[Dit bericht is gewijzigd door okkie-man op 17-01-2003 11:11]
quote:prepay kan het WEL ... heb ik ook namelijk
Op vrijdag 17 januari 2003 11:11 schreef madmatt het volgende:
nope, providers hebben beheer op alleen eigen nummers, ALLEEN abbonnementen kunnen dat, prepay niet.
quote:Dat zijn ze verplicht te doen....
Op vrijdag 17 januari 2003 11:11 schreef madmatt het volgende:
nope, providers hebben beheer op alleen eigen nummers, ALLEEN abbonnementen kunnen dat, prepay niet.
quote:bij abbo's wel ja
Op vrijdag 17 januari 2003 11:12 schreef flat_erik het volgende:[..]
Dat zijn ze verplicht te doen....
quote:Ik wil graag een abonnement icm een leuk toestel. En als ik dat met hi profile ofzo neem, is dat zo'n 250 euro duurder. En volgens mij is dutchtone niet zo slecht waar ik woon (zo'n 10 km noordelijk van leiden)
Op vrijdag 17 januari 2003 11:10 schreef okkie-man het volgende:
ja dat kan
(maar waarom zou je van de beste naar de slechtste gaan)
quote:ik had een paar weken geleden een hi abbo afgesloten (16,50 per maand voor 90 belminuten) kreeg ik gratis een nokia 8310 bij ...
Op vrijdag 17 januari 2003 11:15 schreef riskymark het volgende:[..]
Ik wil graag een abonnement icm een leuk toestel. En als ik dat met hi profile ofzo neem, is dat zo'n 250 euro duurder. En volgens mij is dutchtone niet zo slecht waar ik woon (zo'n 10 km noordelijk van leiden)
quote:Waar heb je dat gedaan dan? Want ik heb tot nu toe alleen hele hoge prijzen gezien, maar dit klinkt natuurlijk erg aantrekkelijk. Want ik wil ook de 8310
Op vrijdag 17 januari 2003 11:16 schreef okkie-man het volgende:[..]
ik had een paar weken geleden een hi abbo afgesloten (16,50 per maand voor 90 belminuten) kreeg ik gratis een nokia 8310 bij ...
De telecomwinkels hebben het liever niet omdat het teveel gedoe is. Moeten ze nog een formulier helemaal invullen en doorfaxen, zij zijn alleen geinteresseerd in de bonus die ze krijgen doordat jij bij hun een abonnement aansluit. Kun je nagaan wat voor service je krijgt als je je prepay nummer wil porteren naar een nieuwe prepay....
Overigens zou ik KPN niet de beste willen noemen en Dutchtone niet de slechtste (eerder andersom qua service).
quote:het was een stuntaanbieding die ze op www.gsm.nl vaker hebben met dat soort toestellen ...je moet maar eens kijken want ook bij bijvoorbeeld dutchtone kan je mooie toestellen krijgen
Op vrijdag 17 januari 2003 11:19 schreef riskymark het volgende:[..]
Waar heb je dat gedaan dan? Want ik heb tot nu toe alleen hele hoge prijzen gezien, maar dit klinkt natuurlijk erg aantrekkelijk. Want ik wil ook de 8310
Ik weet alleen niet of dat ook mogelijk is als je het via internet doet. Maar als je gewoon naar de winkel gaat is het zeker mogelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |