb je daar voorstellen over?

Tot nu toe, ervan uitgaande dat de geldoverdracht dus goed geregeld gaat worden (en dat gaat ie, wat mij betreft), 4 stuks (ik heb mezelf al in het Tweakers topic meegeteld, daar heb ik er 11 tot nu toe).

Ook moet ik even melden dat ik nog vergeten was dat er eer tri-wing schroevedraaier voor nodig is, maar ik denk dat dat weinig aan de prijs zal veranderen. Binnenkort verwacht ik van Triton Labs gedetailleerde info over prijs en verzendkosten.

Ik kan jouw topic op GoT niet vinden?

Goede geldoverdracht vind ik zoiets als rembours, of direct bij jou af te halen, of een postwisseling ter bevestiging van je adres.

Gewoon zekerheid dus.

vrijdag 31 januari 2003 @ 20:55:18 #12
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_8211378
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 20:51 schreef lawsuit het volgende:
Ik kan jouw topic op GoT niet vinden?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/702253
quote:
Goede geldoverdracht vind ik zoiets als rembours, of direct bij jou af te halen, of een postwisseling ter bevestiging van je adres.

Gewoon zekerheid dus.

Op die manier. In dat geval is rembours denk ik niet zo slim, daar gaat dan meteen het kostenvoordeel. Afhalen kan uiteraard altijd en ik zal eens gaan rekenen wat de verzendkosten hier zullen zijn.

De postwisseling vind ik sowieso een goed idee voor meer zekerheid, wat mij betreft mail ik je mijn adres en stuur je mij iets, zodat ik daarop kan reageren. Dat moet niet iedereen willen natuurlijk

Ook inscannen van paspoort of rijbewijs, als je daar iets aan hebt, vind ik geen probleem.

vrijdag 31 januari 2003 @ 21:10:52 #13
25473 lawsuit
Mononoke hime
pi_8211720
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 20:55 schreef TripleM het volgende:

[..]

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/702253
[..]

Op die manier. In dat geval is rembours denk ik niet zo slim, daar gaat dan meteen het kostenvoordeel. Afhalen kan uiteraard altijd en ik zal eens gaan rekenen wat de verzendkosten hier zullen zijn.

De postwisseling vind ik sowieso een goed idee voor meer zekerheid, wat mij betreft mail ik je mijn adres en stuur je mij iets, zodat ik daarop kan reageren. Dat moet niet iedereen willen natuurlijk

Ook inscannen van paspoort of rijbewijs, als je daar iets aan hebt, vind ik geen probleem.

Mooi, das een deal dan, zodra je genoeg participanten hebt mag je me mailen op swinkel@chello.nl, krijg jij mijn adres en ik het jouwe.
pi_8213112
Ik wil er wel eentje hebben hoor, maar mij een beetje te duur. Anders had ik net zo goed een GBA SP kunnen kopen. Trouwens, bij Lik-sang zijn ze ook 30 euro ongeveer, terwijl je daar een heel pakket erbij krijgt, waarbij je niet in je GBAhoes hoeft te snijden. Je kan ze in allerlei kleuren krijgen.
Link: http://www.lik-sang.com/info.php?category=6&products_id=2422&
pi_8262189
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 22:24 schreef lindaatje het volgende:
Ik wil er wel eentje hebben hoor, maar mij een beetje te duur. Anders had ik net zo goed een GBA SP kunnen kopen. Trouwens, bij Lik-sang zijn ze ook 30 euro ongeveer, terwijl je daar een heel pakket erbij krijgt, waarbij je niet in je GBAhoes hoeft te snijden. Je kan ze in allerlei kleuren krijgen.
Link: http://www.lik-sang.com/info.php?category=6&products_id=2422&
is dat een hele nieuwe cover met ingebouwd licht ??

dat is wel erg handig

pi_8262406
btw iemand ervaring met dat bedrijf?
pi_8263252
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 20:05 schreef lawsuit het volgende:
de garantie op een GBA geldt maar tot 1 jaar na aankoop dus daar hoef je het ook niet voor te laten
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_8270900
de garantie van een GBA is zelfs maar 6 maanden. Maargoed bij de Gameshop hier in Dordrecht ken je de afterburner kit ook kopen voor 50 euro ofzo en dan heb je er nog garantie op . Tevens moeten jullie wel rekening houden dat het scherm los gaat dus je moet het scherm stofvrij op kunnen slaan want als er stukje stof tussen komen krijg je van die lelijke inbrand punten.
pi_8271030
Correctie 64,95 alleen de kit met inbouw 80 euro.
pi_8271869
shit 80 euro

ik had hem voor 35 dollar via lik-sang.com

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_8274402
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 14:44 schreef Ener-G het volgende:
shit 80 euro

ik had hem voor 35 dollar via lik-sang.com

is dat een beetje betrouwbaar bedrijfje ?
en wat zijn de verzendkosten?

[Dit bericht is gewijzigd door Wacko-Dreamer op 04-02-2003 16:35]

pi_8286413
ik zou zeggen neem er een kijkje

het is zo'n beetje de grootste online leverancier van dit soort spullen uit Hong Kong

verzendkosten weet ik niet hoeveel dat was in totaal (had nog meer spul besteld, en dat afterburner kitje weegt in principe geen drol)
maar je zal bij lange na de 80 euro niet halen, denk dat je zo rond de 40 a 45 euro kwijt bent

pi_8287566
45 euro ??

als je die afterburner van 30 euro besteld ??

edit:
wel jammer dat ze de 2 games die ik wil daar net niet hebben

ze hebben btw niet zo veel aan games vind ik...

weet iemand een goede site om (niet te duur) games te bestellen want ik kan golden sun nergens vinden in de winkel...

[Dit bericht is gewijzigd door Wacko-Dreamer op 05-02-2003 16:27]

pi_8300531
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 10:52 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
weet iemand een goede site om (niet te duur) games te bestellen want ik kan golden sun nergens vinden in de winkel...
kan je em niet gewoon laten bestellen bij de frs oid?
pi_8302325
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 21:35 schreef Snok het volgende:

[..]

kan je em niet gewoon laten bestellen bij de frs oid?

free record shop ?

kost ie 30 euro maar niet leverbaar en ik heb in de winkel gekeken en ze hadden em niet meer

edit:
bron >>> http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=110067

[Dit bericht is gewijzigd door Wacko-Dreamer op 05-02-2003 22:58]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')