Sinds een paar dagen,
start mijn Outlook Express traag op,
niet dat ik dat ZO erg vind
maar het is wel hinderlijk als je altijd gewend ben dat ie gelijk naar je inbox etc gaat ipv een 30/60sec wachten totdat ie arriveert.
Wat kan hier nu ineens de probleem van wezen? hij heeft het al die tijd gewoon goed gedaan.
Zou er een virus in zijn gekropen of iets dergelijks?, ik heb Norton Antivirus die bij Norton SystemWorks 2003 zat al gedraaid, maar hij kon niks vinden, en ik heb ook al de diverse speeddisk etc opties gebruikt, maar tot nu toe nog geen resultaat.
Misschien weet 1 van jullie een oplossing of iets dergelijks,
MVG
-Ash
quote:Dat maakt Outlook niet trager hoor. Bij mij niet iig.
Op maandag 2 december 2002 13:07 schreef robh het volgende:
Heb je misschien messenger van je systeem gegooid?
quote:Neuh, maar outlook express wel (indien je de niet-microsoft manier gebruikt) bij mij iig.
Op maandag 2 december 2002 13:08 schreef Tijn het volgende:Dat maakt Outlook niet trager hoor. Bij mij niet iig.
quote:Kheb 'em netjes ge-uninstalled via
Op maandag 2 december 2002 13:09 schreef robh het volgende:[..]
Neuh, maar outlook express wel (indien je de niet-microsoft manier gebruikt) bij mij iig.
code:en tis eerder sneller dan langzamer geworden eigenlijkRunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove
[Dit bericht is gewijzigd door Tijn op 02-12-2002 13:12]
quote:Hmmm... vaag. Misschien moet je gewoon 'es defragmenteren?
Op maandag 2 december 2002 13:09 schreef Ash het volgende:
Nee, ik heb juist haast GEEN mailtjes er instaan, en mijn messenger heb ik al een enige tijd verwijderd maar daar heb ik al die tijd geen last van gehad met het opstarten van Outlook.
En ik heb speeddisk al gebruikt om het proberen sneller te maken (is speeddisk niet hetzelfde als defragmenteren? )
Anders probeer ik dat nu wel effe het defragmenteren.
maf: ik heb ook een messenger versie geuninstalled een weekje geleden??
Defragmenteren van de hd is aan te raden, net zoals het comprimeren van de folders van Outlook zelf (zit in een menu-optie) hoewel ik dat zelf al een jaar niet meer heb gedaan
quote:26631 mailtjes?!!? waarom zou je dat allemaal bewaren vraag ik me dan af he. weet je nog welke mailtjes er allemaal in staan?
Op maandag 2 december 2002 13:19 schreef katjaschuurman het volgende:
Heb nu 26631 mailtjes in m'n Inbox en dan start ie in een sec. of 10 op (P2 450 + SCSI hd).Defragmenteren van de hd is aan te raden, net zoals het comprimeren van de folders van Outlook zelf (zit in een menu-optie) hoewel ik dat zelf al een jaar niet meer heb gedaan
quote:Ik mail nogal veel
Op maandag 2 december 2002 13:21 schreef F1908 het volgende:
26631 mailtjes?!!?
Ik gebruik het ook als archief. De zoekfunctie van OE is niet je van het, maar het werkt...
hier is dan de oplossing:
het is een fout die ontstaat doordat de 'link' naar messenger vanuit outlook niet wordt weggehaald na het deinstalleren van messenger. outlook blijft hierdoor elke keer bij het opstarten zoeken naar messenger. je kan de link handmatig verwijderen in het registry:
start -> run/uitvoeren -> regedit
zoek naar de volgende sleutel:
{FB7199AB-79BF-11D2-8D94-0000F875C541}
en maak de waarden van InProc32 and LocalServer32 leeg (gewoon deleten of een spatie neerzetten). als je opnieuw opstart, loopt je outlook weer als een zonnetje.
quote:Had hetzelfde probleem. Maar nu niet meer. Mijn dank
Op dinsdag 3 december 2002 16:38 schreef -Dalai- het volgende:
hier is dan de oplossing:(bla bla)
... loopt je outlook weer als een zonnetje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |