Wat is een Afterburner?
De Afterburner is een produkt van Triton Labs en is in het kort een internal light kit voor je Gameboy Advance.
Hoe ziet dat eruit?
Zo:
Ehh ja maar die nieuwe Gameboy komt uit en daar zit het standaard in!
Klopt, maar ten eerste vind ik em niet mooi, ten tweede zitten de knopjes dichter bij elkaar en moet ik aan mijn RSI armpjes denken en ten derde ga ik geen bakken vol geld uitgeven aan een nieuwe Gameboy als ik al een prima Gameboy heb.
Da's wel koel, maar zeker wel duur?
Da's nu net de reden voor deze inkoopactie. Althans, nu nog voor de animo check ervan. Ik heb ze op 2 plaatsen te koop gezien hier in Nederland, daar kosten ze resp. 50 en 57 euro. Als ik dan kijk naar de prijs bij Triton Labs ($21 per stuk als je er 10 koopt) heb ik geen zin om afgezet te worden.
Een snelle rekensom. Triton Labs verstuurt niet internationaal, behalve bij een hoeveelheid van 25 of meer. Dat is dus waar ik op hoop met deze thread, 25 of meer mensen die interesse hebben in het kopen van zo'n ding. Ik ga uit van de prijs van 210 dollar per 10 stuks, zoals vermeld op hun site. Voor transport reken ik $100 dollar, da's volgens mij wel reeel.
Afterburners: 25 x $ 21 = $ 525
Transport: 1 x $ 100 = $ 100
Invoerrechten = 1,1 x 625 = $ 687,50
BTW = 1,19 x 687,50 = $ 818,13 = ¤ 752,35
¤ 752,35 / 25 = ¤ 30,09 per stuk!
Scheelt toch 20 euro per stuk!
Ehh ja da's leuk, maar dan moet ik dat zelf inbouwen en da's zeker moeilijk!
Je moet het zelf inbouwen inderdaad, hieronder staat beschreven hoe het werkt. Zo kun je wel voor jezelf bepalen of je hiertoe in staat bent of niet.
http://www.gbaparty.nl/artikelen/gadgets/295/
Nog meer briljante ideeen?
Eh ja eigenlijk wel, een chip waarmee je in plaats van met het standaard potmetertje dat bij de Afterburner kit zit gewoon met de keys op je GBA het contrast kunt regelen. Maar daar kom ik nog wel op terug als er voldoende animo is.
En wijsneus, heb jij wel toestemming voor dit topic?
Nou, ik heb het erover gehad en omdat het nog nooit gedaan is en ik vanavond voor een week op vakantie ga mag ik het topic openen tot de admins erover hebben beslist. Ik hoop uiteraard dat ie open mag blijven en dat de eerste FOK! inkoopactie een groot succes wordt. (Op GoT vind je eenzelfde topic als dit, ik hoop dat we samen met genoeg mensen zijn om de 25 te halen).
Wie doet er mee?
Ik schrijf me in voor 3 units, mits er een goede geldoverdracht geregeld wordt.
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 20:15 schreef firstwollie het volgende:
een inkoopactie vind ik wel cool, alleen ga ik niet een of ander afthans spelmachientjje kopen
quote:Hij heeft gewoon gelijk, de sega gamegear was all this and more...
Op vrijdag 31 januari 2003 20:16 schreef Tizmo het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
*proest*
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:nee, maar het "ik vindt de inkoopactie wel cool" maakt het wel geniaal
Op vrijdag 31 januari 2003 20:20 schreef lawsuit het volgende:[..]
Hij heeft gewoon gelijk, de sega gamegear was all this and more...
quote:Je hebt helemaal gelijk, jouw sig, das pas geniaal....
Op vrijdag 31 januari 2003 20:22 schreef Tizmo het volgende:[..]
nee, maar het "ik vindt de inkoopactie wel cool" maakt het wel geniaal
[weer ontopic graag]
quote:Dat van de garantie vind ik voor zich spreken, zeker mensen die op dit technische niveau zitten zouden op zich moeten weten dat dit soort acties je garantie naar een nul niveau sturen. Maar op zich altijd prima om te vermelden inderdaad.
Op vrijdag 31 januari 2003 20:05 schreef lawsuit het volgende:
Wel even erbij melden dat je garantie dan ook foetsie is na inbouwen.Ik schrijf me in voor 3 units, mits er een goede geldoverdracht geregeld wordt.
Verder, wat bedoel je met goede geldoverdracht? Heb je daar voorstellen over?
Tot nu toe, ervan uitgaande dat de geldoverdracht dus goed geregeld gaat worden (en dat gaat ie, wat mij betreft), 4 stuks (ik heb mezelf al in het Tweakers topic meegeteld, daar heb ik er 11 tot nu toe).
Ook moet ik even melden dat ik nog vergeten was dat er eer tri-wing schroevedraaier voor nodig is, maar ik denk dat dat weinig aan de prijs zal veranderen. Binnenkort verwacht ik van Triton Labs gedetailleerde info over prijs en verzendkosten.
quote:Ik kan jouw topic op GoT niet vinden?
Op vrijdag 31 januari 2003 20:46 schreef TripleM het volgende:[..]
Dat van de garantie vind ik voor zich spreken, zeker mensen die op dit technische niveau zitten zouden op zich moeten weten dat dit soort acties je garantie naar een nul niveau sturen. Maar op zich altijd prima om te vermelden inderdaad.
Verder, wat bedoel je met goede geldoverdracht? Heb je daar voorstellen over?
Tot nu toe, ervan uitgaande dat de geldoverdracht dus goed geregeld gaat worden (en dat gaat ie, wat mij betreft), 4 stuks (ik heb mezelf al in het Tweakers topic meegeteld, daar heb ik er 11 tot nu toe).
Ook moet ik even melden dat ik nog vergeten was dat er eer tri-wing schroevedraaier voor nodig is, maar ik denk dat dat weinig aan de prijs zal veranderen. Binnenkort verwacht ik van Triton Labs gedetailleerde info over prijs en verzendkosten.
Goede geldoverdracht vind ik zoiets als rembours, of direct bij jou af te halen, of een postwisseling ter bevestiging van je adres.
Gewoon zekerheid dus.
quote:http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/702253
Op vrijdag 31 januari 2003 20:51 schreef lawsuit het volgende:
Ik kan jouw topic op GoT niet vinden?
quote:Op die manier. In dat geval is rembours denk ik niet zo slim, daar gaat dan meteen het kostenvoordeel. Afhalen kan uiteraard altijd en ik zal eens gaan rekenen wat de verzendkosten hier zullen zijn.
Goede geldoverdracht vind ik zoiets als rembours, of direct bij jou af te halen, of een postwisseling ter bevestiging van je adres.Gewoon zekerheid dus.
De postwisseling vind ik sowieso een goed idee voor meer zekerheid, wat mij betreft mail ik je mijn adres en stuur je mij iets, zodat ik daarop kan reageren. Dat moet niet iedereen willen natuurlijk
Ook inscannen van paspoort of rijbewijs, als je daar iets aan hebt, vind ik geen probleem.
quote:Mooi, das een deal dan, zodra je genoeg participanten hebt mag je me mailen op swinkel@chello.nl, krijg jij mijn adres en ik het jouwe.
Op vrijdag 31 januari 2003 20:55 schreef TripleM het volgende:[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/702253
[..]Op die manier. In dat geval is rembours denk ik niet zo slim, daar gaat dan meteen het kostenvoordeel. Afhalen kan uiteraard altijd en ik zal eens gaan rekenen wat de verzendkosten hier zullen zijn.
De postwisseling vind ik sowieso een goed idee voor meer zekerheid, wat mij betreft mail ik je mijn adres en stuur je mij iets, zodat ik daarop kan reageren. Dat moet niet iedereen willen natuurlijk
Ook inscannen van paspoort of rijbewijs, als je daar iets aan hebt, vind ik geen probleem.
quote:is dat een hele nieuwe cover met ingebouwd licht ??
Op vrijdag 31 januari 2003 22:24 schreef lindaatje het volgende:
Ik wil er wel eentje hebben hoor, maar mij een beetje te duur. Anders had ik net zo goed een GBA SP kunnen kopen. Trouwens, bij Lik-sang zijn ze ook 30 euro ongeveer, terwijl je daar een heel pakket erbij krijgt, waarbij je niet in je GBAhoes hoeft te snijden. Je kan ze in allerlei kleuren krijgen.
Link: http://www.lik-sang.com/info.php?category=6&products_id=2422&
dat is wel erg handig
quote:de garantie op een GBA geldt maar tot 1 jaar na aankoop dus daar hoef je het ook niet voor te laten
Op vrijdag 31 januari 2003 20:05 schreef lawsuit het volgende:
Wel even erbij melden dat je garantie dan ook foetsie is na inbouwen.
ik had hem voor 35 dollar via lik-sang.com
quote:is dat een beetje betrouwbaar bedrijfje ?
Op dinsdag 4 februari 2003 14:44 schreef Ener-G het volgende:
shit 80 euroik had hem voor 35 dollar via lik-sang.com
[Dit bericht is gewijzigd door Wacko-Dreamer op 04-02-2003 16:35]
het is zo'n beetje de grootste online leverancier van dit soort spullen uit Hong Kong
verzendkosten weet ik niet hoeveel dat was in totaal (had nog meer spul besteld, en dat afterburner kitje weegt in principe geen drol)
maar je zal bij lange na de 80 euro niet halen, denk dat je zo rond de 40 a 45 euro kwijt bent
als je die afterburner van 30 euro besteld ??
edit:
wel jammer dat ze de 2 games die ik wil daar net niet hebben
ze hebben btw niet zo veel aan games vind ik...
weet iemand een goede site om (niet te duur) games te bestellen want ik kan golden sun nergens vinden in de winkel...
[Dit bericht is gewijzigd door Wacko-Dreamer op 05-02-2003 16:27]
quote:kan je em niet gewoon laten bestellen bij de frs oid?
Op woensdag 5 februari 2003 10:52 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
weet iemand een goede site om (niet te duur) games te bestellen want ik kan golden sun nergens vinden in de winkel...
quote:free record shop ?
Op woensdag 5 februari 2003 21:35 schreef Snok het volgende:[..]
kan je em niet gewoon laten bestellen bij de frs oid?
kost ie 30 euro maar niet leverbaar en ik heb in de winkel gekeken en ze hadden em niet meer
edit:
bron >>> http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=110067
[Dit bericht is gewijzigd door Wacko-Dreamer op 05-02-2003 22:58]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |