abonnement Unibet Coolblue
  maandag 27 januari 2003 @ 13:11:41 #1
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_8131553
Ik hoorde net dat Eminem naar nederland komt voor een concert.... in 020... alleen ik kon het dus niet helemaal goed verstaan..op de radio.
Kan iemand het bevestigen?

[Dit bericht is gewijzigd door silver-surfer op 27-01-2003 13:13]

I'm bigger than you and higher up the food chain. Get in my belly.
  maandag 27 januari 2003 @ 13:12:24 #2
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_8131566
18 juni ging het om dacht ik!
I'm bigger than you and higher up the food chain. Get in my belly.
  maandag 27 januari 2003 @ 13:12:51 #3
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_8131578
Op 18 juli en de voorverkoop begint volgende week zaterdag.
Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
  maandag 27 januari 2003 @ 13:13:51 #4
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_8131593
quote:
Op maandag 27 januari 2003 13:12 schreef Oxazepam het volgende:
Op 18 juli en de voorverkoop begint volgende week zaterdag.
Dat wordt dus voor de deur liggen!! Daar moet ik echt heen!
I'm bigger than you and higher up the food chain. Get in my belly.
  maandag 27 januari 2003 @ 13:15:09 #5
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_8131614
Daar moet ik ook echt heen.

18 juli?
Waar kaarten kopen? Kan je ze alvast bestellen?

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_8131654
quote:
Op maandag 27 januari 2003 13:13 schreef silver-surfer het volgende:

[..]

Dat wordt dus voor de deur liggen!! Daar moet ik echt heen!


Ik zou er maar snel bij zijn ja ...
we zijn 2 jaar terug naar het optreden in Vorst Nationaal (Brussel) geweest en toen was het na 2 weken al uitverkocht.
we hadden toen XZibit in het voorprogramma ipv Outkast... die hadden (gelukkig) gecancelled...
MM D12 en XZibit ... mooie show ... top!
  maandag 27 januari 2003 @ 13:19:53 #7
35524 tiemo
www.vites.nl
pi_8131699
Waar is dat concert dan ???
en hoe duur per kaartje..? Kan iemand nou vertellen waar en hoe duur dat kost ???

[Dit bericht is gewijzigd door tiemo op 27-01-2003 13:27]

pi_8131810
jammer dat die tour met Dre, Snoop en Ice Cube nooit hierheen gekomen is. Die schijnt echt super te zijn geweest.
  maandag 27 januari 2003 @ 13:38:59 #9
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_8131987
quote:
Op maandag 27 januari 2003 13:27 schreef planethugo het volgende:
jammer dat die tour met Dre, Snoop en Ice Cube nooit hierheen gekomen is. Die schijnt echt super te zijn geweest.
Dat was toch de "Up in smoke" tournee?
Daar heb ik wel e.e.a. van op (M)TV langs zien komen. Zag er erg kewl uit.

Maarre... Eminem live... Wil ik ook wel heen

Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
pi_8131997
quote:
Op maandag 27 januari 2003 13:11 schreef silver-surfer het volgende:
Ik hoorde net dat Eminem naar nederland komt voor een concert.... in 020... alleen ik kon het dus niet helemaal goed verstaan..op de radio.
Kan iemand het bevestigen?
020 ??
Heineken music hall zeker.??
Rottent

[Dit bericht is gewijzigd door Roellio op 27-01-2003 13:40]

  maandag 27 januari 2003 @ 13:40:03 #11
35524 tiemo
www.vites.nl
pi_8132005
quote:
Op maandag 27 januari 2003 13:38 schreef Sjaakman het volgende:

[..]

Dat was toch de "Up in smoke" tournee?
Daar heb ik wel e.e.a. van op (M)TV langs zien komen. Zag er erg kewl uit.

Maarre... Eminem live... Wil ik ook wel heen


Maar waar en hoeduur ?
  maandag 27 januari 2003 @ 14:02:35 #12
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_8132377
quote:
Op maandag 27 januari 2003 13:40 schreef tiemo het volgende:

[..]

Maar waar en hoeduur ?


Weet niet... Wil ik ook wel graag weten
Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
  maandag 27 januari 2003 @ 14:03:44 #13
5324 SHARKYKING
 More than you think you are
pi_8132394
Eminem is soon near you... -vervolg-
Als een echte Koning Midas verandert hij alles wat ie aanraakt in goud. Eminem, de succesvolste MC van de nieuwste generatie rappers, heeft met zijn rake observaties en scherpe lyrics de sympathie van velen gewonnen. Zijn grootste verdienste is zonder een enkel spoortje integriteit te verliezen het grote publiek kennis te laten maken met recht-toe-recht-aan hip hop.

Na een afwezigheid van zon anderhalf jaar keert Eminem terug naar Nederlandse bodem. En in het kader van The Anger Management Tour pakt deze keer Dr. Dres protégé het écht groots aan! Hip hop minnend Nederland, maak je borst maar nat. Its gonna be a hot long summer: the Slim Shady is coming your way...

Woensdag 18 juni 2003
ArenA - Amsterdam Zuidoost

Arena kennende prijzen varierend van 35 tot 45 euro
De kaartverkoop start op zaterdag 8 februari 2003.

-=( Take the way home that leads back to Sullivan Street)=-
  maandag 27 januari 2003 @ 14:05:15 #14
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_8132426
quote:
Op maandag 27 januari 2003 13:11 schreef silver-surfer het volgende:
Ik hoorde net dat Eminem naar nederland komt voor een concert.... in 020... alleen ik kon het dus niet helemaal goed verstaan..op de radio.
Kan iemand het bevestigen?
Welk radiostation was het?
Misschien staat er iets over op de site van dat station...?
Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
  maandag 27 januari 2003 @ 14:08:39 #15
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_8132504
quote:
Op maandag 27 januari 2003 14:03 schreef SHARKYKING het volgende:
Eminem is soon near you... -vervolg-
Als een echte Koning Midas verandert hij alles wat ie aanraakt in goud. Eminem, de succesvolste MC van de nieuwste generatie rappers, heeft met zijn rake observaties en scherpe lyrics de sympathie van velen gewonnen. Zijn grootste verdienste is zonder een enkel spoortje integriteit te verliezen het grote publiek kennis te laten maken met recht-toe-recht-aan hip hop.

Na een afwezigheid van zon anderhalf jaar keert Eminem terug naar Nederlandse bodem. En in het kader van The Anger Management Tour pakt deze keer Dr. Dres protégé het écht groots aan! Hip hop minnend Nederland, maak je borst maar nat. Its gonna be a hot long summer: the Slim Shady is coming your way...

Woensdag 18 juni 2003
ArenA - Amsterdam Zuidoost

Arena kennende prijzen varierend van 35 tot 45 euro
De kaartverkoop start op zaterdag 8 februari 2003.


Goed!
Bron?

Jammer dat het in de Arena is. Het stadion leent zich wat mij betreft niet echt voor muziek.
Geluid is vaak

Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
pi_8132646
De bron is mojo.nl.
  maandag 27 januari 2003 @ 14:18:55 #17
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_8132693
quote:
Op maandag 27 januari 2003 14:08 schreef Sjaakman het volgende:

[..]

Goed!
Bron?

Jammer dat het in de Arena is. Het stadion leent zich wat mij betreft niet echt voor muziek.
Geluid is vaak


Geluid in de ArenA is prima hoor, tenminste de concerten die ik gezien heb.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_8132913
Het is jammergenoeg een welbekend probleem. Als Amerikaanse artiesten, en met name rappers, naar Nederland komen. Dat ze vaak, tegen de tijd dat ze moeten optreden, zo heftig aan de joint gehangen hebben dat er geen zinnig woord meer uitkomt.

*Ervaring mee heeft*

Maar goed, even peilen wie er mee wil. Ik denk dat ik wel heenga

pi_8133787
Wat een kutzooi dat het weer in zon gare arena is. Ik wil gewoon in een zaal met wat minder lui. Zon concert in de arena is toch geen flikker aan. Ik denk niet dat ik ga.
Klootzak, your's truly
pi_8133835
whoei! daar moet ik zker heen!!

Wanneer is voorverkoop en waar?
Bij de vvv ofzo?

"We can't stop here.. This is Bat Country!"
  maandag 27 januari 2003 @ 15:36:40 #21
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_8133995
- PERSBERICHT -

Hilversum, 27 januari 2003

EMINEM LIVE!

THE ANGER MANAGEMENT TOUR DOET OOK NEDERLAND AAN

Stop de persen! 's Werelds grootste ster van het moment komt naar Nederland voor een stadionconcert. Op woensdag 18 juni staat de wereldberoemde rapper Eminem in de Amsterdam ArenA. De kaartverkoop start op zaterdag 8 februari.

De aandacht voor Eminem was nog nooit zo massaal als nu. De film '8 Mile', waarin hij op succesvolle wijze de hoofdrol vertolkt, ging op 16 januari in première en zorgt voor uitverkochte zalen. Ook de soundtrack van de film doet het enorm goed. Een van de gloednieuwe Eminem-songs op dat album, 'Lose Yourself', staat nu al weken op nummer 1 in de Nederlandse hitlijsten.

Eminem is de meest succesvolle rapper die het hiphopgenre tot nu toe voortbracht. Van albums zoals 'The Slim Shady E.P.', 'The Marshall Mathers LP', 'The Eminem Show' en '8 Mile' zijn wereldwijd in totaal meer dan 43 miljoen stuks verkocht.

Het verhaal van Marshall Mathers aka Slim Shady aka Eminem start in Detroit.
Rond zijn veertiende gaat hij mee doen aan freestyle rapwedstrijden op school. Om zich te bewijzen als blanke rapper gaat hij ook meedoen aan rapwedstrijden in de underground hiphop clubs. Mathers staat al snel bekend als een begenadigd tekstschrijver/rapper. In 1997 wordt hij tweede bij de Rap Olympics MC battle in Los Angeles. Niemand minder dan Dr. Dre is zeer onder de indruk en hij besluit de rapper te tekenen voor zijn Aftermath label.
Twee jaar later volgt de eerste single 'My Name Is' gevolgd door een album, 'The Slim Shady LP'. Een album vol teksten over drank, drugs, frontale aanvallen op beroemdheden en de muziekbusiness van Detroit. Zijn medewerking op albums als Dr. Dre's 'The Chronic 2001' en Notorious B.I.G.'s 'Born Again' deed Eminem's ster verder rijzen.
De opvolger 'The Marshall Mathers LP' gaat in de eerste week wereldwijd maar liefst 2 miljoen keer over de toonbank, waarmee het de snelst verkopende hiphopplaat aller tijden is. Van dit album komen ook de hits 'The Real Slim Shady', 'The Way I Am' en 'Stan'.

Halverwege 2002 verschijnt het langverwachte nieuwe album 'The Eminem Show' met de singles 'Without Me' en 'Cleaning Out My Closet'. Op 31 maart komt de derde single 'Sing For The Moment' uit.

Het laatste concert dat Eminem in Nederland gaf was in februari 2001. Deze geweldige show in Ahoy' Rotterdam was destijds binnen de kortste keren uitverkocht.

EMINEM + support act
Amsterdam - ArenA
Woensdag 18 juni 2003

Kaartverkoop start zaterdag 8 februari door Ticket Service via de grotere
postkantoren, VVV's en GWK's, 0900-300.1250 (EUR 0,45 p.m.), www.ticketservice.nl, en de bekende voorverkoopadressen.

Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
pi_8136468
€35-45 voor een concertkaartje, het moet toch niet veel gekker worden.
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
pi_8136571
hmmz intressant bericht, waarom is dit zo laat op gang gekomen dan? of was het allang bekend?
pi_8136716
quote:
Op maandag 27 januari 2003 13:17 schreef realist_ik het volgende:

[..]

Ik zou er maar snel bij zijn ja ...
we zijn 2 jaar terug naar het optreden in Vorst Nationaal (Brussel) geweest en toen was het na 2 weken al uitverkocht.
we hadden toen XZibit in het voorprogramma ipv Outkast... die hadden (gelukkig) gecancelled...
MM D12 en XZibit ... mooie show ... top!


nee man Outkast is echt wel dope!
ik ben in ahoy geweest en daar kwam ipv Outkast, brainpower opdraven.. niet onaardig..

maar Xzibit en Eminem waren echt bruut!!

[b]"Unleash the Stig"[/b] ---- If you shake it more than twice, you're playing with it...
pi_8136757
maar wat zal de support act dan zijn ?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')