Omdat ik vooral in de stad rij en minder snelweg (70-vs-30) dacht ik aan een naked bike. Ik heb wel wat rondgekeken om het i-net en FOK! maar vind weinig info.
Zelf dacht ik aan iets dergelijks:
of
Weet iemand van andere merken welke types of uitvoeringen hiervoor geschikt zijn en er op een dergelijke manier uit zien
mooie dingen zijn het
quote:Een Ducati lijkt hier in het verste verte er niet op hoor....
Op zondag 1 december 2002 14:05 schreef drLiter het volgende:
Ducati is idd een van de motoren die hier op lijkt ...mooie dingen zijn het
quote:Daar ben ik het niet helemaal mee eens.
Een Ducati lijkt hier in het verste verte er niet op hoor....
quote:nou,..
Op zondag 1 december 2002 14:07 schreef MightyRaven het volgende:[..]
Een Ducati lijkt hier in het verste verte er niet op hoor....
Vorige keer een stukje gelezen over de nieuwe KTM Duke 950. Schijnt wel relaxt te zijn maar komt helaas pas in 2004
Als je net begint is een Honda CB-1 ook een erg leuke naked bike. Die zijn makkelijk om te bouwen naar een streetfighter model.
IIG veel suc6 met je zoektocht.
.
Beta Euro 350
349cc 1-cilinder
140kg droog
ongeveer 6.400 euro
BMW R1150R
1130cc boxer
85pk @ 6750 toeren, 98Nm @ 5250 toeren, 217kg droog
ongeveer 11.500 euro
Buell M2 Cyclone
1199cc V2
95pk @ 6100 toeren, 103Nm @ 5600 toeren, 197kg droog
Buell X1 Lightning
1199cc V2
96,5pk @ 6200 toeren, 116Nm @ 5600 toeren, 200kg droog
De sportievere broer van de M2.
Buell XB9R Firebolt
991cc V2
94pk @ 7200 toeren, 92Nm @ 5500 toeren, 175kg droog
ongeveer 13.200 euro
Klein hypermodern speeltje.
Cagiva Planet 125
125cc 1-cilinder
na lichtrijbewijs-legale opvoering 27 pk, 125kg droog
ongeveer 5.000 euro
Cagiva Raptor 650
645cc V2
70pk @ 9000 toeren, 64Nm @ 7400 toeren, 180kg droog
ongeveer 8.400 euro
Cagiva Raptor 1000
996cc V2
105,5pk @ 8500 toeren, 90,3Nm @ 7000 toeren, 192kg droog
ongeveer 12.000 euro
Ducati M620
618cc V2
60pk @ 9500 toeren, 53,3 @ 6750 toeren, 177kg droog
rond 8.900 euro
Ducati M750
748cc V2
64pk @ 8750 toeren, 62Nm @ 6500 toeren, 179kg droog
rond de 10.000 euro
Ducati M900
904cc V2
78pk @ 8000 toeren, 73Nm @ 6250 toeren, 189kg droog
rond de 11.500 euro
Honda CB500
499cc 2-in-lijn
57pk @ 9500 toeren, 46Nm @ 8000 toeren, 173kg droog
ongeveer 5.900 euro
Honda CB600F
600cc 4-cilinder
96,5pk @ 12.000 toeren, 63Nm @ 9500 toeren, 176kg droog
ongeveer 7.700 euro
Honda CB900F
919cc 4-cilinder
110pk @ 9000 toeren, 92Nm @ 6500, 194kg droog
ongeveer 10.300 euro
Hyosung Comet 250
249cc V2
28pk @ 9200 toeren, 20,6Nm @ 9500 toeren, 135kg droog
Hyosung Comet 600
600cc V2
65pk @ 9000 toeren, 59Nm @ 7500 toeren, 140kg droog
Kawasaki ER-5
498cc 2-in-lijn
50pk @ 9000 toeren, 45Nm @ 7200 toeren, 179kg droog
ongeveer 5.600 euro
Kawasaki ZR-7
738cc 4-cilinder
76pk @ 9500 toeren, 63Nm @ 7500 toeren, 202kg droog
ongeveer 7.400 euro
Kawasaki ZRX1200
1164cc 4-cilinder
122pk @ 8500 toeren, 112Nm @ 7000 toeren, 220kg droog
ongeveer 10.700 euro
Moto Guzzi California Stone
1064cc V2
75pk @ 6400 toeren, 94Nm @ 5000 toeren, 246kg droog
ongeveer 10.900 euro
Moto Guzzi V11 Sport Naked
1064cc V2
91pk @ 7800 toeren, 94Nm @ 6000 toeren, 221kg droog
ongeveer 13.000 euro
MV Agusta F4-Brutale
750cc 4-cilinder
127pk @ 12500 toeren, 77,5Nm @ 10500 toeren, 185kg droog
ongeveer 17.300 euro
Sachs Roadster 800
805cc V2
58pk @ 6000 toeren, 71Nm @ 4000 toeren, 209kg droog
ongeveer 8.900 euro
Suzuki GS500
487cc 2-in-lijn
48pk @ 9200 toeren, 40Nm @ 7500 toeren, 173kg
ongeveer 5.000 euro
Suzuki SV650
645cc V2
70pk @ 9000 toeren, 62Nm @ 7400 toeren, 165kg droog
ongeveer 7.200 euro
Suzuki GSX1400
1402cc 4-cilinder (!)
106pk @ 6800 toeren, 126Nm @ 5000 toeren, 228kg droog
ongeveer 10.500 euro
Triumph Speed Four
599cc 4-cilinder
97pk @ 11750 toeren, 68Nm @ 10500 toeren, 170kg droog
ongeveer 10.200 euro
Triumph Speed Triple
955cc 3-in-lijn
120pk @ 9100 toeren, 100Nm @ 5100 toeren, 189kg droog
ongeveer 13.000 euro
Voxan Roadster
996cc V2
106pk @ 8000 toeren, 108Nm @ 7500 toeren, 190kg droog
ongeveer 12.800 toeren
Yamaha BT1100 Bulldog
1063cc V2
65pk @ 5500 toeren, 88,2Nm @ 4500 toeren, 230kg droog
ongeveer 9.600 euro
Yamaha XJR1300
1250cc 4-in-lijn
106pk @ 8000 toeren, 100Nm @ 6000 toeren, 230kg droog
ongeveer 10.500 euro
Bedankt, ik ga ook eens bij de fabrikanten naar die modellen kijken !!
De volgende is eigenlijk een half-naked (zoals wel meer fietsen in dit topic):
en een prototype uit de Yamaha stallen
Met 1998cc 260 pk sterke Turbo motor
quote:Jammer dat die 86.000 euro kost...
Op maandag 2 december 2002 14:43 schreef Oosthoek het volgende:
Misschien is een Munch Mammut 2000 iets voor je?Met 1998cc 260 pk sterke Turbo motor
quote:En dat 'ie naar mijn onbescheiden mening best lelijk is, vooral 't motorblok..
Op maandag 2 december 2002 17:39 schreef MightyRaven het volgende:[..]
Jammer dat die 86.000 euro kost...
quote:idd, het lijkt wel een daf vrachtwagen blok wat eronder hangt zeg
Op maandag 2 december 2002 18:29 schreef MacBeth het volgende:[..]
En dat 'ie naar mijn onbescheiden mening best lelijk is, vooral 't motorblok..
Deze vind ik echter wel stoer, nieuw model
De kawasaki Z1000
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |