Onbeschadigd, 100% in orde, enkele maanden oud (dus nog met fabrieksgarantie), in originele doos, 16MB CF, acculader, accu, USB-kabel, boekjes en software.
Eventueel inclusief 128MB Dane Elec Compactflash.
Reden verkoop: aanschaf spiegelreflex camera.
Huidige prijs bij de Dixons (om maar een winkel te noemen):
S30: 699 euro
128MB (Sandisk): 69 euro
Heb niet echt een prijs in m'n hoofd maar voor minder als 450 euro (exclusief de 128MB, exclusief porto) gaat ie zeker NIET weg...
Ohja, mocht je 'm willen ophalen, ik woon in Noord-Limburg.
Wie biedt?
[Dit bericht is gewijzigd door stefimke op 26-12-2002 20:31]
quote:
Op donderdag 26 december 2002 19:34 schreef stefimke het volgende:
quote:Ehm...... hier ging iets mis denk ik?
Op donderdag 26 december 2002 21:48 schreef Herfst het volgende:[..]
quote:Nee, niet echt, ik vroeg me af waarneer je ging reageren op m'n bod
Op vrijdag 27 december 2002 09:44 schreef stefimke het volgende:[..]
Ehm...... hier ging iets mis denk ik?
Ofwel, koop NOOIT je camera bij Dixons... Toch is 450 euro best een goede prijs.
[edit]
Dat geheugen moet zo'n beetje voor dezelfde prijs kunnen worden verkocht...
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door MSXUser op 27-12-2002 13:20]
quote:Sorry, ik had m'n originele posting aangepast, daarin staat nu een minimale prijs...
Op vrijdag 27 december 2002 13:07 schreef Herfst het volgende:[..]
Nee, niet echt, ik vroeg me af waarneer je ging reageren op m'n bod
.
quote:Sorry, maar het systeem wat ik nu heb is mucho sneller dan deze 2 system samen
Op zaterdag 28 december 2002 01:12 schreef MrReaL het volgende:
Ik bied 2 computerseen 733 en 500 met alles behalve monitor en toetsenbord erbij.
Canon Powershot S30 official site
DC Views review & forum verzamel-site over de Canon S30
Steve's Digicams Canson S30 review
DC Resource Canon S30 review
Megapixel.net Canon S30 review
.... een negatieve review zul je niet vinden!
quote:Kan ik niet alleen die compact flash kopen?
Op zaterdag 28 december 2002 19:42 schreef stefimke het volgende:
Nog even wat links met info over m'n camera:
Canon Powershot S30 official site
DC Views review & forum verzamel-site over de Canon S30
Steve's Digicams Canson S30 review
DC Resource Canon S30 review
Megapixel.net Canon S30 review.... een negatieve review zul je niet vinden!
quote:Nee, camera alleen of camera+flash
Op zaterdag 4 januari 2003 16:48 schreef fokgekkie het volgende:[..]
Kan ik niet alleen die compact flash kopen?
quote:wat is je mailadres?
Op donderdag 26 december 2002 19:34 schreef stefimke het volgende:
<snap>
Tussen de 350 en 400 euro lijkt mij een eerlijkere prijs.
quote:Naja zeg.. je hebt er zo te horen veel verstand van.
Op donderdag 16 januari 2003 19:58 schreef Disco het volgende:
450 euro is een beetje duur. De ixus V3 die een stuk kleiner is maar hetzelfde kan kost momenteel 516 euro bij www.digitalecamera.nu. Nieuw met factuur en garantie. Ik zou deze dan gaan halen.
En hoe weet ik dat? Dat weet ik omdat mijn camera er vandaan komt voor die prijs. De S30 wordt trouwens ook niet meer gemaakt.Tussen de 350 en 400 euro lijkt mij een eerlijkere prijs.
---
S30 3x optical zoom
Ixus 2x optical zoom
---
S30 ISO800 max
Ixus ISO400 max
---
S30 auto en manual focus
Ixus alleen auto focus
---
S30 Aperture (diafragma) range: F2.8 - F4.9 / F8
Ixus Aperture (diafragma) range: F2.8 - F4.0
---
S30 max flits-afstand: 4.8 meter
Ixus max flits-afstand: 3 meter
---
S30 CF-II (microdrive support)
Ixus alleen CF-I (geen microdrive support)
---
..... moet ik nog doorgaan? ... je kunt het ook zelf vergelijken op http://www.dpreview.com -> Buying Guide -> Side-by-side
De Ixus is een leuke camera, lekker klein.. maar dat kleine heeft z'n nadelen... met name voor de lens en de accu. De Ixus is een pure consumer point&click camera.. de S30 is veel geavanceerder.
quote:Couldn't agree more. Je betaalt bij de IXUS zoveel voor het design en de naam. Ik heb ze vorige week ook nog beiden in de hand gehad om te gebruiken bij een bruiloft. Conclusie de Canon is geavanceerder en dan ook nog gebruiksvriendelijker. De kwaliteit van de foto's die ik gemaakt heb zijn ook nog eens beter bij de Powershot. Kortom TOP-Camera
Op vrijdag 17 januari 2003 09:26 schreef stefimke het volgende:
De Ixus is een leuke camera, lekker klein.. maar dat kleine heeft z'n nadelen... met name voor de lens en de accu. De Ixus is een pure consumer point&click camera.. de S30 is veel geavanceerder.
quote:Exactly! Wil je een reserve camera kopen?
Op zondag 19 januari 2003 20:56 schreef Poepoog het volgende:[..]
Couldn't agree more. Je betaalt bij de IXUS zoveel voor het design en de naam. Ik heb ze vorige week ook nog beiden in de hand gehad om te gebruiken bij een bruiloft. Conclusie de Canon is geavanceerder en dan ook nog gebruiksvriendelijker. De kwaliteit van de foto's die ik gemaakt heb zijn ook nog eens beter bij de Powershot. Kortom TOP-Camera
Ik was in m'n vorige posting m.b.t. de verschillen tussen de V3 en S30 overigens nog een belangrijk verschil vergeten: bij de Ixus heb je geen Av en Tv standen (Aperture en Shutter priority)... dat is wel een hele vette MIN als je enigszins leuke dingen met je camera wilt gaan doen behalven point&click.
quote:Veel dank voor deze nuttige bijdrage!
Op woensdag 22 januari 2003 22:50 schreef firstwollie het volgende:
laatst was die camera bij systemen.org voor 450 euro te koop
Komt trouwens ERG betrouwbaar over dat bedrijf.. ik zie geen adresgegevens, geen telefoonnummer, geen emailadres... ja, hier zou ik echt meteen iets kopen.
"Bestellen kan alleen per e-mail, en hebben geen winkel of bedrijfsruimten, en zelfs geen directe voorraad."
... klinkt als bestellen en wachten... wachten... wachten..................
quote:die gozer regelt het ook vanuit huis en is anders heel betrouwbaar, heb ik hele goede ervaringen mee, dus niet zo snel oordelen
Op donderdag 23 januari 2003 08:23 schreef stefimke het volgende:[..]
Veel dank voor deze nuttige bijdrage!
Komt trouwens ERG betrouwbaar over dat bedrijf.. ik zie geen adresgegevens, geen telefoonnummer, geen emailadres... ja, hier zou ik echt meteen iets kopen.
"Bestellen kan alleen per e-mail, en hebben geen winkel of bedrijfsruimten, en zelfs geen directe voorraad."
... klinkt als bestellen en wachten... wachten... wachten..................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |