quote:? Download ?
Op donderdag 19 december 2002 13:19 schreef BDisOKE het volgende:
nou.... ik kan de download niet vinden....
quote:? Pc demo ofzo? Oh,.......... ben een consolegamer dus vind het niet cool, maar omdat ik jullie wil helpen...........
Op donderdag 19 december 2002 13:27 schreef Jop het volgende:
Demo
Hier
quote:Hehehehe, ik moet eerlijk zeggen dat ik wel eens wat uitstel ja
Op donderdag 19 december 2002 13:32 schreef Jop het volgende:
Heb je em nou al uitgespeeld Chocobo? Of stel je het zo lang mogelijk uitWaar in het kasteel zit je?
Daarna ga ik Eternal Darkness gamen !
fuck moet maar eens naar me werk gaan. gameze
quote:
Op donderdag 19 december 2002 13:28 schreef Chocobo het volgende:
http://www.3dgamers.com/news/more/1040268516/
En bedankt!
quote:No problem vriend !
Op donderdag 19 december 2002 13:45 schreef BDisOKE het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
En bedankt!
General protection fault!
History: RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FCameraSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Iemand een oplossing?
quote:
Op donderdag 19 december 2002 14:06 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Probleem, namelijk:General protection fault!
History: RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FCameraSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Iemand een oplossing?
quote:Waar heb jij het in godsnaam over? Ik heb geen last met Splinter cell hoor
Op donderdag 19 december 2002 14:06 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Probleem, namelijk:General protection fault!
History: RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FCameraSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Iemand een oplossing?
quote:Grmbl, klotegrmbl kugrmbl....
Op donderdag 19 december 2002 14:23 schreef Bastard het volgende:[..]
Waar heb jij het in godsnaam over? Ik heb geen last met Splinter cell hoor
Ehm, tja geen geld he
quote:
HW not supportedHistory: CheckDeviceCaps <- UD3DRenderDevice::Init <- UGameEngine::Init <- InitEngine
History: ResetDevice <- UD3DRenderDevice::SetRes <- UWindowsViewport::Exec.
Deze kan je verhelpen door splintercell.ini te openen. Daar moet je dan even de regels met "Resolution=640x480" opzoeken en daar "640x480" naar "800x600" veranderen. Bij de meeste werkt de demo daarna wel.
De minimale systeemeisen van de demo zijn:
Minimum Configuration:
800 MHz Pentium III or AMD Athlon
256 MBytes RAM
DirectX 8.1
32 MBytes video card ***
DirectX 8.1 compatible sound card
8x speed CD/DVD-ROM drive
1,5 GIG Hard Drive Space
Eerste missie is een eitje (ik neem aan dat demo level 1e missie is)
Toen ik hem voor de 2e keer speelde, ben ik wat meer gaan uitzoeken, en heb ik ook geprobeerd om zonder alarms te laten gaan het level door te lopen.
Maar hij ziet er ook MOOI uit en het geluid
quote:Geen idee,....beschrijf de missie eens ?
Op vrijdag 20 december 2002 01:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hij is GAAFEerste missie is een eitje (ik neem aan dat demo level 1e missie is)
quote:ik vermoed dat het gewoon dezelfde demo is als die bij de xbox.
Op vrijdag 20 december 2002 08:51 schreef Chocobo het volgende:[..]
Geen idee,....beschrijf de missie eens ?
quote:Je start buiten, komt via gevangenis binnen bij het politie buro en moet een agent vinden. Dan beveiliging uitzetten en naar buiten.
Op vrijdag 20 december 2002 08:51 schreef Chocobo het volgende:[..]
Geen idee,....beschrijf de missie eens ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |